19,912 posts, 996 pages, 8,087,764 views
Mark Hamilton:
Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.
Hyttynen:
---
Mark Hamilton:
Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.
---
Joo..Kaikki haluu vaan insinöörejä tai johtajia*nauru*Tai sellasii joil on iso pankkitili muuten vaan*nauru*
Mark Hamilton:
Tarkoitin lähinnä ulkonökä..
Okei.. en kuitenkaan väitä etteikö uralla ja palkalla olisi merkitystä.
Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.
Cride:
---
Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.
---
Todellakin varsinkin pään sisällöllä. Mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ niin ulkonäkökin karisee siinä samassa
Avernian:
---
Cride
Todellakin varsinkin pään sisällöllä. Mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ niin ulkonäkökin karisee siinä samassa
Mark Hamilton:
Kyllä kyllä, mutta en usko että nuori ihminen ottaisi läskiponttoonin paremman näköisen sijasta joka on sisäisesti ihan yhtä hyvä.
Avernian:
RainChild:
---
ainakin baareissa känniset "minä-minä"-tyypit tulee juttelemaan, kummaa toimintaa. johtuukohan se sitten siitä, että heillä on vähän enemmänkin sitä itsetuntoa...
Avernian:
---
Hyttynen:
---
Mark Hamilton:
Kyllä kyllä, mutta en usko että nuori ihminen ottaisi läskiponttoonin paremman näköisen sijasta joka on sisäisesti ihan yhtä hyvä.
---
Eikä ketään kyl varmaan kiinnosta alle 170cm pätkäkään..niinku ite on hehe*muhaha*
---
Pojat, pojat... itsesääli ei kannata.
RainChild:
---
Avernian:
---
Cride
---
jeps, sellaiset henkilöt ei kovin paljon kiehdo, mut jostain syystä niitä on viime aikoina tullut vastaan ...ainakin baareissa känniset "minä-minä"-tyypit tulee juttelemaan, kummaa toimintaa. johtuukohan se sitten siitä, että heillä on vähän enemmänkin sitä itsetuntoa...
Hyttynen:
Eikä ketään kyl varmaan kiinnosta alle 170cm pätkäkään..niinku ite on hehe*muhaha*
RainChild:
---
Hyttynen:
---
Hehe, onhan niissä naisissakin niitä lyhyitä yksilöitä , kato nappaat sellaisen, ja sit ei tuu siitä pituudestakaan mitään alemmuuskompleksia ...(allekirjoittanut yltää hurjaan 163 senttiin) *iihhih*