SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,532 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#11962 • • [Nuclear] el aprendiz

ella_, 29.12.2006 21:29:
en. :D mut te muut! (mä en oo sinccukinccu)


En ois halunnutkaan...lälläslää!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#11964 • • [Nuclear] el aprendiz

ella_, 29.12.2006 21:40:
Mä haluisin kyl mun kans treffeille!


No se ei oo vaikeeta...tai sit sä et vaan tajua mistä treffeissä on kyse. :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

ella_

Posts: 1,329

#11965 • • ella_

[Nuclear], 29.12.2006 21:43:

No se ei oo vaikeeta...tai sit sä et vaan tajua mistä treffeissä on kyse. :D



No mut ku turhaudun ku en anna kuitenkaa ekoil treffeil :/

--
Elementary, my dear.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#11966 • • [Nuclear] el aprendiz

ella_, 29.12.2006 21:45:
No mut ku turhaudun ku en anna kuitenkaa ekoil treffeil :/


Hyvä tyttö, niin sitä pitää. *jeesus*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Siren

Posts: 826

#11968 • • Siren Seinäruusu

kr, 30.12.2006 17:00:
---
Equalizer, 29.12.2006 18:26:
Mä oon täällä vielä pitkään*nyyh*

---


Siltä itsestänikin tuntuu *uuh*



Ei saa vaipua epätoivoon, silmät auki vaan ni huomaat kuin paljo ihania ihmisiä on ympärillä *hali*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Maihku

Posts: 1,186

#11969 • • Maihku neiti hankala
no johan on täällä tylsää*hmph*
Maago

Posts: 326

#11970 • • Maago
pitänee tänää lähtee kattoo mitä helsinki tarjoo vanhalle Etelä-Karjalaiselle *tanssittel**pepsodent*
KooKie

Posts: 4,338

#11971 • • KooKie aka. Petress Pan

Fuzzy, 29.12.2006 20:48:
väität, että joku aloitti suhteen jonkun "tuntemattoman" kanssa siksi, koska ei malttanut enää etsiä kumppania?



Niin väitänkin. Se ei ihan sormin ja varpain olekaan laskettavissa, kuinka usein mun kaverit seurustelunkipeinä alottaa "suhteita" yhden illan tuttavuuden perusteella.

Fuzzy, 29.12.2006 20:48:
Voi tietty olla, mutta mä en ite pysty kuvitelemaan tällästä tilannetta ahdistumatta.



Nyt ymmärrät, miksi mä näen asiat, kuten olen todennut. :(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

kilobitti

Posts: 2,419

#11972 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

KooKie, 30.12.2006 19:13:
---
Fuzzy, 29.12.2006 20:48:
väität, että joku aloitti suhteen jonkun "tuntemattoman" kanssa siksi, koska ei malttanut enää etsiä kumppania?
---
Niin väitänkin. Se ei ihan sormin ja varpain olekaan laskettavissa, kuinka usein mun kaverit seurustelunkipeinä alottaa "suhteita" yhden illan tuttavuuden perusteella.



Jep, ja usein musta tuntuu että tietyt tyypit tekee tätä säännönmukaisesti, toiset ei ikinä. Yksikin kaveri valittelee aina seurustellessaan seurustelun vaikeutta, ja sinkkuunnuttuaan sillä on muutamassa viikossa uus. Aika usein se vielä kertoo että "tää nyt on vaan tämmöstä", mutta eipä jaksa lopettaakkaan kun vasta pakon edessä.

Itse en pysty ryhtymään suhteeseen jos se ei todella tunnu siltä (tähän mennessä näin on käynyt kahdesti). Välillä epäilen että pitäis joustaa ja testailla enempi, mutta kun se ei vaan yksinkertaisesti tunnu oikealta. Joku on jopa väittänyt sitotumiskammoiseksi, mutta siitä ei todellakaan ole kyse.

edit; joku taso noihin teksteihin*eiei*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Unik

Posts: 4,117

#11973 • • Unik
Toiset ihmiset on vaan läheisriippuvaisia eli eivät pysty, halua, kykene yksin olemaan ja elämään. Aika surullista, itsekästä ja ehkä hieman typerän lapsellista käytöstä mielestäni. Mut jokainen "pelaa" tyylillään ja toiset pelaa koska tykkäävät pelistä ja maalin teosta ja toisille taas riittää kun tekee yhden kunnon onnistuneen maalin *nauru*
kr

Posts: 13

#11974 • • kr

Unik, 30.12.2006 22:03:
Toiset ihmiset on vaan läheisriippuvaisia eli eivät pysty, halua, kykene yksin olemaan ja elämään. Aika surullista, itsekästä ja ehkä hieman typerän lapsellista käytöstä mielestäni. Mut jokainen "pelaa" tyylillään ja toiset pelaa koska tykkäävät pelistä ja maalin teosta ja toisille taas riittää kun tekee yhden kunnon onnistuneen maalin *nauru*



Itseni laskisin enemmän tuohon viimeiseen ryhmään, eli jos yksi ja oikea osuisi kohdalleen jonain päivänä. Onhan tässä tullut vietettyä sinkkuna jo n. 8 vuotta. Aikoinaan eräs kaverini sanoi, että yksin ei "mukamas" pysty elämään. Sinkkuna ei oikeastaan ole hullumpaa, tosin välillä ympärillä pyörii vähän liiankin innokkaita "kandinaatteja" *blush*
yana

Posts: 877

#11975 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

kr, 30.12.2006 23:31:

Itseni laskisin enemmän tuohon viimeiseen ryhmään, eli jos yksi ja oikea osuisi kohdalleen jonain päivänä. Onhan tässä tullut vietettyä sinkkuna jo n. 8 vuotta.



ikä: 23v



alas kuule stressaa =D


kelaa jos sa olisit 8v kaynyt lapi taysin vituilleen menneita suhteita joka alkoi jo siita etta sa olit ensin sen 8v sinkkuna ja tahtoisit osua ekalla maaliin.

unik yksinkertaisti tossa kylla vahan liikaa. ei kannata tyontaa itseaan tuohon muottiin koska kaikki vaan on niin paljon vaikeampaa :)
Avatar
#11976 • • cjet Guest
Nyt on kyl kiva olla ihan yksin. *hymy* Viime kuukaudet ollu vähä enemmän tai vähemmän sekavia tällä rintamalla. Äsken kun tulin kotiin remppaamasta frendin kämppää, tuli jossain määrin helpottunut olo kun tajusin miten mukavaa mulla on yksinkin kotona. *hymy* Katsotaas mitä uusi vuosi tuo tullessaan. *pepsodent* Mut nyt pitää mennä relaamaan.. Ei muuten jaksa Unityis huomenna. *hih*
Siren

Posts: 826

#11977 • • Siren Seinäruusu
Mun mielestä sekä sinkkuilussa että seurustelussa on molemmissa puolensa. Itkeny oon sinkkuna ja pariutuneena, mut myös nauranu ja paljon. Mun mielestä se juttu on siinä, et nauttii elämästään kumpana tahansa, ja mulle se ei ainakaa oo mikää ongelma sinkkuna :) Saa hillua röllinä kotona ja mennä täysin oman mielen mukaan :)

Näin mä myös oon tehny, nauttinu elämästä. Siks mun on vaikee ymmärtää ihmisiä jotka jää huonoon suhteeseen vaan sen takia että olis joku *eiei*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Fresia

Posts: 764

#11978 • • Fresia vähän outo
Kai se sit on niin, että mäkin astelen tästä luukusta ulos *ding* *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Snaggo

Posts: 1,147

#11979 • • Snaggo ;__;
vois alkaa huolestuu ja ilmoittautua luukulle.

--
bojoing.

Lerna

Posts: 320

#11980 • • Lerna
Uusvuos ohi eikä mitään enemmä tai vähemmän lupaavaa joten täällä viel ollaan ja varmasti aika pitkää