SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,821 views

lunake

Posts: 800

#7941 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
"Hyvin" on selvitty pari kuukautta.
Mutta kummiskin, huoh... *eikä*




*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Manolo

Posts: 34

#7942 • • Manolo

Fresia, 2.12.2005 18:22:
---
Alley Cat, 29.11.2005 14:47:
Mä taas annan omilla tunteillani pelattavan. Annan erään tyypin kerta toisensa jälkeen särkeä mun sydämen vain sen takia, että edes silloin tällöin saisin pikkuisen myös tuntea toisen ihmisen läheisyyttä. Tiedän, että seurustelu tämän tyypin kanssa ei tule kysymykseen, hän ei siihen pysty, mutta en siltikään osaa irrottautua tästä tilanteesta. Koska jos sen tekisin, olisin totaalisen yksin, ei olisi yhtään ketään, joka edes joskus tulisi käymään ja pitäisi hetken aikaa hyvänä. Olen ihan palasina, pakko löytää ulospääsy tästä helvetistä...

---


Been there too *lohduttel* Sitä itsekin tajuaa, ettei tilanteessa ole mitään järkeä, mutta jatkaa vaan. Mua vähän pelottaa, että oon menossa tohon samaan suuntaan uudelleen...pitäs nyt vaan olla vahva ja katsella asioita järkevästi. eli...*ding* Yksin on joskus hyvä opetella olemaan. Joskus mietin, että jos se pieni ihana hetki toisen sylissä tuo mukanaan pitkän pahan olon, onko siinä mitään järkeä? Kun jokainen ansaitsee enemmän. Voima *hali*



Been there, done that too....Läheisyyden kaipuu on tällä hetkellä melkoisen suuri ja sen takia tulee tehtyä tyhmyyksiä. Mikä taas ei kovinkaan usein oo hyvä juttu....tekemiset jälkeenpäin ajatellen on niin turhauttavia ja säälittäviä.

Mutta eletään toivossa...koska itselläni asiat ei ainakaan tästä kovin paljon huonommin voi mennä. Tänä iltana aion pitää hauskan illan kavereiden kanssa! On kaverin synttärit ja sieltä sit baariin ja siellä tanssitaan kivojen naisihmisten kanssa ilman mitään jatkosuunnitelmia, just having fun-mielellä! Täöllaisia päiviä pitää elämässä olla enemmän! Turha synkkyyteen vaipua, pidetään hauskaa niiden tärkeiden ihmisten kanssa! ja tässä Teille kaikille jolla meinaa olla huono päivä/olo *hali* :)

--
Life is a bitch and then you die

hallucinogen

Posts: 8,190

#7943 • • hallucinogen Edain
Kelpaisko yhdellekään haltianeidoille vähäinen ihminen? ;D Ei oo suonissa ees Númenorilaisten verta =D

--
pikku-*possu*

Mellu-

Posts: 4,006

#7944 • • Mellu-
pai pai kaveruudet :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jazmine

Posts: 1,009

#7946 • • Jazmine Pösilö

Tanemann, 1.12.2005 22:44:
Alkaa oleen 5 kuukautta siitä, kun tänne "pääsi" takasin, ja nyt alkaa ehkä pikkuhiljaa vaikuttamaan jokapäiväiseen ajatteluun tää asia (eli ottaan päähän) *justjoo* Mut se semmosta se on..



Hoh!
Paras tottua.. mä olen ollut sinkkuna 1,5 vuotta.. *igor*
No ei.. kaikkia ei ole "siunattu" yhtä hyvin....

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#7947 • • Jazmine Pösilö

Alley Cat, 29.11.2005 14:47:
Mä taas annan omilla tunteillani pelattavan. Annan erään tyypin kerta toisensa jälkeen särkeä mun sydämen vain sen takia, että edes silloin tällöin saisin pikkuisen myös tuntea toisen ihmisen läheisyyttä. Tiedän, että seurustelu tämän tyypin kanssa ei tule kysymykseen, hän ei siihen pysty, mutta en siltikään osaa irrottautua tästä tilanteesta. Koska jos sen tekisin, olisin totaalisen yksin, ei olisi yhtään ketään, joka edes joskus tulisi käymään ja pitäisi hetken aikaa hyvänä. Olen ihan palasina, pakko löytää ulospääsy tästä helvetistä...



Kannattaa todellakin päästä tosta irti.
Ei se helppoa ole, tiän sen ite...
Ei oo kauaa ku viimeks jouduin sen tehä *uuh*
Pahinta on, jos tykkää toisesta ihan satasella.
Mutta, sit sitä on vapaa.. kaikin tavoin.
Aluks se ei siltä ehkä tunnu.
Voimia sulle *hali*

--
Polcca on parasta *sydän*

lostgone

Posts: 2,493

#7948 • • lostgone

~~maarit~~, 6.12.2005 22:51:
Nelisen vuotta tällä osastolla. Pistäkeehä paremmaks :)

Melko samoissa. Saako sillä jo mitalin? *vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

lostgone

Posts: 2,493

#7949 • • lostgone

~~maarit~~, 6.12.2005 22:58:

On tää saavutus! Eli joku kunniamaininta ainaski! *nauru*

On ihmisille liputuspäiviäki vähemmästäkin annettu.*iloinen*
Välil kyllä hymyilyttää, q jotkut esim. täällä whinettää siitä, jos ne ei o täs kuussa ehtin viel niinq seukkaa jonkun kaa..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Vice

Posts: 182

#7950 • • Vice Känniääliö

lostgone, 6.12.2005 22:57:
---
~~maarit~~, 6.12.2005 22:51:
Nelisen vuotta tällä osastolla. Pistäkeehä paremmaks :)

---
Melko samoissa. Saako sillä jo mitalin? *vink*



Nokitetaan vielä 21v lisää *nauru*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

hallucinogen

Posts: 8,190

#7951 • • hallucinogen Edain

~~maarit~~, 6.12.2005 22:51:
Nelisen vuotta tällä osastolla. Pistäkeehä paremmaks :)


Pitäsköhän mun olla pettynyt ku mulla on kasassa vasta 3.5v? =D

Mut säälittäviähän me ei missään tapauksessa olla vaan vaativia, toki ottajia riittäis ;D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#7952 • • hallucinogen Edain

~~maarit~~, 6.12.2005 23:19:
Niinno..eihä täs sinkkuilussa mitään vikaa oo... Etenkään, jos vastakohta ois just toi alati vaihtuva seurustelukavereitten joukko *igor*


Nii no mä en laske nyt mitään muutamien viikkojen tapailua seurusteluksi vaikka näkis kuinka usein. Huvittavinta tässä luukussa on ollut kun jotkut valittanu et *niiisk ku oon niin yksin* ja sit seuraavana päivänä *plurplur mä lähden täältä pois seukkaan maailman ihanimman miehen kanssa...* ja sit tullaan max parin viikon päästä takas :D

--
pikku-*possu*

Zombi

Posts: 61

#7953 • • Zombi
Kuinka helvetin moni on vastannu tähän aiheeseen? *ding*
Avatar
#7954 • • eeci Guest

oNi, 9.12.2005 02:34:
Kuinka helvetin moni on vastannu tähän aiheeseen? *ding*



8629 viestiä näyttäis olevan :)
Zombi

Posts: 61

#7955 • • Zombi
8629 viestiä näyttäis olevan :)

Niin... mut siis kuinka moni eri henkilö on tänne kirjotellu?
Sirppu

Posts: 685

#7956 • • Sirppu
ny moon lopullisesti sinkku niin luukulle vaan.no ei sitä tarvi,mikähän tänkin idea oli.olisi kai pitäny lukee alusta*ding*
Jazmine

Posts: 1,009

#7959 • • Jazmine Pösilö
Oi voi.. ku ei taas tiä.
Ollakko vai eikö olla.. *ding*

--
Polcca on parasta *sydän*

inneah

Posts: 704

#7960 • • inneah ...Trust no one...
ei kannata olla... *nauru*

--
nahkalakanat