SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,843,090 views

Nemes

Posts: 2,099

#10781 • • Nemes Balearium
kyl täälä oleminen alkaa kyllästyttään *hymy*
Tyeicha

Posts: 5,807

#10782 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
enkä mä edes vaadi kauheesti.. *uuh* ja silti mä olen täällä.

--
-Tyeicha-

hallucinogen

Posts: 8,190

#10783 • • hallucinogen Edain

Tyeicha, 5.10.2006 22:31:
enkä mä edes vaadi kauheesti.. *uuh* ja silti mä olen täällä.


Eli sä väität, että ois muka ottajista pulaa jos et vaadi paljoa? ;D Musta tuntuu, että sun kriteerit karsii yli 99% miehistä ;)

--
pikku-*possu*

Ozie

Posts: 1,389

#10784 • • Ozie
Huomaa et rupee syksy lähestyy ku tää meijän sinkkuluukku-itku vaan lisääntyy päivä päivältä *NIISK* *NYYH* *nauru*

Ei mut voishan sitä joku hyvä uhri pikkuhiljaa löytyä *joo*
Tyeicha

Posts: 5,807

#10785 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

hallucinogen, 5.10.2006 22:33:
---
Tyeicha, 5.10.2006 22:31:
enkä mä edes vaadi kauheesti.. *uuh* ja silti mä olen täällä.

---

Eli sä väität, että ois muka ottajista pulaa jos et vaadi paljoa? ;D Musta tuntuu, että sun kriteerit karsii yli 99% miehistä ;)



näköjään.. koska ainut asia jota vaadin on et voin luottaa.
loput on vaan plussaa.

--
-Tyeicha-

hallucinogen

Posts: 8,190

#10786 • • hallucinogen Edain

Tyeicha, 5.10.2006 22:39:
näköjään.. koska ainut asia jota vaadin on et voin luottaa.
loput on vaan plussaa.


Ja korvat heiluu sanon minä. En usko sitten alkuunkaan, että kenenkään ainut kriteeri voi olla luottamus.

--
pikku-*possu*

Tyeicha

Posts: 5,807

#10788 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

hallucinogen, 5.10.2006 22:44:
---
Tyeicha, 5.10.2006 22:39:
näköjään.. koska ainut asia jota vaadin on et voin luottaa.
loput on vaan plussaa.

---

Ja korvat heiluu sanon minä. En usko sitten alkuunkaan, että kenenkään ainut kriteeri voi olla luottamus.


no ehkä me puhutaan eritasoisista luottamuksista..
mulle se vaan merkitsee eniten.

--
-Tyeicha-

tir

Posts: 951

#10789 • • tir
luottamus on tosi iso juttu.
tärkein täälläkin.
Avatar
#10790 • • cjet Guest
Miten musta tuntuu että tääl on tänään paljon pettyneitä ihmisiä paikalla.. *nauru*

Hmmm.. Jos se olisi ollut se oikea, niin olisiko siihen voinut luottaa..
vanhus

Posts: 889

#10791 • • vanhus

Cjet, 5.10.2006 23:01:
Miten musta tuntuu että tääl on tänään paljon pettyneitä ihmisiä paikalla.. *nauru*

Hmmm.. Jos se olisi ollut se oikea, niin olisiko siihen voinut luottaa..




ihmiset taitaa olla vain marina tuulella kun viikonloppu on tulossa *ding**pepsodent*
Avatar
#10792 • • cjet Guest

vanhus, 5.10.2006 23:20:

ihmiset taitaa olla vain marina tuulella kun viikonloppu on tulossa *ding**pepsodent*



Hmm. Saakeli saranat ruosteessa. Äkkiä öljyä! Lauantaina on Unityki kerta! *pepsodent*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10793 • • WiljamiDzay Nyypiö

Cjet, 5.10.2006 23:22:
---
vanhus, 5.10.2006 23:20:

ihmiset taitaa olla vain marina tuulella kun viikonloppu on tulossa *ding**pepsodent*

---


Hmm. Saakeli saranat ruosteessa. Äkkiä öljyä! Lauantaina on Unityki kerta! *pepsodent*



Kannattaa ottaa maltilla sitä öljyä, muuten menee vielä enemmän marinan puolelle...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Epailija

Posts: 5,636

#10794 • • Epailija Physicist, 2nd class.
No jos tässä alkaa omaa luotettavuuttaan mainostaa, niin ette te kuitenkaan usko, koska meihin miehiinhän ei vain kerta kaikkiaan voi luottaa. =P Minkälaista luotettavuutta nyt sitten muuten on hakusessa, jos kerran se yksinään riittää ja kun nyt tuli luotettavuuden lajeista puhetta? Itse vaadin kyllä vähän enemmän, vaikka luotettavuus onkin niiden tärkeimpien juttujen joukossa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Ozie

Posts: 1,389

#10795 • • Edited Ozie

emuli, 6.10.2006 00:49:
Onkohan tää ollut joskus ennen vanhaan helpompaa vai mitenköhän vanhemmat sukupolvet on ikinä onnistunu pariutumaan, ku nykyään sen oman kullan löytäminen tuntuu olevan aikamoinen prosessi? *ding*



Tämähän johtuu hyvin pitkälti siitä että "sillon ennen vanhaa" mies lähti puisen nuijan kanssa naisenhakuretkelle. Kun sopiva (=ensimmäinen) tuli vastaan mies otti (jos ei muuten lähtenyt niin nuijalla herkkä kolaus takaraivoon auttoi) tämän mukaan luolaansa. Siinä ei paljoo pohdittu mimmosia lapsia voisi tulla, onko mies/nainen tarpeeksi rikas jne. Nykyään meno on kuitenkin muuttunut noista ajoista melko paljon. Nykyään jos lähtis nuijan kanssa naista kaatamaan niin eihän siinä ehtis mitään tehdä ennen kun poliisi pistää rautoihin, tasa-arvovaltuutettu hyppiii niskassa ja kaikki maailman (tai Suomen) naiset uhkaa hirttää kiveksistä mäntyyn.

Siksi

*nauru* *nauru*

EDIT: NIIJOO LISÄTÄÄN PARI HYMIÖTÄ ETTEI KUKAAN VAAN OIKEESTI VEDÄ HERNUTTA NENUKKIIN *piis*
Fyrisch

Posts: 4,525

#10796 • • Edited Fyrisch

emuli, 6.10.2006 00:49:
Onkohan tää ollut joskus ennen vanhaan helpompaa vai mitenköhän vanhemmat sukupolvet on ikinä onnistunu pariutumaan, ku nykyään sen oman kullan löytäminen tuntuu olevan aikamoinen prosessi? *ding*



Sillon joskus porukka hengaili enemmän ja teki kaikkee kavereitten kans, discoiluu, telttailuu jne. eli tapaili paljon enemmän ihmisii ja omisti sosiaalisen elämän

edit. niin siis ne ei itkeny netis 24/7
Ozie

Posts: 1,389

#10797 • • Ozie

Fyraett, 6.10.2006 09:29:
---
emuli, 6.10.2006 00:49:
Onkohan tää ollut joskus ennen vanhaan helpompaa vai mitenköhän vanhemmat sukupolvet on ikinä onnistunu pariutumaan, ku nykyään sen oman kullan löytäminen tuntuu olevan aikamoinen prosessi? *ding*
---


Sillon joskus porukka hengaili enemmän ja teki kaikkee kavereitten kans, discoiluu, telttailuu jne. eli tapaili paljon enemmän ihmisii ja omisti sosiaalisen elämän

edit. niin siis ne ei itkeny netis 24/7



Hmm...mul o vähän semmonen fiilis et ollaan pohdittu tätä vähän eri aikakausilta *nauru*
Dementation

Posts: 2,892

#10798 • • Dementation wednesday?
Joillekin myös vanhemmat päätti avioliiton...
Ja eihän ennen etsitty sitä jonka kanssa tuntuu parhaalta, eikä sitä ainakaan etsitty näin kauan...
Ekan kanssa vaan vihille ja ekasta sänkyreissusta pentu aluille, niin sillä "seksi on kivaa ja äitikin suuttuu jos eroan" ajatuksella pysy suhde yllä hetken ja sit olikin jo lapset sekä yhteinen elämä ja omaisuus jotka sito kivasti.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Fyrisch

Posts: 4,525

#10799 • • Fyrisch

Ozie, 6.10.2006 09:36:
Hmm...mul o vähän semmonen fiilis et ollaan pohdittu tätä vähän eri aikakausilta *nauru*



Hyvin mahdollista :)

Vertasin lähinnä tähän mitä mun vanhemmat ja niitten kaverit teki ku ne oli nuorii vs. mitä mun ikäset tekee nykypäivänä
Lyylikki

Posts: 2,975

#10800 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Jutu, 5.10.2006 03:39:
Eräs miespuolinen kaveri kertoi tänään aika mielenkiintosen teorian. Se oli jostain lukenut, että hauskat naiset pelottaisi miehiä, koska miehet tuntisi olonsa uhatuiksi. Miehet kuulema nauttii siitä kun saa naiset nauramaan, mutta jos asia onkin päinvastoin, niin se koetaan jollakin tavalla uhaksi miehisyyttä vastaan. Hauskuus tuo valtaa, tai jotain sellasta *ding**whaat*.

Tuossa täytyy olla se syy siihen miksi mä oon sinkku. Oon vaan niin älyttömän hauska, että kaikkia pelottaa *lmao**igor*



No kyllä itsellä ainakin on ympärillä semmosia mimmejä, joista ajattelee: "Että onpa tuo palikka." Kummasti niitten palikoitten ympärillä sitten kuitenkin pörrää niitä miehiä. Älykkäät, nenäkkäät ja hauskat naiset sivuutetaan, kun on semmoinen pelko persiissä, että entäs jos tuo on älykkäämpi, nenäkkäämpi ja hauskempi, kuin minä.

Sitten kuitenkin itketään näitten ominaisuuksien perään, kun naisessa niitä ei ole. Ehkä tähän auttaa semmoinen itsesäätely, naiskojen puolelta, että ei lataa sitä koko varastoaan siinä ensimmäisessä tapaamisessa. En sitten tiedä. Pikku hiljaahan sitä toisen huumoriin oppii, ei sen välttämättä tarvitse kolahtaa heti ja kovaa.