SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,377 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#1981 • • [Nuclear] el aprendiz
Hahaha. *nauru* Kauhee taistelu siitä onks alien sovinisti vai ei...jatkakaa privassa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Roger Roger

Posts: 3,372

#1982 • • Roger Roger Kentti
ei ei ei.

ei mitään pivasotaa! ennemmin taistelkaa täällä. nuita on kiva lukea ja samalla oppiikin jotain.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

misjah

Posts: 3,373

#1983 • • misjah Team Sika
lisää, lisää, lisää.. *nauru* ens viikolla pääsette jatkaa kinastelua.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk

henkka

Posts: 4,973

#1984 • • henkka

Zeta:
Luuletko että noista sinun vähästä yli 4000:sta viestistä on löytynyt niin paljon sellaista asiaa, että meitä hirveästi inspaisi edes yrittää tutustua sinuun paremmin? (jostain ihme syystä...)



Ketä teitä? Herrasmiesliigalaisia vai? *iihhih* God I hope not.

Enpä ihmettelis vaikka teitä ois sellaiset pari-kolme muutaki.



Mistä tiedät vaikka olisi enemmänkin?

Tuo aika puuduttavan väsynyt sikavuosilukuwhatever läppä ei ainakaan lisää intoa merkittävästi.



Sä oot puuduttavan väsyny.

[muokattu 18.10.2003 15:27]

[muokattu 18.10.2003 15:28]
Zet4

Posts: 1,135

#1985 • • Zet4 n00b
Haukon täällä henkeä hämmästyksestä... *nukkuu*

henkka:
---

Mistä tiedät vaikka olisi enemmänkin?



Horoskooppi kertoi että teitä on vielä pari-kolme lisää. *poks*




[EDIT:] Oot kyllä siinämielessä oikeassa, olen puuduttavan väsynyt ku viitsin edes tälläistä alkaa jauhamaan. Tuskin tämä meininki on kenellekkään epäselväksi jäänyt.

[muokattu 18.10.2003 15:53]

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

abcdtatu

Posts: 136

#1986 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
vielä olen sikku.. onpas mulla tylsää..

since... joskus viime vuoden lopust.....*ding*

[muokattu 18.10.2003 17:42]
Jude^

Posts: 39

#1987 • • Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki
hola !! tää ilmottautuu since 10.10.2003 _o7 *hih*

--
dig it or not - it's me

-xx-

Posts: 5,001

#1988 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Tää on since toukokuu 2003 ... mutta tänään ei ole tylsää *iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

bubbelgum

Posts: 2,477

#1989 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmm... Single since february 2002 *uuh*
Ja ainaki tällä hetkellä vituttaa tämä tila aivan suunnattomasti.. *hmph*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#1990 • • Arto Guest
Sinkkuna hmm.. hmm..
2.5 vuotta!!!! =)
kilobitti

Posts: 2,419

#1991 • • kilobitti 1-2-3 techno
since n. 01/2003 laskutavasta riippuen. Tietty joskus harmittaa, mut
nyt kannan statustani ylpeydellä*iloinen*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

bubbelgum

Posts: 2,477

#1992 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hih *hih*
Noh, tota sanotaan vaikka niin että eilen olin ihan iloinen siitä että olin sinkku *vink*

--
Hullu ku pullosta tullu.

hallucinogen

Posts: 8,190

#1993 • • hallucinogen Edain

bubbelgum:
Hih *hih*
Noh, tota sanotaan vaikka niin että eilen olin ihan iloinen siitä että olin sinkku *vink*



Joo mä huomasin, hyi sua *vink*

--
pikku-*possu*

Zet4

Posts: 1,135

#1994 • • Zet4 n00b

alien:
...so?? Ja sähän tiedät, mitä kaikkea ne viestit sisältävät!? *ding*



Hei come on! Me ollaan mielikuvamme muodostettu sinun viestejä lukemalla, et voi ku syyttää itseäsi asiasta.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

bubbelgum

Posts: 2,477

#1995 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmm.. Eiköhän jokainen vastaa omista sanoistaan ja teoistaan.. Jos niin paljon välittää mitä muut ajattelee, kannattaa ehkä miettii vähän tarkemmin etukäteen mitä sanoo ja tekee.. *täh*

Mä tosin kuulun niihin jotka sanoo ja tekee mitä haluu, enkä paljoo välitä jos jotain ei nappaa.. Se on sitten sen ihmisen moka ei mun.. *hih*

Eli Alien, pieni neuvo, lopeta selittely ja seivailu se ei auta enää mitään.. Ja jatkossa mieti tarkemmin mitä sanot, ennen ku sanot sen..

Mut ei siis millään pahalla, päinvastoin, tsemppiä jatkoon! *hymy*

--
Hullu ku pullosta tullu.

milla

Posts: 3,699

#1996 • • milla
must eki on ainaki kiva*uuh*

kaikki ei osaa ilmaista ajatuksiaan yhtä selkeesti ku te hans ja riku :/

ja kaikil ei ehkä ole saman verran elämänkokemusta jne ku teillä, mut ei sen takia tartte lähtee heittää ”säälin naista jonka kaa joudut olee” tyylistä läppää. imo.

[muokattu 19.10.2003 17:11]
keisha

Posts: 1,394

#1997 • • keisha bullet with butterfly wings

alien:siis mitäs vittua sä nainen horiset?? mistä sä tiedät, et minkälainen mä olen naisen seurassa, joka mua kiinnostaa ja et kuinka hyvä mä voin olla sille?

Julkilausumistasi esimerkiksi tässä topikissa on voinut päätellä varsin paljon asenteestasi naisia kohtaan, vaikka kuinka pyrkisit piilottamaan niitä mukahauskan läpänheiton lomaan. En todellakaan tiedä millainen olisi naisen seurassa, joka sua kiinnostaa, mutta kummastuttaa kovin, miten tuo oikeuttaa sinut kohtelemaan kaikkia muita loukkaavasti ja alentavasti.

Mieli tekis sanoa sustakin pari asiaa ton äskeisen heittos perusteella mut jätänpä suosiolla väliin... *hmph*

Tekisi mieli mutta et kohteliaisuudesta minua kohtaan tee sitä, ettei minulle vain tulisi paha mieli?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Zet4

Posts: 1,135

#1998 • • Zet4 n00b

alien:
---
Mikä on mun asenne naisia kohtaan mielestäsi (jos nyt voisit vähän tarkentaa)?? Ja nämä mun ”mukahauskat” läpät tuntuu ainakin monia naurattavan. Kaikki ihmiset eivät ota näitä topicceja niin tosissaan.



Ootpas kyllä vaikeaselkoinen...
Olitko se puhe siitä, että on oikeutettua lennellä kukasta kukkaan koska miehet on tehny niin jo kivikaudelta saakka, läppää vai ei?
Samaan syssyyn raiskauksetki pitäis varmaan sallia kun niitäki on tehty ammoisista ajoista, ja se tuntuu olevan joidenkin miesten perusluonnossa?

a) Jos ei läppää, niin voisitko perustella lisää.

b) Jos toi taas oli läppää, niin kannattaisko harkita hieman että mitä kirjoittelee?
Katos kun me täällä langan toisessa päässä ei nähdä että millä mielellä sinä noita juttuja
kirjoittelet.


Oli läppää tai ei, täällä päässä ei paljoa naurata.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

keisha

Posts: 1,394

#1999 • • keisha bullet with butterfly wings

alien Millä sä perustelet sen, ettei miehellä saisi olla monta naista? Mitä sä tarkoitit sillä, että onko oikeutettua lennellä kukasta kukkaan? Väitätkö, että miehellä saisi olla vain yksi nainen koko elämänsä aikana?

Jos henkilö (oli se sitten mies tai nainen) on parisuhteessa, mielestäni tämän henkilön ei kuulu harrastaa seksiä muiden kuin tämän yhden henkilön kanssa, ellei toisin ole sovittu. Jos pariskunnan molemmat osapuolet sen hyväksyvät, että myös rinnakkkaiset suhteet ovat sallittuja, hyvä niin. Useimmilla ihmisillä parisuhteita lienee useampia elämänsä aikana, joten seksikumppaneitakin olettaisi tällöin tulevan jokaiselle vähintään yhtä monta.

Kaikki tämä alkoi siitä, kun kerroin oman ideaalitilanteen, eli mitä itse tällä hetkellä haluisin. Haluisin naisen, joka suvaitsisi sen, että minulla olisi muitakin suhteita, mutta ei olisi itse kiinnostunut muista miehistä, kuin minusta. Tämä kuulostaa aika utopistiselta ja sitä se onkin, mutta ei edelleenkään mahdotonta. Ketään en ole tämmöiseen suhteeseen pakottamassa, joten miten siitä tulee sovinismia?

Olisi surullista, jos jonkun tälläiseen pakottaisit. Mutta kuinka voisit tehdä noin ihmiselle, josta välität, jopa rakastat? Varmasti kuvailemasi käytös satuttaisi toista ihmistä. Mitä jos tuo toinen ei hyväksyisi ratkaisuasi? \”Vaimo vaihtoon vaan!\”

Kun aikaisemmin perustelin ihmisen historialla miehelle tyypillistä käyttäytymistä tein sen selventääkseni omaa heikkouttani. Yritin selittää mistä epäilen sen johtuvan.

Puhut heikkoudesta. Eikö heikkouksia siis pitäisi pyrkiä korjaamaan? Naisillahan ei vastaavia heikkouksia tietenkään ole, koska uskollisuus on painettu naisen biologiseen koodiin.*justjoo*

Ihminenhän vallitsevan käsityksen mukaan periytyy apinoista, joilla on taas perinteinen heimohierarkia, jossa vahvin uros parittelee kaikkien lauman naaraiden kanssa. En nyt sano, että oltaisiin apinoiden tasolla tai että meidän edes pitäisi olla.

Jaa-a. Mitä sitten mahdat yrittää sanoa? Ja korjatakseni tietouttasi; vallitsevan käsityksen mukaan ihminen ei periydy apinoista, vaan ihmisillä ja apinoilla on ollut yhteiset esi-isät. Avaa yläasteen biologian kirja, jos et usko.

Jokaisen lajin, kasvin ja bakteerin tärkein tähtävä on lisääntyä. Puussa kiipelystä on tietysti jo aikaa ja sosiaalinen käyttäytymisemme on siitä muuttunut (johtava uros parittelee monen naaraan kanssa -> pari suhde -> parisuhteen nykyinen rappeutuminen).

LOL! Tajuatko edes itse mitä kirjoitat? Tai mitä tuolla yrität sanoa? Koska minä ainakin onnistuin missaamaan ajatuskulkusi täydellisesti. Kissanruoka -> alkoholinkulutuksen kasvu -> Helsingin kaupunki ei ota uusia oireettomia potilaita hammaslääkärijonoon.

Parisuhteen alkuperäinen syy on kadonnut ja tilalle tullut sosiaalinen paine. Sanon vain, että ympäriinsä nussiminen on ollut lajimme urosten luontaista käytöstä joskus. Onko se sitä nyt? Minun ja monen muun kohdallani tuntuu tällä hetkellä olevan, tulevaisuudesta en osaa sanoa.

Parisuhteen alkuperäinen syy on jälkeläisten hengissäsäilymisen turvaaminen. Nyt tilalla on sosiaalinen paine kerätä elämänsä aikana mahdollisimman monta seksikumppania ja sukupuolitautia. Onpas mukavaa. Jälleen kerran heittelet ilmaan irtonaisia lauseita, jotka eivät liity toisiinsa mitenkään. Kirjoituksessasi ei ole punaista lankaa, ei pointtia.

Jos pHazen tekee mieli sillä nuijalla tulla huitomaan ja perustelee sitä luotaiseksi käyttäytymiseksi, niin aika hataralla pohjalla mennään. Tietysti jos kyseessä on alueen tai esim. naaraan puolustaminen voi vapaasti tulla yrittämään, mutta minkään lajin kehittymisen kannalta tollanen ylireagointi ei tosiaankaan ole luontaista. Lajin tulee menestyä ja kaikki biologinen kehittyminen siihen pyrkii.

Mitäh? En voi kuin naureskella täällä, koska tässäkään kappaleessa ei ole päätä, vyötäröä, ei häntää eikä etenkään parhaita selkäpaloja. Propsit kuitenkin, etä annat klubituslaisille hauskaa luettavaa!

Siinä on teille taas muutama aukko etsittäväksi *poks*/

Ui, ai tää olikin jokuiu skaba! Eniten reikiä löytänyt voittaa! Palkinnoksi kahden sentin aforismeja! Tokaks tullut pääsee treffeille! Hurraa!

Tässä oli jälleen vain minun mielipiteeni. Jos, ette sitä ymmärtäneet niin pahoittelen jälleen omaa heikkoa ilmaisutaitoani. Yhden asian haluan kuitenkin tehdä selväksi: minä en ole mikään sovinisti.

Tämä on jälleen vain minun vastineeni. Jos ette sitä ymmärtäneet, pahoittelen heikkoa huumorintajuanne. Yhden asian haluan kuitenkin tehdä selväksi: minä en ole mikään Reijo Taipale.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2000 • • [Nuclear] el aprendiz
Jos nyt jengi lopettais tän offtopic kirjottelun ja palais takas aiheeseen. IMO mitään järkeä alkaa arvioimaan toista ihmistä julkisilla foorumeilla, tehkää se privassa jos teit kiinnostaa tutustuu toisen moraalin paremmin.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku