SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,225 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#1461 • • Roger Roger Kentti
Tuolla on hirvee keskustelu aiheesta: Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?. Mä lukisin ennemmin sellaista ku: Kuinka löytää tyttöystävä?*joo*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

-xx-

Posts: 5,001

#1462 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Roger Roger:
Tuolla on hirvee keskustelu aiheesta: Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?. Mä lukisin ennemmin sellaista ku: Kuinka löytää tyttöystävä?*joo*



sen tapainen joku taitaa olla jo (?)
Ainakin tollainen löytyy:

Hyvä tapa millä valloittaa toisen sydän?

[muokattu 6.8.2003 09:56]

--
kiitos ja anteeksi ^^

-xx-

Posts: 5,001

#1463 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

wxw:
*dissaa**dissaa**slurps**dissaa**dissaa*



Mikäs toi nyt oli?

--
kiitos ja anteeksi ^^

ämsee

Posts: 722

#1464 • • ämsee

wxw:
*dissaa**dissaa**slurps**dissaa**dissaa*



onks emppuu potkuttu päähän viime aikoina?

--
hyvä yritys

kuu

Posts: 1,174

#1465 • • kuu tyttttö
Voi voi sinua *iloinen*

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#1466 • • hallucinogen Edain
Musta tuntuu et osa sinkkuluukun ”vakkareista” on ilosia kun uusia naamoja ”joutuu” sinne*nauru*
Vahingonilo on paras ilo noiden pahiksien mielestä *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#1467 • • Relic Guest

wxw:
*dissaa**dissaa**slurps**dissaa**dissaa*




*dissaa**dissaa**dissaa**hmph**hmph**dissaa**dissaa*
Armin

Posts: 411

#1468 • • Armin surffitukka
Tavallaan tämä on oma valinta ja tavallaan olosuhteiden pakosta.

Ensinnäkään, en osaa päättäää, sahaan vaan moneen suuntaan ja pidän monta rautaa tulessa ja loppujen lopuksi mokaan sen josta itse loppujen lopuksi olisin kiinnostunut (ehkä, en tiedä, ehkä mua välillä kanssa vaan vituttaa että menetän otteen)....

Olen koko ajan ihan pallo hukassa, en halua sinkkuilla mutta mitään sopivaa ei tunnu tulevan vastaan.

Tiedän, että vaadin lähes mahdottomia ja olen ihan liian kranttu... välillä tuntuu että oikeen etsimällä etsin toisesta vikoja miksi hän ei voisi mua kiinnostaa...

Vihaan välillä itseäni niin paljon....

Sinkkuus stressaa mua todella paljon... en luonnollisestikaan ole hakupäällä koko aikaa vaan menen ajan virran mukana päivän kerrallaan ja jos jotain löytää niin löytää...

Fantasioin ihan mahdottomista jutuista ja kurottelen kuuta taivaalta...

Välillä tuntuu että sitä vaan haluaisi lukkittautua kotiin ja itkeä oma surkuuttaan...
[Nuclear]

Posts: 5,855

#1469 • • [Nuclear] el aprendiz

Armin:
Fantasioin ihan mahdottomista jutuista ja kurottelen kuuta taivaalta...


Joskus se on se millä niitä tavoitteita saavuttaa, usko parempaan.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Amma

Posts: 2,383

#1470 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Late:
Mua kyrpii olla sinkku. *hmph*

Miksi se ihana, kaunis, oikea neito vois kävellä vaikka suoraan mun duuniin? *uuh*



Missä sun duunis sijaitsee...? *hih*



..Tuota juu.. Monet on kirjottaneet täällä sellaista tekstiä, joka voisi olla suoraan mun päästäni.

Silmälasipäinen voi näyttää errrrittäin hyvältä. Esim. Darude näyttää aika hyvältä lasit päässä. (Tsorge, ei nyt tähän hätään tullu muita mieleen...) Tosin sellaiset lautasenkokoiset ”jenkkimalliset” lasit ei sovi kellekään.
Ojasta allikkoon, multa vie jalat alta hyvännäköinen, pitkään hameeseen pukeutunut mies.. *slurps*

Sinkkuilun hyviä puolia, joita mainittu jo monta kertaa. Ei tilitysvelvollisuutta, mustasukkaisuutta tai mieletöntä huolta toisesta. Vapaus.
Ei huolta, että joutuisit särkemään toisen sydämen tai että omasi särjettäisiin. Sydämen kokoominen vie yleensä liikaa aikaa ja energiaa, jota tarvitsee muuhun pakolliseen elämiseen.

Kaipa tämä on sitten oma valinta, koska ehdokkaita olis kyllä tarjolla. Taitaa vaan rima olla jossain taivaan yläpuolella. Ja sitä en tietenkään saa, jonka haluisin. *uuh*
Sitä paitsi kun ”saa” seurata sivusta monen naispuolisen toimintaa, joiden rima on jossain pohjamudissa (..kaikillahan se rima on..), niin on onnellinen, ettei ole vajonnut niin alas. Ja taas viihdyn yksikseni. Sekavaa..

Mutta en periaattessa oo vielä heittänyt toivoa ihan täysin lopullisesti kaivoon. Elämäni on tällä hetkellä kaikesta huolimatta aika hyvässä kuosissa. Kuljen mieli avoimena bileistä toisiin ja nautin siitä mistä voin. *nauru*

--
*etsiskel*

-xx-

Posts: 5,001

#1471 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Amma:
Kaipa tämä on sitten oma valinta, koska ehdokkaita olis kyllä tarjolla. Taitaa vaan rima olla jossain taivaan yläpuolella. Ja sitä en tietenkään saa, jonka haluisin. *uuh*
Sitä paitsi kun ”saa” seurata sivusta monen naispuolisen toimintaa, joiden rima on jossain pohjamudissa (..kaikillahan se rima on..), niin on onnellinen, ettei ole vajonnut niin alas. Ja taas viihdyn yksikseni. Sekavaa..

Mutta en periaattessa oo vielä heittänyt toivoa ihan täysin lopullisesti kaivoon. Elämäni on tällä hetkellä kaikesta huolimatta aika hyvässä kuosissa. Kuljen mieli avoimena bileistä toisiin ja nautin siitä mistä voin. *nauru*



Jesh, kuulostaa tutulta. Tähän saakka olen viihtynyt kyllä yksiksenikin, mutta ei sitä aina jaksa ...

[muokattu 6.8.2003 12:23]

--
kiitos ja anteeksi ^^

Armin

Posts: 411

#1472 • • Armin surffitukka

Amma:

Sinkkuilun hyviä puolia, joita mainittu jo monta kertaa. Ei tilitysvelvollisuutta, mustasukkaisuutta tai mieletöntä huolta toisesta. Vapaus.



Mustasukkailnen on musta sellainen juttu mitä en voi ymmärtää.

Kun olen suhteessa, en yksinkertaisesti ole mustasukkainen.
Olen vielä sellainen ihminen joka omalla tavallaan uskoo vanhoihin arvoihin sekä luottamukseen ja rehellisyyteen.
Luottamukseen ja rehellisyyteenhän suhde perustuu, joten on mielestäni järjetöntä ollla mustasukkainen ja olen täysin rehellinen sanoessani etten ole mustasukkainen.
Tämä tietysti vaatii sen että suhde on muutenkin hyvällä pohjalla.
Ja kun suhde on hyvällä pohjalla minulle ei tule mieleenkään että hän edes voisi olla muiden kanssa!
Ajattelen, että hän on minun kanssani niin hän ei halua olla muiden kanssa, jos hän haluaisi olla muiden kanssa, hän ei olisi minun kanssani. Yksinkertaista.
Säästän itseäni näillä ajatuksilla monesta stressaavasta tilanteesta.

Mutta nytkin eron jälkeen olen huomannut itsessäni hyvinkin mustasukkaisia reaktioita. Täysin luonnotonta koska ero tuli ja nyt hän on muiden kanssa. Ajatus tuntuu pahalle ja mua vituttaa se... ärsyttää ajatus että joku toinen saa kaiken sen huomion mitä minä joskus sain...
Roger Roger

Posts: 3,372

#1473 • • Roger Roger Kentti

Armin:
Olen vielä sellainen ihminen joka omalla tavallaan uskoo vanhoihin arvoihin sekä luottamukseen ja rehellisyyteen.


Voi kun minäkin pystyisin tuohon. Mut ei niin ei.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

keisha

Posts: 1,394

#1474 • • keisha bullet with butterfly wings

Nefertete:
---
-x-:
kertokaa miksi *täh* niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.

---


hmm..no ei ainakaan tarvitse olla koko ajan miettimässä menojaan ja tulemisiaan ja yrittää sovittaa niitä toisen kalenteriin..
Tietynlainen vapaus siis..Hyvässä suhteessa varmaan toimii

Toimii, ja hyvässä suhteessa on jopa vapaaehtoisesti valmis tinkimään omista menoistaan ja vapaudestaan, ihan vain rakkaudesta sitä toista kohtaan. Ilman että kokisi tekevänsä mitään valtavia uhrauksia.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

-xx-

Posts: 5,001

#1475 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Yksinkertaista mutta totta *joo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Amma

Posts: 2,383

#1476 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Blääh. Ei kyllä pitäs kirjottaa mitään, kun on ollu 1,5 viikkoa metsässä ja univelkaakin on tuhottomasti... *eiei*

Ei se mustasukkaisuus kuulu oikein toimivaan suhteeseen, juuei.

Opiskelen fyysisesti (ja henkisestikin) raskasta alaa, jota en voisi opiskella ilman rakkautta - ala lukeutunee ”kutusmusammatteihin”. Siispä luulen olevani sen verran laiska tai vaan omistautunut opiskelulleni, ettei energiaa riittäisi vaativaan parisuhteen hoitamiseen.
(Ja todennäköistä on, ettei tämän alan ihmistä ymmärrä muuta kuin samalla alalla oleva. Ja siitä pääsisimmekin taas ihan uusiin aiheisiin ja ongelmiin.... *hih*)

Yleisenä yhteenvetona totean olevani ihan onnellinen sinkku. En toisaalta kai kuitenkaan tiedä, mitä niin hyviä puolia löydän sinkkuudesta, etten yritä päästä siitä hysteerisesti eroon. Tähän on vain tottunut. Mahdollisesti se johtuu ainakin osittain niistä jo aiemmin mainitsemistani naisista, joilla rima on niiiiiin kovin matalalla ja ehkä toisaalta niistä naisista (lähinnä pari yh:ta), jotka lyövät harvase päivä päätään seinään, kun miesasiat eivät suju (, joilla se rima on kuitenkin korkeammalla kuin ensiksi mainituilla). Oliko tossa mitään järkeä? No, kuitenkin kummassakin tapauksessa mielestäni miehistä on tullut näille ihmisille pakkomielle, enkä halua samaan tilanteeseen..

Mutta. Onnea ja menestystä parin etsintään! *vink*

”Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu.” *plur*

--
*etsiskel*

kap-pu

Posts: 1,167

#1477 • • kap-pu the amazing suction cup boy

toma:

Mikä siinä on että kun on siirrytty vaiheeseen ”ystävyys”, ei vaiheeseen ”seurustelu” voi enää siirtyä?



yksi teoriani tällaiseen on, että näin nykyisin kun seurustelu tuntuu olevan hyvinkin epävarmaa puuhaa, sellaista ”shoppailua”, for lack of a better word, niin jengi joko

a) voi kokea ystävyyssuhteesta seurustelusuhteeksi muuttuneen suhteen hyvinkin ”sitovaksi”, kun siitä toisesta tiedetäänkin jo hieman enemmän ja mistä se tykkää, mitä mieltä se on asioista jne jne.

b) pelkää mahdollista ystävän menettämistä. vallalla voi usein olla sellainen ”kun suuri osa avioliitoistakin päättyy, mitä tsäänssejä täl suhteel on”-fiilis. ja joskus välit tulehtuvat parisuhteen loppumisen yhteydessä, tai ainakin muuttuvat.

nämä siis vain mahdollisia selityksiä, eivät tietenkään joka tapaukseen.

tralal.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Epailija

Posts: 5,636

#1478 • • Epailija Physicist, 2nd class.

J-Tone:
Niin, ihan turha odotella mitään säkän käymistä. Jos ei asian eteen tee mitään, tuskin tytöt tulee ovenkaan taakse tyrkylle.



Hmh. Mulle taas tuntuu käyvän juuri niin, että välillä niitä tyttöjä on siellä oven takana ”tyrkyllä”, mutta ne vaan sattuvat olevaan aina niitä ”vääriä” tyttöjä... Eikä tämä nyt tosiaan ole mitään lesottamista, eikä onneksi todellakaan yleistä. Ne parikin kertaa kyllä on siinä mielessä liikaa, että vaikka moinen innostus olisi kuinka imartelevaa, niin harmittaa kuitenkin aina se, että joutuu pahoittamaan toisen mielen ihan vain sillä, ettei voi vastata tunteisiin.*igor*

En nyt kannusta passiivisuuteen, mutta aktiivisessa etsinnässä on se vaara, että alkaa haluta ”sen oikean” löytämistä niin paljon, että sokaistuu. Sitten viikon lume-ihanuuden jälkeen tajuaakin, että kyseessä ei ollutkaan mikään erektiota suurempi tunnelataus.

[muokattu 8.8.2003 16:36]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-xx-

Posts: 5,001

#1479 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija:
Hmh. Mulle taas tuntuu käyvän juuri niin, että välillä niitä tyttöjä on siellä oven takana ”tyrkyllä”, mutta ne vaan sattuvat olevaan aina niitä ”vääriä” tyttöjä... Eikä tämä nyt tosiaan ole mitään lesottamista, eikä onneksi todellakaan yleistä. Ne parikin kertaa kyllä on siinä mielessä liikaa, että vaikka moinen innostus olisi kuinka imartelevaa, niin harmittaa kuitenkin aina se, että joutuu pahoittamaan toisen mielen ihan vain sillä, ettei voi vastata tunteisiin.*igor*



Replace 'tyttöjä' with 'poikia' -> samankaltaisia kokemuksia
Vaikka harmittaisikin toisen mielen pahoittaminen niin ei se minua suuremmin häiritse. Tietysti jonkun aikaa tuntuu ikävältä, mutta elämä on laiffii *nauru*
Imarteluahan ei koskaan saa osakseen liikaa, tai en minä ainakaan *hih*
Ei niitä ”oikeita” siellä oven takana tyrkyllä kuitenkaan ole. Tai ei ainakaan tähän mennessä ole ollut. Ehkä pitäisi käydä taas kurkkaamassa rappukäytävään *nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Uhuu

Posts: 844

#1480 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mun oven takana ei o pitkä jono..... pääsee nopeemmin asiaan kuin nordean palvelutiskillä mummojen asiointipäivän aikaan.
oih tätä autuutta!!
kesä ohi pian eikä sinkkuelämä ahdista yhtään. mä oon varmaan kipeä... tai sit tullut järkiini ja luopunut lihan iloista..... hah hah....

-eimitäänmuutatekemistäuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"