SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,114 views

patis

Posts: 1,158

#1401 • • patis 10
Silmälasit...

Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.
Claquesous

Posts: 3,206

#1402 • • Claquesous viidettä kolonnaa

-x-:
---


Ehkä sen kähmimisen voi jättää väliin, mutta muuten kannattaa ehkä kokeilla tuotakin =)
Pitää olla hyväkäytöksinen, huomaavainen, kiltti ja tottelevainen, mutta kuitenkin hieman etäinen ja välinpitämätön. Ja sitten vielä ne muut vaatimukset *nauru*



siis mähän oon kaikkee tota mut silti ei heru*täh*

no kai mä oon sit liian hyvännäkönen et muijat kelaa et mun täytyy olla varattu (not)

nyt toi muute saatto kuulostaa liia narsistiselta...itseasias toi viimene lause oli itseironiaa. siis oikeesti!

[muokattu 28.7.2003 20:11]

--
32. of December

pr0ton

Posts: 588

#1403 • • pr0ton mörökölli

patis:
Silmälasit...

Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.



hehe. samoja kokemuksia *hih*

--
onks kaikki oke? oooookke.

-xx-

Posts: 5,001

#1404 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

-x-:
Ehkä sen kähmimisen voi jättää väliin, mutta muuten kannattaa ehkä kokeilla tuotakin =)
Pitää olla hyväkäytöksinen, huomaavainen, kiltti ja tottelevainen, mutta kuitenkin hieman etäinen ja välinpitämätön. Ja sitten vielä ne muut vaatimukset *nauru*

Avernian
Hanki koira.



Tiedätkö paljonkin keskustelutaitoisia, 170+ pitkiä ja hyvännäköisiä koiria? *nauru**nauru*
No joo, ehkä ei kuitenkaan tarvitse olla tottelevainen ...

[muokattu 28.7.2003 19:24]

--
kiitos ja anteeksi ^^

Claquesous

Posts: 3,206

#1405 • • Claquesous viidettä kolonnaa

-x-:
---

Tiedätkö paljonkin keskustelutaitoisia, 170+ pitkiä ja hyvännäköisiä koiria? *nauru**nauru*
No joo, ehkä ei kuitenkaan tarvitse olla tottelevainen ...

[muokattu 28.7.2003 19:24]



Onx iha pakko olla 170+..?
T:vaahtosammutinki on pidempi

--
32. of December

Howdy

Posts: 7,955

#1406 • • Howdy Oldie

Avernian:
---
pr0ton:
---
patis:
Silmälasit...

Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.

---


hehe. samoja kokemuksia *hih*

---


Ihan totta. Naiset on rasisteja. *hih*
[/q

*täh**ding*

--
Käpy vailla vertaa

Jone

Posts: 8,258

#1407 • • Jone Archibald Haddock

Avernian:
---
pr0ton:
---
patis:
Silmälasit...

Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.

---


hehe. samoja kokemuksia *hih*

---


Ihan totta. Naiset on rasisteja. *hih*



Mitä tekemistä tolla nyt on rasismin kanssa? *ding*
cheat

Posts: 796

#1408 • • cheat
niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, nä haluan sukulaissielun!
ja siihen *dissaa* valheeseen et vastakohdat täudentää toisiaan mä en usko enää päivääkään. Fuck `em.
samoin mustasukkaiset, valittajat ja pätemisen haluiset...älkää vaivautuko.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

hallucinogen

Posts: 8,190

#1409 • • hallucinogen Edain
Mulla oli sama juttu noiden silmälasien kanssa ,että ennen piilareita ei ketään kiinnostanut mut pari viikkoa piilareiden hankinnan jälkeen oli tyttö jo kainalossa, tosin mä näytän ihan idiottilta kakkulat päässä *nauru*

--
pikku-*possu*

cheat

Posts: 796

#1410 • • cheat
rilleissä ei o mitään vikaa. tositarina: istun baarissa kaverin kanssa, paikalle säntää nainen, kysyy kaverilta että oonkko mä sen tyttöystävä, saatuaan kielteisen vastauksen luo tooosi ihastuneen katseen kaveriin ja tokasee, että silmälasit tekee mun silmissä miehestä tosi seksikkään. *nauru*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

hallucinogen

Posts: 8,190

#1411 • • hallucinogen Edain

J-Tone:
Aika outoa olisi, jos silmälasit todella vaikuttaisivat noin vahvasti seuraelämään. Yli puolet suomalaisista käyttää silmälaseja ja entistä useampi vakituisesti. Tietty piilarien yleistyttyä rillipäät jää koristamaan seiniä.



No jos näyttää rumalta rillit päässä... ja kuka nyt rumaa huolis *ding*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#1412 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:

No jos näyttää rumalta rillit päässä... ja kuka nyt rumaa huolis *ding*



Joku, joka myös on ruma? *vink*

Nojuh. Ihmisiin vetoavat välillä mitä älyttömimmät piirteet; tyyliin rikosrekisteri, pankkitilin saldo, auton väri, suuri ikäero, DD-koon rinnat tai arvet siitä kun isi piiskasi lastaan sähköjohdolla. Niin ja tuo viimeinen ei sitten ole mistään tosielämästä revitty, vaan puhtaasti sairaan mielikuvitukseni tuotosta.
Kuitenkin: Joihinkin luultavasti siis vetoavat rillitkin varsin tehokkaasti, mutta semmoisesta mielestäni on turha huolestua tai innostua. Tuskin tuommoiselle innostukselle on kovin hedelmällistä alkaa suhdetta rakentaa ja toisaalta jos suhteelle on muuten hyvät edellytykset, niin pienet vajavaisuudet yleensä annetaan anteeksi. Kuten sanonta kuuluu: ”We like because, we love although”.

Pirullisinta on pitää tärkeimpänä ehtona edes seurustelun aloittamisen harkitsemiselle sitä, että on ihastunut kunnolla. Ainakin, jos tuppaa ihastumaan vahvasti vuosien intervallilla. Nimim. Kokemusta löytyy. *hih*

Toivo elää, mutta kaikkihan kuolevat joskus. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Nadifa

Posts: 326

#1413 • • Edited Nadifa

J-Tone:
Aika outoa olisi, jos silmälasit todella vaikuttaisivat noin vahvasti seuraelämään.


Harvoinpa niillä varmaan suurta vaikutusta on..mutta täytyy sanoa, että joillain silmälasit ovat myös erittäin puoleensavetävän sexyt *pihkassa*
hallucinogen

Posts: 8,190

#1414 • • hallucinogen Edain
Mä en ite ainakaan koskaan voisi olla kenenkään kanssa joka käyttäisi koko ajan silmälaseja vaikka itsellänikin on...Tosin en koskaan käytä niitä muten kuin omissa oloissani, monikaan ystäväni, varsinkaan vähän uudemmista sellaisista ei ole nähnyt minua koskaan rillit päässä *nauru*
En ole oikeastaan koskaa nähnyt ketään jonka ulkonäköä silmälasit parantaisivat... Varsinkin jos vahvat pullonpohjat kuten minulla(uudet lasit tulee olemaan -9.25 ja -8.25 *nauru*)
niin näyttää huvilta kun katsoo silmiin lasien läpi *pelle*

--
pikku-*possu*

Roger Roger

Posts: 3,372

#1415 • • Roger Roger Kentti
Herää vain kysymys, et onko se ulkonäkö noin tärkeä? Ei ainakaan minulle.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

hallucinogen

Posts: 8,190

#1416 • • hallucinogen Edain

Rantapallo:
Herää vain kysymys, et onko se ulkonäkö noin tärkeä? Ei ainakaan minulle.



Ei se varmaan pidemmän päälle olekaan niin suurijuttu mutta kun jonkun näkee ekaa kertaa niin kyllä sä siihen ulkonäköön kiinnität huomiota ekana *justjoo*
Mutta kyllä kumppanin pitää olla sellanen ,että silmää miellyttää ja jos mä kuljen jossain niin suunnilleen puolet(sopivan ikäisistä) tytöistä miellyttää silmää *joo*

--
pikku-*possu*

Avatar
#1417 • • yana Guest

hallucinogen:

En ole oikeastaan koskaa nähnyt ketään jonka ulkonäköä silmälasit parantaisivat... Varsinkin jos vahvat pullonpohjat kuten minulla(uudet lasit tulee olemaan -9.25 ja -8.25 *nauru*)
niin näyttää huvilta kun katsoo silmiin lasien läpi *pelle*



nojaa. mä tiedän useitakin mimmejä joille sopii tyylikkäätlasit hyvin. se riippuu ihan ihmisestä.

Mä en ite ainakaan koskaan voisi olla kenenkään kanssa joka käyttäisi koko ajan silmälaseja vaikka itsellänikin on



täähän onkin just niitä kaikkein syvällisimpiä asioita jotka merkitsevät ihmissuhteissa. ilmeisesti sun tyttöystävällä tulee myoskin olla mallin kasvot, pamela anderssonin tissit, cameron diazin perse ja jenna jamesonin suihinotto kyky.

[muokattu 29.7.2003 16:45]
Blues

Posts: 5,414

#1418 • • Blues Koning van Afrika

hallucinogen:
Mä en ite ainakaan koskaan voisi olla kenenkään kanssa joka käyttäisi koko ajan silmälaseja



Olen ollut ja voisin olla uudestaankin koska ne voivat jopa parantaa ihmisten ulkonäköä.

hallucinogen:
En ole oikeastaan koskaa nähnyt ketään jonka ulkonäköä silmälasit parantaisivat.



Kyllä niinkin voi käydä aika monilla jos vain löytää hyvät lasit

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Samu

Posts: 517

#1419 • • Samu Bodhisattva

Nadifa:
Harvoinpa niillä varmaan suurta vaikutusta on..mutta täytyy sanoa, että joillain silmälasit ovat myös erittäin puoleensavetävän sexyt *pihkassa*



Samaa mieltä *pihkassa*

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

ezzy

Posts: 8,060

#1420 • • ezzy Droid-pappa
itse pidän oikein valittuja laseja vastakkaisella sukupuolella erittäin puoleensavetävänä :)

sihteeri-look *sydän*