SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,771 views

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#4041 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
liityn.. heheheheh

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Avatar
#4042 • • Nancy Guest
Pientä väliaikatietoo vois antaa..Eli edellisestä tapauksesta alan oleen päässy jo aika hyvin yli...Mitä nyt välillä haikailee hyvien aikojen perään, mut se on ihan satunnaista. Sillon lähinnä kun on yksin kämpillä ja tuntuu että maailma on kovin synkkä paikka. Mun piristysruiskeeni on ollu se et oon käyny treffeillä normaalia useammin. Vaikkei niistä oo kehkeytyny mitään sit sen kummempaa niin pakko myöntää et ne on auttanu mua eteenpäin. Luultavasti mulla ei olis edes aikaa juuri nyt millekkään suhteelle. Työt vie suurimman osan mun ajastani, eli keskityn lähinnä vaan siihen (ellen sitten nuku hyvillä mielillä 10 tuntisen työpäivän jälkeen). Ainoo asia mikä kismittää on se että seksii ei oo herunnu ööö about 3 kk. Mut ennemin oon puutteessa ku sählään jonku yhden illan jutun kanssa....jeps, mut nyt tää kesäkisu lähtee, yllätys yllätys, töihin...*hymy*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#4043 • • [Nuclear] el aprendiz

Lene:
Onkos muita joita ei perinteiset treffit kiinnosta? *lmao*


Ai siis suoraan sänkyyn vaan?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Bio

Posts: 4,429

#4044 • • Bio The Bullies / Pinky

Lene:
Onkos muita joita ei perinteiset treffit kiinnosta? *lmao* Tarkoittaen siis, että menee tuntemattoman ihmisen kanssa ulos yms.



kyllähän siihen jossain vaiheessa ainakin kyllästyy.. aina sitä samaa tutustumisruljanssia..

mut sit taas on hienoa tutustua uuteen ihmiseen, vaikka siis ihan kaverina.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#4045 • • [Nuclear] el aprendiz

Lene:
Öööö, no ei todellakaan. *släp* Asiat vaan kehittyy ”hiljakseen” itsekseen tms.


Ois varmaan pitäny laittaa *vink*-hymiö keventämään tunnelmaa... =D

\”Elä tyttö suutu, sie oot aivan oikeassa\”

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Armin

Posts: 411

#4046 • • Armin surffitukka
Olen pohtinut sitä että mikä kusipäissä viehättää? onko se jokin ihme taltutusgeeni tai jotain mikä herää kun tapaa villin tytön jota kukaan mies ei pahemmin hetkauta.

Itse olin sellainen joskus ja tuntui että miehiä oli joka sormelle ja jopa varpaillekin.
Ja sivusta katsoo niin miehet pörrää mitä ihmeellisimpien psykopaattien ympärillä.

Nyt kun olen hiukan kasvanut (ja oppinut ehkä käyttäytymäänkin) ja mahdollisesti voisi joku ehkä hiukan kiinnostaakkin ehkä niin jotenkin ei kuitenkaan löydä mitään. Onko ne kriteerit nykyään liian korkealla, ettei yksinkertaisesti ole itse sitä luokkaa mitä ne miehet/pojat ovat. Vai onko se siinä ettei ole niin rohkea enää. Loistaako huonoitsetunto kilometrien säteelle?
Olen niin lahjakas mokaamaan kaikki hyvätkin jutut, vain sillä tavalla esimerkiksi etten missään nimessä myönnä ihastuneeni ja vähättelen koko asiaa, vaikka en haluaisi tehdä niin.
On niin paljon kysymyksiä joihin ei ole vastausta. Ja nyt piste lopetan tämän vuodattamisen ennen kuin menee överiksi. oliko tällä edes mitään pointtia?
keisha

Posts: 1,394

#4047 • • keisha bullet with butterfly wings

PMS:
noku yleensäkki seurusteluun ku lähtee ni täytyy jaksaa tutustua toiseen ja antaa itsestään niin valtavan paljon, ja siihen menee kaikki energia, sit ku silti menee poikki viimeistään 5 vuoden jälkeen , ni joutuu aloittaa alusta uuden ihmisen kaa taasen kerran :o siis jos tahtoo seukkailla, sen takii suosittelen vaa seksii kaikille ;) rehellisempää touhuu ja saa ainakii koettuu kaikkee ;)

Tää tietysti riippuu paljon ihmisestä, mutta ainakaan itse en saa irtoseksistä hirveästi kiksejä irti, vaan sitten kun on nimenomaan käyttänyt ”kaiken energiansa” toiseen tutustumiseen, on seksikin noussut ihan uudelle tasolle. Ja ihastuneena se toiseen tutustuminen ei tunnu lainkaan työläältä, päin vastoin.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Elmiira

Posts: 1,446

#4048 • • Elmiira

Lene:
Onkos muita joita ei perinteiset treffit kiinnosta? *lmao* Tarkoittaen siis, että menee tuntemattoman ihmisen/hyvin lyhyen tuttavuuden kanssa ulos yms.

[muokattu 16.7.2004 18:08]



*nostaa käden* *hymy*

Tätä juttua en ole koskaan osannut... en ole kai koskaan lähtenyt kahville tai leffaan tms. Ei vaan ole mun juttu... siksi kai tässä sinkkuna ollaan *nauru*

Silloin tällöin tapaa sattumalta kivoja ihmisiä, mut sit kun tulee kutsu uudelleen kahville tms, niin otan takapakkia ja annan koko jutun olla...

Jotain tekemistä kai tässä on munujoudellakin tai sit ihmiset ei ole ollut tarpeeksi kiinnostavia, mut kahville ja juttelemaan... -> ei vaan sovi mulle, karvat nousee pystyyn *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

[Nuclear]

Posts: 5,855

#4049 • • [Nuclear] el aprendiz

Jää~*:
Jotain tekemistä kai tässä on munujoudellakin tai sit ihmiset ei ole ollut tarpeeksi kiinnostavia, mut kahville ja juttelemaan... -> ei vaan sovi mulle, karvat nousee pystyyn *nauru*


Mikäs siinä nyt niin hirvittää, jauhaa junnin joutavia ja siinä samalla voi myös oppia toista tuntemaankin ja kahvittelu tuntuu mukavalta.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Elmiira

Posts: 1,446

#4050 • • Elmiira

[Nuclear]:
Mikäs siinä nyt niin hirvittää, jauhaa junnin joutavia ja siinä samalla voi myös oppia toista tuntemaankin ja kahvittelu tuntuu mukavalta.



No kaikkea pitäis kai kokeilla *hymy*
Jotenkin ei vain tunnu onnistuvan, tai sit tosiaan olen tavannut ihan vääriä ihmisiä...
Niin tai sitten vaan yksinkertaisesti olen liian nirso *nauru*

Mutta olen tullut siihen tulokseen, et jos mun hiukankin tarvitsee miettiä ja epäillä et kiinnostaako joku oikeesti, niin se tarkoittaa et EI... Eli unohdan koko jutun...

Jos sit oikeesti kiinnostun niin juttu kyl etenee ihan omalla painollaan *hymy*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

[Nuclear]

Posts: 5,855

#4051 • • [Nuclear] el aprendiz

Jää~*:
Mutta olen tullut siihen tulokseen, et jos mun hiukankin tarvitsee miettiä ja epäillä et kiinnostaako joku oikeesti, niin se tarkoittaa et EI... Eli unohdan koko jutun...


Mä taas en oikein jaksa uskoa näihin ”Unelmien prissi tuli ja vei jalat alta heti”-kuvitelmiin ja sen takia olen tajunnut, että suhdetta myös pystyy kehittämään. Eli ei sen tarvitse olla täydellinen ja jalat alta vievä heti alkumetreillä. Jotenkin tullut sellanen kuva niistä ihmisistä, jotka ajattelevat kuten sinä, että he luulevat, että suhde on yhtä alkuihastusta (perhosia mahassa ja tuntuu olevan ihan in lööv tms.) alusta loppuun ja jossei heti alussa kaikki osu kohdalleen, niin ei siitä sitten mitään voi tullakaan. Mutta kukin valitkoon parinsa omalla tyylillään. *hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Elmiira

Posts: 1,446

#4052 • • Elmiira

[Nuclear]:
Mä taas en oikein jaksa uskoa näihin ”Unelmien prissi tuli ja vei jalat alta heti”-kuvitelmiin ja sen takia olen tajunnut, että suhdetta myös pystyy kehittämään.



No en nyt ihan sellaista hae... vaikka oishan sekin kiva *nauru* Mutta miksi lähteä kehittämään suhdetta, kun ei itsekkään tiedä kiinnostaako toinen edes?

[Nuclear]:
Eli ei sen tarvitse olla täydellinen ja jalat alta vievä heti alkumetreillä.



Samaa mieltä... pitää kuitenkin löytyä kiinnostusta tarpeeksi toista kohtaan, että viitsii edes yrittää kyhätä jotain kokoon...!!!

[Nuclear]:
Jotenkin tullut sellanen kuva niistä ihmisistä, jotka ajattelevat kuten sinä,



*ding* ja just... kerro sit miten sun mielstä ajattelen...??? Kun tunnut sen tietävän!


[Nuclear]:
..että he luulevat, että suhde on yhtä alkuihastusta (perhosia mahassa ja tuntuu olevan ihan in lööv tms.) alusta loppuun



Valitettavasti tiedän ettei se mene näin...

[Nuclear]:
ja jossei heti alussa kaikki osu kohdalleen, niin ei siitä sitten mitään voi tullakaan. Mutta kukin valitkoon parinsa omalla tyylillään. *hymy*



Jos kaikki ei siis heti alkuun osu kohdalleen, niin miksi edes yrittää??? Miellummin olen yksin kuin kyhään väenvängällä kokoon jotain ihmissuhdetta...

Kyllä joskus jotkut ihmiset ovat todella herättäneet kiinnostukseni ja uskon et niin tulee vielä tapahtumaan...

Kuitenkin tällä hetkellä olen miellummin yksin kuin yritän kahvitella kaikkien edes vähän kivojen kanssa, sillä tarkoituksella et jos jostain sais jotain kehitettyä, ettei vaan tarvitsisi olla yksin, kiitos *hymy*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#4053 • • greenie Guest

Jää~*:
Jos kaikki ei siis heti alkuun osu kohdalleen, niin miksi edes yrittää??? Miellummin olen yksin kuin kyhään väenvängällä kokoon jotain ihmissuhdetta...



Sori, en ole ihmissuhde-ekspertti missään nimessä, mutta mikäli parisuhteisiin pätee sama kuin muihin asioihin (lenkkeily, matematiikka, lukeminen.. lähes mikä tahansa mikä tulee mieleen), niin ne menee ns. epämukavuustekijän kautta.

Eli aluksi saattaa tuntua vaikealta tai oudolta, mutta sen jälkeen alkaa tulla hyviä juttuja vastaan.

Kokeile joskus :)
[Nuclear]

Posts: 5,855

#4054 • • [Nuclear] el aprendiz

Jää~*:
No en nyt ihan sellaista hae... vaikka oishan sekin kiva *nauru* Mutta miksi lähteä kehittämään suhdetta, kun ei itsekkään tiedä kiinnostaako toinen edes?


En tarkoittanut, että aletaan juttelemaan seuraavan kadulla kävelevän ihmisen kanssa ja kokeiltais jos tuliskin jotain. Ei tietenkään väen vängällä kannata alkaa mitään rakentamaan, mutta ei sen tarvitse täydellistäkään olla ja se oli se pointti mitä kritisoin.

Samaa mieltä... pitää kuitenkin löytyä kiinnostusta tarpeeksi toista kohtaan, että viitsii edes yrittää kyhätä jotain kokoon...!!!


Tästä samaa mieltä.

*ding* ja just... kerro sit miten sun mielstä ajattelen...??? Kun tunnut sen tietävän!


Ööh, ei tää nyt niin totista oo, että tarvii alkaa vetää herneitä nenukkiin. :) Sain sellaisen kuvan, että odottelet sitä uljasta prinssiä ja suhteen täytyy olla heti alussa täydellinen jolloin se vasta kiinnostaa. Ilmeisesti olin osaltani väärässä kuten kahdessa aiemmassa vastauksessakin tulee ilmi.

Valitettavasti tiedän ettei se mene näin...


Hyväpä näin.

Jos kaikki ei siis heti alkuun osu kohdalleen, niin miksi edes yrittää??? Miellummin olen yksin kuin kyhään väenvängällä kokoon jotain ihmissuhdetta...


Koska ainakin itse olen huomannut, ettei kumppanin välttämättä tarvitse olla se minulle tehty ainoa yksilö maailmassa, jotta parisuhteesta voi nauttia. Itsekin yllä totesit, ettei kaiken tarvitse osua kohdillaan ja tästä saan taas sen kuvan, että niin pitäisi olla...en nyt oikein saa selvää sun todellisesta kannasta ku ristiriitaisuuksia näyttäis olevan.

Kyllä joskus jotkut ihmiset ovat todella herättäneet kiinnostukseni ja uskon et niin tulee vielä tapahtumaan...


Kyse olikin edelleen siitä, että pitääkö sen herättäjän olla täydellinen vai ei. Ei siitä, että tapahtuuko kiinnostuksen herättämistä ollenkaan.

Kuitenkin tällä hetkellä olen miellummin yksin kuin yritän kahvitella kaikkien edes vähän kivojen kanssa, sillä tarkoituksella et jos jostain sais jotain kehitettyä, ettei vaan tarvitsisi olla yksin, kiitos *hymy*


Kuten sanoin, kukin taplaa tyylillään ja minä vain esitin oman tapani. :)

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Elmiira

Posts: 1,446

#4055 • • Elmiira

[Nuclear]:
---
Kuten sanoin, kukin taplaa tyylillään ja minä vain esitin oman tapani. :)



Kiukku päivä mulla *hymy*

Ja joo ymmärsin sun poinnttisi ehkä hiukan väärin...
Ei kiinnostuksen heräämisen tarvita täydellistä ihmistä (eihän sellaista edes ole), vaan ihminen, jossa jokin vaan kolahtaa kohdalleen *sydän*

Ja myönnän et mua on helvetin vaikea miellyttää, ”enkä oikeastaan halua, että kukaan edes yrittää”, ihmiset on viehättävimmillään ollessaan vain oma itsensä...

Niin ja olen nirso, ei auta kuin myöntää *nauru* Siksi kahvittelu, josta keskustelu alunperin lähti, ei ole mun juttu...

Tunnustan siis odottavani ihmisiltä ehkä liikoja, itsehän siitä ”kärsin”eli ”joudun” olemaan yksin mutta kun tiedän että on olemassa ihmisiä, jotka kolahtaa todella (Oon joskus tavannu *iloinen*) niin odottelen sit niitä.... *odottel*

Nimim. vastatahan se prinssi ratsasti moottoripyörällä parvekkeeni alle *plur*
(ja osoittautui kusipääksi *kivatsulle*)

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Epailija

Posts: 5,636

#4056 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Avernian:
Jos miettii vain mitä toiset miettivät, ei saa ikinä mitään tehdyksi.



Ei pidäkään miettiä vain mitä toiset ajattelevat, mutta toisten ajatukset voi silti ottaa huomioon.

Ei itse voi olla vastuussa toisten ajatuksista ja tunteista.



Totta, ei voikaan. Omistaan sen sijaan aika pitkälti voi olla ja siksi on hyvä harkita, että missä määrin mikäkin käyttäytyminen on tarpeellista.


Ajatuskin kuulostaa kipeältä : ”Onpas nätti tyttö. No mut en mä sille voi mitään sanoa, sehän luulee että mä isken sitä ja ihastuu heit ja sit se särkee sydämensä. Parempi olla vaan hiljaa tääl nurkassa.” Tms.



No, noinhan siinä käytännössä voisi käydä. Siis niin, että sitä luultaisiin iskuyritykseksi. Kohteliaisuuksia harvemmin tulkitaan kohteliaisuuksiksi, koska ne harvemmin ovat vailla taka-ajatuksia. Tai ehkä ovat, mutta se onkin toinen tarina.

En itse laske kohteliaisuuksien vilpitöntä kertomista flirttailuksi. Tietoinen flirttailu ilman kiinnostusta sen sijaan on mielestäni tarkoituksenmukaista harhaanjohtamista. Raja on toki veteen piirretty.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#4057 • • RINY Guest

Jää~*:


Ja joo ymmärsin sun poinnttisi ehkä hiukan väärin...
Ei kiinnostuksen heräämisen tarvita täydellistä ihmistä (eihän sellaista edes ole), vaan ihminen, jossa jokin vaan kolahtaa kohdalleen *sydän*

Ja myönnän et mua on helvetin vaikea miellyttää, ”enkä oikeastaan halua, että kukaan edes yrittää”, ihmiset on viehättävimmillään ollessaan vain oma itsensä...

Niin ja olen nirso, ei auta kuin myöntää *nauru* Siksi kahvittelu, josta keskustelu alunperin lähti, ei ole mun juttu...

Tunnustan siis odottavani ihmisiltä ehkä liikoja, itsehän siitä ”kärsin”eli ”joudun” olemaan yksin mutta kun tiedän että on olemassa ihmisiä, jotka kolahtaa todella (Oon joskus tavannu *iloinen*) niin odottelen sit niitä.... *odottel*

Nimim. vastatahan se prinssi ratsasti moottoripyörällä parvekkeeni alle *plur*
(ja osoittautui kusipääksi *kivatsulle*)



No mua on kans aika vaikea miellyttää, tosin mä ihastun kyl tosi usein joihinkin ihmisiin mut aika harvojen kanssa juttu toimii kuitenkaan niin hyvin että se johonkin vakavempaan päätyis. Mulle on monet sanonu et mä vaadin liikaa liian nopeasti. *ding* Ehkä pitää paikkansa ehkä ei. Ei sitä tuu vaadittua kyl sillon mitään jos juttu vaan oikeesti synkkaa todella hyvin ja molemmat on siinä mukana. *vink*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#4058 • • [Nuclear] el aprendiz

alien:
yep. itse suosittelen molempia luukkuja itse kullekin! *iloinen*


Hihohu, en tiedä oliko sun tarkotus, mut sana ”luukku” sai mulla ainakin jonkin toisen tarkoituksen kuin sinkku- tahi seukkausluukku. x) Ehkä syytä alkaa vetää unta palloon ku alkaa tälläsetkin jutut jo naurattamaan...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#4059 • • ALIEN Guest

[Nuclear]:
---
alien:
yep. itse suosittelen molempia luukkuja itse kullekin! *iloinen*
---

Hihohu, en tiedä oliko sun tarkotus, mut sana ”luukku” sai mulla ainakin jonkin toisen tarkoituksen kuin sinkku- tahi seukkausluukku. x) Ehkä syytä alkaa vetää unta palloon ku alkaa tälläsetkin jutut jo naurattamaan...



kaksmielisyys on mun juttu ;)
Avatar
#4060 • • Jonulih Guest
Moi.
Saatan EHKÄ siirtyä täältä pois.