SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,832,347 views

asdf

Posts: 3,155

#10822 • • asdf
Eilen tuli vähä ikävä pois, mut sain skarpattuu itteni tajuamaan et tää on oikea paikka mulle just nyt. :)
Syder

Posts: 2,255

#10823 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Zenni, 6.10.2006 15:14:
Eilen tuli vähä ikävä pois, mut sain skarpattuu itteni tajuamaan et tää on oikea paikka mulle just nyt. :)


Ei mikään voi olla oikee paikka olla sillä hetkellä jos tarvitsee nähdä vaivaa sen eteen että siellä pysyy. Oikea paikka on aina se missä on rento ja hyvä olla :)

--
Divida et impera.

hallucinogen

Posts: 8,190

#10824 • • hallucinogen Edain

Syder, 6.10.2006 15:16:
Ei mikään voi olla oikee paikka olla sillä hetkellä jos tarvitsee nähdä vaivaa sen eteen että siellä pysyy. Oikea paikka on aina se missä on rento ja hyvä olla :)


Toi tietysti riippuu mitä kantilta asiaa tarkastelee mutta itse olen siellä missä on hyvä olla. Aina se tosin ei ole se "oikea" ratkaisu :)

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#10825 • • asdf

Syder, 6.10.2006 15:16:
Ei mikään voi olla oikee paikka olla sillä hetkellä jos tarvitsee nähdä vaivaa sen eteen että siellä pysyy. Oikea paikka on aina se missä on rento ja hyvä olla :)



Nojoo totta, mut mä tykkään seurustella enkä haluu kerta toisensa jälkeen tehä samoja virheitä ja loukata toista ellen opi niistä jotain. *ding* Eli tääl on hyvä kelailla mitä teen väärin ja korjata asia *hymy*
Syder

Posts: 2,255

#10826 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

hallucinogen, 6.10.2006 15:18:
Toi tietysti riippuu mitä kantilta asiaa tarkastelee mutta itse olen siellä missä on hyvä olla. Aina se tosin ei ole se "oikea" ratkaisu :)


Juu ei se aina oo oikea ratkaisu, kaikki ratkaisuthan ovat tietyllä hetkellä oikeita ja ajan kuluttua vääriä. Kysymys onkin siitä että ovatko sun tekemät ratkaisut keskiarvoisesti olleet rakentavia ja tuottaneet sulle pitkäaikaista hyvinvointia :)
Mut jos mä jättäisin taas tän filosofoinnin viisaammille, tai ainakin tän sinkku/seurustelu asian tiimoilta kokeneemmille yksilöille :)

--
Divida et impera.

Zapa

Posts: 1,393

#10827 • • Zapa Mr Wrangler

hallucinogen, 6.10.2006 15:18:
---
Syder, 6.10.2006 15:16:
Ei mikään voi olla oikee paikka olla sillä hetkellä jos tarvitsee nähdä vaivaa sen eteen että siellä pysyy. Oikea paikka on aina se missä on rento ja hyvä olla :)

---

Toi tietysti riippuu mitä kantilta asiaa tarkastelee mutta itse olen siellä missä on hyvä olla. Aina se tosin ei ole se "oikea" ratkaisu :)



Nii ja vaik oikee ratkaisu voisi olla seurusteleminen, mutta etsii sitä kumppania otsa pinkeenä niin tuskin siitä kovin kestävää juttua tulee. IMO ekaks pitää pystyä olemaan rento sinkku, että on hyvä olo siinä statuksessa, niin sitten on varmaan kypsempi parisuhteeseen jos sellainen tulee vastaan.
Alyna

Posts: 194

#10828 • • Alyna

Zapa, 6.10.2006 15:28:

Nii ja vaik oikee ratkaisu voisi olla seurusteleminen, mutta etsii sitä kumppania otsa pinkeenä niin tuskin siitä kovin kestävää juttua tulee. IMO ekaks pitää pystyä olemaan rento sinkku, että on hyvä olo siinä statuksessa, niin sitten on varmaan kypsempi parisuhteeseen jos sellainen tulee vastaan.



Word! Joku viisas onkin kai joskus sanonut, että ei pitäis etsiä toista täyttämään oman elämänsä aukkoja, vaan jakamaan sen ilot *hihu*
plink

Posts: 1,405

#10829 • • plink team paska

emuli, 6.10.2006 15:59:

Word! Joku viisas onkin kai joskus sanonut, että ei pitäis etsiä toista täyttämään oman elämänsä aukkoja, vaan jakamaan sen ilot *hihu*



kyl mää tykkään siitä, et seurustellessa pääsee täytteleen tyttöjen aukkoja!


i'll get my coat ->

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10830 • • WiljamiDzay Nyypiö

plink, 6.10.2006 16:02:
---
emuli, 6.10.2006 15:59:

Word! Joku viisas onkin kai joskus sanonut, että ei pitäis etsiä toista täyttämään oman elämänsä aukkoja, vaan jakamaan sen ilot *hihu*

---


kyl mää tykkään siitä, et seurustellessa pääsee täytteleen tyttöjen aukkoja!


i'll get my coat ->



*nauru*

Etenkin toi loppulausahdus... Fast show oli kyl mahtava *sydän*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Alyna

Posts: 194

#10831 • • Alyna

plink, 6.10.2006 16:02:
---
emuli, 6.10.2006 15:59:

Word! Joku viisas onkin kai joskus sanonut, että ei pitäis etsiä toista täyttämään oman elämänsä aukkoja, vaan jakamaan sen ilot *hihu*

---


kyl mää tykkään siitä, et seurustellessa pääsee täytteleen tyttöjen aukkoja!


i'll get my coat ->



Hehe.. tipuin tuolilta melkeen *lmao* Tottahan tuo!
Jutu

Posts: 3,054

#10832 • • Jutu Blondi

martina, 5.10.2006 08:09:
niinmut, mä en sit taas ole yhtään hauska ja silti mulla ei ole ollenkaan vientiä... *tirsk*


No mitäs oot tunnetusti niin ujo *vink*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#10833 • • cjet Guest

Jutu, 7.10.2006 01:30:
---
martina, 5.10.2006 08:09:
niinmut, mä en sit taas ole yhtään hauska ja silti mulla ei ole ollenkaan vientiä... *tirsk*

---

No mitäs oot tunnetusti niin ujo *vink*



Martinan pitäs tulla tänne snadiin nii jo ois vientiä.. Mie voisin vaik vaa vikistä. *tirsk*
Miss Piggy

Posts: 75

#10834 • • Miss Piggy
En voi kyl syyttää ketään muuta ku itteäni siitä et oon yksin. Pilaan kaikki mahdollisuudet suhteeseen tai tutustua kehenkään, kun en uskalla päästä ketään lähelleni tai uskalla näyttää tunteitani ja olla avoin. Vertaan vain aiempiin kokemuksiin, yritän pysyä kylmänä ja pitää tunteet sisällä. Loppu tuloksena saan itse vain kylmää.
vade

Posts: 102

#10835 • • vade pelastakaa paviaanit ry

Miss Piggy, 7.10.2006 04:03:
En voi kyl syyttää ketään muuta ku itteäni siitä et oon yksin. Pilaan kaikki mahdollisuudet suhteeseen tai tutustua kehenkään, kun en uskalla päästä ketään lähelleni tai uskalla näyttää tunteitani ja olla avoin. Vertaan vain aiempiin kokemuksiin, yritän pysyä kylmänä ja pitää tunteet sisällä. Loppu tuloksena saan itse vain kylmää.



Pieni kaupunki, pieni hiekkalaatikko. Valitse näistä samoista piireistä samoja ihmisiä.
En yhtään ihmettele, jos kaikki tuntuu tutulta ja ahdistavalta.
Lopputuloksena itsekritiikki ja epätoivo. Ehkä jopa pieeeeni vitutus. *ding*

Mutta tämä on mun näkemys tohon. Tottakai jorisen omaa tuskaa.. *tirsk*

--
Älä jätä mitään asioita huomiselle! Jätä ne ylihuomiselle!
Sitten sulla on ainakin kaksi vapaapäivää. *tirsk*

martina

Posts: 1,875

#10838 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Miss Piggy, 7.10.2006 04:03:
En voi kyl syyttää ketään muuta ku itteäni siitä et oon yksin. Pilaan kaikki mahdollisuudet suhteeseen tai tutustua kehenkään, kun en uskalla päästä ketään lähelleni tai uskalla näyttää tunteitani ja olla avoin. Vertaan vain aiempiin kokemuksiin, yritän pysyä kylmänä ja pitää tunteet sisällä. Loppu tuloksena saan itse vain kylmää.



jeah, juurikin näin.
Avatar
#10839 • • cjet Guest
*ding* No ehkä sit kannattais olla vaa hetken aikaa sinkkuna ja opetella elämään jos tolta tuntuu.. Mihin teil on ihmiset kiire? Onhan teil kuitenki ystäviä, joten tuskinpa silloin on niinkään yksin ellei sit itse sulkeudu neljän seinän sisälle. Pari vuotta yksin tekee ihan vitun hyvää pääkopalle. Kyl sielt sit joskus tulee joku vastaan joka kolauttaa ne tunteet esiin.
Avatar
#10840 • • ALIEN Guest

Cjet, 8.10.2006 21:47:
*ding* No ehkä sit kannattais olla vaa hetken aikaa sinkkuna ja opetella elämään jos tolta tuntuu.. Mihin teil on ihmiset kiire? Onhan teil kuitenki ystäviä, joten tuskinpa silloin on niinkään yksin ellei sit itse sulkeudu neljän seinän sisälle. Pari vuotta yksin tekee ihan vitun hyvää pääkopalle. Kyl sielt sit joskus tulee joku vastaan joka kolauttaa ne tunteet esiin.



word.