19,912 posts, 996 pages, 8,094,785 views
Zeta:
Luuletko että noista sinun vähästä yli 4000:sta viestistä on löytynyt niin paljon sellaista asiaa, että meitä hirveästi inspaisi edes yrittää tutustua sinuun paremmin? (jostain ihme syystä...)
Enpä ihmettelis vaikka teitä ois sellaiset pari-kolme muutaki.
Tuo aika puuduttavan väsynyt sikavuosilukuwhatever läppä ei ainakaan lisää intoa merkittävästi.
henkka:
---
Mistä tiedät vaikka olisi enemmänkin?
bubbelgum:
Hih
Noh, tota sanotaan vaikka niin että eilen olin ihan iloinen siitä että olin sinkku
Julkilausumistasi esimerkiksi tässä topikissa on voinut päätellä varsin paljon asenteestasi naisia kohtaan, vaikka kuinka pyrkisit piilottamaan niitä mukahauskan läpänheiton lomaan. En todellakaan tiedä millainen olisi naisen seurassa, joka sua kiinnostaa, mutta kummastuttaa kovin, miten tuo oikeuttaa sinut kohtelemaan kaikkia muita loukkaavasti ja alentavasti.alien:siis mitäs vittua sä nainen horiset?? mistä sä tiedät, et minkälainen mä olen naisen seurassa, joka mua kiinnostaa ja et kuinka hyvä mä voin olla sille?
Tekisi mieli mutta et kohteliaisuudesta minua kohtaan tee sitä, ettei minulle vain tulisi paha mieli?Mieli tekis sanoa sustakin pari asiaa ton äskeisen heittos perusteella mut jätänpä suosiolla väliin...
alien:
---
Mikä on mun asenne naisia kohtaan mielestäsi (jos nyt voisit vähän tarkentaa)?? Ja nämä mun mukahauskat läpät tuntuu ainakin monia naurattavan. Kaikki ihmiset eivät ota näitä topicceja niin tosissaan.
Jos henkilö (oli se sitten mies tai nainen) on parisuhteessa, mielestäni tämän henkilön ei kuulu harrastaa seksiä muiden kuin tämän yhden henkilön kanssa, ellei toisin ole sovittu. Jos pariskunnan molemmat osapuolet sen hyväksyvät, että myös rinnakkkaiset suhteet ovat sallittuja, hyvä niin. Useimmilla ihmisillä parisuhteita lienee useampia elämänsä aikana, joten seksikumppaneitakin olettaisi tällöin tulevan jokaiselle vähintään yhtä monta.alien Millä sä perustelet sen, ettei miehellä saisi olla monta naista? Mitä sä tarkoitit sillä, että onko oikeutettua lennellä kukasta kukkaan? Väitätkö, että miehellä saisi olla vain yksi nainen koko elämänsä aikana?
Olisi surullista, jos jonkun tälläiseen pakottaisit. Mutta kuinka voisit tehdä noin ihmiselle, josta välität, jopa rakastat? Varmasti kuvailemasi käytös satuttaisi toista ihmistä. Mitä jos tuo toinen ei hyväksyisi ratkaisuasi? \Vaimo vaihtoon vaan!\Kaikki tämä alkoi siitä, kun kerroin oman ideaalitilanteen, eli mitä itse tällä hetkellä haluisin. Haluisin naisen, joka suvaitsisi sen, että minulla olisi muitakin suhteita, mutta ei olisi itse kiinnostunut muista miehistä, kuin minusta. Tämä kuulostaa aika utopistiselta ja sitä se onkin, mutta ei edelleenkään mahdotonta. Ketään en ole tämmöiseen suhteeseen pakottamassa, joten miten siitä tulee sovinismia?
Puhut heikkoudesta. Eikö heikkouksia siis pitäisi pyrkiä korjaamaan? Naisillahan ei vastaavia heikkouksia tietenkään ole, koska uskollisuus on painettu naisen biologiseen koodiin.Kun aikaisemmin perustelin ihmisen historialla miehelle tyypillistä käyttäytymistä tein sen selventääkseni omaa heikkouttani. Yritin selittää mistä epäilen sen johtuvan.
Jaa-a. Mitä sitten mahdat yrittää sanoa? Ja korjatakseni tietouttasi; vallitsevan käsityksen mukaan ihminen ei periydy apinoista, vaan ihmisillä ja apinoilla on ollut yhteiset esi-isät. Avaa yläasteen biologian kirja, jos et usko.Ihminenhän vallitsevan käsityksen mukaan periytyy apinoista, joilla on taas perinteinen heimohierarkia, jossa vahvin uros parittelee kaikkien lauman naaraiden kanssa. En nyt sano, että oltaisiin apinoiden tasolla tai että meidän edes pitäisi olla.
LOL! Tajuatko edes itse mitä kirjoitat? Tai mitä tuolla yrität sanoa? Koska minä ainakin onnistuin missaamaan ajatuskulkusi täydellisesti. Kissanruoka -> alkoholinkulutuksen kasvu -> Helsingin kaupunki ei ota uusia oireettomia potilaita hammaslääkärijonoon.Jokaisen lajin, kasvin ja bakteerin tärkein tähtävä on lisääntyä. Puussa kiipelystä on tietysti jo aikaa ja sosiaalinen käyttäytymisemme on siitä muuttunut (johtava uros parittelee monen naaraan kanssa -> pari suhde -> parisuhteen nykyinen rappeutuminen).
Parisuhteen alkuperäinen syy on jälkeläisten hengissäsäilymisen turvaaminen. Nyt tilalla on sosiaalinen paine kerätä elämänsä aikana mahdollisimman monta seksikumppania ja sukupuolitautia. Onpas mukavaa. Jälleen kerran heittelet ilmaan irtonaisia lauseita, jotka eivät liity toisiinsa mitenkään. Kirjoituksessasi ei ole punaista lankaa, ei pointtia.Parisuhteen alkuperäinen syy on kadonnut ja tilalle tullut sosiaalinen paine. Sanon vain, että ympäriinsä nussiminen on ollut lajimme urosten luontaista käytöstä joskus. Onko se sitä nyt? Minun ja monen muun kohdallani tuntuu tällä hetkellä olevan, tulevaisuudesta en osaa sanoa.
Mitäh? En voi kuin naureskella täällä, koska tässäkään kappaleessa ei ole päätä, vyötäröä, ei häntää eikä etenkään parhaita selkäpaloja. Propsit kuitenkin, etä annat klubituslaisille hauskaa luettavaa!Jos pHazen tekee mieli sillä nuijalla tulla huitomaan ja perustelee sitä luotaiseksi käyttäytymiseksi, niin aika hataralla pohjalla mennään. Tietysti jos kyseessä on alueen tai esim. naaraan puolustaminen voi vapaasti tulla yrittämään, mutta minkään lajin kehittymisen kannalta tollanen ylireagointi ei tosiaankaan ole luontaista. Lajin tulee menestyä ja kaikki biologinen kehittyminen siihen pyrkii.
Siinä on teille taas muutama aukko etsittäväksi /
Ui, ai tää olikin jokuiu skaba! Eniten reikiä löytänyt voittaa! Palkinnoksi kahden sentin aforismeja! Tokaks tullut pääsee treffeille! Hurraa!
Tämä on jälleen vain minun vastineeni. Jos ette sitä ymmärtäneet, pahoittelen heikkoa huumorintajuanne. Yhden asian haluan kuitenkin tehdä selväksi: minä en ole mikään Reijo Taipale.Tässä oli jälleen vain minun mielipiteeni. Jos, ette sitä ymmärtäneet niin pahoittelen jälleen omaa heikkoa ilmaisutaitoani. Yhden asian haluan kuitenkin tehdä selväksi: minä en ole mikään sovinisti.