SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,206 views

e-will

Posts: 372

#5981 • • e-will joor worst naitmeir

Lene:
---
Astaroth:
Mutta itseäni ei kyllä hirveämmin kyllä houkuta ruveta odottelemaan toisen suusta, että milloinkas se nyt päättää suhtautumisensa minuun.

---

Kas kas, kun voisi sopia tietyn määräajan, jolloin taas keskustellaan asioista ja paremmin päätetään jatkosta.

Ihmisiä kyllä saattaa vaivata jonkinlainen keskusteluvaje. *lmao*



et vene seis ja iso ankkuri pohjaan ja aletaan vatvomaan asioita mitä nyt oikeesti kumpiki haluaa...

huh, sanoisin et kyllä ihminen tietää sydömessään onko sitä onnellinen siinä suhteessa vai ei.
keskustelut on toki hyviä käydä mut jos aletaan tekemään oikein töitä ja sumplimaan et miten suhde saadaan toimimaan ni en itse usko siiihen. ei parishuteen pidä olla mitään työntekoa.

onnellisia ollaan sen aikaa mitä ollaan, jotku 1vko jotku 10v. mä ainakin ihan suoraan tiedän et onko mulla onnellinen olo vai ei.

--
vailla täyttä ymmärrystä

Nepenthe

Posts: 141

#5982 • • Edited Nepenthe

Lene:
Ottaa päähän sellaiset äijät, jotka ovat olevinaan kavereitasi, mutta eivät todellisuudessa olekaan vaan herättelevät toivoa jostain muusta ja kun huomaavat, ettei onnaa ja saavat kohteekseen toisen niin sitten ei pidetäkään enää yhteyttä.



Onneks tollasia naisia ei oo...*muhaha*
Tosin niillä kyseessä taitaa olla se ns. reservi.

/|/|
siveys

Posts: 2,492

#5983 • • siveys lovely

e-will:
huh, sanoisin et kyllä ihminen tietää sydömessään onko sitä onnellinen siinä suhteessa vai ei.
keskustelut on toki hyviä käydä mut jos aletaan tekemään oikein töitä ja sumplimaan et miten suhde saadaan toimimaan ni en itse usko siiihen. ei parishuteen pidä olla mitään työntekoa.


Onnea elämään.
sune

Posts: 2,096

#5985 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mä varmaan joudun koht tänne jos toi äks-poks ei muuta pois meiltä.. *uuh* *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

RainChild

Posts: 909

#5986 • • RainChild

sune:
Mä varmaan joudun koht tänne jos toi äks-poks ei muuta pois meiltä.. *uuh* *nauru*



sano, et sä muutat, jos se ei muuta *vink* (siis se äks-poks)

--
Rainchild is back home

e-will

Posts: 372

#5987 • • e-will joor worst naitmeir

siveys:
---
e-will:
-clip-
---

Onnea elämään.



juu, onnelliseen elämään tässä pyrkii varmaan itse kukin.
itselläni ei ainakaan ole onnellinen olo jos teen muuta kuin mitä sydän sanoo.

--
vailla täyttä ymmärrystä

sune

Posts: 2,096

#5988 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

RainChild:
---
sune:
Mä varmaan joudun koht tänne jos toi äks-poks ei muuta pois meiltä.. *uuh* *nauru*

---


sano, et sä muutat, jos se ei muuta *vink* (siis se äks-poks)



joo johonki ratkasuun täs on nyt edettävä, must tuntuu et tää kämppä ei oo tarpeeks suuri mulle ja tolle äks-poksille..*iloinen*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jude^

Posts: 39

#5989 • • Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki
tääl taas.. jäiki pikavisiitiks tuolla toiselle puolella käynti...

--
dig it or not - it's me

Avatar
#5990 • • Peppi Guest

Jude^:
jäiki pikavisiitiks tuolla toiselle puolella käynti...



Joku muukin on siis käynyt kurkkimassa erilaisia luukkuja. Paluukuljetus tarjottiin onneksi matkanjärjestäjän puolesta. *hihu*
SmILE

Posts: 376

#5991 • • SmILE Esanssi mössöö
Sinkkuus on kadehtittavaa huonossa parisuhteessa olevalle. Hyvä parisuhde on kadehtittavaa tylsälle sinkkuna olevalle...???!!! tai jotain siihen suuntaan. Niin kauan kannattaa mennä lujaa eteenpäin kun tekee mieli sitten suosittelen ottamaan maan jalkojen alle kun sen aika tulee.

ikisinkku:)

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jude^

Posts: 39

#5992 • • Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki

Peppi:

Joku muukin on siis käynyt kurkkimassa erilaisia luukkuja. Paluukuljetus tarjottiin onneksi matkanjärjestäjän puolesta. *hihu*



njoooh, muttei kyllä harmita enää yhtään.. tai.. sinänsä mutta jos tajuaa ettei suhteesta tän tytön kanssa mitään tule nii, näin o paree *piis* sinkkuilu *jiihaa*

--
dig it or not - it's me

shaderna

Posts: 157

#5993 • • shaderna
best freedom is freedom without a woman

--
just tryin` not to give a fuck

Avatar
#5994 • • sakk303 Guest
tai no woman no cry hoilotteli tuo rastatukkaikoni aikoinaan, osuen tietyltä kantilta katsottuna naulan kantaan.
evvk

Posts: 1,918

#5995 • • evvk
ei oo viä säpinää näkyny
e-will

Posts: 372

#5996 • • e-will joor worst naitmeir

shAderNa:
best freedom is freedom without a woman



Women... can't live with them... can't shoot them.

--
vailla täyttä ymmärrystä

RiD

Posts: 2,817

#5997 • • RiD Nukemi

e-will:
---
shAderNa:
best freedom is freedom without a woman

---


Women... can't live with them... can't shoot them.



can shoot them!

--
*super* *possu*

Vprobe

Posts: 444

#5998 • • Vprobe goa-head
Sellainen on kutina että meikäläinen poistuu täältä lähiaikoina *plur*
Eddy Satan

Posts: 722

#5999 • • Eddy Satan FAST
No joudun ittekiin pistämään nimensä tänne,on ihme että suomessa se on aina ollu ongelmana löytää hyvännäköisen naisen,ja semmosen et se olisi kiinostunnu muustakiiin ku sun lompakosta,mut virossa,ensinnäkiin naiset ovat kaikki kauniit ja sielläpäin kukaan ei joutuu olemaan sinkku jos ite sitä ei halua,mut kai se isoissa kaupungeissa on aina ongelmana löytää hyvän naisen.
kap-pu

Posts: 1,167

#6000 • • kap-pu the amazing suction cup boy
okei.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.