SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,971 views

perhosnei

Posts: 85

#7961 • • perhosnei siivellinen
vihaan sinkkusinkkukulttuuria. *eiei* mieluummin yksin kuin kaksin kaikkien kanssa.
AaKo

Posts: 637

#7962 • • AaKo Tosi veivaaja
nyt selvis miksen mä löydä ketään kivaa naista.. sniisk

kävin tänään moikkaamassa mun kummityttöäni. Heti kun hän näki mut. alkoi armoton itkeminen!!! leppyi hetkenpäästä,,ja sitten sama rulianssi alkoi alusta aina kun näki mut *nauru*
Hän jopa konttas pöydän taakse piiloon ettei näkisi minua. Sieltä sit salaa yritti kuikuilla mua ja aina tuli itku uudestaan ja uudestaan kun katseemme kohtasivat *nauru*. Ja voi jestas mikä ääni lähti kun otin hänet syliini (vieläkin korvat lukossa) :D

Ehkä mä oon sit niin kauhee mies *nyyh*

--
En se mää ollut!!!

1ncarnation

Posts: 542

#7963 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
täälä on nyt jokusen 6kk tullu olettua :D
nyt ei kyl jaksais enää ketään..jos haluu seurustella(mukamas joku heti alkaa seurustella :D ) tai edes tutustua saa tulla vetämään hihasta..
itse en enää tee yhtään mitään.. doh
,need some sleep

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Ninka

Posts: 564

#7965 • • Ninka

mariq, 22.11.2005 10:36:
---
onni3mk, 22.11.2005 09:50:
Ja mä ehkä mietin liikaakin. Pohdin ja puntaroin ja mietin ja pohdin vähän lisää. Mun mielestä olisi hyvä vain elää ja antaa asioiden tapahtua ja sillai.

---

Mä oon kans tullu siihen tulokseen, et ajattelu pitäis voida jotenkii kääntää pois päältä sillon kun se ei mitä ilmeisemmin johda mihinkään rakentavaan, vaan päin vastoin sekottaa pään. Kun pakonomaisesti yrittää löytää vastauksia, ne vastaukset on usein vääriä.. *uuh*



aivan, muutenki elämässä tulee mietittyä liikaa ja tekee sitten nopeita johtopäätöksiä ihan väärään suuntaan *grr* Sellasen on/off nappulan kyl haluisin tonne niskaan *joo*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

anniharha

Posts: 1,937

#7966 • • anniharha

perhosnei, 11.12.2005 21:41:
vihaan sinkkusinkkukulttuuria. *eiei* mieluummin yksin kuin kaksin kaikkien kanssa.



joo, jokseenkin samaa mieltä olen *eikä*

--
and though my words could save the world they never come out right

Nitta

Posts: 5,021

#7967 • • Nitta Sateenkaaren päässä

jaywink, 12.12.2005 21:33:
tänne taas *poks*



*lohduttel*

Hyviä naisia on maailma pullollaan ja se sinun seuraava onnekkaasi, ehkä juuri se oikea, on siellä jossakin...*hali*
Nitta

Posts: 5,021

#7968 • • Nitta Sateenkaaren päässä

MaaKoz, 12.12.2005 00:21:
nyt selvis miksen mä löydä ketään kivaa naista.. sniisk

kävin tänään moikkaamassa mun kummityttöäni. Heti kun hän näki mut. alkoi armoton itkeminen!!! leppyi hetkenpäästä,,ja sitten sama rulianssi alkoi alusta aina kun näki mut *nauru*
Hän jopa konttas pöydän taakse piiloon ettei näkisi minua. Sieltä sit salaa yritti kuikuilla mua ja aina tuli itku uudestaan ja uudestaan kun katseemme kohtasivat *nauru*. Ja voi jestas mikä ääni lähti kun otin hänet syliini (vieläkin korvat lukossa) :D

Ehkä mä oon sit niin kauhee mies *nyyh*



Sul on vaan niin tuikeet kulmat *hihu*

*hali*
UnityF

Posts: 15,721

#7969 • • UnityF joo just se

MaaKoz, 12.12.2005 00:21:
nyt selvis miksen mä löydä ketään kivaa naista.. sniisk

kävin tänään moikkaamassa mun kummityttöäni. Heti kun hän näki mut. alkoi armoton itkeminen!!! leppyi hetkenpäästä,,ja sitten sama rulianssi alkoi alusta aina kun näki mut *nauru*
Hän jopa konttas pöydän taakse piiloon ettei näkisi minua. Sieltä sit salaa yritti kuikuilla mua ja aina tuli itku uudestaan ja uudestaan kun katseemme kohtasivat *nauru*. Ja voi jestas mikä ääni lähti kun otin hänet syliini (vieläkin korvat lukossa) :D

Ehkä mä oon sit niin kauhee mies *nyyh*



*nauru* ohhoh.. *hih*
inneah

Posts: 704

#7970 • • inneah ...Trust no one...

1ncarnation, 12.12.2005 05:50:

itse en enää tee yhtään mitään.. doh



*joo* sama täällä, ite en viitti enää ees yrittää,antaa toisen välillä jos oikeesti haluaa jotain vakavempaa...

pitää vaan jättää se sinisilmäisyys hetkeksi narikkaan niin ei aina satuttais itseään niin pahasti *iloinen*

--
nahkalakanat

Verano

Posts: 4,649

#7971 • • Verano Merituuli

perhosnei, 11.12.2005 21:41:
vihaan sinkkusinkkukulttuuria. *eiei* mieluummin yksin kuin kaksin kaikkien kanssa.



Vaikka lienet kärjistänyt, niin tuo on enemmän kuin hilppasen mustavalkoista: joko yksin tai sitten kaksin kaikkien kanssa. Välimuotoja sekä ihan muitakin vaihtoehtoja löytyy.
Bellezaaa

Posts: 573

#7972 • • Bellezaaa Afrodite*
täällä mennään ja tallustellaan kohti tuntematonta... *joo**hih*
DJ Rx

Posts: 2,527

#7974 • • DJ Rx FINRG Recordings
sinkkuluukku roxor!

vois järjestää vaik tän luukun porukan kesken joskus pariutumis hipat *jiihaa* ois ainakin samalla kerralla paljon saman henkisiä vapaita ihmisiä pokeiltavana samassa paikassa...

klubituksen sinkkuluuku bileet! *joo**hihu*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Mellu-

Posts: 4,006

#7975 • • Mellu-
noitahan on jo ehdotettu *nauru* samoin laivaristeilyä ja ties mitä.. tuumasta toimeen? *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Nauskiss

Posts: 532

#7976 • • Nauskiss

inneah, 13.12.2005 21:51:
---
1ncarnation, 12.12.2005 05:50:

itse en enää tee yhtään mitään.. doh

---

*joo* sama täällä, ite en viitti enää ees yrittää, antaa toisen välillä jos oikeesti haluaa jotain vakavempaa...

pitää vaan jättää se sinisilmäisyys hetkeksi narikkaan niin ei aina satuttais itseään niin pahasti *iloinen*



Joo, viisaita aatoksia, mutta vaikeita toteuttaa... Miten malttaa mielensä ja olla aina vaan viilee, varautunut, vaikeasti tavoitettava..?

Pitää vissiin napata joku kylmyys-pilleri.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Vice

Posts: 182

#7977 • • Vice Känniääliö

perhosnei, 11.12.2005 21:41:
vihaan sinkkusinkkukulttuuria. *eiei* mieluummin yksin kuin kaksin kaikkien kanssa.



Minkäs sille voi jos miehet/naiset kävelee onnensa ohi..*hih*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

Karvinen

Posts: 699

#7978 • • Karvinen SekaiSin MariSta
*hihu* *ding* *whaat* *tirsk*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

pirpeli

Posts: 5,533

#7979 • • pirpeli
Mä en enää haluis olla täällä.*itkupotkuraivari* (ai, eikös se autakaan tähän..?) EI.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#7980 • • pirpeli

mayah, 14.12.2005 10:01:
---
pirpeli, 14.12.2005 09:07:
Mä en enää haluis olla täällä.*itkupotkuraivari* (ai, eikös se autakaan tähän..?) EI.

---


Oisit nyt vaan mun kaa. ÄLÄ JÄTÄÄÄÄ!!!



No oon mä sun kans, mutku mutku mutku..Sä et oo mies*nyyh**nyyh**nyyh*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-