SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,809 views

Maago

Posts: 326

#11981 • • Maago
siks mä oon vissii täällä, ku joko kukaa ei lähe mun kaa treffeille tai sitten mä oon liian vaativa *tirsk*
larzizi

Posts: 1,661

#11982 • • larzizi
Ei tullut löydettyä miestä uutta vuotta juhlistaessa, mutta silti musta tuntuu tällä hetkellä, että mulla on parisuhdeongelmia erään ihmisen kanssa vaikkei edes ole minkään asteen parisuhdetta edessä eikä takana :D

Uvreissun aikana kyllä yksi yritti "vähän" lähestyä, mutta ei oikeen napannut sen tapa tutustua uuteen ihmiseen *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#11983 • • larzizi
Tuli muuten sunnuntai iltana seurattua sen verran parisuhdekriisiä vierestä, että oli kyllä onnellinen että on ite sinkku *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lerna

Posts: 320

#11984 • • Lerna

larzizi, 1.1.2007 22:37:
Tuli muuten sunnuntai iltana seurattua sen verran parisuhdekriisiä vierestä, että oli kyllä onnellinen että on ite sinkku *pepsodent*


Niitä harvoja päiviä kun on ihanaa olla sinkku *nauru*
larzizi

Posts: 1,661

#11985 • • larzizi

Ameeba^, 1.1.2007 23:01:
Niitä harvoja päiviä kun on ihanaa olla sinkku *nauru*



Ite en komppaa tota "harvoja päiviä", mut kyllä oli ihan hyvä päivä olla sinkku *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lerna

Posts: 320

#11986 • • Edited Lerna
Njoo onha useemminki noit "onneks oon sinkku" -fiiliksii mut silti harvoin kokopäivän fiilikset nousee plussan puolelle
Danskuh

Posts: 675

#11987 • • Danskuh pikku-Dee
vois loppuu jo nää sinkku päivät..varsinki nytku kaipais iha mielettömästi jonku lähelle.. :)
Köpi

Posts: 46

#11988 • • Köpi
Johtuukohan se tästä ylenpalttisesta pimeydestä, ku tuntuu koko ajan pahenevan läheisyyden kaipuu..

Tosin taas tuli taannoin todistettua eräs parisuhdekriisi, joka taas pisti miettimään näitä sinkkuuden positiivisia puolia.
Avernian

Posts: 7,451

#11989 • • Avernian Kerettiläinen

Danskuh, 1.1.2007 23:15:
vois loppuu jo nää sinkku päivät..varsinki nytku kaipais iha mielettömästi jonku lähelle.. :)



*hali* lohduksi.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#11991 • • ALIEN Guest
kukakohan tää "jonkun" -henkilö mahtaa olla, kun kaikki ovat sen perässä täällä päivästä toiseen ympäri vuoden yada yada?

Open your eyes people! Jotenkin tuntuu et ihmiset täällä eivät jaksa tehdä tarpeeksi työtä sen eteen mitä tuntuvat niin paljon haluavan. Kärsivällisyyttä, itsevarmuutta, sekä määrätietoisuutta niin eiköhän se siitä :)
Avernian

Posts: 7,451

#11992 • • Avernian Kerettiläinen

Danskuh, 1.1.2007 23:38:
voi kiitos...ajatuski jo lämmitti virtuaali halist;)



:)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Sand3

Posts: 1,157

#11993 • • Sand3 satuolento
kaikista ikävintä tässä sinkkuedessa on yksinäisyyden tunne ja varsinkin jos se hiipii kimppuun hetkeä ennen nukahtamista...uni ei kyllä tasan tarkkaan tule silloin vaan menee monta hetkeä että saa itsensä rauhoitettua siihen pisteeseen et nukahtaa...eilen olisin kaivannut jonkun johon purkaa tämän kaiken sisälle kerääntyneen hellyyden...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

psymax

Posts: 283

#11994 • • psymax

Sand3, 2.1.2007 23:04:
kaikista ikävintä tässä sinkkuedessa on yksinäisyyden tunne ja varsinkin jos se hiipii kimppuun hetkeä ennen nukahtamista...uni ei kyllä tasan tarkkaan tule silloin vaan menee monta hetkeä että saa itsensä rauhoitettua siihen pisteeseen et nukahtaa...eilen olisin kaivannut jonkun johon purkaa tämän kaiken sisälle kerääntyneen hellyyden...



tunteen toistuessa ottakaa yhteys allekirjoittaneeseen...*pus*

Psymax *tirsk*
Sand3

Posts: 1,157

#11995 • • Sand3 satuolento

psymax, 2.1.2007 23:13:

tunteen toistuessa ottakaa yhteys allekirjoittaneeseen...*pus*

Psymax *tirsk*



*tirsk* illan pelastus *hali*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#11996 • • cjet Guest

Danskuh, 1.1.2007 23:15:
vois loppuu jo nää sinkku päivät..varsinki nytku kaipais iha mielettömästi jonku lähelle.. :)



No joko me mentäs aikaistetusti naimisiin? Eiks se ollu se diili sit 30veenä? *tirsk*
Danskuh

Posts: 675

#11997 • • Danskuh pikku-Dee

cjet, 3.1.2007 14:18:
---
Danskuh, 1.1.2007 23:15:
vois loppuu jo nää sinkku päivät..varsinki nytku kaipais iha mielettömästi jonku lähelle.. :)

---


No joko me mentäs aikaistetusti naimisiin? Eiks se ollu se diili sit 30veenä? *tirsk*




heh...jep :)
Siren

Posts: 826

#11999 • • Siren Seinäruusu
Nyt haluis lämpimään kainaloon *uuh* Ois ihana maata siinä turvassa ja kuulla et kyllä kaikki vielä järjestyy, ei maailma oo paha paikka :)

*uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)