SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,842,943 views

Jazmine

Posts: 1,009

#3901 • • Jazmine Pösilö

Juhgu:
---
Jonulih:
Sinkkuilu on kivaa, tasan siihen asti kun ei saa seksiä säännöllisesti.

---


Kyllä siihenkin tottuu. Tarpeeksi kauan kun on ilman niin alkaa pyöriä muitakin asioita päässä.


Ei ei ei.. selibaattiin ei totu ikinä... *uuh*
T: Nymfo *vink*

--
Polcca on parasta *sydän*

Sucy

Posts: 256

#3902 • • Sucy

Jonulih:
Sinkkuilu on kivaa, tasan siihen asti kun ei saa seksiä säännöllisesti.



Kyllä se rupee pikkuhiljaa ketuttamaan, ettei saakkaan enää säännöllisesti!!!
Claquesous

Posts: 3,206

#3903 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Juhgu:

Kyllä siihenkin tottuu. Tarpeeksi kauan kun on ilman niin alkaa pyöriä muitakin asioita päässä.



Ei kyllä totu! Ilman p*lluu ei voi elää!

Nimim. Muutaman yli puolen vuoden kuivan kauden kokenut

--
32. of December

Nemes

Posts: 2,099

#3904 • • Nemes Balearium
kyl täältä vois jo haluta pois... vaan ei oo tullu vastaan sopivaa ehdokasta =(
solena

Posts: 60

#3905 • • solena -tigresse-
Joopa joo, pitää varmaan taas ruveta nettideittaan urakalla, ainakin siinä on oma jännityksensä:)
Nemes

Posts: 2,099

#3906 • • Nemes Balearium

solena:
Joopa joo, pitää varmaan taas ruveta nettideittaan urakalla, ainakin siinä on oma jännityksensä:)



totakin vois kokeilla ;)))
RINJET

Posts: 6,900

#3907 • • RINJET Team Sika
vieläkin täällä

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#3908 • • sakk303 Guest

fallen angel:
Bact to basics, ja selibaattivalaa aion harkita. Jos joku uskaltaa lähestyy pilke silmäkulmassa saa tavata kaverini lihaveitsen.*dissaa*


ok parempi pysyä kaukana en välttämättä halua tutustua terävään ystävääsi *joo*
lohikarme

Posts: 1,730

#3909 • • lohikarme RitariVittupää

fallen angel:
Bact to basics, ja selibaattivalaa aion harkita. Jos joku uskaltaa lähestyy pilke silmäkulmassa saa tavata kaverini lihaveitsen.*dissaa*



Voimia *lohduttel*

--
Qualis artifex pereo

Cloudberry

Posts: 493

#3910 • • Cloudberry

Juhgu:
Kyllä siihenkin [säännöllisen seksin puutteeseen] tottuu. Tarpeeksi kauan kun on ilman niin alkaa pyöriä muitakin asioita päässä.



Kyllähän sitä seksin puutteeseen tottuu.. heti ku unohtaa miten kivaa se voi olla! *joo*
Mutta miten tottuu siihen, ettei oo vakkari-kaveria kun haluaa mennä jonnekin tai tehdä jotain kivaa? Eikä oo ketään kenen kans kuunnella sitä uutta levyä, eikä keskustella siitä kirjasta? Ei ketään, jonka kans jakaa ilot ja surut sekä arjen pienet asiat??
Se, että kenenkään mielipidettä ei tarvi ottaa huomioon, kun miettiii mitä ruokaa tekis tai minkä leffan vuokrais, oli aluksi kivaa, mutta nyt oisin jo ihan kypsä tekemään niitä kuuluisia kompromisseja..
Pitemmän päälle aika hasardia tämä, että pitää mennä joka saatanan ilta yksin sänkyyn, heräät yksin, juoda aamukahvi yksin, kirota laskupostille yksin ja mennä tupakalle sateeseen yksin. Ton tupakanki voisin ehkä jättää väliin, jos joku ois siitä mäkättämässä.. *igor*
Mulla on paljon kaikkea hyvää ja kaunista, mistä oon kiitollinen, elämässäni ja päässäni pyörimässä, mutta ei se auta tähän jatkuvaan halipulaan ja syli-ikävään. *nyyh*
John

Posts: 1,384

#3911 • • John Lauma

Cloudberry:
---
Se, että kenenkään mielipidettä ei tarvi ottaa huomioon, kun miettiii mitä ruokaa tekis tai minkä leffan vuokrais, oli aluksi kivaa, mutta nyt oisin jo ihan kypsä tekemään niitä kuuluisia kompromisseja..
Pitemmän päälle aika hasardia tämä, että pitää mennä joka saatanan ilta yksin sänkyyn, heräät yksin, juoda aamukahvi yksin, kirota laskupostille yksin ja mennä tupakalle sateeseen yksin.



Nuo ovat juuri niitä asioita joista nautin sinkkuna olemisessa... *joo*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Cloudberry

Posts: 493

#3912 • • Cloudberry

John:
Nuo ovat juuri niitä asioita joista nautin sinkkuna olemisessa... *joo*



*poks* *ei käsitä*

No hienoa sulle.. *taputapu*
Seriously, there must be something wrong with you, dude.. Tai jos se vika on mussa ja olen poikkeava ni jotain lääkitystä ja terapiaa varmaan tarttis jo pikkuhiljaa..
Grass

Posts: 237

#3913 • • Grass fiilistelijä
fallen angel, eiköhän mielummin kaikkiin ihmisiin sitten? turhaa alkaa sukupuolista luottamusta kyseenalaistaa. *grr**eiei*
Sucy

Posts: 256

#3914 • • Sucy

Cloudberry:

Mutta miten tottuu siihen, ettei oo vakkari-kaveria kun haluaa mennä jonnekin tai tehdä jotain kivaa? Eikä oo ketään kenen kans kuunnella sitä uutta levyä, eikä keskustella siitä kirjasta? Ei ketään, jonka kans jakaa ilot ja surut sekä arjen pienet asiat??



Eikös ne hyvät ystävät ole tuota varten??
Töölön Prinsessa

Posts: 425

#3915 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s

ruoho akaa. Grass:
fallen angel, eiköhän mielummin kaikkiin ihmisiin sitten? turhaa alkaa sukupuolista luottamusta kyseenalaistaa. *grr**eiei*



No jaa, eiköhän oo ihan normaalia, että jos hetero-nainen kokee pettymyksen suhteessa, ni ne paskat fiilikset kohdistuu juuri nimenomaan miehiin?

--
Palaillaan*piis**iloinen*

Cloudberry

Posts: 493

#3916 • • Cloudberry

Sucy:
Eikös ne hyvät ystävät ole tuota varten??



No on on, mutta kun nekin alkaa olemaan avopuolisoita, vaimoja ja/ tai pienten lasten äitejä, eli se arki on niin erilaista. Arvot ja mielenkiinnon kohteet ei oo enää samoja..
Suuri osa vanhoista hyvistä ystävistä on myös muuttanut töihin tai opiskelemaan kauas, osa ulkomaillekin. Ei ne silloin jouda mun kans tosta noin vaan irkkubaariin yhdelle tai taidemuseoon lauantaiaamuna tai uimahallille saunomaan perjantai-iltana juuri ennen sulkemisaikaa ja maanantain ja tiistain välisenä yönä grillille tai kirpputorikierrokselle tai varsinkaan kesälomareissulle Baltiaan/ Itä-Eurooppaan.. *eiei*
Ja uusia ystäviä ei ole siunaantunut samassa tahdissa kuin vanhoja on kadonnut taivaan tuuliin.. *nyyh*
En tiiä, ehkä se on vaan tämä kesä, kun kaikki on jossain ja koko ajan menee kavereiden kans ristiin. Mieluummin oon yksin kuin huonossa/ väärässä seurassa.. Varmaan kuitenkin syksymmällä helpottaa.. *joo*
Ainaki mun pitäs saada uusia koulukavereita ja uudet kämppikset sulostuttamaan mun yksinäistä arkea ja käymään mun hermoille.. *iloinen*
Eihän se ole sama asia kuin oma kulta, mutta hyvä korvike. *vink* *hih*
Nemes

Posts: 2,099

#3917 • • Nemes Balearium

Elwira:
---
fallen angel:
Bact to basics, ja selibaattivalaa aion harkita. Jos joku uskaltaa lähestyy pilke silmäkulmassa saa tavata kaverini lihaveitsen.*dissaa*

---

Täh? hmph! Kyl miehet on sikoja. *hali*



ei kai sitä voi yleistää...
John

Posts: 1,384

#3918 • • John Lauma

Cloudberry:
---
John:
Nuo ovat juuri niitä asioita joista nautin sinkkuna olemisessa... *joo*

---


*poks* *ei käsitä*

No hienoa sulle.. *taputapu*
Seriously, there must be something wrong with you, dude..



No kiitos kun kerroit.*ding*
Olen siis huonompi ihminen koska en kaipaa seurustelua?

Lisäys: Sattuu vaan olemaan niin, että myös miehet voivat kyllästyä naisten itsekkyyteen ja kieroon pelailuun.

Ja nyt tulee tietysti kauheeta fleimiä kun miespuolinen sanoo jotakin vastaavaa kuin naisten ”kaikki miehet ovat sikoja”.

[muokattu 7.7.2004 12:41]

--
Fancy some cheese, Gromit?

Cloudberry

Posts: 493

#3919 • • Cloudberry

John:
No kiitos kun kerroit.*ding*
Olen siis huonompi ihminen koska en kaipaa seurustelua?



Kamoon hei, älä ota sitä vakavasti.. En väittänyt sua huonommaksi ihmiseksi, enhän ees tunne sua, ilmaisin vain että minä en käsitä sinua, eikä tarvi ottaa henk.koht koska en ymmärrä ketään muitakaan laillasi ajattelevia sukupuolesta tai iästä tms. riippumatta. Ja jos huomasit varasin myös option, että kenties vika onkin minussa, kun kaipaan sitä seurustelua niin paljon.*hmph*

Lisäys: Sattuu vaan olemaan niin, että myös miehet voivat kyllästyä naisten itsekkyyteen ja kieroon pelailuun.


Helposti. En ole muuta väittänytkään. *ding*

Ja nyt tulee tietysti kauheeta fleimiä kun miespuolinen sanoo jotakin vastaavaa kuin naisten ”kaikki miehet ovat sikoja”.


Ei ainakaan mun suunnalta tuu.. Mutta tuollainen yleistäminen on surullista keneltä tahansa, kummaltakin sukupuolelta. Mun mielestä kaikki miehet ei oo *possu*ja, eikä kaikki naiset kanoja tai miten sitä sanotaan.. Mutta joskus vaikealla hetkellä tuntuu, että suuri osa ihmisistä noin yleensä ottaen on ihan yliarvostettuja ja turhia, ja tällaisen ajattelun takia varmaan olenkin ajatunut liialliseen yksinäisyyteen ja \”haastamaan riitaa\” täällä foorumissakin.

En tarkoittanut pahaa, sori jos loukkasin. Chin up! Kukin taaplaa tyylillään.. *joo*
Flamie

Posts: 478

#3920 • • Flamie

Sucy:
---
Cloudberry:

Mutta miten tottuu siihen, ettei oo vakkari-kaveria kun haluaa mennä jonnekin tai tehdä jotain kivaa? Eikä oo ketään kenen kans kuunnella sitä uutta levyä, eikä keskustella siitä kirjasta? Ei ketään, jonka kans jakaa ilot ja surut sekä arjen pienet asiat??

---


Eikös ne hyvät ystävät ole tuota varten??


Sitä minäkin tuumailin. Mulla ainakin on ne parhaat kaverit kenen kanssa kuuntelen uudet levyt ja teen kaiket kivat.