SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,949 views

Epailija

Posts: 5,636

#7921 • • Epailija Physicist, 2nd class.

noena, 27.11.2005 20:20:
Missä on ne miehet jotka ei pelaa? jotka ei pelkää? ja jotka uskoo että ite en pelaa? *grr*



Mitä sitten, jos tällainen tupsahtaisi kohdalle? Olisiko se muka sillä selvä?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Köpi

Posts: 46

#7925 • • Edited Köpi
Kyllä täällä näin pidemmän päälle aika tylsää on.. *ding*
Avatar
#7926 • • . Guest
Täällä vielä.. ehkä pois hetken päästä mukavan tytön seurassa*joo*
Mellu-

Posts: 4,006

#7927 • • Mellu-

SamHard, 28.11.2005 13:40:
Täällä vielä.. ehkä pois hetken päästä mukavan tytön seurassa*joo*



heeiii... mitäs mitäs *blingbling*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

itis

Posts: 2,518

#7928 • • itis Morning Star
heihei...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

UnityF

Posts: 15,721

#7929 • • UnityF joo just se

Köpi, 28.11.2005 13:25:
Kyllä täällä näin pidemmän päälle aika tylsää on.. *ding*



samat sanat... mut ei voi mittää.
tässä on hyviäkin puolia mut toisinaan kaipaa jonku jonka vieree käpertyy ja jakaa arjen.
Dacey

Posts: 671

#7930 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
mä alan muuttumaan.. tuntuu että oon niin kyllästyny täällä olemiseen ja hyvän toivomiseen että pelaan vaan toisten tunteilla.. en haluais mut pelottaa että tää menee siihen.. tarvii jonkun.. ni sitte kelpaa kukatahansa *uuh* vaikkei edes kelpaakaan
Alley Cat

Posts: 489

#7931 • • Alley Cat Jedi Master
Mä taas annan omilla tunteillani pelattavan. Annan erään tyypin kerta toisensa jälkeen särkeä mun sydämen vain sen takia, että edes silloin tällöin saisin pikkuisen myös tuntea toisen ihmisen läheisyyttä. Tiedän, että seurustelu tämän tyypin kanssa ei tule kysymykseen, hän ei siihen pysty, mutta en siltikään osaa irrottautua tästä tilanteesta. Koska jos sen tekisin, olisin totaalisen yksin, ei olisi yhtään ketään, joka edes joskus tulisi käymään ja pitäisi hetken aikaa hyvänä. Olen ihan palasina, pakko löytää ulospääsy tästä helvetistä...

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Dr. SYKErö

Posts: 141

#7932 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini

Köpi, 28.11.2005 13:25:
Kyllä täällä näin pidemmän päälle aika tylsää on.. *ding*



kieltämät aika hajottavaa touhuu pidemmän päälle

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

Tanemann

Posts: 56

#7933 • • Tanemann
Alkaa oleen 5 kuukautta siitä, kun tänne "pääsi" takasin, ja nyt alkaa ehkä pikkuhiljaa vaikuttamaan jokapäiväiseen ajatteluun tää asia (eli ottaan päähän) *justjoo* Mut se semmosta se on..
Alley Cat

Posts: 489

#7934 • • Alley Cat Jedi Master
Ei helvetti. Taas yksinäinen viikonloppu edessä... *eiei* Ei jaksais enää. Kaiken lisäksi on nuhakin iskenyt päälle. Nyt tosiaan kaipais lohduttavaa syliä. *nyyh*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Fresia

Posts: 764

#7935 • • Fresia vähän outo

Alley Cat, 29.11.2005 14:47:
Mä taas annan omilla tunteillani pelattavan. Annan erään tyypin kerta toisensa jälkeen särkeä mun sydämen vain sen takia, että edes silloin tällöin saisin pikkuisen myös tuntea toisen ihmisen läheisyyttä. Tiedän, että seurustelu tämän tyypin kanssa ei tule kysymykseen, hän ei siihen pysty, mutta en siltikään osaa irrottautua tästä tilanteesta. Koska jos sen tekisin, olisin totaalisen yksin, ei olisi yhtään ketään, joka edes joskus tulisi käymään ja pitäisi hetken aikaa hyvänä. Olen ihan palasina, pakko löytää ulospääsy tästä helvetistä...



Been there too *lohduttel* Sitä itsekin tajuaa, ettei tilanteessa ole mitään järkeä, mutta jatkaa vaan. Mua vähän pelottaa, että oon menossa tohon samaan suuntaan uudelleen...pitäs nyt vaan olla vahva ja katsella asioita järkevästi. eli...*ding* Yksin on joskus hyvä opetella olemaan. Joskus mietin, että jos se pieni ihana hetki toisen sylissä tuo mukanaan pitkän pahan olon, onko siinä mitään järkeä? Kun jokainen ansaitsee enemmän. Voima *hali*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Alley Cat

Posts: 489

#7936 • • Alley Cat Jedi Master
Kiitos Fresia *hali*

Olen tässä pikkuhiljaa tullut siihen tulokseen, että ei ne satunnaiset ohikiitävät yhteiset hetket ole sen arvoisia, että kannattaisi kestää niistä seuraavaa ikävää ja pahaa oloa. Pidän tästä miehestä todella paljon, mutta ei ole mitään järkeä tapailla, jos toinen ei kertakaikkiaan pysty sitoutumaan seurusteluun. En kaipaa mitään satunnaista hauskanpitoa, kaipaan jotain pysyvää.

Vuodenvaihteessa tulee vuosi täyteen yksinasumista, eikä tämä todellakaan ole kivaa. Onhan se toisaalta mukava, että saa olla just niin kuin haluaa, mutta kyllä mä mieluummin jakaisin tämän kaiken jonkun kanssa.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Vice

Posts: 182

#7937 • • Vice Känniääliö

Fresia, 2.12.2005 18:22:

Been there too *lohduttel* Sitä itsekin tajuaa, ettei tilanteessa ole mitään järkeä, mutta jatkaa vaan. Mua vähän pelottaa, että oon menossa tohon samaan suuntaan uudelleen...pitäs nyt vaan olla vahva ja katsella asioita järkevästi. eli...*ding* Yksin on joskus hyvä opetella olemaan. Joskus mietin, että jos se pieni ihana hetki toisen sylissä tuo mukanaan pitkän pahan olon, onko siinä mitään järkeä? Kun jokainen ansaitsee enemmän. Voima *hali*



Tuota olen itsekkin miettinyt aika paljon.. Tosin riippuu niin ihmisestä miten pahasti tunteet heittelee, mutta jotenkin tuntuu että ois parempi kun ei teitä naisia ois ollenkaan (pikkasen kärjistettynä).. Joskun on vaan sellain fiilis että ei jaksais olla yksinkään, mutta toisaalta ei jaksa sitä ihmisuhde vääntöö ja vuoristorataa *igor* minkä joutuu käymään läpi että löytäis jonkuu..

just my 2 cents..

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

sapeli

Posts: 11,768

#7938 • • sapeli jokukukamikä?
Vois mennä vähäks aikaa kattelemaan tonne toiselle puolen *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dacey

Posts: 671

#7939 • • Edited Dacey Hän joka saa sinut ..

sapeli, 3.12.2005 15:59:
Vois mennä vähäks aikaa kattelemaan tonne toiselle puolen *hymy*



ja pysykin poissa *grr*

*vink*
noena

Posts: 3,138

#7940 • • Edited noena first breath after coma

sapeli, 3.12.2005 15:59:
Vois mennä vähäks aikaa kattelemaan tonne toiselle puolen *hymy*


Pusi pusi hali hali vähäks söpöö *vink**plur*



Mut joo, alkaa pikku hiljaa ottaa päähän tää sinkkuilu *dissaa*

--
TwistedLife™ Amusement Park