SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,800,822 views

Epailija

Posts: 5,636

#3041 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
No olipa kivaa olla ”metsällä”(muttei metsästämässä) viime yönä. *nauru* Saldo: yksi todella känninen irstas vanha mies. Yksi todella känninen irstas nuorempi mies, joka suuttui, koska mua ei kiinnostanut ja ”koska te kaikki hyvännäköiset muijat ootte samanlaisia” ja yritti vähän käydä kiinni. *igor*



Vainko kaksi känniääliötä? Sulla oli onnea matkassa. *hih*


Päivällä: Yksi vanha tuttu, jonka tapasin vuosia sitten, ja jolloin varattuna halusi muuta kuin ystävyyttä, otti yhteyttä. Nykyään naimisissa ja yksi lapsi ja nähtävästi olisi halunnut tavata kyseenalaisissa merkeissä. *hmph*

Laatumiehiä. Todella. Onneksi en hae mitään. *hahjust* *sikamagneetti*



Ei ole omiaan lisäämään uskoa ihmisiin, eh? *hmph*

Oliko se muuten näissä tapauksissa oikeasti onnekasta, että et hae mitään? Jos olisit hakenut, niin jotain noista kolmesta olisi lykästänyt? Vaikea uskoa... *ding* Hmm. Ok. Tulkitsen tuon näin: Jos olisit ollut hakemassa jotain, niin nuo kokemukset olisivat voineet olla masentavampia saadessaan tehtävän näyttävämään toivottomammalta kuin puolalaisen ratsuväen rynnäkkö panssareita vastaan. Menikö lähelle? *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#3042 • • hallucinogen Edain

Lene:
Nöf nöf... *hih* Pikkuporsaat taitavat harrastaa vanhempia naisia. *nauru*



Ei ku mä harrastan kaikkia naisia *vink*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#3043 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Itse asiassa kyse oli ainejärjestön pippaloista ja siellä ei yleensä ole tuollaisia tyyppejä. Etenkään vanhoja ukkoja. Mutta totta kai niitä siellä on, kun MINÄ olen siellä. *vink* Kaverikin oli vähän ihmeissään. *nauru*



Ei ole todellista. *nauru* Tosin ainejärjestöjen bileistä yleensä löytää ne suurimmat friikit. *vink*


---
Tulkitsen tuon näin: Jos olisit ollut hakemassa jotain, niin nuo kokemukset olisivat voineet olla masentavampia saadessaan tehtävän näyttävämään toivottomammalta kuin puolalaisen ratsuväen rynnäkkö panssareita vastaan. Menikö lähelle? *hih*
---
Nimenomaan juuri näin! *joo*



Damn I'm good. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Progress

Posts: 955

#3044 • • Progress
I'm not a single anymore...*sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Emulator

Posts: 213

#3045 • • Emulator The Lost Soul

Progress:
I'm not a single anymore...*sydän*



Congrats! *aplodit*

--
<3

Epailija

Posts: 5,636

#3046 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Friikit ovat eri asia. Friikit olisivat parempia. *vink* Noihan oli ihan perusäijiä. *hih*



Kännissä oleva käppänä, joka löytää itsensä ainejärjestöbileistä, on friikki. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

T-rex

Posts: 262

#3047 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Progress:
I\'m not a single anymore...*sydän*



Jeeeeeee, te olette astuneet ulos kaapista auringonvaloon. Iso käsi teille molemmille. Luuuuuuuuuuuuuuv *sydän**sydän**sydän*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

kuu

Posts: 1,174

#3048 • • kuu tyttttö
Pskanmarjat sentään. Ei täältä minnekkään päästy ole, mutta oikeastaan tällä hetkellä ei ole mitään väliä. Tänään voi vaikka flirttailla tai jotain. ÖH. *iihhih*

--
köh köh

Epailija

Posts: 5,636

#3049 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Tosi friikki, jos pippalot olisi ollu ainejärjestön tiloissa, mutta kun ne oli ihan tavallisessa raflassa.



Ach. Jotenkin en osaa mielessäni sijoittaa ainejärjestöbileitä tavalliseen raflaan. Itse olen käynyt vain saunomassa fellow-Limettien kanssa, mennyt fyysikoiden fuksiaisiin uudelle ylioppilastalolle silloin kun en enää itse ollut fuksi (eräät pelasivat siellä shakkia - en viipynty kauaa *hih*) ja sitten Domman kellaritiloissa olen kerran ollut jossain valtsikalaisten pippaloissa. x)

Kunhan selittelen. Onnistuin vain unohtamaan, että tosiaan sanoit tuon tapahtuneen tavallisessa raflassa jo ensimmäisessä asiaa koskevassa viestissäsi. Kyseessä ei siis ollut friikki, vaan ihan suomalaista perussettiä hieman vanhemman sukupolven edustajan taholta - aivan kuten sanoit. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

wallu

Posts: 125

#3050 • • wallu

hallucinogen:
---
Lene:
Nöf nöf... *hih* Pikkuporsaat taitavat harrastaa vanhempia naisia. *nauru*

---


Ei ku mä harrastan kaikkia naisia *vink*



Mutta vanhemmat naiset ne vasta ihania onkin, niiltä saattaa aina oppia jotain uutta ja, ja ne on yksinkertasesti niin ihania *plur**sydän**nauru*
typ0

Posts: 1,892

#3051 • • typ0 syntax error
eilen tajusin etta sinkkuna voi olla myos kivaa tai siis no... emma varsinaisesti oo sinkku mut olosuhteiden pakosta joudun olemaan *ding* koittaa tosta nyt sit tajuta... eli siis on vapaa olo ku ei oo ketaa.. toisaalt kyl kaipaa laheisyytta mut sita sit voi menna haliin vaik puhelintolppaa *hali*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Epailija

Posts: 5,636

#3052 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Se varattu mies ei vieläkään luovuttanut. Ehkä se nyt moraalisaarnan jälkeen luovuttaa? Tai innostuu vaan lisää? No sitten norataan... *igor* On tää sinkkuilu rankkaa. *vink**hih*



Mua kyllä suoraan sanottuna vituttaa sen tyypin kersan puolesta. Ihan niin kuin pettäminen ei olisi tarpeeksi paha asia itsessään, pitää vielä kersallekin näyttää huonoa esimerkkiä - joo, oletan tosiaan, että tyyppi jää jonain päivänä kiinni tuosta. Sitten kun tuohon päälle vielä lasketaan mahdollisesti traumatisoiva perhekonflikti niin jo näyttää lapsuus mukavalta ajalta. Toivottavasti sen tyypin vaimo osaa pitää huolen siitä, ettei siitä pojasta tule samanlaista kusipäätä kuin isästään. *hmph**dissaa*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

[Nuclear]

Posts: 5,855

#3053 • • [Nuclear] el aprendiz

Lene:
Lopputulos oli, että minä olen tosikko eikä hän ole moraaliton eikä kuulemma kaikkea pidä ottaa niin tosissaan. Duh! *dissaa*


Hahah...v*ttu mikä urpo. *kivatsulle*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Epailija

Posts: 5,636

#3054 • • Epailija Physicist, 2nd class.

[Nuclear]:
Hahah...v*ttu mikä urpo. *kivatsulle*



Hyvin sanottu. Kuinkakohan tosissaan tyypin vaimo ottaisi tuon. *dissaa*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

[Nuclear]

Posts: 5,855

#3055 • • [Nuclear] el aprendiz

Epailija:
Hyvin sanottu. Kuinkakohan tosissaan tyypin vaimo ottaisi tuon. *dissaa*


Siinähän se ero nykyään onkin. Tavallinen kansalainen ottaa oppia yritysmaailmasta (missä rankasti sanomalla kusettamalla ansaitsee), Ei sillä, että jokainen yrittäjä olisi kusettaja vaan, että nykyjään yrityksen johtajana sulla on valta maksimoida yrityksen tulos, ei suinkaan ajatella pidemmällä aikavälillä esim. työntekijöiden tulevaisuutta. Aika ”trendi” on nykyään, että siirrytään yrityksen johdosta toiseen, nauttimalla jokaisen yrityksen ”kultaisia kädenpuristuksia”.

edit: typo

[muokattu 7.2.2004 23:35]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

workunit

Posts: 261

#3056 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi

Progress:
I'm not a single anymore...*sydän*



Paljon *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* TEILLE molemmille!

[muokattu 8.2.2004 01:00]

[muokattu 8.2.2004 01:00]
_2

Posts: 325

#3057 • • _2

wallu:
Mutta vanhemmat naiset ne vasta ihania onkin, niiltä saattaa aina oppia jotain uutta ja, ja ne on yksinkertasesti niin ihania *plur**sydän**nauru*




Kuvitteleppa tilanne jossa sinä nuorempana olet se kokeneempi *eiei*
(jospa vain ajassa taaksepäin kulkeminen olisi mahdollista *sars*)
Avatar
#3058 • • GoA Guest

Lansetti:
Kuvitteleppa tilanne jossa sinä nuorempana olet se kokeneempi *eiei*
(jospa vain ajassa taaksepäin kulkeminen olisi mahdollista *sars*)



kuinks vanha?
Sithil

Posts: 77

#3059 • • Sithil Drifter

Kasari Epärytmi:
Voi herranjumala sentään naiset! Opetelkaa nauramaan itsellenne! Tää on taas niin tätä sulkeutunutta suomalaista meinikiä! Ei ihmisiä tarvitse aina yrittää iskeä/etsiä kuudenpromillen humalassa ravintolasta! Jos itsetuntoa piisaa niin IHAN MISTÄ VAAN! Vaikka lähijunasta tai liikennevaloista...keskellä kirkasta päivää.

nim. kokemusta omaava

[muokattu 5.2.2004 23:47]



Valitettavasti joillakin meistä ei tuota itsetuntoa riitä jaella pitkin lähijunia ja liikennevaloja, saati sitten keskellä kirkasta päivää. Itse olen vähän sen sortin ihminen, että haluan ensin tietää ihmisestä vähän enemmän - kenties hän on ystäväni ystävä tai joku tuttu harrastuksesta - sitten ihastun, kerään rohkeutta kaksi kuukautta ja jos olen edelleen ihastunut sen jälkeen
saatan pyytää häntä kahville. Ei niin, että olisin kokenut paljon kieltäviä vastauksia, niitä kun en ole kokenut yhtäkään - en vain kertakaikkisesti uskalla.

Olinpa eilen Rusheissa. Näin parikin poikaa, jotka kiinnostivat. Tulos? Yhden pojan luokse juoksi yltiönätti tyttö, joka halasi tätä - hän oli siis varattu. Se siitä. Insidentin jälkeen en poikia nähdessäni kertakaikkisesti pystynyt miettimään mitään muuta kun sitä, että kenties hekin ovat varattuja ja olen nyt kovasti matkalla tekemään itsestän täydellisen ääliön. Juup. Itsetunto = 0.

PS. En ole suomalainen, joten olenko vain outo? Ehkä täällä asumani 13 vuotta ovat tehneet tuloksensa.

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

hallucinogen

Posts: 8,190

#3060 • • hallucinogen Edain

Sithil:
Olinpa eilen Rusheissa. Näin parikin poikaa, jotka kiinnostivat. Tulos? Yhden pojan luokse juoksi yltiönätti tyttö, joka halasi tätä - hän oli siis varattu.



Eh, mä en tiennytkään, että halaaminen jonkun kanssa merkitsee sitä, että seurustelee halattavan kanssa? Bileissä ihmisillä on tapana halailla ja pussaillakin ilman sen suurempaa merkitystä *hymy*

--
pikku-*possu*