SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,820,226 views

kilobitti

Posts: 2,419

#3001 • • kilobitti 1-2-3 techno

silencio:
Mulle toi omana itsenä oleminen on lähinnä sitä, että yrittää olla kelaamatta sitä niin kovasti että millainen on. Ei sillä mun mielestä, millainen oikeasti on muiden silmissä, ole tekemistä sen kanssa millaisena näkee itsensä. Sitä vaan on mitä on. Mitä vähemmän sitä miettii, sitä enemmän on aito itsensä joka tilanteessa.



juu totta tämäkin. Noi hyvät ystävät oli mukana myös sen takia, että niitten kanssa on helpompi olla ajattelematta...oli sitten mielialastaan riippuen *pelle* tai ei.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

silencio

Posts: 401

#3002 • • silencio el

kilobitti:


juu totta tämäkin. Noi hyvät ystävät oli mukana myös sen takia, että niitten kanssa on helpompi olla ajattelematta...oli sitten mielialastaan riippuen *pelle* tai ei.



Jep, sen takia hyvät ystävät on parasta mitä on. Ne tietää kaikki viat ja omituisuudet, mutta silti vaan tykkäävät. Hmmm, eli aika outoja nekin on kun jaksavat katella vuodesta toiseen... *hih*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Epailija

Posts: 5,636

#3003 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Onpa tässäkin valituksen aihe: Väsyttää miehet, jotka yrittää painostaa/väsyttää mut kaffelle. *nauru* Koskaan ei ole asiat hyvin.



Tyypillistä. *nauru* Sanoisin, että olisit iloinen siitä, että on kysyntää, mutta kysynnällä ja jääräpäisellä vonkaamisella on nähdäkseni pieni ero. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Amma

Posts: 2,383

#3004 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Tää on niin tätä. Heti, kun on ikään kuin puoliks ulkona tästä luukusta, niin johan on oven takana jonossa muitakin kiinnostuneita. Sitten kun on ihan oikeesti totaalisen yksinäinen sinkku, niin ei oo yhtään ketään kiinnostunutta missään. Että voihan gerbedos. *taputapu*

--
*etsiskel*

Epailija

Posts: 5,636

#3005 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Mulla ei ole tuollaista ongelmaa, koska ei kukaan musta koskaan ole kiinnostunut.*hih* Ei sentään. Onneksi yksi oli edes tovin. *sydän* Niin ja ei se ole vielä voitto, että joku on kiinnostunut - sitten vasta kun molemmat ovat kiinnostuneita. Noita yksipuolisia ihastumisia on tullut koettua muutama niin ihastujana kuin kohteenakin, eikä sellaista kyllä kaipaa. Mieluummin sitä on ihan ilman jonoja...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

zari

Posts: 716

#3006 • • zari Team Tamppaajat
Eipä tässä ketään ole, mutta näin on tottunut elään,mutta se onkin taas eriasia haluisiko näin elää, eli siis sinkkuna. Ja nää kaikki lauseet ”oikee tulee kohdalle kun sitä vähiten odotat,jne” on niin turhauttavia *ding*

[muokattu 31.1.2004 00:42]

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Jusva

Posts: 30

#3007 • • Jusva

trancegirl:
Ja nää kaikki lauseet ”oikee tulee kohdalle kun sitä vähiten odotat,jne” on niin turhauttavia

[muokattu 31.1.2004 00:42]



Word!!
silencio

Posts: 401

#3008 • • silencio el
Höh, täällä edelleenkin. Ja lauantai tuntuu tylsältä. Etenkin krapulassa, pitkästä aikaa tuli käytyä oikeen baarikierroksella, ja sitä niiden tylsyyttä korjattua ottamalla oikein känni. *pahis*
Ja siitä tuli sitten mieleen.... Miks ihmeessä sellaiset ihmiset kiinnostuu ja tuppaa viereen kyhnyttämään mitkä ei vois vähempää kiinnostaa? Ja jos taas itseä kiinnostais niin turha toivo....

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Sithil

Posts: 77

#3009 • • Sithil Drifter

Amma:
Tää on niin tätä. Heti, kun on ikään kuin puoliks ulkona tästä luukusta, niin johan on oven takana jonossa muitakin kiinnostuneita. Sitten kun on ihan oikeesti totaalisen yksinäinen sinkku, niin ei oo yhtään ketään kiinnostunutta missään. Että voihan gerbedos. *taputapu*



Amen! Valitettavasti kyllä olen siinä totaalisen yksinäinen sinkku kohdassa. *nyyh* Toisaatla... Vapaus maistuu makealta, kun se kuitenkin viedään multa joskus pois. En ole ihan varma olenko tyytyväinen vai tyytymätön olotilaani. *täh*

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

Unik

Posts: 4,117

#3010 • • Unik
Naisilla on tissit, hyvä naiset *jiihaa*
fadeout

Posts: 171

#3011 • • fadeout NoStatus
Kaipaan sitä maagista magneettista jännitettä, jonka aiheuttaa joku ainutlaatuisen kiva tyttö.

--
tamppauskone - se olen minä

Emulator

Posts: 213

#3012 • • Emulator The Lost Soul
Moon ihan *pihkassa* yhteen tooooosi söpöön tyttöön, vaikka en tunnekkaan häntä vielä...
Ja sit kerroin mitä mielessäni liikkui.. *blush* Ei tullut \”ei\” ainakaan heti.. mut hankala tilanne ku tää tyttökään ei tunne mua... nyt en tiiä miten saisin hänet innostumaan tutustumaan muhun *täh*

Mutta olen optimisti ja siksi elän toivossa *nauru* ehkä mulla kävis tuuri ees kerran elämässä.

--
<3

kilobitti

Posts: 2,419

#3013 • • kilobitti 1-2-3 techno

silencio:
Miks ihmeessä sellaiset ihmiset kiinnostuu ja tuppaa viereen kyhnyttämään mitkä ei vois vähempää kiinnostaa? Ja jos taas itseä kiinnostais niin turha toivo....



Ei sitä nyt tiedä mikä tässä tapauksessa merkitsee, mutta usein luulen että syynä on epätoivoinen katse(tm). Koska sua ei näytä vähemmän kiinnostavan joku tyyppi, sulta puuttuu ek ja se on tyypin mielestä tosi seksikästä. Samalla tavalla kiinnostut helposti tyypeistä jotka on vähän cooleja ja vaikeita...ja tuo ek välähtää silmissä.

Näin mm. siitä päätellen, että kun mua ottaa päähän ja kiinnostus on nolla, vastakkaisen sukupuolen kiinnostus on korkemmalla kuin ikinä. Sama ilmiö on esim. seurustellessa kun ihminen säteilee hyvää oloa ja ek on tipotiessään.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

silencio

Posts: 401

#3014 • • silencio el

kilobitti:
Ei sitä nyt tiedä mikä tässä tapauksessa merkitsee, mutta usein luulen että syynä on epätoivoinen katse(tm). Koska sua ei näytä vähemmän kiinnostavan joku tyyppi, sulta puuttuu ek ja se on tyypin mielestä tosi seksikästä. Samalla tavalla kiinnostut helposti tyypeistä jotka on vähän cooleja ja vaikeita...ja tuo ek välähtää silmissä.



Jotain tollasta oon epäillyt itsekin. *joo*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Roger Roger

Posts: 3,372

#3015 • • Roger Roger Kentti
http://maagic.zapto.org/~maagic/vonkaamisen_perusteet_1ov.htm

Ote opuksesta:

Olet sydämessäsi valehtelija niin kuin kaikki miehet, jotka viettelevät naista vuoteeseen kanssaan.” - Kuvankaunis ylhäisöneito Anna Notaras päähenkilölle Mika Waltarin teoksessa ”Johannes Angelos”

Oheinen lainaus kiteyttää monia vonkaamisen eri puolia. Kysymys on nimenomaan viettelemisestä, ja päämääränä on useimmiten vuoteeseen – omaan tai vieraaseen – pääseminen. Kysymys on jossain määrin valehtelusta: ei kuitenkaan suoranaisesta vilpillisyydestä vaan totuuden kaunistelusta, valkoisista valheista ja välttämättömistä sukkeluuksista. Rehellisessä vonkaamisessa tämä kaikki lähtee kuitenkin suoraan sydämestä ja sen lukuisista oikuista siirtää verta yllättäen ja äkkinäisesti erinäisiin ruumiinosiin. Voidaan puhua delegoimisesta, asian jättämistä alempien elinten hoidettavaksi.

Moni myöhempijärkinenkin saattaisi ihmetellä, miksi artikkelia vonkaamisesta tarvitaan. Kyllä kaikki osaavat muutenkin etsiä itselleen seuraa vastakkaisesta (tai samasta, jos siltä tuntuu) sukupuolesta. Beavisia ja Butt-Headia lainataksemme: ”Kaikki esi-isämmekin ovat joskus saaneet, miksi emme siis mekin.” Totta, mutta asiahan ei ole näin yksinkertainen.

Ihmiskunta kokonaisuudessaan ei ole kuollut nälkään, mutta silti kirjoitustaidon keksimisestä lähtien on kirjoitettu keittokirjoja helpottamaan poropeukaloisten ruuanlaittajien ponnisteluja. Tämän artikkelin lähtökohta on sama: helpottaa asiaan perehtymättömien lähimmäistemme tiedonjanoa sekä teoreettisesti että käytännön tasolla, jotta he pääsisivät itse tositoimiin. Kuivaharjoittelu olkoon tämän jälkeen ohi.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Emulator

Posts: 213

#3016 • • Emulator The Lost Soul
Mä vain haluisin itselleni tytön jonka kanssa jakaa *sydän* ja jota *hali* kun tarttee piristystä.
Ehkä olen liian romantikko ja elän jossain uni maailmassa... mutta tahdon vain löyttää ns. True loven. *blush*

--
<3

display23

Posts: 3,069

#3017 • • display23

silencio:


Jep, sen takia hyvät ystävät on parasta mitä on. Ne tietää kaikki viat ja omituisuudet, mutta silti vaan tykkäävät. Hmmm, eli aika outoja nekin on kun jaksavat katella vuodesta toiseen... *hih*


tota mäkin oon kelannu että kuinka ihmeessä kukaan jaksaa päivästä toiseen kuunnella mun juttuja ja vielä nauraa niille???
no onneks mun kaverit on niiiiin megaihqplurrrrr!!!!*sydän*
Howdy

Posts: 7,955

#3018 • • Howdy Oldie

neiti etsivä:
---
alien:
itsellänikin on jäänyt parista pidemmästä suhteesta aika paskan maku suuhun, mut ei kuitenkaan kaduta yhtään. Oppinut olen paljon parisuhteista ja naisista. Ainakin tietää, mitä haluaa seuraavilta ja mitä heissä osaa arvostaa. Puhumattakaan itsestäni olen myös oppinut paljon asioita.

Joskus tekee hyvää käydä pohjalla, että tietää mitä se hyvä on... *iloinen*

---


Itselläni samoja kokemuksia! Ilman huonoja ja ikäviä asioita ei opi arvostamaan niitä hyviä ja tärkeitä juttuja. *piis*



Hmm .. totta .. kaikki elämässä opettaa ... *ding*

--
Käpy vailla vertaa

Dacey

Posts: 671

#3019 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
äwwääwäwäwwäää.. ku tahtoo *nyyh* *hali* *pus* *sydän*
Nagster

Posts: 29

#3020 • • Nagster Omituine höpöttäjä.
Pah.. meleleen alko näyttää poistuminen täältä varmalta, mut ei sittenkään.. damit! *igor*

--
Paree olla hiljainen peto kuin äänekäs lahna.