zanta, 4.10.2006 00:54:
no täällä nyt on vaikka mitä offtopicia aina :D
olihan tossa ylempänä krapulasta :D
Vedit pohjat, mut ei se mitää. Täällähän tosiaan häröillään välillä aiheesta ja välillä aidanseipäästä ja asian vierestä :)
19,912 posts, 996 pages, 8,094,514 views
zanta, 4.10.2006 00:54:
no täällä nyt on vaikka mitä offtopicia aina :D
olihan tossa ylempänä krapulasta :D
eclipsed, 4.10.2006 00:54:
Sinkkubileet on marraskuussa, siel saattaa tapahtua ihan mitä vaan!
pirpeli, 4.10.2006 00:58:
---
eclipsed, 4.10.2006 00:54:
Sinkkubileet on marraskuussa, siel saattaa tapahtua ihan mitä vaan!
---
..and it's snowing in June, before anything like that happens...Nanny McPhee-leffaa mukaillen*nauru*
rmtn, 4.10.2006 01:22:
se on jännä miten sitä löytää joskus harvoin sen helmen, ja kun helmi katsoo takaisin sinuun se näkee vain helmenpoimijan, ei toista helmeä, koska helmi ei näe mitään loistavaa toisessa vaan ainoastaan tumman hahmon joka on tullut ahnaasti keräämään, ei se voi kimallella helmenpoimijalle.
Aikanaan joko helmi luiskahtaa sormienvälistä takaisin lampeen ja piiloutuu kuoren alle, tai helmenpoimija hetken tarkasteltuaan kyllästyy, koska ei saanutkaan sitä kimallusta mitä helmeltä toivoi saavansa. Näin helmenpoimija menee surullisena pois.
Toisinaan sitä on poimijan roolissa, ja toisinaan helmen roolissa, mutta ei ole vielä poimija kohdannut toista poimijaa saati helmi toista helmeä.
:/
Epailija, 4.10.2006 16:35:
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?
hallucinogen, 4.10.2006 16:36:
Mua ainakin panettaa krapulassa niin vietävästi mut ei sen naisen tarvi välttämättä olla krapulassa, riittää kuhan itse olen :D
Epailija, 4.10.2006 16:44:
-Hieman huonovointinen
-Väsynyt
-Jumissa
-Pahanhajuinen
Jutu, 5.10.2006 03:39:
Eräs miespuolinen kaveri kertoi tänään aika mielenkiintosen teorian. Se oli jostain lukenut, että hauskat naiset pelottaisi miehiä, koska miehet tuntisi olonsa uhatuiksi. Miehet kuulema nauttii siitä kun saa naiset nauramaan, mutta jos asia onkin päinvastoin, niin se koetaan jollakin tavalla uhaksi miehisyyttä vastaan. Hauskuus tuo valtaa, tai jotain sellasta .
Tuossa täytyy olla se syy siihen miksi mä oon sinkku. Oon vaan niin älyttömän hauska, että kaikkia pelottaa
Jutu, 5.10.2006 03:39:
Eräs miespuolinen kaveri kertoi tänään aika mielenkiintosen teorian. Se oli jostain lukenut, että hauskat naiset pelottaisi miehiä, koska miehet tuntisi olonsa uhatuiksi. Miehet kuulema nauttii siitä kun saa naiset nauramaan, mutta jos asia onkin päinvastoin, niin se koetaan jollakin tavalla uhaksi miehisyyttä vastaan. Hauskuus tuo valtaa, tai jotain sellasta .
Tuossa täytyy olla se syy siihen miksi mä oon sinkku. Oon vaan niin älyttömän hauska, että kaikkia pelottaa
Danskuh, 5.10.2006 08:18:
---
---
miksei haluis?
Danskuh, 5.10.2006 08:23:
---
Danskuh, 5.10.2006 08:18:
---
---
miksei haluis?
---
ai katos..siel lukiki joitain mielipiteit..itel ei oo usein krapulaa..siis pahaa..
Ozie, 5.10.2006 08:45:
Krapuloitaki on niin moneen eri junaan, osa on semmosta aivot-narikassa-krapulointia, mutta voi taas olla myös semmosta jos-liikun-niin-oksennan-krapulointia. Viime sunnuntaina oli tuommonen jälkimmäinen ja sillon mun parhaat kaverit oli burana ja mahdollisimman rasvanen pizza.
Meniköhän tää vähän off-topic? darraluukku