SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,816 views

evvk

Posts: 1,918

#5921 • • evvk
Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.
Bellezaaa

Posts: 573

#5922 • • Bellezaaa Afrodite*

Avernian:
---
Mark Hamilton:
Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.

---


*aplodit*



niin mut kaikkee ei kestä eikä tarviikaan... *vink*
Ninka

Posts: 564

#5923 • • Edited Ninka

Mark Hamilton:
Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.



toi on varmaan aika totta... luulavat ansaitsevansa jotain parempaa

oonkohan maki tommonen *ding*

edit : jos kevat ei tuo vipinaa tahan luukkuun ni ei sit mikaan

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Avatar
#5924 • • Equalizer Guest

Mark Hamilton:
Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.



Joo..Kaikki haluu vaan insinöörejä tai johtajia*nauru*Tai sellasii joil on iso pankkitili muuten vaan*nauru*
evvk

Posts: 1,918

#5925 • • evvk

Hyttynen:
---
Mark Hamilton:
Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.

---


Joo..Kaikki haluu vaan insinöörejä tai johtajia*nauru*Tai sellasii joil on iso pankkitili muuten vaan*nauru*



Tarkoitin lähinnä ulkonökä..

Okei.. en kuitenkaan väitä etteikö uralla ja palkalla olisi merkitystä.
Avatar
#5926 • • Equalizer Guest

Mark Hamilton:

Tarkoitin lähinnä ulkonökä..

Okei.. en kuitenkaan väitä etteikö uralla ja palkalla olisi merkitystä.



Pitäisi olla Michael Schumacherin pankkitili ja John Travoltan ulkonäkö niin sil pärjäis vähä aikaa*nauru*
Bellezaaa

Posts: 573

#5927 • • Bellezaaa Afrodite*

Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.



Todellakin varsinkin pään sisällöllä. Mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ niin ulkonäkökin karisee siinä samassa *joo*
evvk

Posts: 1,918

#5928 • • evvk

Cride:
---
Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.

---


Todellakin varsinkin pään sisällöllä. Mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ niin ulkonäkökin karisee siinä samassa *joo*



Kyllä kyllä, mutta en usko että nuori ihminen ottaisi läskiponttoonin paremman näköisen sijasta joka on sisäisesti ihan yhtä hyvä.
RainChild

Posts: 909

#5929 • • RainChild


Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.

---
Cride

Todellakin varsinkin pään sisällöllä. Mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ niin ulkonäkökin karisee siinä samassa *joo*



jeps, sellaiset henkilöt ei kovin paljon kiehdo, mut jostain syystä niitä on viime aikoina tullut vastaan *täh*...ainakin baareissa känniset "minä-minä"-tyypit tulee juttelemaan, kummaa toimintaa. johtuukohan se sitten siitä, että heillä on vähän enemmänkin sitä itsetuntoa...*ding*

--
Rainchild is back home

Avatar
#5930 • • Equalizer Guest

Mark Hamilton:

Kyllä kyllä, mutta en usko että nuori ihminen ottaisi läskiponttoonin paremman näköisen sijasta joka on sisäisesti ihan yhtä hyvä.



Eikä ketään kyl varmaan kiinnosta alle 170cm pätkäkään..niinku ite on hehe*muhaha*
Syder

Posts: 2,255

#5931 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.



Todellakin näin. Ärsyttää välillä katsella ympärilleen kun öykkäröivät teräsmiehet pilaavat jonkun toisen päivän eivätkä itse sitä edes huomaa, tajuamisesta nyt puhumattakaan. Pätee myös hulmuavissa hameissa kulkeviin supervarmoihin "mä tiedän näyttäväni hyvältä" -naisiin.
Ottakaa toisetkin ihmiset huomioon jos kaipaatte itsellenne sitä huomiota.

--
Divida et impera.

AlexS

Posts: 1,389

#5932 • • AlexS kummasetä
Heh, moneskohan kierros täällä alkoi tuon saman "ulkonäkö vs. pääkoppa" keskustelun parissa *nauru* Vai tuleeko tää aihe vakio uusintana tässä topicissa aina keväisin/kesäisin *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#5933 • • Edited sakk303 Guest

RainChild:
---
ainakin baareissa känniset "minä-minä"-tyypit tulee juttelemaan, kummaa toimintaa. johtuukohan se sitten siitä, että heillä on vähän enemmänkin sitä itsetuntoa...*ding*



Tuostahan se nimenomaan johtuu. Jos on varmoin mielin liikkeellä (tai tarpeeksi sekaisin ettei itsetunto-reseptorit pelitä), niin kyllä sitä silloin uskaltaa suutansa avata. 95% ajasta tulee kuitenkin laahustettua ylitsevuotavaisen näkymättömästi kaupungilla tai rafloissa ihan vain siksi, ettei tunne olevansa kyllin hehkeä ulkoisesti. Sitten sitä tyytyy tiirailemaan nurkasta vaan niitä kauniita ihmisiä ja turhautumaan tuoppi kädessä sinne nurkkaan koko helvetin illaksi. minä-minä-minä-ihmiset vie tytöt tanssimaan/jatkoille ja mä nousen valomerkin jälkeen sieltä pimeästä nurkasta olemattomine itsetuntoineni tuhannen hiprakassa (eli säälittävän känniääliön näköisenä) kohti narikoita, nakkaan takin niskaan ja menen karvakäsille vääntämään kebabia yksin, tilaan taksin ja menen suosiolla sammumaan himaan. Aamulla herään pää kipeänä ja katson ikkunasta ulos. Aurinko paistaa ja minä-minä-minä-viimeisenpäällejätkät kävelyttää niitä kivoja misuja teiden varsilla ja meikäläinen korkkaa aamukaljan ja käperryn peiton mutkaan surkuttelemaan. *sääli* Semmostahan se on ollut tässä jo aika pitkään, meikäläisen toiminta. noh. eiköpähän se tästä.
Fyrisch

Posts: 4,525

#5934 • • Fyrisch

AlexS:
Heh, moneskohan kierros täällä alkoi tuon saman "ulkonäkö vs. pääkoppa" keskustelun parissa *nauru*



Se joka valkkaa ei pane. *nauru*
Syder

Posts: 2,255

#5935 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Avernian:
Pojat, pojat... *eiei* itsesääli ei kannata.



Agreed.

--
Divida et impera.

evvk

Posts: 1,918

#5936 • • evvk

Avernian:
---
Hyttynen:
---
Mark Hamilton:

Kyllä kyllä, mutta en usko että nuori ihminen ottaisi läskiponttoonin paremman näköisen sijasta joka on sisäisesti ihan yhtä hyvä.


---


Eikä ketään kyl varmaan kiinnosta alle 170cm pätkäkään..niinku ite on hehe*muhaha*

---


Pojat, pojat... *eiei* itsesääli ei kannata.



Ei niin tytöt on kuitenkin valikoivia. Ei kannata valittaa omaa surkeuttaan.
evvk

Posts: 1,918

#5937 • • evvk

RainChild:
---

Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.

---
Cride

Todellakin varsinkin pään sisällöllä. Mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ niin ulkonäkökin karisee siinä samassa *joo*

---


jeps, sellaiset henkilöt ei kovin paljon kiehdo, mut jostain syystä niitä on viime aikoina tullut vastaan *täh*...ainakin baareissa känniset "minä-minä"-tyypit tulee juttelemaan, kummaa toimintaa. johtuukohan se sitten siitä, että heillä on vähän enemmänkin sitä itsetuntoa...*ding*



Muistan muutamia selaisia juttuja et olen ollut ihastunut johonkin ja sitten jostain syystä ihastus loppuu jonkun sellaisen asian kuin käytöksen takia.. siis näkee typyn käytäytyvän huonosti.. tai sitten näkee että se vetä huumeita
evvk

Posts: 1,918

#5938 • • evvk
En tiedä mistä johtuu mut enää en ole ihastunut sillä tavalla kun vielä muutama vuosi sitten.
RainChild

Posts: 909

#5939 • • RainChild

Hyttynen:

Eikä ketään kyl varmaan kiinnosta alle 170cm pätkäkään..niinku ite on hehe*muhaha*



Hehe, onhan niissä naisissakin niitä lyhyitä yksilöitä *vink*, kato nappaat sellaisen, ja sit ei tuu siitä pituudestakaan mitään alemmuuskompleksia *hymy* ...(allekirjoittanut yltää hurjaan 163 senttiin) *iihhih* *nauru* *hih*

--
Rainchild is back home

Avatar
#5940 • • Equalizer Guest

RainChild:
---
Hyttynen:

Eikä ketään kyl varmaan kiinnosta alle 170cm pätkäkään..niinku ite on hehe*muhaha*


---


Hehe, onhan niissä naisissakin niitä lyhyitä yksilöitä *vink*, kato nappaat sellaisen, ja sit ei tuu siitä pituudestakaan mitään alemmuuskompleksia *hymy* ...(allekirjoittanut yltää hurjaan 163 senttiin) *iihhih* *nauru* *hih*



Pitääkö niitä mitan kans alkaa pyydystään hehe*nauru*