19,912 posts, 996 pages, 8,093,098 views
Nauskiss, 22.11.2005 19:28:
---
Manolo:
Joo mut tää on niin tätä....parempi täälläki ku ei missää.
---
En oo ihan varma... [Siis omalla kohdallani.]
wammi, 22.11.2005 23:18:
heha, perustetaan kommuuni*nauru*
Esa, 23.11.2005 00:47:
---
---
Millainen? Jos sinkkuluukkulaiset perustavat kommuunin niin siinähän on selkee pariutumisriski.
Köpi, 23.11.2005 01:48:
---
---
---
Millainen? Jos sinkkuluukkulaiset perustavat kommuunin niin siinähän on selkee pariutumisriski.
---
Joo mua kiinnostaa kans, että minkälainen siitä sitten tule? Tytöt omalla alueellaan ja pojat omalla. Omat keittiötkin ja olohuoneet?
wammi, 23.11.2005 10:54:
---
Köpi, 23.11.2005 01:48:
---
---
---
---
Joo mua kiinnostaa kans, että minkälainen siitä sitten tule? Tytöt omalla alueellaan ja pojat omalla. Omat keittiötkin ja olohuoneet?
---
idea on toki kehitettävissä, lähinnä ajatuksella leikin*iloinen*eikös tämä luukku ole jo nyt eräänlainen yhteisö sinäänsä. käytännön järjestelyt vaan puuttuu. onhan siinä riskinsä - yksi voisi olla esimerkiksi se, että kommuunista tulis niin kadehdittu ja toimiva ratkaisu, et sinne ois enää sisääntulo-ovi*nauru*
Manolo, 23.11.2005 00:41:
---
Nauskiss, 22.11.2005 19:28:
---
Manolo:
Joo mut tää on niin tätä....parempi täälläki ku ei missää.
---
En oo ihan varma... [Siis omalla kohdallani.]
---
No oikeesstaan en mäkään...mikä taas blokkaa täydellisesti ton mun aik. kirjoittaman jutun.
En mä tiedä, paha olo ja siitä johtuvia oireita kai...
Josefina, 23.11.2005 14:29:
Kyllä kuukausi voi olla suhde. Kuukaudessa voi tapahtua vaikka mitä. Toi nyt tulee tommosen vanhan ukkomiehen suusta taas.
rose, 18.11.2005 19:12:
Ikisinkku oli lähinnä vitsi kun en itse oikein tajua sitä määritelmää ja mielestäni suhde voi olla vaikka päivän pituinen koska suhteen tekee sen osapuolten asenne. Itse en ole koskaan aloittanut mitään tapailua tms. ilman toivetta "oikeasta" tutustumisesta tyyppiin joten lasken kuukaudenkin jutut suhteiksi. En laskisi kuukauden laskelmoitua seksisuhdetta oikeaksi suhteeksi, mutta kun sellaisia ei ole ollut niin ei tarvitse miettiä moisia. Mä vaan kerään tällasia lyhyitä juttuja jostain syystä.
Optik, 19.10.2005 14:05:
Mä voisin pelata vaikka twisteriä...
Mellu-, 23.11.2005 21:07:
en minäkään kyllä kuukautta pidä suhteena.. enemmänkin , kuten jone mainitsi, tapailuna tai ihan jonain muuna muttei suhteena.
itselläni jäänyt suhteet lyhyeksi sen takia koska olen vähän mieskammonen, ujo ja aikas kokematon ja tämä kokemattomuus taas johtuu mulle niin rakkasta lentopallosta... en ole yksinkertasesti kerennyt seurustelemaan kovan harjoittelun ja ottuluiden määrän takia. mutta ei se minua silleen ole haitannut, välillä tapaillut joitakin henkilöitä mutten oikeastaan koskaan ihan kunnolla seurustellut
koska lasken noi mun juttuni ehkä enemmänki hengailuks tai yhdessä olemiseksi mutten seurusteluksi.. mul on joko väärä tai erilainen käsitys seurustelusta On ollut vaan ylitsevuotavan vaikeaa sovittaa ensinäkin mun makuun olevia miehiä tähän jatkuvaan urheiluun ja treenaamiseen koska tähän asti jokainen äijä on alkanut jossakin vaiheessa vikisemään mun ikuisesta menemisestä jne
ja jotkut ei ehkä ymmärrä mutta mä uskon omaan unelmaani niin paljon että se tulee elättämään mut ku oon aikuinen, sitä ei kukaan mies tee.. tai ainakin uskon näin. koska niin käy vaa amerikkalaisissa leffoissa ja jos ei miehet sitä ymmärrä,vaan alkaa _vaatimaan_ esim. treenien väliin jättämistä ni ensin on mähinä ja sit menee poikki ku "ei tohon sun elämääs näköjään mahu"
olipas avautuminen mellbergin tarina osa 34... nojuu mutta kuiteskin näin on näppylät moro
martina, 23.11.2005 21:18:
mä oon melluseni samoilla linjoilla sun kanssa.
mäkin enemmänkin tapailen, koska en halua seurustella ellen tunne ihmistä ensin. ja poden myös mieskammoisuutta. muutenkin, pidän seurustelua kahden ihmisen välisenä sopimuksena uskollisuudesta ja luottamuksesta toisiaan kohtaan, jota voi odottaa vasta kun tosiaan tuntee toisen paremmin.
ja kukaan ei ole oikeutettu vaatimaan toista luopumaan unelmistaan. mulle ura/unelmat tulee aina ykkösenä.