SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,958 views

Syder

Posts: 2,255

#5961 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Cride:
*täh*
oliks toi väite siitä et en muka ota toisia huomioon?
voi kuule jos tietäisit vaan...joka ikinen pvä tulee otettua huomioon eräs pikkuherra ja sitten ajattelen vasta itseäni
että sillä lailla *iloinen*


En syyttänyt sinua välinpitämättömyydestä, puhun yleensä yleisella tasolla tai ainakin yritän. Kyllä mä otan privalla yhteyttä jos pitää henkilökohtaisia yksityiskohtia alkaa erittelemään :)

--
Divida et impera.

Avatar
#5962 • • Equalizer Guest

Avernian:
---
Hyttynen:
Otapa näistä nyt selvää millainen sitä pitäisi olla.

---


Just sellainen kuin olet. Ja sitten etsit semmoisen naisen/miehen/eläimen joka tykkää susta itsenäsi.



Ääh..antaa olla*nauru*
RainChild

Posts: 909

#5963 • • RainChild

Puistokemisti:
Heippa mussut, käytäytykäähän kunnolla, meikäläinen vaihtaa luukkua. *heihei*



Onnitteluni...

Itse kävin lukemassa ton toisen luukun tekstit kokonaan *igor*...tylsääkö?...syytä epäillä vakavaa mielenhäiriötä *igor**täh**igor**ding*. Tulipahan todettua etteivät hymiöt *sydän**pihkassa* ja*plur* kaikesta huolimatta ole loppuneet kesken... *vink*

--
Rainchild is back home

Daverian

Posts: 491

#5964 • • Daverian
Se on paluu tänne sitten. Tyttöystävä ilmoitti juuri että haluaa että pidämme hetken tauokoa.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

evvk

Posts: 1,918

#5965 • • evvk

Daverian:
Se on paluu tänne sitten. Tyttöystävä ilmoitti juuri että haluaa että pidämme hetken tauokoa.



Oot siis lomalla
Avatar
#5966 • • astaroth Guest

Daverian:
Tyttöystävä ilmoitti juuri että haluaa että pidämme hetken tauokoa.


Tuo on kyllä niin perseestä.

Itse sanoisin kyllä jo tuossa vaiheessa, että antaa olla.
e-will

Posts: 372

#5967 • • e-will joor worst naitmeir

Lene:
---
Astaroth:
Tuo on kyllä niin perseestä.
Itse sanoisin kyllä jo tuossa vaiheessa, että antaa olla.
---
Eikös se olisi vähän liian helpolla luovuttamista? *ding*



yleensä tilanne tossa vaiheessa on sellanen et se ikuinen tauko tapahtuu ennemmin tai myöhemmin jokatapauksessa.

--
vailla täyttä ymmärrystä

e-will

Posts: 372

#5968 • • Edited e-will joor worst naitmeir

Lene:

No kyllä se ikuinen tauko joka tapauksessa tulee eteen - oli vaihe mikä tahansa.



tuo tuli ihanan neutraalisti

tosin se että se lukee SINKKULUUKKU nimisessä threadissa antaa siihen väkisin hieman vivahdetta =(

--
vailla täyttä ymmärrystä

e-will

Posts: 372

#5969 • • Edited e-will joor worst naitmeir

Lene:
Anteeksi kyynisyyteni. *hihu*



eiku meinasin oikeesti et tuli ihanan neutraalisti. *poks*

edit- toi on kumminkin tänäpäivänä jo realiteetti ettei suhteet kestä niinkuin ennen ku asuttii maalla ja oli pelto vieres ja siitä sai ruuan ja hansalaivasto seilasi ja....

--
vailla täyttä ymmärrystä

Jutu

Posts: 3,054

#5970 • • Jutu Blondi

e-will:
---
Lene:
Anteeksi kyynisyyteni. *hihu*

---


eiku meinasin oikeesti et tuli ihanan neutraalisti. *poks*



Ei sua kukaan taas ymmärrä *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

e-will

Posts: 372

#5971 • • e-will joor worst naitmeir

Jutu:
---
e-will:
---
Lene:
Anteeksi kyynisyyteni. *hihu*

---


eiku meinasin oikeesti et tuli ihanan neutraalisti. *poks*

---


Ei sua kukaan taas ymmärrä *nauru*



ei tietenkään, en oikeesti edes kirjottanu mitää ku mun kädet paineli random nappeja ku sydäntahdistin veti tiltin.

--
vailla täyttä ymmärrystä

Jutu

Posts: 3,054

#5972 • • Jutu Blondi

e-will:
---
Jutu:
---
Ei sua kukaan taas ymmärrä *nauru*

---


ei tietenkään, en oikeesti edes kirjottanu mitää ku mun kädet paineli random nappeja ku sydäntahdistin veti tiltin.



Mähän sanoin että vaihda siihen patterit. Siinäs taas näät kun et kuuntele mua *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#5973 • • sapeli jokukukamikä?

Astaroth:
---
Daverian:
Tyttöystävä ilmoitti juuri että haluaa että pidämme hetken tauokoa.
---
Tuo on kyllä niin perseestä.

Itse sanoisin kyllä jo tuossa vaiheessa, että antaa olla.



Minä taasen uskon että tauot suhteessa voivat tehdä hyvääkin. Jotain tulee muuttumaan, mutta joskus oman pään ja sydämen asioita ei saa selviteltyä jos toinen on koko ajan vieressä. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

e-will

Posts: 372

#5974 • • e-will joor worst naitmeir

Lene:
---
e-will:
eiku meinasin oikeesti et tuli ihanan neutraalisti. *poks*

edit- toi on kumminkin tänäpäivänä jo realiteetti ettei suhteet kestä niinkuin ennen ku asuttii maalla ja oli pelto vieres ja siitä sai ruuan ja hansalaivasto seilasi ja....

---


Aiemmin suhteet kesti, koska naiset olivat taloudellisesti riippuvaisia miehestä ja suhde taisi olla enempikin kumppanuussuhde kuin nykyaikainen rakkaussuhde puhumattakaan sitten avioerojen paheksunnasta. Joten enpä menisi romantisoimaan vanhoja hyviä aikoja...



en mäkää

--
vailla täyttä ymmärrystä

Daverian

Posts: 491

#5975 • • Daverian

Mark Hamilton:
---
Daverian:
Se on paluu tänne sitten. Tyttöystävä ilmoitti juuri että haluaa että pidämme hetken tauokoa.

---


Oot siis lomalla


Joo. Ilmeisesti.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

RainChild

Posts: 909

#5976 • • RainChild

Daverian:
Se on paluu tänne sitten. Tyttöystävä ilmoitti juuri että haluaa että pidämme hetken tauokoa.



*uuh* toivottavasti ei oo kauheen paha olo (en tiiä sitten onko, mutta olet kuitenkin vaikuttanut kovin onnelliselta hänen kanssaan) pärjäile *hali*

--
Rainchild is back home

Daverian

Posts: 491

#5977 • • Daverian

Astaroth:
---
Daverian:
Tyttöystävä ilmoitti juuri että haluaa että pidämme hetken tauokoa.

---

Tuo on kyllä niin perseestä.

Itse sanoisin kyllä jo tuossa vaiheessa, että antaa olla.



Niin no mä vähän ymmärsin ton sillä tavalla että antaa olla. Mutta katsoo nyt. Pyysi mut tulemaan heille jotta voidaan pohtia meidän suhdetta. Eli katsoo nyt mitä käy.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Avatar
#5978 • • astaroth Guest

Lene:
Eikös se olisi vähän liian helpolla luovuttamista? *ding*


Riippuu siitä, onko päätös tauosta yhdessä tehty, vai pelkästään toisen osapuolen päätös. Itseäni ei ainakaan kiinnosta ruveta pelleilemään toisen pillin tahtiin, että "nyt mä haluun niiku pitää taukoo".

Jos päätös suhteesta on molempien yhteinen päätös, niin se on asia erikseen.
Avatar
#5979 • • astaroth Guest

Lene:
Minkä tähden se auttamatta olisi pelleilyä?

Joskus asioihin on saatava etäisyyttä, jotta niitä voi tarkastella paremmin.


Olet kyllä siinä oikeassa. Nuo tapaukset ovat kuitenkin tarkasteltavissa yksilötasolla.

Mutta itseäni ei kyllä hirveämmin kyllä houkuta ruveta odottelemaan toisen suusta, että milloinkas se nyt päättää suhtautumisensa minuun. Oma kiinnostukseni ainakin tässä vaiheessa laskee lehmän hännän tavoin (olettaen edelleen, että itse en ole ollut mukana päätöksen teosta tauosta).
Tässä nyt kuitenkin lähinnä tarkoitin myös suhteita, jotka eivät ole olleet millään fiksulla mittapuulla ns. pitempikestoisia ja vakaalla pohjalla.

Kai minä olen sitten vain kyyninen.

[pieni]Tekstistäni saattaa löytyä ristiriitoja, koska tällä hetkellä rehellisesti sanottuna aivoni ovat ihan täysin jäässä ja hyvä kun itsekään saan selkoa mitä kirjoitan. Pahoittelen.[/pieni]
Daverian

Posts: 491

#5980 • • Daverian
Eipä tarvitsekkaan mennä sitten sinne. No nyt mulla on lisää aikaa olla koneella. Ei mikään hyvä asia koska nykyään menee jo muutenkin kokopäivä koulun jälkeen koneella. Nyt sitten menee vielä viikonloputkin. Mutta eika sitä auta muu kun alkaa etsiä uutta tyttöystävää vähän lähempää.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*