SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,199 views

dizzyli

Posts: 361

#1441 • • dizzyli kotiseksieläin
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)

--
Kauneus on kauhua.

-xx-

Posts: 5,001

#1442 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)



Entäs jos ei riitä *igor**nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

dizzyli

Posts: 361

#1443 • • dizzyli kotiseksieläin

-x-:
---
dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)

---


Entäs jos ei riitä *igor**nauru*
[/q

Ei se kovin pitkälle riitäkään.... aina on oma kulta hakusessa kuitenkin ]*sydän*

--
Kauneus on kauhua.

pr0ton

Posts: 588

#1444 • • pr0ton mörökölli

-x-:
Hei olis kiva tietää kuinka moni on täällä luukussa omasta tahdostaan ja kuinka moni olosuhteiden pakosta... Mä olisin ainakin valmis poistumaan täältä, vaikka olenkin sinkkuillut vasta kolmisen kuukautta. Jos viihdytte täällä niin kertokaa miksi *täh* niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.



vielä pari viikkoa sitten omasta tahdosta / olosuhteiden pakosta, tällä hetkellä ihan vaan omasta tahdosta *hih*

pitää varmaan poistua kohta. täällä uskalla kauaa olla ku tarjontaa on niin vähän. jää vielä ikisinkuks *iloinen*

--
onks kaikki oke? oooookke.

Jii-75

Posts: 459

#1445 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
mä ainakin olen nyt olosuhteiden pakosta...ja no tulen oleen ainkin jonku aikaa...emmä tiiä:) mä en kyl hirveesti viihy sinkkuna mut toisaalta ku ei oikeen voi alkaa seukkaan ennekun kaikki lika pyykkii on pesty pois ja huuhdeltu viel päälle... no mut such is life:)

--
dodiih

-xx-

Posts: 5,001

#1446 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

pr0ton:
pitää varmaan poistua kohta. täällä uskalla kauaa olla ku tarjontaa on niin vähän. jää vielä ikisinkuks *iloinen*



Joo kohta tulee häätö jos et omia aikojas ymmärrä häipyä *hih*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Jone

Posts: 8,258

#1447 • • Jone Archibald Haddock

dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)



Mielipidekysymys. IMO sinkkuilun hauskuus haihtuu hyvinkin nopeasti sinkkuuntumisen jälkeen, tai siis ainakin itse kyllästyn kikkailemaan hetken kikkailtuani ja sitten onkin sinkkuilussa ei taas olekaan mitään kivaa vaan lähinnä tunnen sen ja hetkelliset tuttavuudet inhottaviksi.

Tämä siis pohjautuen aikaisempiin kokemuksiini yksin olemisesta.
pr0ton

Posts: 588

#1448 • • pr0ton mörökölli

alien:
jotkut on yksinkertaisesti kasvaneet enemmän juoksemaan, kun taas toiset seurustelemaan. Itse juoksen siinä välimaastossa ja se on totta puhuen ollut aikamoista vuoristorataa. Ei millään jaksaisi alkaa luottamaan yhteenkään naiseen tai varsinkaan ollla tilivelvollinen niille. Toisaalta onhan se aivan tajuttoman ihanaa jos olisi ”oma kulta” vierellä josta saisi pitää kiinni ja halia... =)



kuulostaa ihan multa *justjoo*

--
onks kaikki oke? oooookke.

-xx-

Posts: 5,001

#1449 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

alien:
maailmahan on pullollaan naisia!! jos haluaa alkaa seukkaamaan niin kyllä sieltä varmasti löytyy sopivia yksilöitä! Oma kulta on paras lääke yksinäisyyteen... *hymy*



onko miehiäkin yhtä paljon? *nauru* Varmasti löytyy sopivia, mutta niitä täytyy etsiä ... Oma kulta olis kiva, mutta ei ihan ketä tahansa viitsis ottaa =)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Epailija

Posts: 5,636

#1450 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-x-:
Hei olis kiva tietää kuinka moni on täällä luukussa omasta tahdostaan ja kuinka moni olosuhteiden pakosta... Mä olisin ainakin valmis poistumaan täältä, vaikka olenkin sinkkuillut vasta kolmisen kuukautta. Jos viihdytte täällä niin kertokaa miksi *täh* niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.



Sekä että oikeastaan. Omasta tahdostani siinä mielessä, että en tyydy mihinkään puolivillaisiin suhteisiin, joissa seurustellaan vain seurustelun (tai seksin) takia. Kyllä siinä pitää molemminpuolinen ihastus olla pohjalla ja mieluiten kaveruus sitä ennen. Olosuhteiden pakosta siinä mielessä, että kahden edellisen ihastuksen välillä oli neljä vuotta ja molemmat olivat valitettavasti yksipuolisia. *hih* ”Sopivia” ihmisiä siis tulee vastaan harvakseltaan.

Sinkkuilussa on hyvät ja huonot puolensa, mutta ei näistä asioista mun mielestäni kannata stressata tai vaipua itsesääliin. Jos joku kolahtaa, niin kolahtaa - jos ei, niin sitten ei. Itse saisin ainakin vain morkkiksen, jos lähtisin väkisin hakemaan jotain edustusmuijafrendiä kylkeeni vain päästäkseni ”sinkku”-statuksesta eroon. Eikä se nähdäkseni olisi myöskään reilua sitä toista kohtaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-xx-

Posts: 5,001

#1451 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija:
Sekä että oikeastaan. Omasta tahdostani siinä mielessä, että en tyydy mihinkään puolivillaisiin suhteisiin, joissa seurustellaan vain seurustelun (tai seksin) takia. Kyllä siinä pitää molemminpuolinen ihastus olla pohjalla ja mieluiten kaveruus sitä ennen. Olosuhteiden pakosta siinä mielessä, että kahden edellisen ihastuksen välillä oli neljä vuotta ja molemmat olivat valitettavasti yksipuolisia. *hih* ”Sopivia” ihmisiä siis tulee vastaan harvakseltaan.



Joo ei puolivillaista minullekaan *eiei* ... Tuli nimittäin viivyttyä liian monta vuotta sellaisen tyypin kanssa, johon en oikeastaan ollut enää rakastunut. Kai sellaista sopivaa voi sitten parin vuoden päästä odottaa vastaantulevaksi ...

Epailija:
Sinkkuilussa on hyvät ja huonot puolensa, mutta ei näistä asioista mun mielestäni kannata stressata tai vaipua itsesääliin. Jos joku kolahtaa, niin kolahtaa - jos ei, niin sitten ei. Itse saisin ainakin vain morkkiksen, jos lähtisin väkisin hakemaan jotain edustusmuijafrendiä kylkeeni vain päästäkseni ”sinkku”-statuksesta eroon. Eikä se nähdäkseni olisi myöskään reilua sitä toista kohtaan.



Entä jos tuntuu siltä ettei kukaan koskaan tule kolahtamaankaan? ... joo en stressaa *eiei**nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Epailija

Posts: 5,636

#1452 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-x-:

Entä jos tuntuu siltä ettei kukaan koskaan tule kolahtamaankaan? ... joo en stressaa *eiei**nauru*



Been there, done that, bought the motherf*cking t-shit. *nauru* En väitä, etteikö välillä hieman ahdistaisi, mutta onnekseni pyrin järkeistämään asioita jopa liiaksi. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-xx-

Posts: 5,001

#1453 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

-x-:
Entä jos tuntuu siltä ettei kukaan koskaan tule kolahtamaankaan? ... joo en stressaa *eiei**nauru*
---
Epailija:
Been there, done that, bought the motherf*cking t-shit. *nauru* En väitä, etteikö välillä hieman ahdistaisi, mutta onnekseni pyrin järkeistämään asioita jopa liiaksi. *vink*



Mä taas toivoisin etten aina järkeilisi kaikkea liikaa vaan antaisin mennä ... mutta kun ei onnistu :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Late

Posts: 3,441

#1454 • • Late team Lasse
Mua kyrpii olla sinkku. *hmph*

Miksi se ihana, kaunis, oikea neito vois kävellä vaikka suoraan mun duuniin? *uuh*

..tai no on tää ihan ok kun voi pällistellä tp:itä ihan rauhassa.. *iloinen*

[muokattu 5.8.2003 22:40]
-xx-

Posts: 5,001

#1455 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

J-Tone:
Niin, ihan turha odotella mitään säkän käymistä. Jos ei asian eteen tee mitään, tuskin tytöt tulee ovenkaan taakse tyrkylle.



Tai pojatkaan

--
kiitos ja anteeksi ^^

ämsee

Posts: 722

#1456 • • ämsee

dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)



aamen!

--
hyvä yritys

-P

Posts: 4,972

#1457 • • -P

alien:
---
-x-:
---
J-Tone:
Niin, ihan turha odotella mitään säkän käymistä. Jos ei asian eteen tee mitään, tuskin tytöt tulee ovenkaan taakse tyrkylle.

---


Tai pojatkaan

---


kyllä kuulkaas säkiäkin käy!! Mutta parhaalta tuntuu aina et on joutunut myös tekemään jotain sen eteen että saa toisen *vink*

- jutelkaa-naurakaa-naikaa-nauttikaa -

*possu*/



*joo**joo**joo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hallucinogen

Posts: 8,190

#1458 • • hallucinogen Edain

dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)



Ton näkösellä tytyllä niistä tuskin on pulaa *vink*

[muokattu 6.8.2003 07:44]

--
pikku-*possu*

Howdy

Posts: 7,955

#1459 • • Howdy Oldie

dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)



Sellasta se on *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Nefertete

Posts: 665

#1460 • • Nefertete pile-eläin

-x-:
kertokaa miksi *täh* niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.



hmm..no ei ainakaan tarvitse olla koko ajan miettimässä menojaan ja tulemisiaan ja yrittää sovittaa niitä toisen kalenteriin..
Tietynlainen vapaus siis..Hyvässä suhteessa varmaan toimii, mut jotenkin oon ehkä vielä vaan niin kesyttämätön, et jotenkin välillä käy ”ahdistamaan” tjsp. En mie nyt oikein sitä osaa pukea sanoiksi..
Ehkä miekin vielä tästä kesyynnyn jokupäiväjoskus *igor*

niin, ja silmälasit eivät välttämättä ole ollenkaan huono juttu. Tiedän ihmisiä, jotka näyttävät jopa paremmilta lasit päässä *hih*

--
Toiset tykkää muhkummasta.