SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,627 views

Avatar
#6001 • • Juzba Guest
Täällä edelleen jumitetaan.. *hymy*
Skrapa

Posts: 157

#6002 • • Skrapa
olin jopa hetken täältä pois mutta taas täällä.. kait se sinkkuna sit vaa parempaa, eipä tuu mitää suruja ;)

--
No more pain, I'm floating away..

domi

Posts: 7,069

#6003 • • domi Työn sankari.

hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???


yhdyn tuohon.
mehukatti

Posts: 335

#6004 • • mehukatti dude
öh tällänenki topicci oli *igor*
miss anelile

Posts: 20

#6005 • • miss anelile neiti mikälie.

hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???




tuntuis siltä.
ja sitten kun ei enää etsi ollenkaan, eikä haluakaan ketään niin sittenhän sitä alkaa tulla joka tuutista vaikka minkänäköstä ehdokasta, hyviä ja huonoja..
*justjoo*

--
Näin siis on. Tai ei ole.

Avatar
#6006 • • sakk303 Guest
humps. no onneks kohta on jo huhtikuu, alkaa päivät oleman pidempään valoisia, jos ei muuta iloa tänne risukasaan paista.
Rocca

Posts: 3,064

#6007 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Hmm eli tullu siihen päätöksen et enemmän kavereita niin niillä on kavereita aina, ni sieltä voi sitten löytyy joku *heiii*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

evvk

Posts: 1,918

#6008 • • evvk
Joo.. tulis se yks taas kuvioihin jonka kanssa tuli puhuttua bileissä.. mihinkähän se on kadonnu..
kirsch

Posts: 267

#6009 • • kirsch kyny hippi

sakk303:
tai no woman no cry hoilotteli tuo rastatukkaikoni aikoinaan, osuen tietyltä kantilta katsottuna naulan kantaan.


Paitsi että se ei tarkottanu sillä ihan tota mitä te..*hih*
Armin

Posts: 411

#6010 • • Armin surffitukka

Astaroth:
---
Avernian:
Miksi kaikki lupaavat tyttökandidaatit joko vetää röökiä tai huumeita? *grr* Todellakin hylkäävä peruste.

---

Onko tupakointi todellakin niin vahva kriteeri? Huumeet ymmärrän erittäin hyvin, mutta körssi?

Eiköhän monissa suhteissa ole mahdollista saada stoppi tuon kaltaiselle paheelle? ;)



Kyllä siinä niin kävi että kun lopetin tupakoinnin niin heti se mieskin sieltä löytyi *vink*
KittysDead

Posts: 381

#6011 • • KittysDead Trooper
Hmmm... Mua vituttaa se että mun kaveripiiri koostuu pääsäännöllisesti jätkistä ja siksi aina kaikki luulee että seurustelisin jonkun niistä kanssa, vain siksi että liikkuisin paljon poijkien kanssa. *uuh* Ja vaikka mukavii jätkii tapaakin ja menee juttelee nii sit se on just sitä "emmä voi ton kaa mitään kuiteskaan jutella kun se on kuiteski varattu tolle toiselle jne." Pitäskö hankkii "moi oon vapaa"-paita *piru*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

evvk

Posts: 1,918

#6012 • • evvk
kerran puhuin bileistä toiseen jonkun kanssa jolla näytti olevan aika paljon kavereita jotka oli miehii
Avatar
#6013 • • sakk303 Guest

KittysDead:
Hmmm... Mua vituttaa se että mun kaveripiiri koostuu pääsäännöllisesti jätkistä ja siksi aina kaikki luulee että seurustelisin jonkun niistä kanssa, vain siksi että liikkuisin paljon poijkien kanssa. *uuh* Ja vaikka mukavii jätkii tapaakin ja menee juttelee nii sit se on just sitä "emmä voi ton kaa mitään kuiteskaan jutella kun se on kuiteski varattu tolle toiselle jne." Pitäskö hankkii "moi oon vapaa"-paita *piru*



hmm.. älä ainakaan sellasta paitaa hanki *nauru*

kysytääs toisin päin : luulekoos joku sun kaveripiirin jätkistä et se seukkaa sun kanssa *iihhih* katsos se voikin sit näyttää ulkopuolisen silmissä taas siltä että sä et tosiaan ole vapaata riistaa ja se kaikottaa sitten potentiaalisemmat poikamiehet ympäriltä :)

jos toikaan ei ole vastaus "pulmaasi", niin hanki sit se paita tai tapaa sellasia jätkiä jotka ei jätkäkavereistasi kilahtele :)
KittysDead

Posts: 381

#6014 • • Edited KittysDead Trooper

sakk303:
---
KittysDead:
Hmmm... Mua vituttaa se että mun kaveripiiri koostuu pääsäännöllisesti jätkistä ja siksi aina kaikki luulee että seurustelisin jonkun niistä kanssa, vain siksi että liikkuisin paljon poijkien kanssa. *uuh* Ja vaikka mukavii jätkii tapaakin ja menee juttelee nii sit se on just sitä "emmä voi ton kaa mitään kuiteskaan jutella kun se on kuiteski varattu tolle toiselle jne." Pitäskö hankkii "moi oon vapaa"-paita *piru*

---


hmm.. älä ainakaan sellasta paitaa hanki *nauru*

kysytääs toisin päin : luulekoos joku sun kaveripiirin jätkistä et se seukkaa sun kanssa *iihhih* katsos se voikin sit näyttää ulkopuolisen silmissä taas siltä että sä et tosiaan ole vapaata riistaa ja se kaikottaa sitten potentiaalisemmat poikamiehet ympäriltä :)

jos toikaan ei ole vastaus "pulmaasi", niin hanki sit se paita tai tapaa sellasia jätkiä jotka ei jätkäkavereistasi kilahtele :)



EI?!? Ei ainaskaan pitäs..? sanonpahan vaan että kivat niille pojille jos luulee. Oikeesti, enpä usko. Ei kukaan voi olla nii hakusessa että luulis *ding*. Esim. EHkä se on siin että halaan kavareita, saatan istuu sylissä tmv.? Mut eiks kaikki niin tee? helv.. jos se siitä lasketaan niin mulla on jumalaton haaremi *nauru*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

dorisch

Posts: 74

#6015 • • dorisch gothic girl
kittysdead: miten olis 'nobody knows i'm lesbian'?D
KittysDead

Posts: 381

#6016 • • KittysDead Trooper

dorisch:
kittysdead: miten olis 'nobody knows i'm lesbian'?D



HEY!!!!11 Mäki rakastan sua *plur*U make me dizzzzzzy ...uuuuuuuuhhhh..... *hikoil*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

larna

Posts: 105

#6017 • • larna
Heeei tää topiccihan sopii mulle ku nyrkki silmään!!*aplodit*
Mut ei mul oikeestaan mitään valittamistakaan ole sinkkuna, onpahan vapaampi fiilis eikä tarvi olla tilivelvollinen kenellekkään tekemisistään*enkeli*
Eddy Satan

Posts: 722

#6018 • • Eddy Satan FAST

hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???




On! Omasta kokemuksesta tiedän,sitten ku oot kyllästynyt etsimiseen,siinä se sun ainut tuleekin vastaan just siinä aikan ku et osaa ees odotella mitään tämmöstä.
MissKoo

Posts: 1,289

#6019 • • MissKoo

hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???



Mä en oo koskaan uskonut tohon lauseeseen.. toi on ihan yhtä tyhmä lause kun 'kyllä sä jossain vaiheessa löydät jonkun'. Missäs kirkossa se on kuulutettu että jokainen löytää jonkun? Ei missään. Joten, huonolla munkilla sitä jää sinkuks loppuelämäkseen. Ihan sama sit toi 'mitä enemmän etsii, sitä vähemmän löytää'.. kuka tonkin on määritellyt? *nauru* Onko testattu joillain tieteellisillä testeillä, että jos etsii ei löydä?
Apo

Posts: 1,574

#6020 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???
---
Nikitah:
Onko testattu joillain tieteellisillä testeillä, että jos etsii ei löydä?



Ehkä tossa on takana se että kun ei yritä pakolla etsiä niin on rennompi ja luontevampi ja antaa paremman kuvan itsestään.