SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,945 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2941 • • [Nuclear] el aprendiz

äm:
KIMPPASUIHKUT!
Mä unohdin mainita kimppasuihkut!
Siinä vielä yksi syy sille, että oma koti on oltava.


Mikäs sua estää mennä kimppasuihkuun jos vanhemmat on kotona? =D Ellet nyt sitten halaja jotain suurempaa haaremia sinne samaan aikaan...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#2942 • • hallucinogen Edain

äm:
KIMPPASUIHKUT!
Mä unohdin mainita kimppasuihkut!
Siinä vielä yksi syy sille, että oma koti on oltava.



Kyllä meillä on toi peseytyminen kumppanin kanssa ollut ihan normaalia, eri asia jos ois kasa naisia ja miehiä yhtä aikaa menossa suihkuun niin voisi ainakin vähän katsoa vinoon *nauru*

--
pikku-*possu*

keisha

Posts: 1,394

#2943 • • keisha bullet with butterfly wings

äm: Onhan se veemäistä laskeskella senttejä ruokakaupassa, mutta en aseta rahaa niin korkealle elämässäni, että se menisi poissa vanhempien silmien alta, ympäri kotia harrastettavan villin seksin edelle *nauru*

Amen to that!*aplodit*

[muokattu 26.1.2004 20:00]

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#2944 • • greenie Guest

ella_:
ei ne vanhemmat välttämättä ongelma ole, mutta kyllähän ne täytyy huomioon ottaa jos samassa huushollissa asuu. ei esimerkiksi varmaankaan oleskella partnerin kanssa alasti tai puolialasti olohuoneessa tms vaikka olisi kuinka liberaalit vanhemmat :D



Jotain tuollaista ajoin takaa. Saunassa ehkä tuollainen voisi menetellä, mutta esim. teeveden keitteleminen ilman vaatteita TO:n vanhempien keittiössä on sellainen, johon haluaa ja tarttee sitä tiettyä fiilistä (vapautta), jota ei välttämättä halua TO:n vanhempien kanssa jakaa :)
Avatar
#2945 • • BTB Guest
Tuosta asumisjutusta. Asuin koko opiskeluajan vanhempieni luona ja siinä oli varmaan yksi syy minkä takia sain opinnot suoritettua nopeasti loppuun. Isäni kuitenkin oli jämpti ja pisti usein käymään kaupassa, hoitamaan pyykit ja muutenkin huolehtimaan omista tavaroista joten hän opetti itsenäistymään. Toista maata oli äitini joka olisi varmaankin antanut minun asua kotona vaikka kuolemaani saakka *nauru*
Hyvä puoli tuossa oli että sain opinnot nopeasti loppuun ja kun valmistuin, ostin asunnon saman tien ettei tarvinnut sijoituksiin ja säästöihin pengota jo opiskeluvaiheessa.
Nyt olen tyytyväinen asunnon omistaja ja opinnot takana *iloinen*
Eikä se kauheasti vaikuta seurusteluun, asuuko toinen kotona vaiko molemmat. Seksin suhteen kyllä jos molemmat asuvat kotona *blush*
hallucinogen

Posts: 8,190

#2946 • • hallucinogen Edain

BTB:
Eikä se kauheasti vaikuta seurusteluun, asuuko toinen kotona vaiko molemmat. Seksin suhteen kyllä jos molemmat asuvat kotona *blush*



Niin, ei voi ihan joka kerta käyttää keittiön pöytää kun tekee mieli *pahis*

--
pikku-*possu*

WuZuul

Posts: 181

#2947 • • WuZuul

Ja vielä siitä rahasta. Opiskelijabudjetilla minäkin elän. Onhan se veemäistä laskeskella senttejä ruokakaupassa, mutta en aseta rahaa niin korkealle elämässäni, että se menisi poissa vanhempien silmien alta, ympäri kotia harrastettavan villin seksin edelle *nauru*



Noh, ainakaan mulla ei tota ongelmaa sattuneista syistä ole mutta sinänsä pelkkä jupinoitten ja ”tiesitkö muuten että...”, ”luin just tästä tosi mielenkiintosesta jutusta...”, ”teeveessä yks tutkimus...” kuuntelu 24/7 alkaa jossain välissä ajamaan hermoromahduksen partaalle... Onneksi kohta oma lukaali alla...

--
Wannabe bilekone.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2948 • • [Nuclear] el aprendiz

BTB:
Hyvä puoli tuossa oli että sain opinnot nopeasti loppuun ja kun valmistuin, ostin asunnon saman tien ettei tarvinnut sijoituksiin ja säästöihin pengota jo opiskeluvaiheessa.
Nyt olen tyytyväinen asunnon omistaja ja opinnot takana *iloinen*
Eikä se kauheasti vaikuta seurusteluun, asuuko toinen kotona vaiko molemmat. Seksin suhteen kyllä jos molemmat asuvat kotona *blush*


IMO hyvä järjestys, koska jos asut kotona, niin ei tarvitse stressata noista rahahuolista ja opinnot sujuvat jouhevasti. Kyl senkin jälkeen vielä kerkeää panna siellä keittiön pöydällä mielin määrin tai keittää teevettä alasti keittiössä.

edit: kielioppia täytyis harjoitella enemmän...

[muokattu 26.1.2004 20:37]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#2949 • • BTB Guest

[Nuclear]:
---
BTB:
Hyvä puoli tuossa oli että sain opinnot nopeasti loppuun ja kun valmistuin, ostin asunnon saman tien ettei tarvinnut sijoituksiin ja säästöihin pengota jo opiskeluvaiheessa.
Nyt olen tyytyväinen asunnon omistaja ja opinnot takana *iloinen*
Eikä se kauheasti vaikuta seurusteluun, asuuko toinen kotona vaiko molemmat. Seksin suhteen kyllä jos molemmat asuvat kotona *blush*
---

IMO hyvä järjestys, koska jos asut kotona, niin ei tarvitse stressata noista rahahuolista ja opinnot sujuvat jouhevasti. Kyl senkin jälkeen vielä kerkeää panna siellä keittiön pöydällä mielin määrin tai keittää teevettä alasti keittiössä.

edit: kielioppia täytyis harjoitella enemmän...

[muokattu 26.1.2004 20:37]



Ainoa huono puoli siinä että kotona asusti niin ei viitsinyt pyytää tyttöystäviä käymään luonaan yöksi jne mutta onneksi heillä oli omat asunnot joten tuli viihdyttyä niiden luona jonkin verran.
Ja se on outoa että monet naiset kokevat sen turn offina jos asuu vielä kotona. Eivät koskaan osaa katsoa sitä käytännöllistä puolta tuossa asiassa kuin vasta sitten kun näen heidät vielä koulun penkillä tuskailemassa kun itse vedän jo täyttä liksaa ja omistan itse majani *iloinen*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#2950 • • [Nuclear] el aprendiz

BTB:
Ainoa huono puoli siinä että kotona asusti niin ei viitsinyt pyytää tyttöystäviä käymään luonaan yöksi jne mutta onneksi heillä oli omat asunnot joten tuli viihdyttyä niiden luona jonkin verran.


Jaa, eipä toi mulle ollut ongelma.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

-P

Posts: 4,972

#2951 • • -P
paskahomokusipääluukku! oon täällä varmaan loppuelämäni*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

*pupu*

Posts: 351

#2952 • • *pupu* nanonano

Angelus:
paskahomokusipääluukku! oon täällä varmaan loppuelämäni*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*


tolla asenteella ainakin...
ihan hyvä opetella olemaan onnellisesti yksin. *joo*

--
*pupu*

-P

Posts: 4,972

#2953 • • -P

puputyttö:
---
Angelus:
paskahomokusipääluukku! oon täällä varmaan loppuelämäni*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

---

tolla asenteella ainakin...
ihan hyvä opetella olemaan onnellisesti yksin. *joo*



ootpas tiki todella hyvä lohduttamaan*taputapu*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hallucinogen

Posts: 8,190

#2954 • • hallucinogen Edain
Onkos kaikki saanut huonoja uutisia parisuhderintamalta? *uuh* Mä en saa hyviä uutisia mut ei tuu kyllä niitä huonojakaan *nauru*

--
pikku-*possu*

kilobitti

Posts: 2,419

#2955 • • kilobitti 1-2-3 techno
tapasinpa juuri yhden joka sai mut pitkästä aikaa toivomaan pois täältä. Onneksi käteen ei jäänyt numeroa, ei yhteystietoja, ei mitään*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

kriba

Posts: 173

#2956 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

hallucinogen:
Onkos kaikki saanut huonoja uutisia parisuhderintamalta?



Ei huonoja eikä hyviäkää.. tasasen varmaa ja turvallista kyytiä kohti keski-ikää, ehkä sitä päälle 60-vuotiaana vanhainkodista löytää jonku hemaisevan mummelin jonka kanssa voi jakaa ne tekarit ja aamupillerit. Eli parempia aikoja odotellessa. ;)
bubbelgum

Posts: 2,477

#2957 • • bubbelgum ~sylikissa~

hallucinogen:
Onkos kaikki saanut huonoja uutisia parisuhderintamalta? *uuh* Mä en saa hyviä uutisia mut ei tuu kyllä niitä huonojakaan *nauru*



Voi voi voi... Mä oon saanu hyvii uutisii *plur*
Saatan olla matkalla pois tästä luukusta *sydän*
Onki eka varteenotettava yritys melkeen 2 vuoteen *nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

hallucinogen

Posts: 8,190

#2958 • • hallucinogen Edain

bubbelgum:

Onki eka varteenotettava yritys melkeen 2 vuoteen *nauru*



Hei mullakin tulee pian 2v, ehkä toi on joku maaginen luku ja mä löydän kans jonkun tai joku mut *plur*

--
pikku-*possu*

cheat

Posts: 796

#2959 • • cheat
Huoh...mä en jaksa enää edes yrittää täältä pois, palaan vaan kiltisti tohon mun uudenvuoden lupaukseen, eli puhdasta irtoseksiä tänne kiitos, seurustelusta ehdin saada todellakin tarpeekseni ja kokea ne huonoimmat puolet viikossa.ehkä mä en ole niin hyvä ihmistuntija kun halusin uskoa.tai ehkä sitä sinisilmäisyyttä ei ole vaan osaanut karsia vuosienkaan mittaan... *dissaa*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

2000

Posts: 420

#2960 • • 2000 Opetuslapsi

cheat:
Huoh...mä en jaksa enää edes yrittää täältä pois, palaan vaan kiltisti tohon mun uudenvuoden lupaukseen, eli puhdasta irtoseksiä tänne kiitos, seurustelusta ehdin saada todellakin tarpeekseni ja kokea ne huonoimmat puolet viikossa.ehkä mä en ole niin hyvä ihmistuntija kun halusin uskoa.tai ehkä sitä sinisilmäisyyttä ei ole vaan osaanut karsia vuosienkaan mittaan... *dissaa*



Aamen *jiihaa*

--
2 nasty 4 U