19,912 posts, 996 pages, 8,085,326 views
Roger Roger:
se on helppoa. kuhan vaan uskaltaa/ haluaa tehdä aloitteen. sitähän kaikki aina odottaa, joten miks ei tehdä juuri pelkoja vastaan?
Sade*:
*ilmottautuu* Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa Tai sit se olen vaan minä.
Jonulih:
---
Sade*:
*ilmottautuu* Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa Tai sit se olen vaan minä.
---
Hei kultaseni.. Täällä ollaan sitten molemmat ja pysytään
sapeli:
---
Darianna^:
tai kumpa tietäis mitä mieltä olis.. seki täs ihmetyttää.. ihan pihalla kaiken kanssa tällä hetkellä
---
Siinä on vähän aikaa hajalla - sydän on nyt rakennustyömaa mihin ei ole vielä suunniteltu mitään uutta. Nyt on tilaa rakentaa jotain uutta ja parempaa.
Darianna^:
että jos flirttaa ilman tarkoitustakin ni siitä tulee jälkeenpäin paha olla
Roger Roger:
se on helppoa. kuhan vaan uskaltaa/ haluaa tehdä aloitteen. sitähän kaikki aina odottaa, joten miks ei tehdä juuri pelkoja vastaan?
TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla... mun elämäntilanteeseen näyttää näköjään sinkkuilu toimivan paljon paremmin, ku seurustelu
TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla...
Piiuzki:
---
Sade*:
---
Sade*, me ollaan sunkaa sit varmaan ikisinkkuja pistetäänköt sinkut klubi pyörimään
Keeerin:
Mä taidan vaihtaa noi bileet tavis baareihin ja känniääliöihin..Perkules..On se nyt kumma, kun ei löydä bilekansasta itselleen paria..On ihan eunukkia kansaa ku kaikkia tuntuu vaan kiinnostavan musa ja tanssiminen..