SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,843,459 views

loremipsum

Posts: 260

#10661 • • loremipsum Furth3r
sunnuntai, aikaa ainoastaan itselleen <3 ;)
Elias

Posts: 434

#10662 • • Elias Elias
Täällähän sitä on oltu viimeiset 9 kuukautta melkein, armeija kyllä kummasti on vaikuttanut sosiaaliseen elämääni. Viikonloput on mennyt suurimmin määrin lepäilessä ja kemuilemassa, aika suhteellisen yksinäinen olo aika-ajoin mutta onneksi on 4 aamun päästä ohi. Näinä darrasunnuntaina sitä toivoisi eniten jonkun olevan vierellä kun ei ole mitään tekemistä ja on yksin kotona..

--
Because &quot;moo&quot; just doesn&#039;t sound right&quot;

Avatar
#10666 • • -Loyal- Guest
Täytyy kyl sanoo, et mulla on käyny hyvä tuuri, koska kyl mun muijat on aina
kyl tuntunu varmasti paremmalta ku toi helvetin hanska, oli se sitten voideltu rasvattu tms.. *nauru*
Avatar
#10667 • • astaroth Guest

Loyal, 1.10.2006 20:20:
Täytyy kyl sanoo, et mulla on käyny hyvä tuuri, koska kyl mun muijat on aina
kyl tuntunu varmasti paremmalta ku toi helvetin hanska, oli se sitten voideltu rasvattu tms.. *nauru*


sulla on vaan ollu toi hanska väärässä kädessä :)
Avatar
#10668 • • trusti Guest

Loyal, 1.10.2006 20:20:
Täytyy kyl sanoo, et mulla on käyny hyvä tuuri, koska kyl mun muijat on aina
kyl tuntunu varmasti paremmalta ku toi helvetin hanska, oli se sitten voideltu rasvattu tms.. *nauru*



älä sano ennen ku kokeilet
loremipsum

Posts: 260

#10669 • • loremipsum Furth3r
tai sit ... väärä hanska ? mun uunikinnas on mitä paras :-)

naiset o muutenki yliarvostettuja ... ne tekee mm. seuraavia asioita:

1) vie sun kaikki rahat
2) vie sun kaiken vapaa-ajan
3) vie sun luottokortin luoton
4) vie sun enskuun palkan
5) rajoittaa sun iltarientoja (ei enää oluita poikien kanssa)
6) rajoittaa sun lomamatkoja (kuin nii en voi mennä poikien kans kuukaudeksi alpeille)

ja listaa saa jatkaa ... ;-)

tietty joku voi todistaa noi vääräksi, i am all game :D
Avatar
#10670 • • trusti Guest
no mut vakavasti puhuen on alkanut hieman tää luukku ahdistamaan...

but whadda ya gonna do
JetZe

Posts: 221

#10672 • • JetZe
omg,iso rukkanen. :o

noh,joo. tämä päivä mennyt asioita miettien,ei hajota enää niin paljoa,vaikka hajottaa jonnin verran.
mutta onneks huomen on maanantai,saa jotain kunnon tekemistä :)
hallucinogen

Posts: 8,190

#10673 • • hallucinogen Edain

Loyal, 1.10.2006 20:20:
Täytyy kyl sanoo, et mulla on käyny hyvä tuuri, koska kyl mun muijat on aina
kyl tuntunu varmasti paremmalta ku toi helvetin hanska, oli se sitten voideltu rasvattu tms.. *nauru*


Kuule vähän kun viel hierasee lohen puolikkaalla niin tulee ihan aito tuoksukin ja ton sä voit heittää lattialle sit kun oot suorittanu hommas ja hanska ei vaadi kolmen tunnin halimisia ja keskustelua suhteen tilasta =D

--
pikku-*possu*

loremipsum

Posts: 260

#10674 • • loremipsum Furth3r

hallucinogen, 1.10.2006 20:47:
---
Loyal, 1.10.2006 20:20:
Täytyy kyl sanoo, et mulla on käyny hyvä tuuri, koska kyl mun muijat on aina
kyl tuntunu varmasti paremmalta ku toi helvetin hanska, oli se sitten voideltu rasvattu tms.. *nauru*

---

Kuule vähän kun viel hierasee lohen puolikkaalla niin tulee ihan aito tuoksukin ja ton sä voit heittää lattialle sit kun oot suorittanu hommas ja hanska ei vaadi kolmen tunnin halimisia ja keskustelua suhteen tilasta =D



*plur*
Avatar
#10675 • • -Loyal- Guest

hallucinogen, 1.10.2006 20:47:
---
Loyal, 1.10.2006 20:20:
Täytyy kyl sanoo, et mulla on käyny hyvä tuuri, koska kyl mun muijat on aina
kyl tuntunu varmasti paremmalta ku toi helvetin hanska, oli se sitten voideltu rasvattu tms.. *nauru*

---

Kuule vähän kun viel hierasee lohen puolikkaalla niin tulee ihan aito tuoksukin ja ton sä voit heittää lattialle sit kun oot suorittanu hommas ja hanska ei vaadi kolmen tunnin halimisia ja keskustelua suhteen tilasta =D

Ilmeisesti niissä mumn mimmeissä on ollu vähän eri tuoksutkii kun teidän *nauru* En kyl yhtää ihmettele et hanska maistuu paremmalle *nauru*
KooKie

Posts: 4,338

#10677 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta. Kyllä klubbari pelastaa, en ois näitäkään taas löytänyt ilman saittisurffailua. :D Garibaldi. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#10678 • • astaroth Guest

KooKie, 1.10.2006 22:26:
Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta.


*halluboner*
Avatar
#10679 • • ALIEN Guest

KooKie, 1.10.2006 22:26:
Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta. Kyllä klubbari pelastaa, en ois näitäkään taas löytänyt ilman saittisurffailua. :D Garibaldi. *sydän*



;D upee sarja mut kyl STNG voittaa :)
asdf

Posts: 3,155

#10680 • • asdf

KooKie, 1.10.2006 22:26:
Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta.



Alat oikeesti pelottaa mua kohta :(