19,912 posts, 996 pages, 8,090,086 views
äm:
KIMPPASUIHKUT!
Mä unohdin mainita kimppasuihkut!
Siinä vielä yksi syy sille, että oma koti on oltava.
ella_:
ei ne vanhemmat välttämättä ongelma ole, mutta kyllähän ne täytyy huomioon ottaa jos samassa huushollissa asuu. ei esimerkiksi varmaankaan oleskella partnerin kanssa alasti tai puolialasti olohuoneessa tms vaikka olisi kuinka liberaalit vanhemmat :D
BTB:
Eikä se kauheasti vaikuta seurusteluun, asuuko toinen kotona vaiko molemmat. Seksin suhteen kyllä jos molemmat asuvat kotona
Ja vielä siitä rahasta. Opiskelijabudjetilla minäkin elän. Onhan se veemäistä laskeskella senttejä ruokakaupassa, mutta en aseta rahaa niin korkealle elämässäni, että se menisi poissa vanhempien silmien alta, ympäri kotia harrastettavan villin seksin edelle
BTB:
Hyvä puoli tuossa oli että sain opinnot nopeasti loppuun ja kun valmistuin, ostin asunnon saman tien ettei tarvinnut sijoituksiin ja säästöihin pengota jo opiskeluvaiheessa.
Nyt olen tyytyväinen asunnon omistaja ja opinnot takana
Eikä se kauheasti vaikuta seurusteluun, asuuko toinen kotona vaiko molemmat. Seksin suhteen kyllä jos molemmat asuvat kotona
[Nuclear]:
---
BTB:
Hyvä puoli tuossa oli että sain opinnot nopeasti loppuun ja kun valmistuin, ostin asunnon saman tien ettei tarvinnut sijoituksiin ja säästöihin pengota jo opiskeluvaiheessa.
Nyt olen tyytyväinen asunnon omistaja ja opinnot takana
---
IMO hyvä järjestys, koska jos asut kotona, niin ei tarvitse stressata noista rahahuolista ja opinnot sujuvat jouhevasti. Kyl senkin jälkeen vielä kerkeää panna siellä keittiön pöydällä mielin määrin tai keittää teevettä alasti keittiössä.
edit: kielioppia täytyis harjoitella enemmän...
[muokattu 26.1.2004 20:37]
hallucinogen:
Onkos kaikki saanut huonoja uutisia parisuhderintamalta?
bubbelgum:
Onki eka varteenotettava yritys melkeen 2 vuoteen
cheat:
Huoh...mä en jaksa enää edes yrittää täältä pois, palaan vaan kiltisti tohon mun uudenvuoden lupaukseen, eli puhdasta irtoseksiä tänne kiitos, seurustelusta ehdin saada todellakin tarpeekseni ja kokea ne huonoimmat puolet viikossa.ehkä mä en ole niin hyvä ihmistuntija kun halusin uskoa.tai ehkä sitä sinisilmäisyyttä ei ole vaan osaanut karsia vuosienkaan mittaan...