SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,268 views

Epailija

Posts: 5,636

#2961 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Tähän väliin saa vissiin kirota miehet alimpaan helvettiin. Eiköstä jookosta? *piru*



Sopii, mutta varaamme sitten oikeuden kirota naiset alimpaan helvettiin jossain myöhemmässä vaiheessa.

cheat:
Huoh...mä en jaksa enää edes yrittää täältä pois, palaan vaan kiltisti tohon mun uudenvuoden lupaukseen, eli puhdasta irtoseksiä tänne kiitos, seurustelusta ehdin saada todellakin tarpeekseni ja kokea ne huonoimmat puolet viikossa.ehkä mä en ole niin hyvä ihmistuntija kun halusin uskoa.tai ehkä sitä sinisilmäisyyttä ei ole vaan osaanut karsia vuosienkaan mittaan...
*dissaa*



Paremminkin niin, että kenestäkään ei vain voi tietää etukäteen, onko tämä luottamuksen arvoinen vaiko ei. Niitä luottamuksen arvoisia kuitenkin on tuolla jossakin, joten toivotaan, että ensi kerralla natsaa sellaisen kanssa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

merqus

Posts: 1,010

#2962 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

hallucinogen:
---
bubbelgum:

Onki eka varteenotettava yritys melkeen 2 vuoteen *nauru*

---


Hei mullakin tulee pian 2v, ehkä toi on joku maaginen luku ja mä löydän kans jonkun tai joku mut *plur*



Toivottavasti ei, muutoin mulla on menny mahikset lahjakkaasti ohi *iihhih*
SilverJo

Posts: 1,893

#2963 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Puistokemisti:
---
hallucinogen:
---
bubbelgum:

Onki eka varteenotettava yritys melkeen 2 vuoteen *nauru*

---


Hei mullakin tulee pian 2v, ehkä toi on joku maaginen luku ja mä löydän kans jonkun tai joku mut *plur*

---



Jee, olisko noin?
Sithän mulla pitäis natsaa tänä vuonna tosi hyvin, kun on 22v sinkkuilua takana.*kivatsulle*


Sinne meni viimeisetkin toivonrippeet, epätoivo valtaa mielen.. Vieläkö mun pitää odottaa vuosi ennen kuin löydän edes jonkun, joka kolahtaisi? *nyyh*

Epailija:

Paremminkin niin, että kenestäkään ei vain voi tietää etukäteen, onko tämä luottamuksen arvoinen vaiko ei. Niitä luottamuksen arvoisia kuitenkin on tuolla jossakin, joten toivotaan, että ensi kerralla natsaa sellaisen kanssa.


Mihin sitä sitten enää voi luottaa, jos ei toisen ihmisen sanat merkitse mitään? Kyllä elämä käy rankaksi, jos täytyy aina vain kokeilla, että josko tällä kertaa natsaisi.. Jos vaikka sattumalta löytyisikin joku, joka todella välittää ja johon todella voi luottaa.. *uuh*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Epailija

Posts: 5,636

#2964 • • Epailija Physicist, 2nd class.

SilverJo:
Sinne meni viimeisetkin toivonrippeet, epätoivo valtaa mielen.. Vieläkö mun pitää odottaa vuosi ennen kuin löydän edes jonkun, joka kolahtaisi? *nyyh*



Voi kuulkaa, mulla meni 23 vuotta löytää semmoinen henkilö, jonka kanssa klikkasi molemmin puolin. *vink**pahis*


Mihin sitä sitten enää voi luottaa, jos ei toisen ihmisen sanat merkitse mitään? Kyllä elämä käy rankaksi, jos täytyy aina vain kokeilla, että josko tällä kertaa natsaisi.. Jos vaikka sattumalta löytyisikin joku, joka todella välittää ja johon todella voi luottaa.. *uuh*



Kyllä sitä aina luottaa voi, mutta ei sitä etukäteen koskaan varmuudella tiedä, että onko toinen luottamuksen arvoinen. Tuolla toisessa topikissa tätä ollaan puitu aika reilusti, joten en käy asiaa hirveän pitkästi täällä läpi... Olisihan se mukavaa, jos nekin henkilöt, jotka vannovat olevansa uskollisia vaikka mikä olisi, todella aina olisivat sitä. Totuus on kuitenkin se, että jokainen voi hairahtua. Eräät pettävät jopa suunnitelmallisesti. Suhteessa on aina se riski, että itseään sattuu tavalla tai toisella, mutta se riski on otettava, jos haluaa voittaa jotain.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Bishop Henrik

Posts: 135

#2965 • • Bishop Henrik
Miksi kaikki ottaa stressiä sinkkuilusta? Minä ainakin iloitsen elämästä yksinkin ja jos joku tulee vahingossa minunkin elämään niin se on vaan plussaa...
Kaikille vähän hymyä huuleen. Kyllä me pärjätään yksinkin...vai?*plur*

--
fucking hostile...

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2966 • • [Nuclear] el aprendiz

Epailija:
[...] Suhteessa on aina se riski, että itseään sattuu tavalla tai toisella, mutta se riski on otettava, jos haluaa voittaa jotain. [...]


Ei voi sattua jossei yritä. ^__^

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Epailija

Posts: 5,636

#2967 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
No ei ny helvetti soikoon samaan paikkaan! *nauru* Jonnekin toisaalle ehkä. *hih*



No mutta eihän se olisi tasa-arvoista, jos teidät toiseksi alimpaan helvettiin kiroaisi. *vink* Ja hei, rangaistushan sen piti joka tapauksessa olla. *pahis**nauru*

Edit: Hoono soomi

[muokattu 27.1.2004 11:28]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

SilverJo

Posts: 1,893

#2968 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

BTM:

Miksi kaikki ottaa stressiä sinkkuilusta? Minä ainakin iloitsen elämästä yksinkin ja jos joku tulee vahingossa minunkin elämään niin se on vaan plussaa... Kaikille vähän hymyä huuleen. Kyllä me pärjätään yksinkin...vai? *plur*


Itse asiassa oon varsin tyytyväinen elämääni näinkin. Joskus tulee vain sellainen kyhnytyskausi vaikka miten hyvin pärjäisi yksinkin.. *hih*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

sts

Posts: 7,969

#2969 • • sts Sama pyynti aitta!

Puistokemisti:
---
hallucinogen:
---
bubbelgum:

Onki eka varteenotettava yritys melkeen 2 vuoteen *nauru*

---


Hei mullakin tulee pian 2v, ehkä toi on joku maaginen luku ja mä löydän kans jonkun tai joku mut *plur*

---



Jee, olisko noin?
Sithän mulla pitäis natsaa tänä vuonna tosi hyvin, kun on 22v sinkkuilua takana.*kivatsulle*



Mielumminin 22v sinkkuilua kuin vitusti paskoi suhteita... itse vaihtaisin kaikki vanhat kohellukset pois... sen vertaa paskamaku jääny suuhu monesta, ja aika syvii arpia... Se on hauskaa miten monella tavalla ihminen voi toista ihmstä satuttaa... ja voin sanoa että olen aika monta nistä kokenut.
hallucinogen

Posts: 8,190

#2970 • • hallucinogen Edain

sts:
Mielumminin 22v sinkkuilua kuin vitusti paskoi suhteita... itse vaihtaisin kaikki vanhat kohellukset pois... sen vertaa paskamaku jääny suuhu monesta, ja aika syvii arpia... Se on hauskaa miten monella tavalla ihminen voi toista ihmstä satuttaa... ja voin sanoa että olen aika monta nistä kokenut.



Pyh, ei kannata. Oppii ainakin sen ettei naisiin voi luottaa *pahis**nauru*

--
pikku-*possu*

kilobitti

Posts: 2,419

#2971 • • kilobitti 1-2-3 techno

sts:
Mielumminin 22v sinkkuilua kuin vitusti paskoi suhteita... itse vaihtaisin kaikki vanhat kohellukset pois...



vaikka noi tuntuu jälkeenpäin kuinka typeriltä, itse en niitä vaihtaisi pois...jokaisesta olen kumminkin jotain oppinut, joka saattaa auttaa selviämään jos joskus vaikka tapais jonkun merkityksellisen.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Chatte

Posts: 4,085

#2972 • • Chatte Team Teknolipat :)

sts:
Mielumminin 22v sinkkuilua kuin vitusti paskoi suhteita... itse vaihtaisin kaikki vanhat kohellukset pois...

kilobitti:
vaikka noi tuntuu jälkeenpäin kuinka typeriltä, itse en niitä vaihtaisi pois...jokaisesta olen kumminkin jotain oppinut, joka saattaa auttaa selviämään jos joskus vaikka tapais jonkun merkityksellisen.


Olen aivan samaa mieltä; vähintäänkin niistä oppii. Ja kai nyt on jäänyt jotain hyviäkin muistoja niistä suhteista, ei kai kaikki ole voinut olla pelkästään negatiivista? *ding* Esimerkiksi mun pitkäaikaisin ex on nykyään mun oikein hyvä kaveri. Paremmin meillä näin menee. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#2973 • • kelasin Guest
mun sinkkuluukus puhaltaa uudet tuulet *sydän*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#2974 • • [Nuclear] el aprendiz

kilobitti:
---
sts:
Mielumminin 22v sinkkuilua kuin vitusti paskoi suhteita... itse vaihtaisin kaikki vanhat kohellukset pois...
---


vaikka noi tuntuu jälkeenpäin kuinka typeriltä, itse en niitä vaihtaisi pois...jokaisesta olen kumminkin jotain oppinut, joka saattaa auttaa selviämään jos joskus vaikka tapais jonkun merkityksellisen.


Nimenomaan, vaikka ois paskoja suhteita/asioita takana, niin itse otan ne ainakin kokemuksina ja asioina mistä voi ottaa oppia ens kerralla. Paskaa on välil hyvä syödä, alkaa taas arvostamaan et se normaali hernekeittokin on loppupeleissä erinomaista (toivottavasti joku välkky nyt ei sit ala ottamaan oppia kirjaimellisesti, en suosittele).

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Bishop Henrik

Posts: 135

#2975 • • Bishop Henrik

[Nuclear]:

Nimenomaan, vaikka ois paskoja suhteita/asioita takana, niin itse otan ne ainakin kokemuksina ja asioina mistä voi ottaa oppia ens kerralla. Paskaa on välil hyvä syödä, alkaa taas arvostamaan et se normaali hernekeittokin on loppupeleissä erinomaista (toivottavasti joku välkky nyt ei sit ala ottamaan oppia kirjaimellisesti, en suosittele).



Elikkä paskaa ei kannata syödä?

--
fucking hostile...

Avatar
#2976 • • yana Guest

hallucinogen:
Pyh, ei kannata. Oppii ainakin sen ettei naisiin voi luottaa *pahis**nauru*



ja sit jossain vaiheessa oppii korjaamaan ton muotoon ”ihmisiin ei voi luottaa”
ja jossain vaiheessa sen etta terve luottamus palkitsee ja turha sinisilmaisyys on vain yksinkertaisesti typeraa.

ma mielummin luotan ja otan valilla sormilleni sen takia, kuin oon jatkuvasti epaluuloinen kaikkia kohtaan.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#2977 • • [Nuclear] el aprendiz

BMT:
---
[Nuclear]:

Nimenomaan, vaikka ois paskoja suhteita/asioita takana, niin itse otan ne ainakin kokemuksina ja asioina mistä voi ottaa oppia ens kerralla. Paskaa on välil hyvä syödä, alkaa taas arvostamaan et se normaali hernekeittokin on loppupeleissä erinomaista (toivottavasti joku välkky nyt ei sit ala ottamaan oppia kirjaimellisesti, en suosittele).

---


Elikkä paskaa ei kannata syödä?


Ootpas varsin välkky kyl.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Bishop Henrik

Posts: 135

#2978 • • Bishop Henrik

[Nuclear]:

Ootpas varsin välkky kyl.



*ding* TÄH? Minä välkky? Nyt oot erehtynyt henkilöstä!

[muokattu 28.1.2004 10:49]

--
fucking hostile...

friikman

Posts: 38

#2979 • • friikman
[Pyh, ei kannata. Oppii ainakin sen ettei naisiin voi luottaa *pahis**nauru*
[/quote]

Nimen omaan. oon just vapautunu 3 vuotisest suhteesta missä rakastamani nainen
pompotti mua kun korista.. välillä roskikseen välillä sängyn alle.. lupaukset oli latinaa. nyt alkaa tuntuu jo paljon paremmalta, pikkuhiljaa pää alkaa käsittää et ei meit oo luotu yhteen, siin vaan kestää hetken et sen pinttyneen tekstin saa hinkattua pois. Kaikista paras lääke on bileet.. :D

Rakkaus on pesti hulluuteen.
Bishop Henrik

Posts: 135

#2980 • • Bishop Henrik

friikman:

Rakkaus on pesti hulluuteen.



YUP:lla on kyllä sanomaa lauluissaan... ja biletys on hyvä lääke kaikkeen.

--
fucking hostile...