SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,156 views

Blues

Posts: 5,414

#1421 • • Blues Koning van Afrika

ezzy:
itse pidän oikein valittuja laseja vastakkaisella sukupuolella erittäin puoleensavetävänä :)

sihteeri-look *sydän*



Oikein valitut lasit saavat vastakkaisen sukupuolen myös näyttämään fiksulta mikä on yksi mun kiinnostusta herättävä asia *hih*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

hallucinogen

Posts: 8,190

#1422 • • hallucinogen Edain
Yana, eipä tarvi olla kuule tuollaista listaa mutta sullakin on varmasti jokin asia mikä tekee jonkin ihmisen ensisilmäyksellä ei haluttavaksii *iloinen*
btw, mistä tiedät edes onko Jenna Jameson hyvä ottamaan poskeen? *vink*
Tän hetkinen mimmi on ihan tavallinen, hoikka ja ihan nätti.
Hänellä sattuu myös olemaan jättimäisiä arpia, olkapäässä, käsissä ja jaloissa, itse en edes kiinnitä niihin huomiota mutta jokin muu voisi pitää niitä isona esteettisenä ongelmana, kenties sinä, joten aika huvittavaa, että lähes vedät hernettä nenään siitä etten pidä silmälaseista *piis**nauru*
Nojoo ihan sama mitä mieltä te ootte, ei vois hirveest nappaa *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#1423 • • yana Guest

hallucinogen:
Yana, eipä tarvi olla kuule tuollaista listaa mutta sullakin on varmasti jokin asia mikä tekee jonkin ihmisen ensisilmäyksellä ei haluttavaksii *iloinen*



joo, en kiellä ettei aina välillä satu jossain ihmisessä olemaan joku piirre joka on iso miinus. mutta en suostu kehittämään mitään maanista pakkomiellettä jostain asiasta vaan otan kaiken tapauskohtaisesti.

mä oon aivan varma ettei vaadita edes mitään suurempaa hakemista kun löytyy tarpeeksi tyylikäs ja pinkeä silmälasipäinen mimmi joka saa sut vaikka kusemaan hunajaa jos sikseen tulee ;)
koitat sitten väittää mitä tahansa.



btw, mistä tiedät edes onko Jenna Jameson hyvä ottamaan poskeen? *vink*



kas siinäpä arvoitus


joten aika huvittavaa, että lähes vedät hernettä nenään siitä etten pidä silmälaseista



musta on hyvin huvittavaa että missään vaiheessa kuvittelet tässä olevan jotain hernettä kyseessä. ehkäpä sun on vaan vaikea ymmärtää että asioista voi keskustella ilman herneen nenään vetämistä vaikka oltaisiin eri mieltä?
hallucinogen

Posts: 8,190

#1424 • • hallucinogen Edain
Sävy oli sulla Yana vähän sellanen mutta niin se on aina sun kirjoituksissa, luulis sen jo yli vuodessa oppineen *nauru* En väitä et joku ei vois olla ihan mukavan näköinen lasit päässä(vaikka ehkä oon antanu sellaisen kuvan ja vahvasti) mutta paljon paremman näkönen olisi ilman laseja ja lasit tekee sen ,että ei yleensä sytytä se toisen ulkonäkö vaikka olisi nätti. Tosin Yana sä voit sit joskus näyttää mulle sen joka saa mut kusemaan hunajaa *vink*. Makunsa tosiian kullakin ,että joku varmasti voi sanoa ,että jollekin ihmiselle lasit tuo mukavan lisän. Itselläni kuitenkin on suht kapeat kasvot joten edes kelvollisten sankojen etsiminen on todella vaikeet,a nyt tuntui löytyvän mut saas nyt nähä, mutta kun digikameralla otettiin kuvia niin ei ne mun ulkonäköä parantanut todellakaan.

--
pikku-*possu*

Avatar
#1425 • • yana Guest

hallucinogen:
Sävy oli sulla Yana vähän sellanen mutta niin se on aina sun kirjoituksissa, luulis sen jo yli vuodessa oppineen



mun sävy oli ivallinen. ei kiukkuinen ;)
hallucinogen

Posts: 8,190

#1426 • • hallucinogen Edain

Disco Stu:



mun sävy oli ivallinen. ei kiukkuinen ;)



Jep, no tää keskustelu kyllä varmaan ei periaatteessa kuulu sinkkuluukkuun ja yhtä vähän minä mutta onhan se pakko pitää ovea raollaan sitä hetkeä silmällä pitäen kun mimmi antaa monoo *nauru*

--
pikku-*possu*

Roger Roger

Posts: 3,372

#1427 • • Roger Roger Kentti
Kovaksipumpattu rantapallo etsii naaraspuolista, puolipehmeätä, hieman märkää naaraspalloa jakamaan hektisiä ja kiihkeitä akteja ihanalla hietsun rannalla sinilevän koristellessa maisemaa...

Kiitos Dorkalle ilmoituksen laatimisesta. Toivottavasti nyt heruu*hih*

[muokattu 30.7.2003 13:29]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

hallucinogen

Posts: 8,190

#1428 • • hallucinogen Edain
Mä laskin viime viikonloppuna et kolmen viikon päästä antaa monoa, kaksi jäljellä *nauru*

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#1429 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

toma:
[...] harmi vain että monilla tuntuu olevan jonkinlainen (ehkäpä alitajuinen?) tapa arvioida tutustumisen alkuvaiheessa toisen ”potentiaali” ja sitten pitää siitä kiinni.



Mulla on varmaankin tollainen paha tapa ... kait osaan ajatella 'sillai' vain tosi harvoista tyypeistä ... kovinkaan moni ei ole siihen potentiaalisten lokeroon päätynyt ... ja nekin tyyliin ”ehkä toi vois olla kiva tyyppi” eikä niin että ”ton mä haluun” =D

[muokattu 3.8.2003 11:16]

--
kiitos ja anteeksi ^^

S-T

Posts: 1,195

#1430 • • S-T Pieni

patis:
Silmälasit...

Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.



Mun mielestä sä näytit oikeestaan paremmalta lasit päässä kun kerran näin *hymy*
Ehkä se oon vaan minä, johon vetoaa sellainen \”älykkö-look\” *iloinen*

--
Pieni on kaunista.

patis

Posts: 1,158

#1431 • • patis 10

BlueWind:
---
patis:
Silmälasit...

Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.

---


Mun mielestä sä näytit oikeestaan paremmalta lasit päässä kun kerran näin *hymy*
Ehkä se oon vaan minä, johon vetoaa sellainen ”älykkö-look” *iloinen*



haha! kiitos vaan :)

...vielä kun uskoisin... ;)
Armin

Posts: 411

#1432 • • Armin surffitukka
Silmälasit omituista kyllä jakavat mielipiteen kahtia.
Itselläni on lasit mutta karsastan ajatusta mennä ne päässä esim. baariin ja olen todella kiitollinen piilolinsseistä. Silmätulehduksen sattuessa olen kauhuissani melkein jäämässä jo kotiin, vaikka yleensä sitä positiivista palautetta saa paljon.
Mutta silti häpeän suuresti lasejani....
En ymmärrä mikä siinä on koska nytkyään on niin paljon hyvännäköisiä kehyksiä ja jokaisille kasvoille sopivia sekä ulkonäköa ja piirteitä saadaan hyvinkin paljon korostettua laseilla, mutta silti ne on jotenkin sellanen ööö-juttu.

Muistan joskus ihmetelleeni yhden poikaystäväni lasien käyttöä ja utelin miksi hän ei käytä piilolinssejä (todella typerää, läheskään puolet lasillisistä ei välttämättä koskaan edes kokeile piilolinssejä...) ja hän vaan vastasi että on kotosampi olo laseissa ja loppujen lopuksi itsekkin totuin siihen niin paljon että hän näytti mielestäni jopa vieraalta ja omituiselta ilman laseja. Mutta sekin oli taas niitä tottumuskysymyksiä ja tunnepohjaisia juttuja.....

Koska ei kai silmälasit saisi ihmistä pahentaa....


*heiii*
kuu

Posts: 1,174

#1433 • • kuu tyttttö
Silmälasit on poikkeuksetta melkein kaikilla kivat *joo*

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#1434 • • hallucinogen Edain
Mä näin elämäni ensimmäisen ihmisen joka näytti paremmalta laseilla ja sekin oli sit mies *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#1435 • • yana Guest

hallucinogen:
Mä näin elämäni ensimmäisen ihmisen joka näytti paremmalta laseilla ja sekin oli sit mies *nauru*



niin se osottautu mieheks sen jalkeen kun _sä_ laitoit lasit paahan?

ehka kannattais pitaa useemminkin...
hallucinogen

Posts: 8,190

#1436 • • hallucinogen Edain
Yana, Ihan silloon kuin _se_ laitti lasit päähän se näytti paremmalta kuin ilman lasejaan, mutta kyllähän sinä sen ymmärsit, sä vaan et osaa kuin vittuilla *vink*

--
pikku-*possu*

Chatte

Posts: 4,085

#1437 • • Chatte Team Teknolipat :)

hallucinogen:
Mä näin elämäni ensimmäisen ihmisen joka näytti paremmalta laseilla ja sekin oli sit mies *nauru*


---

Disco Stu:

niin se osottautu mieheks sen jalkeen kun _sä_ laitoit lasit paahan?

ehka kannattais pitaa useemminkin...



*sydän* Mulla on ollu masentava päivä, mut tää läppä sai mut nauramaan vedet silmissä!!! Kiitos!
*plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

dizzyli

Posts: 361

#1438 • • dizzyli kotiseksieläin
piip

--
Kauneus on kauhua.

powder

Posts: 136

#1439 • • powder

dizzyli:
piip



piippiip*plur*
-xx-

Posts: 5,001

#1440 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Hei olis kiva tietää kuinka moni on täällä luukussa omasta tahdostaan ja kuinka moni olosuhteiden pakosta... Mä olisin ainakin valmis poistumaan täältä, vaikka olenkin sinkkuillut vasta kolmisen kuukautta. Jos viihdytte täällä niin kertokaa miksi *täh* niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.

--
kiitos ja anteeksi ^^