19,912 posts, 996 pages, 8,089,723 views
Lene:
Onkos muita joita ei perinteiset treffit kiinnosta? Tarkoittaen siis, että menee tuntemattoman ihmisen kanssa ulos yms.
Tää tietysti riippuu paljon ihmisestä, mutta ainakaan itse en saa irtoseksistä hirveästi kiksejä irti, vaan sitten kun on nimenomaan käyttänyt kaiken energiansa toiseen tutustumiseen, on seksikin noussut ihan uudelle tasolle. Ja ihastuneena se toiseen tutustuminen ei tunnu lainkaan työläältä, päin vastoin.PMS:
noku yleensäkki seurusteluun ku lähtee ni täytyy jaksaa tutustua toiseen ja antaa itsestään niin valtavan paljon, ja siihen menee kaikki energia, sit ku silti menee poikki viimeistään 5 vuoden jälkeen , ni joutuu aloittaa alusta uuden ihmisen kaa taasen kerran :o siis jos tahtoo seukkailla, sen takii suosittelen vaa seksii kaikille ;) rehellisempää touhuu ja saa ainakii koettuu kaikkee ;)
Lene:
Onkos muita joita ei perinteiset treffit kiinnosta? Tarkoittaen siis, että menee tuntemattoman ihmisen/hyvin lyhyen tuttavuuden kanssa ulos yms.
[muokattu 16.7.2004 18:08]
Jää~*:
Jotain tekemistä kai tässä on munujoudellakin tai sit ihmiset ei ole ollut tarpeeksi kiinnostavia, mut kahville ja juttelemaan... -> ei vaan sovi mulle, karvat nousee pystyyn
[Nuclear]:
Mikäs siinä nyt niin hirvittää, jauhaa junnin joutavia ja siinä samalla voi myös oppia toista tuntemaankin ja kahvittelu tuntuu mukavalta.
Jää~*:
Mutta olen tullut siihen tulokseen, et jos mun hiukankin tarvitsee miettiä ja epäillä et kiinnostaako joku oikeesti, niin se tarkoittaa et EI... Eli unohdan koko jutun...
[Nuclear]:
Mä taas en oikein jaksa uskoa näihin Unelmien prissi tuli ja vei jalat alta heti-kuvitelmiin ja sen takia olen tajunnut, että suhdetta myös pystyy kehittämään.
[Nuclear]:
Eli ei sen tarvitse olla täydellinen ja jalat alta vievä heti alkumetreillä.
[Nuclear]:
Jotenkin tullut sellanen kuva niistä ihmisistä, jotka ajattelevat kuten sinä,
[Nuclear]:
..että he luulevat, että suhde on yhtä alkuihastusta (perhosia mahassa ja tuntuu olevan ihan in lööv tms.) alusta loppuun
[Nuclear]:
ja jossei heti alussa kaikki osu kohdalleen, niin ei siitä sitten mitään voi tullakaan. Mutta kukin valitkoon parinsa omalla tyylillään.
Jää~*:
Jos kaikki ei siis heti alkuun osu kohdalleen, niin miksi edes yrittää??? Miellummin olen yksin kuin kyhään väenvängällä kokoon jotain ihmissuhdetta...
Jää~*:
No en nyt ihan sellaista hae... vaikka oishan sekin kiva Mutta miksi lähteä kehittämään suhdetta, kun ei itsekkään tiedä kiinnostaako toinen edes?
Samaa mieltä... pitää kuitenkin löytyä kiinnostusta tarpeeksi toista kohtaan, että viitsii edes yrittää kyhätä jotain kokoon...!!!
ja just... kerro sit miten sun mielstä ajattelen...??? Kun tunnut sen tietävän!
Valitettavasti tiedän ettei se mene näin...
Jos kaikki ei siis heti alkuun osu kohdalleen, niin miksi edes yrittää??? Miellummin olen yksin kuin kyhään väenvängällä kokoon jotain ihmissuhdetta...
Kyllä joskus jotkut ihmiset ovat todella herättäneet kiinnostukseni ja uskon et niin tulee vielä tapahtumaan...
Kuitenkin tällä hetkellä olen miellummin yksin kuin yritän kahvitella kaikkien edes vähän kivojen kanssa, sillä tarkoituksella et jos jostain sais jotain kehitettyä, ettei vaan tarvitsisi olla yksin, kiitos
[Nuclear]:
---
Kuten sanoin, kukin taplaa tyylillään ja minä vain esitin oman tapani. :)
Avernian:
Jos miettii vain mitä toiset miettivät, ei saa ikinä mitään tehdyksi.
Ei itse voi olla vastuussa toisten ajatuksista ja tunteista.
Ajatuskin kuulostaa kipeältä : Onpas nätti tyttö. No mut en mä sille voi mitään sanoa, sehän luulee että mä isken sitä ja ihastuu heit ja sit se särkee sydämensä. Parempi olla vaan hiljaa tääl nurkassa. Tms.
Jää~*:
Ja joo ymmärsin sun poinnttisi ehkä hiukan väärin...
Ei kiinnostuksen heräämisen tarvita täydellistä ihmistä (eihän sellaista edes ole), vaan ihminen, jossa jokin vaan kolahtaa kohdalleen
Ja myönnän et mua on helvetin vaikea miellyttää, enkä oikeastaan halua, että kukaan edes yrittää, ihmiset on viehättävimmillään ollessaan vain oma itsensä...
Niin ja olen nirso, ei auta kuin myöntää Siksi kahvittelu, josta keskustelu alunperin lähti, ei ole mun juttu...
Tunnustan siis odottavani ihmisiltä ehkä liikoja, itsehän siitä kärsineli joudun olemaan yksin mutta kun tiedän että on olemassa ihmisiä, jotka kolahtaa todella (Oon joskus tavannu ) niin odottelen sit niitä.... *odottel*
Nimim. vastatahan se prinssi ratsasti moottoripyörällä parvekkeeni alle
(ja osoittautui kusipääksi *kivatsulle*)
alien:
yep. itse suosittelen molempia luukkuja itse kullekin!
[Nuclear]:
---
alien:
yep. itse suosittelen molempia luukkuja itse kullekin!
---
Hihohu, en tiedä oliko sun tarkotus, mut sana luukku sai mulla ainakin jonkin toisen tarkoituksen kuin sinkku- tahi seukkausluukku. x) Ehkä syytä alkaa vetää unta palloon ku alkaa tälläsetkin jutut jo naurattamaan...