SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,789 views

RainChild

Posts: 909

#5941 • • RainChild
Heh...no siis...makuja on monia, kyllä niistä lyhyemmistäkin miehistä tykätään...

Ja enemmänkin se mielestäni on sitä, tekeekö jostain piirteestä itsessään ongelman. En usko, että ihmisiä niin häiritsee jokin tietty piirre toisessa, ellei se toinen sitten itse koko ajan häiriinny siitä, esim. "että onpas mulla kauhee nenä" tjtn. (olipa fiksu esimerkki *nauru*). Asenne ratkaisee *joo*

--
Rainchild is back home

RiD

Posts: 2,817

#5942 • • RiD Nukemi
työntömitalla!

--
*super* *possu*

evvk

Posts: 1,918

#5943 • • evvk
Pitäs olla joku sellanen joka käy samoissa mestoissa kun mä.
Syder

Posts: 2,255

#5944 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Mark Hamilton:
Pitäs olla joku sellanen joka käy samoissa mestoissa kun mä.


Miksi?

--
Divida et impera.

Bellezaaa

Posts: 573

#5945 • • Bellezaaa Afrodite*

Mark Hamilton:
Kyllä kyllä, mutta en usko että nuori ihminen ottaisi läskiponttoonin paremman näköisen sijasta joka on sisäisesti ihan yhtä hyvä.




kieltämättä ulkonäöllä on merkitystä ennen kuin tutustuu ihmiseen mutta tämän jälkeen täytyy myös päässä liikkua jotakin...
*hihu*
evvk

Posts: 1,918

#5946 • • evvk

Syder:
---
Mark Hamilton:
Pitäs olla joku sellanen joka käy samoissa mestoissa kun mä.

---

Miksi?



Siksi että on kiva käydä jonkun kanssa esim bileissä
evvk

Posts: 1,918

#5947 • • Edited evvk

Syder:
---
Mark Hamilton:
Pitäs olla joku sellanen joka käy samoissa mestoissa kun mä.

---

Miksi?



Toinen syy on se että en halua mennä vaikka nitertainiin van siksi että joku naisasioista vituilija tai muuten vaan asiat peremmin tietävä on neuvonut menee sinne kun sieltä kuulemma saakin joskus. En halua muuttaa itseäni vaan siksi, että ehkä jostain muualta kuin bileistä voi onnatakin joskus, kuin joku niin väittää.
Bellezaaa

Posts: 573

#5948 • • Bellezaaa Afrodite*

RainChild:
--
jeps, sellaiset henkilöt ei kovin paljon kiehdo, mut jostain syystä niitä on viime aikoina tullut vastaan *täh*...ainakin baareissa känniset "minä-minä"-tyypit tulee juttelemaan, kummaa toimintaa. johtuukohan se sitten siitä, että heillä on vähän enemmänkin sitä itsetuntoa...*ding*



mul on kans ilmeisesti joku tämmönen "minä-minä tyypit" idioottimagneetti sisälläni et useammin törmään ja joudun tekemisiin kyseisten tyyppien kaa *ding* *grr*
Bellezaaa

Posts: 573

#5949 • • Bellezaaa Afrodite*

AlexS:
Heh, moneskohan kierros täällä alkoi tuon saman "ulkonäkö vs. pääkoppa" keskustelun parissa *nauru* Vai tuleeko tää aihe vakio uusintana tässä topicissa aina keväisin/kesäisin *hymy*



AINA *hihu**vink*
Avatar
#5950 • • Equalizer Guest
Otapa näistä nyt selvää millainen sitä pitäisi olla.
Syder

Posts: 2,255

#5951 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Mark Hamilton:
-klip-


Eikö sulla sitten ole tuttuja/kavereita keiden kanssa käydä bileissä, ja eikö ole millään muotoa edes teoriassa mahdollista houkutella kumppania jonakin iltana ulos yhteiseen illanviettoon vaikket tätä ko. kumppania oisi tamppaajien joukosta löytänytkään. Mieluummin katsoisin asiaa siltä kantilta että joskus tulee niitäkin päivii kun tekee mieli käydä eri paikassa ulkona tai eri aikaan. Joku voisi kyllästyä ennenpitkää siihen saman naaman kattomiseen jokaisella bilekerralla.
Ei sinun ei tarvitse muuttaa itseäsi, mutta toivottavasti myös ymmärrät että muutkaan ihmiset eivät muutu. Sitten mitä tulee noihin "tavispaikkoihin" ja näin ollen "helpompiin" alueisiin hankkia esim seksiseuraa tai muuten vain bongata potentiaalista kumppania. Yleensäkin hullunkurinen ajatus, mutta en voi kieltää etteikö mahdollista.
Itsetutkiskelua ei pidä myöskään näissä asiossa unohtaa, jos et tiedä mitä etsit niin et sitä myöskään löydä. On äärimmäisen todennäköistä että etsit sitä väärästä paikasta väärään aikaan tai väärillä menetelmillä. Jokainen käy elämänsä aikana koulua, se koulu on monivuotinen eikä siellä ole muita tärkeitä ihmisiä kuin sinä itse, opettaja ja oppilas.

--
Divida et impera.

Bellezaaa

Posts: 573

#5952 • • Bellezaaa Afrodite*

Avernian:
Pitäisikö niitten olla ennemmin "sinä-sinä"-tyyppejä?



*joo* *hihu*
Syder

Posts: 2,255

#5953 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Cride:
---
Avernian:
Pitäisikö niitten olla ennemmin "sinä-sinä"-tyyppejä?

---


*joo* *hihu*



Tuohon et kyllä usko enään itsekään. Alat jossain vaiheessa epäilemään että onkohan sillä omaa elämää ollenkaan, kun sillä ei koskaan ole mitään menoja ja se on aina kotona tekemässä sun päivästäs helpomman eikä se ikinä sano sulle mitään vastaan jne. Kokemusta on, ei toimi :)

--
Divida et impera.

Bellezaaa

Posts: 573

#5954 • • Bellezaaa Afrodite*

Syder:
Tuohon et kyllä usko enään itsekään. Alat jossain vaiheessa epäilemään että onkohan sillä omaa elämää ollenkaan, kun sillä ei koskaan ole mitään menoja ja se on aina kotona tekemässä sun päivästäs helpomman eikä se ikinä sano sulle mitään vastaan jne. Kokemusta on, ei toimi :)



joo ei missään tapauksessa sellanenkaan, tämmöset tyypit rupee ahdistaa...okei jotain minä-minä ja sinä-sinä väliltä. Menee vaikeeks *täh*
evvk

Posts: 1,918

#5955 • • evvk

Syder:
---
Mark Hamilton:
-klip-

---

Eikö sulla sitten ole tuttuja/kavereita keiden kanssa käydä bileissä, ja eikö ole millään muotoa edes teoriassa mahdollista houkutella kumppania jonakin iltana ulos yhteiseen illanviettoon vaikket tätä ko. kumppania oisi tamppaajien joukosta löytänytkään. Mieluummin katsoisin asiaa siltä kantilta että joskus tulee niitäkin päivii kun tekee mieli käydä eri paikassa ulkona tai eri aikaan. Joku voisi kyllästyä ennenpitkää siihen saman naaman kattomiseen jokaisella bilekerralla.
Ei sinun ei tarvitse muuttaa itseäsi, mutta toivottavasti myös ymmärrät että muutkaan ihmiset eivät muutu. Sitten mitä tulee noihin "tavispaikkoihin" ja näin ollen "helpompiin" alueisiin hankkia esim seksiseuraa tai muuten vain bongata potentiaalista kumppania. Yleensäkin hullunkurinen ajatus, mutta en voi kieltää etteikö mahdollista.
Itsetutkiskelua ei pidä myöskään näissä asiossa unohtaa, jos et tiedä mitä etsit niin et sitä myöskään löydä. On äärimmäisen todennäköistä että etsit sitä väärästä paikasta väärään aikaan tai väärillä menetelmillä. Jokainen käy elämänsä aikana koulua, se koulu on monivuotinen eikä siellä ole muita tärkeitä ihmisiä kuin sinä itse, opettaja ja oppilas.



Bileissä on omat tuttunsa ja on kaverit joiden kanssa käydä baareissa kaljalla. Nykyään käy bileissä harvoin. Varmaan tulee niitä päiviä jolloin tekee mieli käydä eri paikoissa (kauhuissani ajatteleen erästä kaverini suhdetta jossa tyttöystävä ei päästä miestään yhtään mihinkään vaan aina pitää olla yhdessä). Ehkä mä kuitenkin vaan tarkoitin sitä että kun ketään ei ole niin en mä haluu silti alkaa käymään urakalla vain jossain löytääkseni jonkun. Mimmin musikkki maku kyllä tuo kiinostuksen jos se on samallainen kuin mulla tai sinne päin.
RiD

Posts: 2,817

#5956 • • RiD Nukemi
eise nainen ilman sun panostusta sun kotiovelles tule :> ja ehkei baarit oo se kaikista paras paikka katella.... mene ja tiedä.

--
*super* *possu*

RainChild

Posts: 909

#5957 • • Edited RainChild

Cride:
joo ei missään tapauksessa sellanenkaan, tämmöset tyypit rupee ahdistaa...okei jotain minä-minä ja sinä-sinä väliltä. Menee vaikeeks *täh*



Olisko sinä-minä (=me)-tyyppi sitten kova sana *vink*

*edit: tai oikeestaan toi me-tyyppi kuulostaa siltä, että kaikki pitäs tehdä yhdessä, ei nyt ihan niinkään...sinä-minä-tyyppi olisi kai sitten parempi termi...

--
Rainchild is back home

Bellezaaa

Posts: 573

#5958 • • Bellezaaa Afrodite*

RainChild:
---
Cride:
joo ei missään tapauksessa sellanenkaan, tämmöset tyypit rupee ahdistaa...okei jotain minä-minä ja sinä-sinä väliltä. Menee vaikeeks *täh*

---


Olisko sinä-minä (=me)-tyyppi sitten kova sana *vink*



ihannetapaus,mut niitä on vähemmän....
*hymy*
Syder

Posts: 2,255

#5959 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Cride:
ihannetapaus,mut niitä on vähemmän....
*hymy*



Valintoja pitää tehdä ja niiden kanssa on vähän pakko oppia elämään. Tällainen ihannetapaus "me" tyypeistä voi helposti muutamien väärinkäsityksien ajautua pakkomielteisen yhdessäolon suuntaan. Sen voi välttää oppimalla tuntemaan toinen, mutta ennenkaikkea oppimalla tuntemaan itsensä. Ja edelleenki mitä tuohon huomioon tulee, et voi sitä itse saada ellet itse ota toisia ensin huomioon. Tai ainakin se on kertaheitolla helpompaa huomioida toinen kuin yrittää kiinnittää toisten huomio itseensä.

--
Divida et impera.

Bellezaaa

Posts: 573

#5960 • • Bellezaaa Afrodite*

Syder:
Valintoja pitää tehdä ja niiden kanssa on vähän pakko oppia elämään. Tällainen ihannetapaus "me" tyypeistä voi helposti muutamien väärinkäsityksien ajautua pakkomielteisen yhdessäolon suuntaan. Sen voi välttää oppimalla tuntemaan toinen, mutta ennenkaikkea oppimalla tuntemaan itsensä. Ja edelleenki mitä tuohon huomioon tulee, et voi sitä itse saada ellet itse ota toisia ensin huomioon. Tai ainakin se on kertaheitolla helpompaa huomioida toinen kuin yrittää kiinnittää toisten huomio itseensä.



*täh*
oliks toi väite siitä et en muka ota toisia huomioon?
voi kuule jos tietäisit vaan...joka ikinen pvä tulee otettua huomioon eräs pikkuherra ja sitten ajattelen vasta itseäni
että sillä lailla *iloinen*