19,912 posts, 996 pages, 8,104,892 views
Avernian:
Melkein. Naiset pitävät itsevarmoista miehistä jotka eivät kumartele naista ja kohtele silkkihansikkain.
Ei. Monet 35-v. yh-mammat jotka ovat kokeneet kovia ottaisivat moisen mielellään.
EVH.
---
Tarkoittaa mitä?
toma:
Mielummin olen ikuisesti sinkku kun alan esittämään jotain muuta kuin mitä olen, varsinkaan mitään mitä pidän itse moukkamaisena ja lapsellisena.
Avernian:
Koska se tulkitaan 99,5 prosenttisesti väärin, mielistelyksi ja naisen suosion ostamiseksi koska siihen ei omat avut riitä.
No jaa. Ei ehkä puhuta samasta asiasta, mutta musta pitää olla _hauskaa_ se tutustumisvaihekin, ettei vai haastatella toiselta halutut tiedot ja sanota että joo, kelpaat, seukataanko?
toma:
Mikä siinä on että kun on siirrytty vaiheeseen ystävyys, ei vaiheeseen seurustelu voi enää siirtyä? Jakelevatko ihmiset kaikki tuttavansa murtovarmoihin lokeroihin joita ei voi muuttaa? Ajattelevatko ihmiset todella toi on tarpeeksi pinkeä, sen kans vois harkita seukkaamista tai toi on kaverimatskua, suljen kaikki mahdollisuudet sen osalta?
Essi:
Sulla on sit ilmeisesti käyny aina huono tsägä, sillä kaikki mun pidemmät seurustelusuhteet on lähteny kehittymään pikkuhiljaa, ollaan tunnettu (ainakin pintapuolisin) jo vuosi tai pari. Ehkä sen takia nämä suhteet ovatkin kestäneet niin pitkään: ei ole tullut yllättäviä muutoksia toisen persoonallisuudessa tms. Asiat ovat kehittyneet toivottuun suuntaan ja ne piirteet, joihin siinä ihmisessä on ihastunut, ovat aitoja.
toma:
Viikonloppuna kuulin kolmannen kerran tänä vuonna ihastukseni kohteelta: Sä olet tosi kiva poika, mutta...
Kaksi edellistä tapausta ovat edelleen hyviä kavereita - eihän se heidän vikansa ole jos ei nappaa - ja näin käynee viimeisimmänkin kohdalla. Mutta alkaa tämä pikkuhiljaa turhauttamaan.
Naiset pitävät rentuista ja retkuista, tottako? Onko se jonkinlainen fataali haitta jos on hyväkäytöksinen, huomaavainen ja kiltti? Pitäisikö vähän kähmiä persettä ja esittää kovaa ja välinpitämätöntä että jonkinlainen kieroutunut pariutumisvietti täyttyisi?
[muokattu 27.7.2003 19:35]
toma:
Naiset pitävät rentuista ja retkuista, tottako? Onko se jonkinlainen fataali haitta jos on hyväkäytöksinen, huomaavainen ja kiltti? Pitäisikö vähän kähmiä persettä ja esittää kovaa ja välinpitämätöntä että jonkinlainen kieroutunut pariutumisvietti täyttyisi?