SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,845,165 views

Jone

Posts: 8,258

#1381 • • Jone Archibald Haddock

Wert:
heh.. toivottavasti täällä miehet ei ala mua heti vonkailee :D



Heruux? *uros*

[muokattu 25.7.2003 14:56]
Riku

Posts: 3,187

#1382 • • Riku The Little Prince

Jone:
---
Wert:
heh.. toivottavasti täällä miehet ei ala mua heti vonkailee :D

---


Heruux? *uros*

Eihän sun nyt ees tarvi ikinä kysyä. *hymy*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jone

Posts: 8,258

#1383 • • Jone Archibald Haddock

pHaze:
---
Jone:
---
Wert:
heh.. toivottavasti täällä miehet ei ala mua heti vonkailee :D

---


Heruux? *uros*

---
Eihän sun nyt ees tarvi ikinä kysyä. *hymy*



Tottis kyl. Heruu aina. Salee. *sydän*
Avatar
#1384 • • shiva Guest
fuck..miksei mulle heru!!! *blush*
Riku

Posts: 3,187

#1385 • • Riku The Little Prince

shiva:
fuck..miksei mulle heru!!! *blush*

Onhan SPP:stä vielä ainakin Tapsuli vapaana, käy sen kimppuun. Ehkä Kallekin

--
Kyseenalaista aina kaikki.

akir0

Posts: 2,554

#1386 • • akir0 idleRPG champion 2009

shiva:
fuck..miksei mulle heru!!! *blush*


Oot liian nirso
Jii-75

Posts: 459

#1387 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
täält ei vissiin pois pääsekkään ku tänne joutuu muuta kuin haudan kautta:) hih:) no täytyy vaan alkaa asennoituun siihen:) ja muuten bileet on loisto idea:) ainoo vaan et taitaa olla miesvoittonen väki täs luukus;) hmm nooh kuhan pidetään mieles et seksi ei tee onneliseksi mut sen puute vituttaa varmasti hih:)

--
dodiih

Claquesous

Posts: 3,206

#1388 • • Claquesous viidettä kolonnaa
jaajaa... ei kyl mullakaan oo pullat kauhee hyvi uunis. 2 viimest projektii on todellaki ollu vähä huteja*uuh*

no kyl vissii jossai vaihees taas natsaa (ainaki toivott.) ku oon ollu jo jonki aikaa vapaat riistaa*joo*

--
32. of December

toma

Posts: 2,009

#1389 • • toma Tototoototo
Viikonloppuna kuulin kolmannen kerran tänä vuonna ihastukseni kohteelta: ”Sä olet tosi kiva poika, mutta...”

Kaksi edellistä tapausta ovat edelleen hyviä kavereita - eihän se heidän vikansa ole jos ei nappaa - ja näin käynee viimeisimmänkin kohdalla. Mutta alkaa tämä pikkuhiljaa turhauttamaan.

”Naiset pitävät rentuista ja retkuista”, tottako? Onko se jonkinlainen fataali haitta jos on hyväkäytöksinen, huomaavainen ja kiltti? Pitäisikö vähän kähmiä persettä ja esittää kovaa ja välinpitämätöntä että jonkinlainen kieroutunut pariutumisvietti täyttyisi?

Kaksi lyhennettä kertoo kantani: EVVK ja EVH.

Mielummin olen ikuisesti sinkku kun alan esittämään jotain muuta kuin mitä olen, varsinkaan mitään mitä pidän itse moukkamaisena ja lapsellisena.

[/avautumis]

Ja loppuun pakko sanoa: Työntäkää. Ne. Hymiöt. Perseisiinne. *vink*

[muokattu 27.7.2003 19:35]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

toma

Posts: 2,009

#1390 • • toma Tototoototo

Avernian:
Melkein. Naiset pitävät itsevarmoista miehistä jotka eivät kumartele naista ja kohtele silkkihansikkain.



Itsevarmuus ja käytöstavat sekä huomaavaisuus voinevat elää rinnakkain? Ei tarvitse silkkihansikkain kohdella (tai toisaalta, miksei?), muttei myöskään tarvitse käyttää rautahanskaa jotta potentiaalinen parittelunkohde vakuuttuisi miehen kovuudesta ja Miehuudesta.

Ei. Monet 35-v. yh-mammat jotka ovat kokeneet kovia ottaisivat moisen mielellään.



Eli kaikki naiset paitsi epätoivoiset yksinhuoltajat hyväksyvät vain Tosi Miehiä, Miehiä jotka raapivat persettä, piereskelevät ja kohtelevat ”ämmiään” niinkuin tahtovat? [/kärjistys]

EVH.
---
Tarkoittaa mitä?



EVH eli Ei Voi Hyväksyä. En voi hyväksyä pinnallista ja lapsellista ”iskemistä” jossa kaikin tavoin pyritään valloittamaan toinen ja itsestä tosiasiallisen kuvan antaminen jää kauas prioriteettilistan häntäpäähän. Tietysti on luonnollista ettei vielä jonkin verran tuntemattomalle ihmiselle aleta suoltamaan kaikkia lapsuuden traumoja ja salaisuuksia, mutta mielestäni raja kulkee siinä jos tahallisesti ja tietoisesti luodaan itsestä jotain todellisuudesta poikkeavaa kuvaa.

[muokattu 27.7.2003 20:00]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Claquesous

Posts: 3,206

#1391 • • Claquesous viidettä kolonnaa
No tietenki tytöt tykkää itsevarmoist sälleist ja jotkut muijat todellaki tuntee vetoo ns. renttuihi mut ainaki mun kohdalle törmänneet tytöt (ainaskii suurin osa) pitää tämmösest ihme säätäjäst... jos ei muute ni ”kaverina”*snif*mut tota lausetta saa aina kuulla mut onnex välil käy jopa flaxi*joo*

(nyt on kyl ed. kerrast aekoo...)

--
32. of December

ezzy

Posts: 8,060

#1392 • • ezzy Droid-pappa

toma:

Mielummin olen ikuisesti sinkku kun alan esittämään jotain muuta kuin mitä olen, varsinkaan mitään mitä pidän itse moukkamaisena ja lapsellisena.



Itse pidän samaa linjaa. Tosin en ole enää sinkku eli se antanee jotain toivoa jollekin.
Maailmassa on vielä fiksuja naisia, jotka arvostavat rehellisyyttä ja omanarvontuntoa, eikä mitään sirkustaiteilua baarissa...
Essi

Posts: 1,246

#1393 • • Essi Kukkupää!

ezzy:
Maailmassa on vielä fiksuja naisia, jotka arvostavat rehellisyyttä ja omanarvontuntoa, eikä mitään sirkustaiteilua baarissa...



Ja nopeastihan sen huomaa, jos ei mies ole oma itsensä. Välillä oikein huomaa, kun joku vetää jotain ihme showta. Ei kovin houkuttelevaa... *eiei*

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

insejn

Posts: 689

#1394 • • insejn
ai että mä odotan innolla ens kuun loppua... pääsee ekaa kertaa elämässään asumaan ihan yksin... aina asunu vanhemmil,solussa tai muijan kanssa, nyt pääsen vihdoinki vapauteen...
ois vaan muitten ihmisten takia pitäny tehdä tää jo paljon paljon aikasemmin....

[muokattu 27.7.2003 20:19]

--
*aplodit*

toma

Posts: 2,009

#1395 • • toma Tototoototo

Avernian:
Koska se tulkitaan 99,5 prosenttisesti väärin, mielistelyksi ja naisen suosion ”ostamiseksi” koska siihen ei omat avut riitä.



Hmm... Hyvä pointti. Mutta tämäkään kohta on tuskin lähelläkään mustavalkoista...

No jaa. Ei ehkä puhuta samasta asiasta, mutta musta pitää olla _hauskaa_ se tutustumisvaihekin, ettei vai haastatella toiselta halutut tiedot ja sanota että ”joo, kelpaat, seukataanko?” *nauru*



En tiedä millainen käsitys sulla on musta, mutta kun ottaa huomioon että kaikki em. tyttöihin on tutustunut bileiden kautta, niin mistään ”hankinpa organisoidusti tyttöystävän”-hommasta ei ole ollut missään vaiheessa kysymys. Mulla ihastuminen vaatii sen että tunnen toisen jo vähän paremmin (mikä on joskus aika vitun epäkäytännöllistä, kun ollaan jo ”kavereita”) johtuen tietyistä luonteenpiirteistäni. Nämä kaikki jutut on vaan ”tapahtuneet”, ja sitten kun on uskaltautunut ilmaisemaan tunteitaan niin vastassa on aina ”sä olet niin hyvä kaveri”, ”sä olet tosi kiva poika”.

Nyt on pakko avautua kunnolla. Mitä hemmetin järkeä on lähteä yrittämään mitään pelkän ulkonäön ja ensivaikutelman pohjalta? Mahikset löytää joku sopiva tällä tavalla lienevät loton luokkaa. Mikä siinä on että kun on siirrytty vaiheeseen ”ystävyys”, ei vaiheeseen ”seurustelu” voi enää siirtyä? Jakelevatko ihmiset kaikki tuttavansa murtovarmoihin lokeroihin joita ei voi muuttaa? Ajattelevatko ihmiset todella ”toi on tarpeeksi pinkeä, sen kans vois harkita seukkaamista” tai ”toi on kaverimatskua, suljen kaikki mahdollisuudet sen osalta”?

Ihmiset ovat ihmisiä. Yksilöt ovat yksilöitä. Keinotekoinen lokerointi on typerää.

Jos siltä tuntuu niin siitä vaan. Vaikka se oiskin ”kaveri”.

[muokattu 27.7.2003 20:45]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Essi

Posts: 1,246

#1396 • • Essi Kukkupää!

toma:
Mikä siinä on että kun on siirrytty vaiheeseen ”ystävyys”, ei vaiheeseen ”seurustelu” voi enää siirtyä? Jakelevatko ihmiset kaikki tuttavansa murtovarmoihin lokeroihin joita ei voi muuttaa? Ajattelevatko ihmiset todella ”toi on tarpeeksi pinkeä, sen kans vois harkita seukkaamista” tai ”toi on kaverimatskua, suljen kaikki mahdollisuudet sen osalta”?



Sulla on sit ilmeisesti käyny aina huono tsägä, sillä kaikki mun pidemmät seurustelusuhteet on lähteny kehittymään pikkuhiljaa, ollaan tunnettu (ainakin pintapuolisin) jo vuosi tai pari. Ehkä sen takia nämä suhteet ovatkin kestäneet niin pitkään: ei ole tullut yllättäviä muutoksia toisen persoonallisuudessa tms. Asiat ovat kehittyneet toivottuun suuntaan ja ne piirteet, joihin siinä ihmisessä on ihastunut, ovat aitoja.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

toma

Posts: 2,009

#1397 • • toma Tototoototo

Essi:
Sulla on sit ilmeisesti käyny aina huono tsägä, sillä kaikki mun pidemmät seurustelusuhteet on lähteny kehittymään pikkuhiljaa, ollaan tunnettu (ainakin pintapuolisin) jo vuosi tai pari. Ehkä sen takia nämä suhteet ovatkin kestäneet niin pitkään: ei ole tullut yllättäviä muutoksia toisen persoonallisuudessa tms. Asiat ovat kehittyneet toivottuun suuntaan ja ne piirteet, joihin siinä ihmisessä on ihastunut, ovat aitoja.



No, ilmeisesti. *hymy* Tuollainen kehitys kuulostaa ihanteelliselta, harmi vain että monilla tuntuu olevan jonkinlainen (ehkäpä alitajuinen?) tapa arvioida tutustumisen alkuvaiheessa toisen ”potentiaali” ja sitten pitää siitä kiinni.

[muokattu 28.7.2003 02:33]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

keisha

Posts: 1,394

#1398 • • keisha bullet with butterfly wings

toma:
Viikonloppuna kuulin kolmannen kerran tänä vuonna ihastukseni kohteelta: ”Sä olet tosi kiva poika, mutta...”

Kaksi edellistä tapausta ovat edelleen hyviä kavereita - eihän se heidän vikansa ole jos ei nappaa - ja näin käynee viimeisimmänkin kohdalla. Mutta alkaa tämä pikkuhiljaa turhauttamaan.

”Naiset pitävät rentuista ja retkuista”, tottako? Onko se jonkinlainen fataali haitta jos on hyväkäytöksinen, huomaavainen ja kiltti? Pitäisikö vähän kähmiä persettä ja esittää kovaa ja välinpitämätöntä että jonkinlainen kieroutunut pariutumisvietti täyttyisi?

[muokattu 27.7.2003 19:35]


En usko että esittämällä mahdollisuudet sinänsä parenesivat, ehkä vähän aikaa olisi mahdollista pitää roolia yllä, mutta ainakin parisuhteessa, jossa kaksi ihmisiä oleilee tiiviisti yhdessä, on naamiosta pakko luopua, ennemmin tai myöhemmin.

Kukaan ei voi määritellä mitä teet ”väärin”, ehkä vain ihastuksesi kohteet ovat vääriä. Tai sanotaan, että epäsopivia. Mikä sitten saa kahden ihmisen välisen kemian pelamaan, on minulle arvoitus. Kun natsaa niin natsaa, lukuisten yritysten jälkeen.

Vaikeita asioita, mutta ratkottavissa, ajan ja itsetutkiskelun avulla. Olen elävä todiste siitä!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Tizi

Posts: 166

#1399 • • Tizi
Jaahas, kai sitä pitää tänne ilmoittautua, vaikka ihan muodon vuoksi.. Ja niinkun sanonta kuuluu

”Yrittänyttä ei todellakaan laiteta”

Vai menikö se ihan noin... Tuntuu ainakin siltä.. *pihkassa**vink**super*
-xx-

Posts: 5,001

#1400 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

toma:
”Naiset pitävät rentuista ja retkuista”, tottako? Onko se jonkinlainen fataali haitta jos on hyväkäytöksinen, huomaavainen ja kiltti? Pitäisikö vähän kähmiä persettä ja esittää kovaa ja välinpitämätöntä että jonkinlainen kieroutunut pariutumisvietti täyttyisi?



Ehkä sen kähmimisen voi jättää väliin, mutta muuten kannattaa ehkä kokeilla tuotakin =)
Pitää olla hyväkäytöksinen, huomaavainen, kiltti ja tottelevainen, mutta kuitenkin hieman etäinen ja välinpitämätön. Ja sitten vielä ne muut vaatimukset *nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^