SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,277 views

kap-pu

Posts: 1,167

#10721 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Infiana, 2.10.2006 14:07:
Miehet on outoja.*ding*



no en mä oikeesti niit halaile. joka tapaukses, siin on kaikki mun seura tänään..

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#10722 • • -Loyal- Guest

Infiana, 2.10.2006 14:07:
Miehet on outoja.*ding*

No mut eiks se oo juuri mielenkiintoista?
Jos mäkin ymmärtäisin naisia täydellisesti, ei niis ois mitää mielenkiintoa.. Tietty pimppa, mut
sen kaa ei voi keskustella, tai riidellä... *nauru*
Lauruska

Posts: 821

#10723 • • Lauruska nihkee

pirpeli, 2.10.2006 13:38:
Miehet, jotka ei oo liian miehekkäitä tekemään naisten juttuja, mut sitte tarvittaessa näyttää sisäisen luolamiehensä<3 Miehet, jotka kunnioittaa naista olematta alentuvia tai "ihan sama"-miehiä<3 Miehet, jotka puhuu, pussaa, puristaa kainaloon, puurtaa, pulisee, panee, piirtää, pöhköilee ja on muutenki kivoja<3



Kirjoititpas osuvasti *hymy*
tir

Posts: 951

#10724 • • tir
en halua olla sinkku.
jotenkin odottanut jonkin aikaa jo milloin saisi sen yhden, ja osottautuikin sitten feikiksi...

nyt tuntuu siltä että jään tänne hyyyyvin pitkäksi aikaa.
AnssiV

Posts: 1,798

#10725 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Lauruska, 2.10.2006 17:04:
---
pirpeli, 2.10.2006 13:38:
Miehet, jotka ei oo liian miehekkäitä tekemään naisten juttuja, mut sitte tarvittaessa näyttää sisäisen luolamiehensä<3 Miehet, jotka kunnioittaa naista olematta alentuvia tai "ihan sama"-miehiä<3 Miehet, jotka puhuu, pussaa, puristaa kainaloon, puurtaa, pulisee, panee, piirtää, pöhköilee ja on muutenki kivoja<3

---


Kirjoititpas osuvasti *hymy*




0/ *hymy*
Fyrisch

Posts: 4,525

#10726 • • Edited Fyrisch

Tuuli, 2.10.2006 17:43:
joku oikeen söpö poika :) krapula parantuis :)



luin että: "joku oikeen söpö poika :) krapula panetus :)"

edit: - päivän
Epailija

Posts: 5,636

#10728 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Avernian, 2.10.2006 13:24:
Naiset jotka ei o liian fiinejä tehdäkseen juttuja joista oikeasti pitää. <3



Tai sitten: Naiset, jotka ei o liian fiinejä tehdäkseen juttuja joista minä pidän. <3 ;D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

eclipsed

Posts: 134

#10729 • • eclipsed p-p-partyboy
Hei mä ilmoittaudun vapaaehtoseks krapula-seuraks!

Haluun jotain sellasta kainalossa hengailu -kamaa vaihteeks, esim. ensi sunnuntaina Unityjen jälkeen!
Fyrisch

Posts: 4,525

#10730 • • Fyrisch

Epailija, 3.10.2006 23:18:
---
Avernian, 2.10.2006 13:24:
Naiset jotka ei o liian fiinejä tehdäkseen juttuja joista oikeasti pitää. <3

---


Tai sitten: Naiset, jotka ei o liian fiinejä tehdäkseen juttuja joista minä pidän. <3 ;D



naiset jotka on fiinejä ja tekee mitä ite haluu ja kokeilee uusii juttui (paitsi uusii miehii) <3
tir

Posts: 951

#10731 • • tir
mieluiten sellainen joka ei kärsisi niistä krapula-aamuista.. ainakaan liian usein.
muuten se halailu ja sylissäolo *sydän*

yhteisiä juttuja mutta omaakin aikaa.
luottamusta ja avoimuutta.

missä miun syli *nyyh*
zenny

Posts: 1,145

#10732 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Olis kyl niin luksusta ku ois joku jonka kainaloo sais mennä ku haluis.. *joo* noo... kait sitte joskus on... toivottavast...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Unik

Posts: 4,117

#10733 • • Unik
Hän joka tuntee vain onnellisen rakkauden, ei tunne rakkautta ollenkaan.
pirpeli

Posts: 5,533

#10734 • • pirpeli

eclipsed, 3.10.2006 23:24:
Hei mä ilmoittaudun vapaaehtoseks krapula-seuraks!

Haluun jotain sellasta kainalossa hengailu -kamaa vaihteeks, esim. ensi sunnuntaina Unityjen jälkeen!



Sä oot oikeesti joku sarjamurhailija tai jotain, kun sul ei oo tyttistä... o.O Ja ei, en ole ilmoittautumassa kainalohengailijaksi :D, luulen, etten ihan oo sun kaliiperia. Mut ihmettelen vaan, et miten tuollasella tyyppi tyyppisellä ei muka oo ketää spesiaalinaista..Tai siis mistä mä tiiän mitä sulla on, mutta joo :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

eclipsed

Posts: 134

#10735 • • eclipsed p-p-partyboy

pirpeli, 4.10.2006 00:46:
---
eclipsed, 3.10.2006 23:24:
Hei mä ilmoittaudun vapaaehtoseks krapula-seuraks!

Haluun jotain sellasta kainalossa hengailu -kamaa vaihteeks, esim. ensi sunnuntaina Unityjen jälkeen!

---


Sä oot oikeesti joku sarjamurhailija tai jotain, kun sul ei oo tyttistä... o.O Ja ei, en ole ilmoittautumassa kainalohengailijaksi :D, luulen, etten ihan oo sun kaliiperia. Mut ihmettelen vaan, et miten tuollasella tyyppi tyyppisellä ei muka oo ketää spesiaalinaista..Tai siis mistä mä tiiän mitä sulla on, mutta joo :)



Tai ehkä mä vaan oon seurustellu just pitkään ja halusin vähän aikaan tuulettua ja nyt oisin taas valmis ottamaan jonkun kainalokanan? *nauru*

Mä haluan semmosen naisen joka käy saman verran tai enemmän ku mä bileissä, ettei tarvi rupee selvittelee et "miks sun pitää koko aika käydä bileissä jne jne..." - semmonen joka ymmärtäis ton asian ni *sydän*
zanta

Posts: 131

#10736 • • zanta Rovaniemen isäntä
Mikä se krapula oikeesti on?
Luulin että mulla oli 2 viikkoo sitte krapula mut se osottautuki +39 kuumeeksi ja poskiontelontulehukseksi :D
Ihme ettei se absintin litkiminen tappanu tautia :D

--
hyvät bileet ei tunnu miltään jos ei välillä käy paskoissa bileissä

pirpeli

Posts: 5,533

#10737 • • pirpeli

eclipsed, 4.10.2006 00:50:
Tai ehkä mä vaan oon seurustellu just pitkään ja halusin vähän aikaan tuulettua ja nyt oisin taas valmis ottamaan jonkun kainalokanan? *nauru*

Mä haluan semmosen naisen joka käy saman verran tai enemmän ku mä bileissä, ettei tarvi rupee selvittelee et "miks sun pitää koko aika käydä bileissä jne jne..." - semmonen joka ymmärtäis ton asian ni *sydän*



En siis mitenkään pahalla tuota miettinyt :) Ja voi ei, taidan olla juuri tuolta kohtaa oikeanlainen, että käyn bileissä PALJON :D:D Mutta luulenpa että muutoin en. Olenhan jo "aika" vanhakin :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#10738 • • pirpeli

zanta, 4.10.2006 00:51:
Mikä se krapula oikeesti on?
Luulin että mulla oli 2 viikkoo sitte krapula mut se osottautuki +39 kuumeeksi ja poskiontelontulehukseksi :D
Ihme ettei se absintin litkiminen tappanu tautia :D



..ja kerrotko ihmeessä vielä miten tää liittyy SINKKULUUKKUUN?

:D:D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

zanta

Posts: 131

#10739 • • zanta Rovaniemen isäntä

pirpeli, 4.10.2006 00:53:
---
zanta, 4.10.2006 00:51:
Mikä se krapula oikeesti on?
Luulin että mulla oli 2 viikkoo sitte krapula mut se osottautuki +39 kuumeeksi ja poskiontelontulehukseksi :D
Ihme ettei se absintin litkiminen tappanu tautia :D

---


..ja kerrotko ihmeessä vielä miten tää liittyy SINKKULUUKKUUN?

:D:D


no täällä nyt on vaikka mitä offtopicia aina :D
olihan tossa ylempänä krapulasta :D

--
hyvät bileet ei tunnu miltään jos ei välillä käy paskoissa bileissä

eclipsed

Posts: 134

#10740 • • eclipsed p-p-partyboy

pirpeli, 4.10.2006 00:52:
---
eclipsed, 4.10.2006 00:50:
Tai ehkä mä vaan oon seurustellu just pitkään ja halusin vähän aikaan tuulettua ja nyt oisin taas valmis ottamaan jonkun kainalokanan? *nauru*

Mä haluan semmosen naisen joka käy saman verran tai enemmän ku mä bileissä, ettei tarvi rupee selvittelee et "miks sun pitää koko aika käydä bileissä jne jne..." - semmonen joka ymmärtäis ton asian ni *sydän*

---


En siis mitenkään pahalla tuota miettinyt :) Ja voi ei, taidan olla juuri tuolta kohtaa oikeanlainen, että käyn bileissä PALJON :D:D Mutta luulenpa että muutoin en. Olenhan jo "aika" vanhakin :D



Sinkkubileet on marraskuussa, siel saattaa tapahtua ihan mitä vaan! *vink*