19,912 posts, 996 pages, 8,093,398 views
-x-:
---
Ehkä sen kähmimisen voi jättää väliin, mutta muuten kannattaa ehkä kokeilla tuotakin =)
Pitää olla hyväkäytöksinen, huomaavainen, kiltti ja tottelevainen, mutta kuitenkin hieman etäinen ja välinpitämätön. Ja sitten vielä ne muut vaatimukset
-x-:
Ehkä sen kähmimisen voi jättää väliin, mutta muuten kannattaa ehkä kokeilla tuotakin =)
Pitää olla hyväkäytöksinen, huomaavainen, kiltti ja tottelevainen, mutta kuitenkin hieman etäinen ja välinpitämätön. Ja sitten vielä ne muut vaatimukset
Avernian
Hanki koira.
-x-:
---
Tiedätkö paljonkin keskustelutaitoisia, 170+ pitkiä ja hyvännäköisiä koiria?
No joo, ehkä ei kuitenkaan tarvitse olla tottelevainen ...
[muokattu 28.7.2003 19:24]
J-Tone:
Aika outoa olisi, jos silmälasit todella vaikuttaisivat noin vahvasti seuraelämään. Yli puolet suomalaisista käyttää silmälaseja ja entistä useampi vakituisesti. Tietty piilarien yleistyttyä rillipäät jää koristamaan seiniä.
hallucinogen:
No jos näyttää rumalta rillit päässä... ja kuka nyt rumaa huolis
Rantapallo:
Herää vain kysymys, et onko se ulkonäkö noin tärkeä? Ei ainakaan minulle.
hallucinogen:
En ole oikeastaan koskaa nähnyt ketään jonka ulkonäköä silmälasit parantaisivat... Varsinkin jos vahvat pullonpohjat kuten minulla(uudet lasit tulee olemaan -9.25 ja -8.25 )
niin näyttää huvilta kun katsoo silmiin lasien läpi
Mä en ite ainakaan koskaan voisi olla kenenkään kanssa joka käyttäisi koko ajan silmälaseja vaikka itsellänikin on
hallucinogen:
Mä en ite ainakaan koskaan voisi olla kenenkään kanssa joka käyttäisi koko ajan silmälaseja
hallucinogen:
En ole oikeastaan koskaa nähnyt ketään jonka ulkonäköä silmälasit parantaisivat.