SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,832,143 views

sensei

Posts: 125

#7881 • • sensei Käyttäjä
Oh-hoijaa.. Täällä sitä viellä majaillaan, yllättäen.*täh*
pietari

Posts: 337

#7882 • • pietari -..-
tuttu paikka *igor* *igor*

tosin eihän tässä mitää vikaa ole.. *nauru*

--
...umdah...

Daverian

Posts: 491

#7883 • • Daverian
Tämä on kyllä aika ikävä paikka. Haluais pois. Mutta kun se tuntuu olevan aika ongelmallista.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Manolo

Posts: 34

#7884 • • Manolo
Joo mut tää on niin tätä....parempi täälläki ku ei missää.

--
Life is a bitch and then you die

Nauskiss

Posts: 532

#7885 • • Nauskiss

Manolo:

Joo mut tää on niin tätä....parempi täälläki ku ei missää.



En oo ihan varma... [Siis omalla kohdallani.]

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

wammi

Posts: 627

#7886 • • wammi
heha, perustetaan kommuuni*nauru*
Manolo

Posts: 34

#7887 • • Manolo

Nauskiss, 22.11.2005 19:28:
---
Manolo:

Joo mut tää on niin tätä....parempi täälläki ku ei missää.

---


En oo ihan varma... [Siis omalla kohdallani.]



No oikeesstaan en mäkään...mikä taas blokkaa täydellisesti ton mun aik. kirjoittaman jutun.
En mä tiedä, paha olo ja siitä johtuvia oireita kai...

--
Life is a bitch and then you die

Esa

Posts: 947

#7888 • • Esa

wammi, 22.11.2005 23:18:
heha, perustetaan kommuuni*nauru*



Millainen? Jos sinkkuluukkulaiset perustavat kommuunin niin siinähän on selkee pariutumisriski.
Köpi

Posts: 46

#7889 • • Köpi

Esa, 23.11.2005 00:47:
---
wammi, 22.11.2005 23:18:
heha, perustetaan kommuuni*nauru*

---


Millainen? Jos sinkkuluukkulaiset perustavat kommuunin niin siinähän on selkee pariutumisriski.



Joo mua kiinnostaa kans, että minkälainen siitä sitten tule? Tytöt omalla alueellaan ja pojat omalla. Omat keittiötkin ja olohuoneet? *pepsodent*
wammi

Posts: 627

#7890 • • wammi

Köpi, 23.11.2005 01:48:
---
Esa, 23.11.2005 00:47:
---
wammi, 22.11.2005 23:18:
heha, perustetaan kommuuni*nauru*

---


Millainen? Jos sinkkuluukkulaiset perustavat kommuunin niin siinähän on selkee pariutumisriski.

---


Joo mua kiinnostaa kans, että minkälainen siitä sitten tule? Tytöt omalla alueellaan ja pojat omalla. Omat keittiötkin ja olohuoneet? *pepsodent*



idea on toki kehitettävissä, lähinnä ajatuksella leikin*iloinen*eikös tämä luukku ole jo nyt eräänlainen yhteisö sinäänsä. käytännön järjestelyt vaan puuttuu. onhan siinä riskinsä - yksi voisi olla esimerkiksi se, että kommuunista tulis niin kadehdittu ja toimiva ratkaisu, et sinne ois enää sisääntulo-ovi*nauru*
Karski

Posts: 6,049

#7891 • • Karski Pomon kätyri

wammi, 23.11.2005 10:54:
---
Köpi, 23.11.2005 01:48:
---
Esa, 23.11.2005 00:47:
---
wammi, 22.11.2005 23:18:
heha, perustetaan kommuuni*nauru*

---


Millainen? Jos sinkkuluukkulaiset perustavat kommuunin niin siinähän on selkee pariutumisriski.

---


Joo mua kiinnostaa kans, että minkälainen siitä sitten tule? Tytöt omalla alueellaan ja pojat omalla. Omat keittiötkin ja olohuoneet? *pepsodent*

---


idea on toki kehitettävissä, lähinnä ajatuksella leikin*iloinen*eikös tämä luukku ole jo nyt eräänlainen yhteisö sinäänsä. käytännön järjestelyt vaan puuttuu. onhan siinä riskinsä - yksi voisi olla esimerkiksi se, että kommuunista tulis niin kadehdittu ja toimiva ratkaisu, et sinne ois enää sisääntulo-ovi*nauru*



Sit asennatte sinne kommuuniin kamerat ja myytte
televisio-oikeudet parhaiten tarjoavalle?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

wammi

Posts: 627

#7892 • • wammi
eiköhän toi buumi ala olla jo loppuunkulutettu
Nauskiss

Posts: 532

#7893 • • Nauskiss

Manolo, 23.11.2005 00:41:
---
Nauskiss, 22.11.2005 19:28:
---
Manolo:

Joo mut tää on niin tätä....parempi täälläki ku ei missää.

---

En oo ihan varma... [Siis omalla kohdallani.]

---

No oikeesstaan en mäkään...mikä taas blokkaa täydellisesti ton mun aik. kirjoittaman jutun.
En mä tiedä, paha olo ja siitä johtuvia oireita kai...



Niin, kun ideatasolla tämän sinkkuuden vastakohta olisi ihana rakkaussuhde, niin kyllä tämä aika äärettömän ankeana olemisen muotona näyttäytyy...

Olemattomuus voisi myös olla jotain hyvää, kenties..? *ding*

[pieni][Tietysti todellisuudessa vaihtoehto tälle voisi olla vaikka minkälainen parisuhdehelvetti, mutta tuskin kukaan sinkkuna ollessaan unelmoi sellaisesta tai edes muistaa, että sellainenkin on hyvin mahdollista.][/pieni]

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Dacey

Posts: 671

#7894 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
*igor*
Jone

Posts: 8,258

#7895 • • Edited Jone Archibald Haddock
Siirtelen tän nyt tuolla autuaammasta luukusta tänne sinkkujen kiusaksi, koska IMO koko keskustelu natsaa tänne huomattavasti kivemmin:

Josefina, 23.11.2005 14:29:
Kyllä kuukausi voi olla suhde. Kuukaudessa voi tapahtua vaikka mitä. Toi nyt tulee tommosen vanhan ukkomiehen suusta taas.



Nooh, ei asia nyt ihan noinkaan ole, mutta vanha tietysti oon suurimman osan tämän foorumin käyttäjäkunnan ja itsenikin silmissä.

"Suhteen" tai "seurustelun" määritelmä on tietysti hyvin hyvin subjektiivinen, mutta mä en vaan pysty näkemään niin lyhyttä ajanjaksoa kuin kuukausi minään muuna kuin korkeintaan tapailuna. Toisaalta mä harvemmin syöksynkään asioihin ihan tosta noin vaan täysillä messiin - se ei vaan ole mun juttuni ja niiltä harvoilta kerroilta kun olen niin tehnyt on aika karvaita muistoja, jotka eivät todellakaan innosta tekemään niin uudestaan.

Mun näkemykseni tollaset lyhyet "suhteet" jäävät usein juuri niin lyhyiksi kuin jäävät juuri sen takia, että toinen osapuoli pelottelee toisen pois olemalla liian aggressiivinen homman eteenpäin ajamisen suhteen. Tietysti tämä voi joillain ihmiskemioilla olla jopa toivottava tapa toimia, mutta ainakaan tätä vanhaa äijää ei kannata kärkeen kuumotella hillittömästi tai juoksen ympäri seiniä ja ovesta pihalle vaikka vastapuoli olisi kuinka mukava.

Sovitaan siis, että sun ja sen toisen tytsyn maailmassa kuukausi voi olla suhde, mutta mun maailmassani se ei sitä olisi, eikä todennäköisesti tule koskaan olemaankaan. Mulle se että tapailisin jotain kuukauden verran olisi lähinnä asioiden alustavaa tunnustelua.

rose, 18.11.2005 19:12:
Ikisinkku oli lähinnä vitsi kun en itse oikein tajua sitä määritelmää ja mielestäni suhde voi olla vaikka päivän pituinen koska suhteen tekee sen osapuolten asenne. Itse en ole koskaan aloittanut mitään tapailua tms. ilman toivetta "oikeasta" tutustumisesta tyyppiin joten lasken kuukaudenkin jutut suhteiksi. En laskisi kuukauden laskelmoitua seksisuhdetta oikeaksi suhteeksi, mutta kun sellaisia ei ole ollut niin ei tarvitse miettiä moisia. Mä vaan kerään tällasia lyhyitä juttuja jostain syystä.



En nyt haluisi olla julma, mutta ootko koskaan kelannut josko toi tapasi ymmärtää lyhyet jutut suhteina (jolloin todennäköisesti informoit myöskin vastapuolta tästä näkemyksestäsi) olisi joissain tapauksissa nimenomaa syy siihen miksi ne jutut jäävät niin lyhyiksi?

Kyllä mäkin olen ihan ihka oikeasti halunnut tutustua hyvään enemmistöön niistä ihmisistä, joita olen hetkeäkään tapaillut elämäni aikana. Pallon sovittaminen jalkaan vaan ei mun mielestäni ole se tapa, jolla suhdetta on hyvä lähteä rakentamaan. Jos alat esittelemään jotain uutta tyyppiä "poikaystävänäsi" tai muulla vastaavalla termillä (joka musta "suhteen" käsitteeseen läheisesti liittyy) parin viikon tapailun jälkeen, niin musta on kummallista kummastella jos siitä ei kohta näy kuin perävalot horisontissa.

-

Then again - kukapa mä nyt olen ketään tässä asiassa neuvomaan. Kukin tyylillään.
noena

Posts: 3,138

#7896 • • noena first breath after coma

Optik, 19.10.2005 14:05:
Mä voisin pelata vaikka twisteriä... *ding*


Twisteriii *aplodit*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mellu-

Posts: 4,006

#7897 • • Mellu-
en minäkään kyllä kuukautta pidä suhteena.. enemmänkin , kuten jone mainitsi, tapailuna tai ihan jonain muuna muttei suhteena.

itselläni jäänyt suhteet lyhyeksi sen takia koska olen vähän mieskammonen, ujo ja aikas kokematon ja tämä kokemattomuus taas johtuu mulle niin rakkasta lentopallosta... en ole yksinkertasesti kerennyt seurustelemaan kovan harjoittelun ja ottuluiden määrän takia. mutta ei se minua silleen ole haitannut, välillä tapaillut joitakin henkilöitä mutten oikeastaan koskaan ihan kunnolla seurustellut *ding*

koska lasken noi mun juttuni ehkä enemmänki hengailuks tai yhdessä olemiseksi mutten seurusteluksi.. mul on joko väärä tai erilainen käsitys seurustelusta *ding* On ollut vaan ylitsevuotavan vaikeaa sovittaa ensinäkin mun makuun olevia miehiä tähän jatkuvaan urheiluun ja treenaamiseen koska tähän asti jokainen äijä on alkanut jossakin vaiheessa vikisemään mun ikuisesta menemisestä jne *uuh*

ja jotkut ei ehkä ymmärrä mutta mä uskon omaan unelmaani niin paljon että se tulee elättämään mut ku oon aikuinen, sitä ei kukaan mies tee.. tai ainakin uskon näin. koska niin käy vaa amerikkalaisissa leffoissa *igor* ja jos ei miehet sitä ymmärrä,vaan alkaa _vaatimaan_ esim. treenien väliin jättämistä ni ensin on mähinä ja sit menee poikki ku "ei tohon sun elämääs näköjään mahu"

olipas avautuminen *ding* mellbergin tarina osa 34... nojuu mutta kuiteskin näin on näppylät moro

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

martina

Posts: 1,875

#7898 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Mellu-, 23.11.2005 21:07:
en minäkään kyllä kuukautta pidä suhteena.. enemmänkin , kuten jone mainitsi, tapailuna tai ihan jonain muuna muttei suhteena.

itselläni jäänyt suhteet lyhyeksi sen takia koska olen vähän mieskammonen, ujo ja aikas kokematon ja tämä kokemattomuus taas johtuu mulle niin rakkasta lentopallosta... en ole yksinkertasesti kerennyt seurustelemaan kovan harjoittelun ja ottuluiden määrän takia. mutta ei se minua silleen ole haitannut, välillä tapaillut joitakin henkilöitä mutten oikeastaan koskaan ihan kunnolla seurustellut *ding*

koska lasken noi mun juttuni ehkä enemmänki hengailuks tai yhdessä olemiseksi mutten seurusteluksi.. mul on joko väärä tai erilainen käsitys seurustelusta *ding* On ollut vaan ylitsevuotavan vaikeaa sovittaa ensinäkin mun makuun olevia miehiä tähän jatkuvaan urheiluun ja treenaamiseen koska tähän asti jokainen äijä on alkanut jossakin vaiheessa vikisemään mun ikuisesta menemisestä jne *uuh*

ja jotkut ei ehkä ymmärrä mutta mä uskon omaan unelmaani niin paljon että se tulee elättämään mut ku oon aikuinen, sitä ei kukaan mies tee.. tai ainakin uskon näin. koska niin käy vaa amerikkalaisissa leffoissa *igor* ja jos ei miehet sitä ymmärrä,vaan alkaa _vaatimaan_ esim. treenien väliin jättämistä ni ensin on mähinä ja sit menee poikki ku "ei tohon sun elämääs näköjään mahu"

olipas avautuminen *ding* mellbergin tarina osa 34... nojuu mutta kuiteskin näin on näppylät moro



mä oon melluseni samoilla linjoilla sun kanssa.

mäkin enemmänkin tapailen, koska en halua seurustella ellen tunne ihmistä ensin. ja poden myös mieskammoisuutta. muutenkin, pidän seurustelua kahden ihmisen välisenä sopimuksena uskollisuudesta ja luottamuksesta toisiaan kohtaan, jota voi odottaa vasta kun tosiaan tuntee toisen paremmin.

ja kukaan ei ole oikeutettu vaatimaan toista luopumaan unelmistaan. mulle ura/unelmat tulee aina ykkösenä.
Mellu-

Posts: 4,006

#7899 • • Mellu-

martina, 23.11.2005 21:18:
mä oon melluseni samoilla linjoilla sun kanssa.

mäkin enemmänkin tapailen, koska en halua seurustella ellen tunne ihmistä ensin. ja poden myös mieskammoisuutta. muutenkin, pidän seurustelua kahden ihmisen välisenä sopimuksena uskollisuudesta ja luottamuksesta toisiaan kohtaan, jota voi odottaa vasta kun tosiaan tuntee toisen paremmin.

ja kukaan ei ole oikeutettu vaatimaan toista luopumaan unelmistaan. mulle ura/unelmat tulee aina ykkösenä.



jeh.. näin *joo* ja lisäyksenä edelliseen postaukseeni lisätään viel mun ihanan vittumainen persoonani jossa myös on kestämistä *toktok* voin ihan rehellisesti sanoa että melkeepä jokainen suhde on kariutunut koska olen tämmöinen ja teen asiat niin kuin teen jne. elämä mellun kanssa ei ole helppoa *eiei* äitiki varottaa aina kaikkii mun seuras olevia miehiä ketä näkee ni mun luonteesta *ding* mut enpä itselleni oikee mitää voi

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

minttu83

Posts: 179

#7900 • • Edited minttu83
oon jo jonkin aikaa yrittanyt koukuttaa yhtä tyyppiä. Tai siis itseasiassa tiedän et se pitää/piti musta...varmaan enemmänkin kun minä siitä. Oon yrittänyt käyttäytyä mahdollisimman viileesti sen seurassa, kun on tuntunut kaikista toimivimmalta systeemiltä...
Kunnes sitten toissa iltana (lievästi alkoholin vaikutuksen alaisena) menin ja haukuin sen "paskapääks"...

Hitto et taas onnistuin*grr*

*lyo itseään nyrkillä silmään*

En sano et ei ollut oikeutettua sanoo, mut olisin ainakin oman itsekunnioitukseni nimissä voinut jättää sanomatta.

No jos ei muuta, niin nyt se ainakin tietää, et mulla on jotain fiiliksiä sitä kohtaan*toktok*

--
Wake me up when September ends