SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,946 views

pirpeli

Posts: 5,533

#10741 • • pirpeli

zanta, 4.10.2006 00:54:
no täällä nyt on vaikka mitä offtopicia aina :D
olihan tossa ylempänä krapulasta :D



Vedit pohjat, mut ei se mitää. Täällähän tosiaan häröillään välillä aiheesta ja välillä aidanseipäästä ja asian vierestä :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#10742 • • Edited pirpeli

eclipsed, 4.10.2006 00:54:
Sinkkubileet on marraskuussa, siel saattaa tapahtua ihan mitä vaan! *vink*



..and it's snowing in August, before anything like that happens...Nanny McPhee-leffaa mukaillen*nauru*

edit. se oli elokuu :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

zanta

Posts: 131

#10743 • • zanta Rovaniemen isäntä

pirpeli, 4.10.2006 00:58:
---
eclipsed, 4.10.2006 00:54:
Sinkkubileet on marraskuussa, siel saattaa tapahtua ihan mitä vaan! *vink*

---


..and it's snowing in June, before anything like that happens...Nanny McPhee-leffaa mukaillen*nauru*



Eli pari kertaa vuosikymmenessä ;) ainakin näillä leveysasteilla :D

--
hyvät bileet ei tunnu miltään jos ei välillä käy paskoissa bileissä

remotion

Posts: 5,283

#10744 • • Edited remotion nostatus guru
se on jännä miten sitä löytää joskus harvoin sen helmen, ja kun helmi katsoo takaisin sinuun se näkee vain helmenpoimijan, ei toista helmeä, koska helmi ei näe mitään loistavaa toisessa vaan ainoastaan tumman hahmon joka on tullut ahnaasti keräämään, ei se voi kimallella helmenpoimijalle.
Aikanaan joko helmi luiskahtaa sormienvälistä takaisin lampeen ja piiloutuu kuoren alle, tai helmenpoimija hetken tarkasteltuaan kyllästyy, koska ei saanutkaan sitä kimallusta mitä helmeltä toivoi saavansa. Näin helmenpoimija menee surullisena pois.

Toisinaan sitä on poimijan roolissa, ja toisinaan helmen roolissa, mutta ei ole vielä poimija kohdannut toista poimijaa saati helmi toista helmeä.

:/
Avatar
#10745 • • cjet Guest

rmtn, 4.10.2006 01:22:
se on jännä miten sitä löytää joskus harvoin sen helmen, ja kun helmi katsoo takaisin sinuun se näkee vain helmenpoimijan, ei toista helmeä, koska helmi ei näe mitään loistavaa toisessa vaan ainoastaan tumman hahmon joka on tullut ahnaasti keräämään, ei se voi kimallella helmenpoimijalle.
Aikanaan joko helmi luiskahtaa sormienvälistä takaisin lampeen ja piiloutuu kuoren alle, tai helmenpoimija hetken tarkasteltuaan kyllästyy, koska ei saanutkaan sitä kimallusta mitä helmeltä toivoi saavansa. Näin helmenpoimija menee surullisena pois.

Toisinaan sitä on poimijan roolissa, ja toisinaan helmen roolissa, mutta ei ole vielä poimija kohdannut toista poimijaa saati helmi toista helmeä.

:/



Nii.. tänä aamuna just mietin sitä, kui joskus kuukaus sitten löytämäni helmi luiskahti samantien käsistä, ja nyt tuntuu että koska en enää löydä sitä uudestaan, sitä löytyy tilalle vaa jotai väärennöksiä.. Ja vähä paha mieli tai jotain vaik muuten kaikki onki iha täydellisesti. Sanotaan, että mikään ei vain tunnu oikealta. Pitäs varmaan tehdä asialle jotain.. *ding*

Noni, se sit tästä tän aamun surkuttelusta. Ärkele. *grr* Jos vaiks töihin valmistautus.
Epailija

Posts: 5,636

#10746 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

lunake

Posts: 800

#10747 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Epailija, 4.10.2006 16:35:
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?



Mä haluun vaan siivota! *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

hallucinogen

Posts: 8,190

#10748 • • hallucinogen Edain

Epailija, 4.10.2006 16:35:
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?


Mua ainakin panettaa krapulassa niin vietävästi mut ei sen naisen tarvi välttämättä olla krapulassa, riittää kuhan itse olen :D

--
pikku-*possu*

Dementation

Posts: 2,892

#10749 • • Dementation wednesday?
Kuinkakohan moni järkyttyis jos mä lähiaikoina poistuisin tästä luukusta..? *juonittel-RIP-hymilö*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Epailija

Posts: 5,636

#10750 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen, 4.10.2006 16:36:
Mua ainakin panettaa krapulassa niin vietävästi mut ei sen naisen tarvi välttämättä olla krapulassa, riittää kuhan itse olen :D



:D No mä ajoin tässä takaa vähän erilaista näkökulmaa. Krapulaisena on todennäköisesti:

-Hieman huonovointinen
-Väsynyt
-Jumissa
-Pahanhajuinen

Ei kyllä ihan heti näin raittiina ihmisenä tule fyysinen läheisyys ensimmäisenä mieleen tuossa tilanteessa. Mieluummin sitten vaikka metri tai pari etäisyyttä. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

bubbelgum

Posts: 2,477

#10752 • • bubbelgum ~sylikissa~
Me not like this place. *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jutu

Posts: 3,054

#10753 • • Jutu Blondi
Eräs miespuolinen kaveri kertoi tänään aika mielenkiintosen teorian. Se oli jostain lukenut, että hauskat naiset pelottaisi miehiä, koska miehet tuntisi olonsa uhatuiksi. Miehet kuulema nauttii siitä kun saa naiset nauramaan, mutta jos asia onkin päinvastoin, niin se koetaan jollakin tavalla uhaksi miehisyyttä vastaan. Hauskuus tuo valtaa, tai jotain sellasta *ding**whaat*.

Tuossa täytyy olla se syy siihen miksi mä oon sinkku. Oon vaan niin älyttömän hauska, että kaikkia pelottaa *lmao**igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

RiD

Posts: 2,817

#10754 • • Edited RiD Nukemi

Jutu, 5.10.2006 03:39:
Eräs miespuolinen kaveri kertoi tänään aika mielenkiintosen teorian. Se oli jostain lukenut, että hauskat naiset pelottaisi miehiä, koska miehet tuntisi olonsa uhatuiksi. Miehet kuulema nauttii siitä kun saa naiset nauramaan, mutta jos asia onkin päinvastoin, niin se koetaan jollakin tavalla uhaksi miehisyyttä vastaan. Hauskuus tuo valtaa, tai jotain sellasta *ding**whaat*.

Tuossa täytyy olla se syy siihen miksi mä oon sinkku. Oon vaan niin älyttömän hauska, että kaikkia pelottaa *lmao**igor*



Ehkä! tai sit sä oot vaan niin pelottava!
*jutler* älä lyö :(

Kyllä mä ainaki henk. kohtasesti tahtoisin naisen joka saa mut hyvälle tuulelle välillä naurattamallakin :D

--
*super* *possu*

martina

Posts: 1,875

#10755 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Jutu, 5.10.2006 03:39:
Eräs miespuolinen kaveri kertoi tänään aika mielenkiintosen teorian. Se oli jostain lukenut, että hauskat naiset pelottaisi miehiä, koska miehet tuntisi olonsa uhatuiksi. Miehet kuulema nauttii siitä kun saa naiset nauramaan, mutta jos asia onkin päinvastoin, niin se koetaan jollakin tavalla uhaksi miehisyyttä vastaan. Hauskuus tuo valtaa, tai jotain sellasta *ding**whaat*.

Tuossa täytyy olla se syy siihen miksi mä oon sinkku. Oon vaan niin älyttömän hauska, että kaikkia pelottaa *lmao**igor*



niinmut, mä en sit taas ole yhtään hauska ja silti mulla ei ole ollenkaan vientiä... *tirsk*
Danskuh

Posts: 675

#10756 • • Danskuh pikku-Dee

Epailija, 4.10.2006 16:35:
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?



miksei haluis?*hihu*
Danskuh

Posts: 675

#10757 • • Danskuh pikku-Dee

Danskuh, 5.10.2006 08:18:
---
Epailija, 4.10.2006 16:35:
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?

---


miksei haluis?*hihu*



ai katos..siel lukiki joitain mielipiteit..itel ei oo usein krapulaa..siis pahaa.. *hih*
Avatar
#10758 • • cjet Guest

Danskuh, 5.10.2006 08:23:
---
Danskuh, 5.10.2006 08:18:
---
Epailija, 4.10.2006 16:35:
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?

---


miksei haluis?*hihu*

---


ai katos..siel lukiki joitain mielipiteit..itel ei oo usein krapulaa..siis pahaa.. *hih*



NII! Ja eiks "krapulaseksi" ollukkaa sitä kaikkein parasta tai jotai.. *lmao* Miten mä muistan jonku vastaavan keskustelun aiheen jossain vaihees täälläki.. *nauru*
Ozie

Posts: 1,389

#10759 • • Ozie
Krapuloitaki on niin moneen eri junaan, osa on semmosta aivot-narikassa-krapulointia, mutta voi taas olla myös semmosta jos-liikun-niin-oksennan-krapulointia. Viime sunnuntaina oli tuommonen jälkimmäinen ja sillon mun parhaat kaverit oli burana ja mahdollisimman rasvanen pizza.

Meniköhän tää vähän off-topic? darraluukku *sydän*
Avatar
#10760 • • Edited cjet Guest

Ozie, 5.10.2006 08:45:
Krapuloitaki on niin moneen eri junaan, osa on semmosta aivot-narikassa-krapulointia, mutta voi taas olla myös semmosta jos-liikun-niin-oksennan-krapulointia. Viime sunnuntaina oli tuommonen jälkimmäinen ja sillon mun parhaat kaverit oli burana ja mahdollisimman rasvanen pizza.

Meniköhän tää vähän off-topic? darraluukku *sydän*



Hmm. Entäs Susi-Krapula? Eli että aamulla säikähdät näkemääsi niin paljon, että puret vaikka oman kätesi irti, kunhan pääset sen kantturan alta pois, ja luikahtamaan vaihvihkaa karkuun? *pahis*