SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,737 views

poistakaa_tää_tunnus

Posts: 4

#4081 • • poistakaa_tää_tunnus
tästä luukusta olisi kyl hienoa päästä pois, mutten
jaksa ottaa stressiä aiheesta.. ehkä sitten joskus,
ehkä jopa huomenna... *justjoo*
Avatar
#4082 • • RINY Guest
Mä en lähde kyllä hetkeen täältä pois. *iloinen* Tää sinkkuilu kyllä sopii miulle paremmin, parempi fiilis ollu kokoajan ku niinä aikoina ku on koittanu seukkaa. Saa mennä ja tehdä mitä haluaa eikä tarvii pahemmin huolehtia mitä toinen siihen sanoo. *justjoo*
Philly

Posts: 506

#4083 • • Philly AIM HIGH!
enempää aiempia postauksia selailematta... tässä naispuolisille sinkuille flash pätkä jotta ei se todellisuus pääsisi unohtumaan *hih*

linkki
Avatar
#4084 • • greenie Guest

Philly:
enempää aiempia postauksia selailematta... tässä naispuolisille sinkuille flash pätkä jotta ei se todellisuus pääsisi unohtumaan *hih*



Todellisuus on aika subjektiivinen käsite :)

Itseäni en tunnistanut tuosta esimerkistä mitenkään. Toisaalta, enhän olekaan puoliso vielä, joten voi olla, että kaikki muuttuu siinä vaiheessa, kun ollaan naimisissa.
Avatar
#4085 • • greenie Guest

Sade*:
Mä en lähde kyllä hetkeen täältä pois. *iloinen* Tää sinkkuilu kyllä sopii miulle paremmin, parempi fiilis ollu kokoajan ku niinä aikoina ku on koittanu seukkaa. Saa mennä ja tehdä mitä haluaa eikä tarvii pahemmin huolehtia mitä toinen siihen sanoo. *justjoo*



Heh, se on hyvä, että on päämääriä ja periaatteita :)
Philly

Posts: 506

#4086 • • Philly AIM HIGH!

Todellisuus on aika subjektiivinen käsite :)

Itseäni en tunnistanut tuosta esimerkistä mitenkään. Toisaalta, enhän olekaan puoliso vielä, joten voi olla, että kaikki muuttuu siinä vaiheessa, kun ollaan naimisissa.



enemmänkin huumorimielellä linkki postattu *vink*
Avatar
#4087 • • greenie Guest

Philly:
enemmänkin huumorimielellä linkki postattu *vink*



Heh, tajusin kyllä :)

Mistä muuten löytyi? Olisikohan siellä tasapuolisuuden nimissä kuvaus siitä stereotypisesta läskistä psykonartusta, joka syö jätskikulhoa itkien samalla ;)
S-T

Posts: 1,195

#4088 • • S-T Pieni

greenie:
Mistä muuten löytyi? Olisikohan siellä tasapuolisuuden nimissä kuvaus siitä stereotypisesta läskistä psykonartusta, joka syö jätskikulhoa itkien samalla ;)


Hitto, täytyykin ens kerralla maistaa sitä kulhoa *harhar*

*iloinen*

--
Pieni on kaunista.

Philly

Posts: 506

#4089 • • Philly AIM HIGH!



Heh, tajusin kyllä :)

Mistä muuten löytyi? Olisikohan siellä tasapuolisuuden nimissä kuvaus siitä stereotypisesta läskistä psykonartusta, joka syö jätskikulhoa itkien samalla ;)



linkki tais tulla vastaan Ylex:n netti etsivässä...
Avatar
#4090 • • greenie Guest

S-T:
Hitto, täytyykin ens kerralla maistaa sitä kulhoa *harhar*



Joo, huomasin tuon jo kirjoittaessani sitä, mutta ajattelin jättää sen reliikiksi sinne sekaan ;)

Toisaalta, eihän sitä oikein viitsitä tuossa tilassa lyllertää kaapillekaan, koska miehet on niin sikoja, että ihan hyvin siinä voi maistella vaikka kulhoakin :)
Avatar
#4091 • • greenie Guest

Philly:
---


Heh, tajusin kyllä :)

Mistä muuten löytyi? Olisikohan siellä tasapuolisuuden nimissä kuvaus siitä stereotypisesta läskistä psykonartusta, joka syö jätskikulhoa itkien samalla ;)

---


linkki tais tulla vastaan Ylex:n netti etsivässä...



Katos, siellä on kaikkea muutakin;

http://www.toilette-humor.com/flash/

Ei vaan tota mun idealla toteutettua juttua. Lähimmäksi taitaa tulla www.romp.com issa ollut Sinkkuelämää -parodia :)

[muokattu 19.7.2004 13:20]
Avatar
#4092 • • Jonulih Guest
Mulla nyt oli elämäni huonoin päivä eilen, anteeksi siitä..
Fresia

Posts: 764

#4093 • • Fresia vähän outo
Mä yleensä ajattelen, että poikaystävä olis kiva sillon, kun on ongelmia muuton kanssa (kuten nyt) tai kun pitäis olla joku mukana jossakin. Vajaan puolen vuoden ajan oon pari kertaa kuussa katsellut mun parasta kaveria ja sen jätkäkaveria ja tajunnut, että se jätkä vois olla välillä kiva ihan muutenkin vaan... tänään näin, huomenna ehkä taas toisin päin *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#4094 • • Jonulih Guest
No sillon ainakin ottaa päästä, kun kaikki kyselee että onkos sulla poikaystävää ja plaaplaa.. Mitä siinä sit sanoo muutaku ettei oo näkyny.. Grr..
Avatar
#4095 • • RINY Guest

Jonulih:
No sillon ainakin ottaa päästä, kun kaikki kyselee että onkos sulla poikaystävää ja plaaplaa.. Mitä siinä sit sanoo muutaku ettei oo näkyny.. Grr..



Hah, mua ärsyttää kans toi. Ainaki ku on jotai isompia juhlia ja mummi aina kysyy että \”noooh, mites sulla ja Janilla menee?\” Ottaa hieman päähän, erosin Janista jo yli puol vuotta sitten eikä se oo vieläkään sulattanu sitä. *eiei* *kivatsulle**släp**dissaa**piru*
sapeli

Posts: 11,768

#4096 • • sapeli jokukukamikä?

Kolibriscope:
*hihu*
...nyt vois sanoo että lintunen ei täällä... *pihkassa*



*hali* *jiihaa* *aplodit* Ja pysykin poissa! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

henkkat

Posts: 528

#4097 • • henkkat
kertokaapas mulle yks juttu.

kö minä oon edelleenkin hyvissä väleissä 'ex' kans..välillä tuntuu et vähän liiankin hyvissä väleissä. mut asiaan. eli tämän minun entisen tyttöni entinen miäs *nauru*
ni tuppaa olemaan ongelma tai siis mitenkä mä sen selitän..prklllle..niin no, siiskö tuntuu et me vuorotelllaan, siis tuntuu kun meillä ois jokku fäge vuorot millon sais nähä jne jne..
eli täh?*nauru*
SIIS, hodari 2 nakilla!wtf?onko jotain järkee, tjtn?
henkkat

Posts: 528

#4098 • • henkkat
on muuten vaikee selittää tota..*nauru*
ni et unohtakaa, kö ette saa kuitenkaan tulkattua tota *nauru**nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#4099 • • sapeli jokukukamikä?

-Hnè-:
on muuten vaikee selittää tota..*nauru*
ni et unohtakaa, kö ette saa kuitenkaan tulkattua tota *nauru**nauru*



Eli on tyttö X, sun entinen. Sinä ja tämä poika Y olette molemmat sen entisiä. Olette kaikki yhä kavereita, ja sinä ja poika Y tapaatte tyttöä X ikäänkuin vuorotellen. Right?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

henkkat

Posts: 528

#4100 • • henkkat
no joo, jotain sinnne päin.mut siis en ns.tunne tätä uusinta X.
mut joo..tai siis*nauru*
huh, täsä tuloo jo kuuma kö pähkäilee liiikaa..