Apo:
--- hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???
--- Nikitah:
Onko testattu joillain tieteellisillä testeillä, että jos etsii ei löydä?
---
Ehkä tossa on takana se että kun ei yritä pakolla etsiä niin on rennompi ja luontevampi ja antaa paremman kuvan itsestään.
Pöh, minen usko Omalta osaltani en kylläkään etsimällä etsi, mutta on mulla monta kaveria, jotka on löytäneet jonkun ihan etsimälläkin.
onks kukaan koskaan ikinä "löytäny" muijaa bileistä? itellä ei ainakaan oo koskaan käyny niin. sit kun löytää jonkun jostain muualta, niin ei oo yhtään samanlainen musamaku eikä toista kiinnosta käydä bileissä... ja sit saa kuunnella jotai suomirokkia autossa ja ties missä kuukaudesta ja vuodesta toiseen.
mehukatti:
onks kukaan koskaan ikinä "löytäny" muijaa bileistä? itellä ei ainakaan oo koskaan käyny niin. sit kun löytää jonkun jostain muualta, niin ei oo yhtään samanlainen musamaku eikä toista kiinnosta käydä bileissä... ja sit saa kuunnella jotai suomirokkia autossa ja ties missä kuukaudesta ja vuodesta toiseen.
mehukatti:
Löysin joo aikanaan ja sen reissun jälkeen päätin että sai olla viiminen ..
mehukatti:
mehukatti:
Suomirokkia teknojupille? No oho. Vähä sama ku et jos on tottunut syömään lihaa, ei tietty voi alkaa sellasen muijan kaa joka syö kasvisruokaa... tai.. jotain
etuna, 20.3.2005 00:33:
--- hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???
---
tuntuis siltä.
ja sitten kun ei enää etsi ollenkaan, eikä haluakaan ketään niin sittenhän sitä alkaa tulla joka tuutista vaikka minkänäköstä ehdokasta, hyviä ja huonoja..
Tuo on taivaan tosi!
Ja sit kun ettimällä ettii, on pakko saada joku, tekee niin harhavetoi ku vaan voi.
Eihän se aina päde, mut useimmiten.. kriteerit laskee jne.
On ennen tiennyt mitä tahtoo, mut sit siin on valmis tiputtaan rimaa vaiks kuinka...
Musta vähän tuntuu NYT just siltä, että se vaan tais yllättää.. ehkä..
Ei sitä osaa varautuu ees, ku vaan elää omaa elämäänsä ja silloin se on kyl aivan jotain mageeta
Jos uskaltaa tarttuu asioihin
Äähh... ja aika näyttää.
Jooh... kyl sitä sinkkuna on välillä ihan mukava olla, mut toisaalta ku sitä on ollu ny tässä 2.vuotta niih kyl sitä joku jostain pitäis löytyä. Joku jonka kanssa vois bilettää, pitää hauskaa ja vähä helliäkkin
...Mulla vaan loppuu kiinnostus siinä vaiheessa kun mies alkaa ruikuttamaan ja itkemään mun perään. Ja niin ne aina alkaa... siis ne jotka oikeesti ihastuu korvia myöten.
...Mun täytyis olla aika rakastunu että mä esim. lopettaisin biletyksen. Ja niin mä olinkin kerran, mut nyt jälkeenpäin vituttaa. Aika turhauttavaa ku oisit valmis antamaan kaiken jollekki ihmiselle, mutta se ei halua ottaa mitään vastaan. Jäät siihen sit haavoja nuolemaan. Jotenki nyt lähtee kaikkiin "suhteisiin" sillä asenteella, että on parempi pitää vähän etäisyyttä, muuten se oon tas moi jota sattuu.
joo just, vähän avautumista, mut kukin vuorollaan.
hieman ristiriitaisia ajatuksia :D kaikki jotka suhun ihastuu/rakastuu ei kelpaa sulle ja sit ku sä löydät jonku niin se ei ota mitään vastaan = oravanpyörä. ehkä helsinki on tosiaan liian pieni paikka sulle :D et sä jää toiselle etkä kolmannelle sijalle jos itse haluat ottaa jotain vastaan siltä joka haluaa antaa kaikkensa :)
INFIANA,
No just sitä mä pyrinkin tuomaan esille... turhauttavaa ku tietää ettei tuu ikinä olemaan tyytyväinen. Tai no... never say never. Tulispa Brad Pitt koputtaa ovelle...
Noilla vaatimuksilla tulevaisuus tosiaankin näyttää vähintäänkin synkältä :DDD