SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,820,827 views

MissKoo

Posts: 1,289

#6021 • • MissKoo

Apo:
---
hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???
---
Nikitah:
Onko testattu joillain tieteellisillä testeillä, että jos etsii ei löydä?

---


Ehkä tossa on takana se että kun ei yritä pakolla etsiä niin on rennompi ja luontevampi ja antaa paremman kuvan itsestään.



Pöh, minen usko *iloinen* Omalta osaltani en kylläkään etsimällä etsi, mutta on mulla monta kaveria, jotka on löytäneet jonkun ihan etsimälläkin.
mehukatti

Posts: 335

#6022 • • mehukatti dude
onks kukaan koskaan ikinä "löytäny" muijaa bileistä? itellä ei ainakaan oo koskaan käyny niin. sit kun löytää jonkun jostain muualta, niin ei oo yhtään samanlainen musamaku eikä toista kiinnosta käydä bileissä... ja sit saa kuunnella jotai suomirokkia autossa ja ties missä kuukaudesta ja vuodesta toiseen. *eiei*
deena

Posts: 276

#6023 • • deena tenukeppi

mehukatti:
onks kukaan koskaan ikinä "löytäny" muijaa bileistä? itellä ei ainakaan oo koskaan käyny niin. sit kun löytää jonkun jostain muualta, niin ei oo yhtään samanlainen musamaku eikä toista kiinnosta käydä bileissä... ja sit saa kuunnella jotai suomirokkia autossa ja ties missä kuukaudesta ja vuodesta toiseen. *eiei*



Olen löytänyt,tänäänkin taas kerran *vink*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Howdy

Posts: 7,955

#6024 • • Howdy Oldie

mehukatti:
onks kukaan koskaan ikinä "löytäny" muijaa bileistä? itellä ei ainakaan oo koskaan käyny niin. sit kun löytää jonkun jostain muualta, niin ei oo yhtään samanlainen musamaku eikä toista kiinnosta käydä bileissä... ja sit saa kuunnella jotai suomirokkia autossa ja ties missä kuukaudesta ja vuodesta toiseen. *eiei*



Löysin joo aikanaan ja sen reissun jälkeen päätin että sai olla viiminen ..

--
Käpy vailla vertaa

pieni valkoinen puhveli

Posts: 32

#6025 • • pieni valkoinen puhveli vanha pappa

hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???



Kannatetaan.

--
Alussa aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo

evvk

Posts: 1,918

#6026 • • evvk

mehukatti:
onks kukaan koskaan ikinä "löytäny" muijaa bileistä? itellä ei ainakaan oo koskaan käyny niin. sit kun löytää jonkun jostain muualta, niin ei oo yhtään samanlainen musamaku eikä toista kiinnosta käydä bileissä... ja sit saa kuunnella jotai suomirokkia autossa ja ties missä kuukaudesta ja vuodesta toiseen. *eiei*



Joo on niitä tullut puhuun
Pinxu

Posts: 196

#6027 • • Pinxu
Poistun täältä. *plur*
Jutu

Posts: 3,054

#6028 • • Jutu Blondi

Pinxu:
Poistun täältä. *plur*



Mitä mitä?? Hylkäätkö sä meidän sinkkubileet? Voi ei *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Pinxu

Posts: 196

#6029 • • Pinxu

Jutu:
Mitä mitä?? Hylkäätkö sä meidän sinkkubileet? Voi ei *nauru*


Sorry.Kiusaus oli liian suuri.
Jutu

Posts: 3,054

#6030 • • Jutu Blondi

Pinxu:
---
Jutu:
Mitä mitä?? Hylkäätkö sä meidän sinkkubileet? Voi ei *nauru*

---

Sorry.Kiusaus oli liian suuri.



Noh, mun pitää sitten yksin pitää niitä sinkkubileitä *joo* Mutta onnea kuitenkin *hali*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Pinxu

Posts: 196

#6031 • • Pinxu

Jutu:
Noh, mun pitää sitten yksin pitää niitä sinkkubileitä *joo* Mutta onnea kuitenkin *hali*


No pidetää sitte jokku tytsie bileet...JA jos mut tuntee,ni kundilla voi olla äkkii monon kuva takalistos jos ei oo kiltisti *hahjust*
Jutu

Posts: 3,054

#6032 • • Jutu Blondi

Pinxu:
JA jos mut tuntee,ni kundilla voi olla äkkii monon kuva takalistos jos ei oo kiltisti *hahjust*



*lmao* Voi ei. Siinä kyllä oppii kiltiksi nopeesti.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Pinxu

Posts: 196

#6033 • • Pinxu

Jutu:
*lmao* Voi ei. Siinä kyllä oppii kiltiksi nopeesti.


Pakko oppii.Mä en jaksa enää mitää sontaa.
Pätkis

Posts: 1,038

#6034 • • Pätkis Pikkis

mehukatti:
onks kukaan koskaan ikinä "löytäny" muijaa bileistä? itellä ei ainakaan oo koskaan käyny niin. sit kun löytää jonkun jostain muualta, niin ei oo yhtään samanlainen musamaku eikä toista kiinnosta käydä bileissä... ja sit saa kuunnella jotai suomirokkia autossa ja ties missä kuukaudesta ja vuodesta toiseen. *eiei*


Suomirokkia teknojupille? No oho. Vähä sama ku et jos on tottunut syömään lihaa, ei tietty voi alkaa sellasen muijan kaa joka syö kasvisruokaa... tai.. jotain *ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jazmine

Posts: 1,009

#6035 • • Jazmine Pösilö

etuna, 20.3.2005 00:33:
---
hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???

---



tuntuis siltä.
ja sitten kun ei enää etsi ollenkaan, eikä haluakaan ketään niin sittenhän sitä alkaa tulla joka tuutista vaikka minkänäköstä ehdokasta, hyviä ja huonoja..
*justjoo*


Tuo on taivaan tosi! *joo*
Ja sit kun ettimällä ettii, on pakko saada joku, tekee niin harhavetoi ku vaan voi.
Eihän se aina päde, mut useimmiten.. kriteerit laskee jne.
On ennen tiennyt mitä tahtoo, mut sit siin on valmis tiputtaan rimaa vaiks kuinka...

Musta vähän tuntuu NYT just siltä, että se vaan tais yllättää.. ehkä..
Ei sitä osaa varautuu ees, ku vaan elää omaa elämäänsä ja silloin se on kyl aivan jotain mageeta *hymy*

Jos uskaltaa tarttuu asioihin *poks*
Äähh... ja aika näyttää.

--
Polcca on parasta *sydän*

vihtakauppias

Posts: 31

#6036 • • vihtakauppias *Bilehiiri*
Jooh... kyl sitä sinkkuna on välillä ihan mukava olla, mut toisaalta ku sitä on ollu ny tässä 2.vuotta niih kyl sitä joku jostain pitäis löytyä. Joku jonka kanssa vois bilettää, pitää hauskaa ja vähä helliäkkin *hymy*

--
"Something bout those little Pills,
Unreal, The Thrills, They Yield, Until,
They kill a Million Brain Cells"

Avatar
#6037 • • greenie Guest

INFIANA, 1.4.2005 08:28:
lis'ks tuntuu ett' helsinki on ihan liian pieni... Ei t''ll' oo tarpeeks miehii.



Ehkä sä olet vain liian iso.
Tyeicha

Posts: 5,807

#6038 • • Edited Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

mehukatti:
onks kukaan koskaan ikinä "löytäny" muijaa bileistä?


mun mies löys ainakin.. mut. *hellokitty*

--
-Tyeicha-

Avatar
#6039 • • sakk303 Guest

INFIANA, 31.3.2005 23:03:

...Mulla vaan loppuu kiinnostus siinä vaiheessa kun mies alkaa ruikuttamaan ja itkemään mun perään. Ja niin ne aina alkaa... siis ne jotka oikeesti ihastuu korvia myöten.



...Mun täytyis olla aika rakastunu että mä esim. lopettaisin biletyksen. Ja niin mä olinkin kerran, mut nyt jälkeenpäin vituttaa. Aika turhauttavaa ku oisit valmis antamaan kaiken jollekki ihmiselle, mutta se ei halua ottaa mitään vastaan. Jäät siihen sit haavoja nuolemaan. Jotenki nyt lähtee kaikkiin "suhteisiin" sillä asenteella, että on parempi pitää vähän etäisyyttä, muuten se oon tas moi jota sattuu.

joo just, vähän avautumista, mut kukin vuorollaan.*piis*



hieman ristiriitaisia ajatuksia :D kaikki jotka suhun ihastuu/rakastuu ei kelpaa sulle ja sit ku sä löydät jonku niin se ei ota mitään vastaan = oravanpyörä. ehkä helsinki on tosiaan liian pieni paikka sulle :D et sä jää toiselle etkä kolmannelle sijalle jos itse haluat ottaa jotain vastaan siltä joka haluaa antaa kaikkensa :)
keisha

Posts: 1,394

#6040 • • keisha bullet with butterfly wings

INFIANA,
No just sitä mä pyrinkin tuomaan esille... turhauttavaa ku tietää ettei tuu ikinä olemaan tyytyväinen. Tai no... never say never. Tulispa Brad Pitt koputtaa ovelle... *uuh*


Noilla vaatimuksilla tulevaisuus tosiaankin näyttää vähintäänkin synkältä :DDD

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)