SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,942 views

%

Posts: 568

#15961 • • %

VaLa, 3.10.2008 17:16:
Kyl nyt alkais riittää tää sinkkuus, mitä on jatkunu koko elämän...*uuh*


Ruoho on vaan vihreempää aidan toisella puolella, voi se parisuhteessa eläminenkin olla ihan helvettiä, tai pahempaa.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

ValaX

Posts: 3,891

#15962 • • ValaX

%, 3.10.2008 17:44:
---
VaLa, 3.10.2008 17:16:
Kyl nyt alkais riittää tää sinkkuus, mitä on jatkunu koko elämän...*uuh*

---

Ruoho on vaan vihreempää aidan toisella puolella, voi se parisuhteessa eläminenkin olla ihan helvettiä, tai pahempaa.



Sitä mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää olla parisuhteessa jos se on kerran niin niin hirveetä. Eikös sitte pitäis erota?
pululu

Posts: 1,102

#15963 • • pululu .jemmutti.

-xx-, 3.10.2008 17:22:
---
pululu, 1.10.2008 19:47:
Et voi edes käsittää, miten hanurista! Eipä tarvitse enää _IKUNA_ rakastua. Lupaan.

---

Never say never!

*hali*



Niina, kyllä tää on niin nähtyä touhua. Pitäisi vain olla _roimasti_ itsekkäämpi. Koulutusta itsekkäämpään elämään, anyone?

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

psymax

Posts: 283

#15964 • • psymax

pululu, 3.10.2008 21:01:
---
-xx-, 3.10.2008 17:22:
---
pululu, 1.10.2008 19:47:
Et voi edes käsittää, miten hanurista! Eipä tarvitse enää _IKUNA_ rakastua. Lupaan.

---

Never say never!

*hali*

---


Niina, kyllä tää on niin nähtyä touhua. Pitäisi vain olla _roimasti_ itsekkäämpi. Koulutusta itsekkäämpään elämään, anyone?



i have a perfect solution to your broblem..
mehän voitais alkaa katos seukkaileen... oppisit vähä väkisinkin itsekkyyttä kun minä en olis kotonakaan juuri koskaan...(3-4 kertaa vuodessa)*hih*
Fakiiri

Posts: 462

#15965 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

pululu, 1.10.2008 16:56:
Moi.

Miks onni ei oo mulle tarkoitettu juttu?

..taas se nähtiin.



Ikää 25v ja tälläsella asenteella. Ei hyvä *uuh*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

pululu

Posts: 1,102

#15966 • • pululu .jemmutti.

Fakiiri, 4.10.2008 11:22:
---
pululu, 1.10.2008 16:56:
Moi.

Miks onni ei oo mulle tarkoitettu juttu?

..taas se nähtiin.

---


Ikää 25v ja tälläsella asenteella. Ei hyvä *uuh*



Kyllä ihmisen pitää saada surra aikansa. Tää ei todella oo helppo juttu mulle.

Kaikille niille jotka kehittävät "turhia" aiheita stressaantua elämässä, nauttikaa nyt niistä asioista mitä teillä on. Koska sitten kun niitä ei ole, syystä tai toisesta, mihin itse ei ole voinut vaikuttaa, on liian myöhäistä.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#15967 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä

pululu, 1.10.2008 16:56:
Moi.

Miks onni ei oo mulle tarkoitettu juttu?



Sama juttu.

Vaikka mun erosta onkin jo 1/2 vuotta, niin ei tää helppoo ole, vaikka moni asia helpottuikin. Ja tuntuu siltä, etten tuu ikinä löytämään ketään*poks*. Tai siis kaikki jotenkin niin vaikeeta.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Freja

Posts: 8,775

#15968 • • Freja Sihteeri

Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:33:
---
pululu, 1.10.2008 16:56:
Moi.

Miks onni ei oo mulle tarkoitettu juttu?


---


Sama juttu.

Vaikka mun erosta onkin jo 1/2 vuotta, niin ei tää helppoo ole, vaikka moni asia helpottuikin. Ja tuntuu siltä, etten tuu ikinä löytämään ketään*poks*.



Älkää olko noi pessimistisiä. Nuoret naiset. :(
Toiset saattaa löytää onnensa jo hyvinkin nuorena, toisilla se antaa odottaa hieman kauemmin. Ja siis nyt puhun tästä "parisuhdeonnesta" siis.
Onhan meillä jotain onnea jokaisella tämänhetkisessäkin elämässä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tiinuliinu81

Posts: 510

#15969 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Freja


Älkää olko noi pessimistisiä. Nuoret naiset. :(
Toiset saattaa löytää onnensa jo hyvinkin nuorena, toisilla se antaa odottaa hieman kauemmin. Ja siis nyt puhun tästä "parisuhdeonnesta" siis.
Onhan meillä jotain onnea jokaisella tämänhetkisessäkin elämässä.



No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Freja

Posts: 8,775

#15970 • • Freja Sihteeri

Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin.



Mul oli kans tos about vuos sitten eroon jälkee sellane fiilis, et meni 4 vuotta hukkaan, mut myöhemmin sitä on oppinut, että hukkaan menemisen sijaan asioita oppi ihan helvetisti sinä aikana kun seukkas.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tiinuliinu81

Posts: 510

#15971 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Freja


Mul oli kans tos about vuos sitten eroon jälkee sellane fiilis, et meni 4 vuotta hukkaan, mut myöhemmin sitä on oppinut, että hukkaan menemisen sijaan asioita oppi ihan helvetisti sinä aikana kun seukkas.



Varmasti oppikin ja mä kasvoin ja nyt oon oppinut olemaan yksin, asumaan yksin ja viihtymään yksin. Mutta silti tosi tyhjä olo. Kesähän meni helposti, kun oli koko ajan menoa ja ei ehkä vielä ihan tajunnut asioiden laitaa. Vaikka kai tää tunnekin on päiväkohtainen, ehkä se tästä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Avatar
#15972 • • Muussika Guest

kindertin, 29.9.2008 16:47:

Kerrotaan nyt sit ihan julkisesti: Minä siis myös ilmottaudun sit tänne.
Aina ei asiat mene niinkuin haluais. *uuh*



Asiat harvoin menee niin kuin haluaisi, suunnittelisi, toivoisi. On paljon asioita, joita ei voi ymmärtää, joihin ei saa koskaan vastausta. Niin piinaavaa, ja niin elämää. Tuttua meille jokaiselle, eri muodoissa ja eri elämäntilanteissa. Saa itkeä, nauraa, olla vihainen, surullinen, hämmentynyt, loppu. Parempi käydä vähän kokeilemassa varpaillaan pohjamutaa, kuin teeskennellä väkisin, että kaikki on okei, ja pitkittää prosessin läpikäymistä. Ei siellä mudassa meinaan yleensä jaksa alkaa antaumuksella kylpemään.

Paljon voimia! *hali* Muutos on mahdollisuus, kasvaminen ja kypsyminen tapahtuu yleensä epämukavuusalueella.
Freja

Posts: 8,775

#15973 • • Freja Sihteeri

Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:58:
Varmasti oppikin ja mä kasvoin ja nyt oon oppinut olemaan yksin, asumaan yksin ja viihtymään yksin. Mutta silti tosi tyhjä olo. Kesähän meni helposti, kun oli koko ajan menoa ja ei ehkä vielä ihan tajunnut asioiden laitaa. Vaikka kai tää tunnekin on päiväkohtainen, ehkä se tästä.



Jooh, ymmärrän kyllä. Kesä meni helposti, ilman mitään miesten kaipailua tai muutakaan. Sitä vaan eli ja meni eteenpäin eikä edes toivonut mitään kummempia.
Nyt onki si kylmä ja pimee syksy ja jotenkin pitäis rauhottuakin, niin kyllähän sitä jotenki vaa iskeny kaipuu "johonkin". Välillä on päiviä, kun on hyvä olla yksinkin, välillä sitten on niitä päiviä kun tarvis vaan sen kainalon ja hyvän olon tunteen, kun itsellä on paha olla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pululu

Posts: 1,102

#15974 • • pululu .jemmutti.
Ymmärrän kyllä jos toinen haluaa jatkaa omaa elämäänsä tärkeän syyn takia, mutta on vain niin vaikeaa luopua niistä hyvistä asioista mitä meillä oli. Varsinkin kun tuntui, että viimeaikoina ei ollut kuin kivoja juttuja meillä.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

ezzy

Posts: 8,060

#15975 • • ezzy Droid-pappa

pululu, 7.10.2008 16:07:
Ymmärrän kyllä jos toinen haluaa jatkaa omaa elämäänsä tärkeän syyn takia, mutta on vain niin vaikeaa luopua niistä hyvistä asioista mitä meillä oli. Varsinkin kun tuntui, että viimeaikoina ei ollut kuin kivoja juttuja meillä.



Toi on kyllä älyttömän raskasta, kun jää muistelemaan hyviä aikoja. Jaksamisia *poks*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#15976 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

pululu, 7.10.2008 16:07:
Ymmärrän kyllä jos toinen haluaa jatkaa omaa elämäänsä tärkeän syyn takia, mutta on vain niin vaikeaa luopua niistä hyvistä asioista mitä meillä oli. Varsinkin kun tuntui, että viimeaikoina ei ollut kuin kivoja juttuja meillä.



Mulla taas oli enemmän huonoja juttuja, vuosia. Mutta silti kaipaan sitä, kun aina sille toiselle soitti, kun oli jotain kerrottavaa jne. Onhan toki kavereita mutta ei se ole sama asia. Kuitenkin avopuoliso on "perhe", minkä kanssa jakaa KAIKEN.

Ja asiaahan ei auta yhtään se, että toinen löysi uuden ennen kuin oltiin edes virallisesti erottu.. En nyt itsekään mikään pulmunen loppu vaiheessa ollut mutta silti. Ja sitten se yhdessä asuminen eron jälkeen, niin voi taivas.. Nyt kuitenkin perusasiat elämässä alkaa olla kunnossa, mitä ei ole ollut vuosiin. En mä tiedä. Ehkä mä en vaan osaa olla onnellinen? Kun ei ole suurempaa ongelmaa, niin pienestäkin sellaisen voi tehdä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Anselmi

Posts: 2,578

#15977 • • Anselmi And sell me

Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..


Mä en oo oikein ikinä ymmätänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.

--
sen pituinen se

Freja

Posts: 8,775

#15978 • • Freja Sihteeri

Tiinuliinu81, 7.10.2008 16:15:
Ja asiaahan ei auta yhtään se, että toinen löysi uuden ennen kuin oltiin edes virallisesti erottu..



I so feel you! *nauru* (joo, nykyään asialle osaa jo nauraa muutaman kodak-momentin jälkeen..)
Tosta perhejutusta tulikin mieleen et eksä on vieläkin mulla lähiomaisena kaikis maailman sairaalatiedois. Vois kai jotenki muuttaa sen, öh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#15979 • • Edited niomic Guest

Anselmi, 7.10.2008 16:19:
---
Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..

---

Mä en oo oikein ikinä ymmätänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.



Olen itse saanut tuon kuulla kerran ja jäi kyllä aika wtf-fiilis. Voiko pahemmin vetää mattoa alta? Ainoa tapa millä olen saanut tuota järkeiltyä, on se että kyseessä on jonkinlainen eroprosessin käsittelyinstrumentti. Pyritään etäistämään ja saattamaan koko homma huonompaan valoon, jottei ero ja nykyinen tila tuntuisi niin pahalta. Mutta tän ymmärryksen ulkopuolella toi on imo aika törkeetä ja suorastaan loukkaavaa :/

Tulipa tässä mieleen, et mitä jos se äijäs sattuu kuolemaan auto-onnettomuudessa. Menikö silloinkin 6.5v hukkaan? Pitäähän siinäkin aloittaa alusta tavallaan.
larzizi

Posts: 1,661

#15980 • • larzizi
Kylläpäs on tosi sekavat fiilikset. Ei tiedä pitäisikö hymyillä vai itkeä (vaikkakin molempia on tullut jo kokeiltua). Jotenkin tää tuntuu aina olevan niin mun tuuria, että kun kerrankin olisi joku, josta todella välittää ja joka tuntee samoin, niin matkassa on liiankin paljon mutkia. Pelkkä välimatka oli jo iso ongelma ja tuotti paljon pohdintaa, mutta sen lisäksi se, että mies haluaa olla vielä "villi ja vapaa" ja lähtee joidenkin kuukausien päästä vähintään puoleksi vuodeksi maapallon toiselle puolelle.

Huoh. Toisaalta oon onnellinen, että saatiin asiat puhuttua selviksi, säilytettiin välit hyvinä ja voidaan vielä sentään halia ja pussailla ilman sitoumuksia.

Nyt kyllä kaipaisi jonkun, joka silittäisi päätä *lohduttel*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.