19,912 posts, 996 pages, 8,090,082 views
hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???
Astaroth:
---
Avernian:
Miksi kaikki lupaavat tyttökandidaatit joko vetää röökiä tai huumeita? Todellakin hylkäävä peruste.
---
Onko tupakointi todellakin niin vahva kriteeri? Huumeet ymmärrän erittäin hyvin, mutta körssi?
Eiköhän monissa suhteissa ole mahdollista saada stoppi tuon kaltaiselle paheelle? ;)
KittysDead:
Hmmm... Mua vituttaa se että mun kaveripiiri koostuu pääsäännöllisesti jätkistä ja siksi aina kaikki luulee että seurustelisin jonkun niistä kanssa, vain siksi että liikkuisin paljon poijkien kanssa. Ja vaikka mukavii jätkii tapaakin ja menee juttelee nii sit se on just sitä "emmä voi ton kaa mitään kuiteskaan jutella kun se on kuiteski varattu tolle toiselle jne." Pitäskö hankkii "moi oon vapaa"-paita *piru*
sakk303:
---
KittysDead:
Hmmm... Mua vituttaa se että mun kaveripiiri koostuu pääsäännöllisesti jätkistä ja siksi aina kaikki luulee että seurustelisin jonkun niistä kanssa, vain siksi että liikkuisin paljon poijkien kanssa. Ja vaikka mukavii jätkii tapaakin ja menee juttelee nii sit se on just sitä "emmä voi ton kaa mitään kuiteskaan jutella kun se on kuiteski varattu tolle toiselle jne." Pitäskö hankkii "moi oon vapaa"-paita *piru*
---
hmm.. älä ainakaan sellasta paitaa hanki
kysytääs toisin päin : luulekoos joku sun kaveripiirin jätkistä et se seukkaa sun kanssa *iihhih* katsos se voikin sit näyttää ulkopuolisen silmissä taas siltä että sä et tosiaan ole vapaata riistaa ja se kaikottaa sitten potentiaalisemmat poikamiehet ympäriltä :)
jos toikaan ei ole vastaus "pulmaasi", niin hanki sit se paita tai tapaa sellasia jätkiä jotka ei jätkäkavereistasi kilahtele :)
dorisch:
kittysdead: miten olis 'nobody knows i'm lesbian'?D
hannah:
hannah:
hannah:
---
Nikitah:
Onko testattu joillain tieteellisillä testeillä, että jos etsii ei löydä?