19,912 posts, 996 pages, 8,092,326 views
-x-:
Hei olis kiva tietää kuinka moni on täällä luukussa omasta tahdostaan ja kuinka moni olosuhteiden pakosta... Mä olisin ainakin valmis poistumaan täältä, vaikka olenkin sinkkuillut vasta kolmisen kuukautta. Jos viihdytte täällä niin kertokaa miksi niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.
dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)
alien:
jotkut on yksinkertaisesti kasvaneet enemmän juoksemaan, kun taas toiset seurustelemaan. Itse juoksen siinä välimaastossa ja se on totta puhuen ollut aikamoista vuoristorataa. Ei millään jaksaisi alkaa luottamaan yhteenkään naiseen tai varsinkaan ollla tilivelvollinen niille. Toisaalta onhan se aivan tajuttoman ihanaa jos olisi oma kulta vierellä josta saisi pitää kiinni ja halia... =)
alien:
maailmahan on pullollaan naisia!! jos haluaa alkaa seukkaamaan niin kyllä sieltä varmasti löytyy sopivia yksilöitä! Oma kulta on paras lääke yksinäisyyteen...
-x-:
Hei olis kiva tietää kuinka moni on täällä luukussa omasta tahdostaan ja kuinka moni olosuhteiden pakosta... Mä olisin ainakin valmis poistumaan täältä, vaikka olenkin sinkkuillut vasta kolmisen kuukautta. Jos viihdytte täällä niin kertokaa miksi niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.
Epailija:
Sekä että oikeastaan. Omasta tahdostani siinä mielessä, että en tyydy mihinkään puolivillaisiin suhteisiin, joissa seurustellaan vain seurustelun (tai seksin) takia. Kyllä siinä pitää molemminpuolinen ihastus olla pohjalla ja mieluiten kaveruus sitä ennen. Olosuhteiden pakosta siinä mielessä, että kahden edellisen ihastuksen välillä oli neljä vuotta ja molemmat olivat valitettavasti yksipuolisia. Sopivia ihmisiä siis tulee vastaan harvakseltaan.
Epailija:
Sinkkuilussa on hyvät ja huonot puolensa, mutta ei näistä asioista mun mielestäni kannata stressata tai vaipua itsesääliin. Jos joku kolahtaa, niin kolahtaa - jos ei, niin sitten ei. Itse saisin ainakin vain morkkiksen, jos lähtisin väkisin hakemaan jotain edustusmuijafrendiä kylkeeni vain päästäkseni sinkku-statuksesta eroon. Eikä se nähdäkseni olisi myöskään reilua sitä toista kohtaan.
-x-:
Entä jos tuntuu siltä ettei kukaan koskaan tule kolahtamaankaan? ... joo en stressaa
---
Epailija:
Been there, done that, bought the motherf*cking t-shit. En väitä, etteikö välillä hieman ahdistaisi, mutta onnekseni pyrin järkeistämään asioita jopa liiaksi.
alien:
---
-x-:
---
J-Tone:
Niin, ihan turha odotella mitään säkän käymistä. Jos ei asian eteen tee mitään, tuskin tytöt tulee ovenkaan taakse tyrkylle.
---
Tai pojatkaan
---
kyllä kuulkaas säkiäkin käy!! Mutta parhaalta tuntuu aina et on joutunut myös tekemään jotain sen eteen että saa toisen
- jutelkaa-naurakaa-naikaa-nauttikaa -
/
dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)
-x-:
kertokaa miksi niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.