SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,840,183 views

Jahas

Posts: 1,435

#3861 • • Jahas
Still here *eiei*
Unik

Posts: 4,117

#3862 • • Unik
Ok...nyt ei ole mukava olla täällä.
display23

Posts: 3,069

#3863 • • display23
Meikä kyl ei täältä lähe!
Kuka hullu nyt mua kestäis?
....

oikei sori *sydän*ORFEUS*sydän*
Orfeus

Posts: 5,872

#3864 • • Orfeus

Galrav:
Meikä kyl ei täältä lähe!
Kuka hullu nyt mua kestäis?
....

oikei sori *sydän*ORFEUS*sydän*


*joo**hali*
Nemes

Posts: 2,099

#3865 • • Nemes Balearium

Orfeus:
---
Galrav:
Meikä kyl ei täältä lähe!
Kuka hullu nyt mua kestäis?
....

oikei sori *sydän*ORFEUS*sydän*

---

*joo**hali*



älä huijaa =D
Cloudberry

Posts: 493

#3866 • • Cloudberry

Avernian:
No mikäs kriteeri tuo on, jos kuitenkin muutkin käy?



Ei se olekaan.. *huokaus* Se yritti olla sarkasmia, mutta olisi ilmeisesti pitänyt lyödä tuo kommentti kursiiveihin tai lainausmerkkeihin tai jotain, että olisin tullut ymmärretyksi. Pointti oli se, ettei mulla ole sellasia kiinteitä kriteerejä, joista en missään tapauksessa ikinä voi joustaa, koska tiedän että sellasia henkilöitäkin oikeasti on, joiden kriteerilista on pitkä kuin nälkävuosi, eikä siitä jousteta. Ja sitten ollaan ikisinkkuja. Niinku näköjään minäkin, mutta eri syystä kuin nirsoilusta..

Ditto. Jos se on hauska ja fiksu ja tykkäät siitä, mitä väliä parralla on?


Hahaa. Parralla on aina väliä! ”Ei se parta pahoille kasva” ja sitä rataa vanhoja sananlaskuja.. *nauru*

Ja jääkiekkoilija ei voi olla luova? Helposti.



*reps* *nauru* No ei voi.. ainakaan Oulun Kärpät. Ainakaan helposti. Hehee.. Fiksuja ne voi olla, ja ovatkin, mutta luovia..? *ding*

Juhannuksen Liettuan reissulla harmittelin taas, että lomaromanssit ja varsinkin muiden matkustajien kanssa irtailu on boikotissa.. siellä ois ollut mulle 'hyviä ystäviä' useampikin. *uuh*
Mutta junassa koin miellyttävän ahaa-elämyksen siitä, että nyt kun pääsin opiskelemaan elämä on sinkkunakin ihan mallillaan, ei valittamista, ja tuleehan RockCity Rolloon taas monta sataa uutta opiskelijaa.. Kumma homma jos ei niistä yksikään halua alkaa mulle kaveriksi! *iloinen* Terveisiä vaan sille vaalealle silmälasipäiselle, toivottavasti pääsit OKL:ään..
Sinza

Posts: 2,227

#3867 • • Sinza
Mä niin jo joutaisin täältä luukusta pois... *poks*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Armin

Posts: 411

#3868 • • Armin surffitukka
Mikäs täällä on jumittaessa, vaikka luulen kyl et kukaan ei tuu mua täältä luukusta hakemaan et täytyy kyl varmaan tehdä itse jotain, mutta kun tapaisi edes jonkun kenen eteen viitsisi tehdä jotain... kun kaikilla ihmisillä on niin kaameet sitoutumiskammot, mikä mun mielestä on tosi pelottavaa koska kammottavampaa mun mielestä on yksinolo, vaikka luulisi että siihenkin olisin jo tottunut....

Mutta joo, ruikuttamista ei kannata edes aloittaa koska se on ensiaskel epätoivoon. Päivä kerrallaan varovaisesti silmät auki niin ehkä joku huomaa minutkin *plur* (tai minä huomaan ensin... jotenkin tuntuu et taidan kulkee hiukan laput silmillä kun en tajua ikinä mitään... *kikakika* )

*piis*
henkkat

Posts: 528

#3869 • • henkkat

Armin:
Mikäs täällä on jumittaessa, vaikka luulen kyl et kukaan ei tuu mua täältä luukusta hakemaan et täytyy kyl varmaan tehdä itse jotain, mutta kun tapaisi edes jonkun kenen eteen viitsisi tehdä jotain... kun kaikilla ihmisillä on niin kaameet sitoutumiskammot, mikä mun mielestä on tosi pelottavaa koska kammottavampaa mun mielestä on yksinolo, vaikka luulisi että siihenkin olisin jo tottunut....

Mutta joo, ruikuttamista ei kannata edes aloittaa koska se on ensiaskel epätoivoon. Päivä kerrallaan varovaisesti silmät auki niin ehkä joku huomaa minutkin *plur* (tai minä huomaan ensin... jotenkin tuntuu et taidan kulkee hiukan laput silmillä kun en tajua ikinä mitään... *kikakika* )

*piis*


dämn! mitenkä sua ei oo muka kukaan houmannu.huom huomannu..*pihkassa*
Epailija

Posts: 5,636

#3870 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Armin:
kun kaikilla ihmisillä on niin kaameet sitoutumiskammot, mikä mun mielestä on tosi pelottavaa koska kammottavampaa mun mielestä on yksinolo, vaikka luulisi että siihenkin olisin jo tottunut....



Noh noh, eipäs yleistetä. Itse en ainakaan tiedä kovin montaa sitoutumiskammoista. Tiedän kyllä sellaisia ihmisiä, jotka eivät halua vielä sitoutua, koska ”nuoruudesta pitää nauttia”. Harvassa ovat ne, joita ajatus sitoutumisesta sinällään ahdistaisi etenkään silloin jos löytyy sopiva henkilö. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että suhteeseen ryhtyminen vaatii enemmän rohkeutta kuin yksinolo. Ja voi muuten käydä niinkin hassusti, että on suhteessa, sitoutunut, mutta silti yksin.

Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse - ja isot hämähäkit.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

~caro~

Posts: 184

#3871 • • ~caro~
meizi siirty tänne..... *jiihaa* *slurps*
-P

Posts: 4,972

#3872 • • -P

~caro~:
meizi siirty tänne..... *jiihaa* *slurps*



ei se mitään, kyllä ottajia löytyy *nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#3873 • • pia^^ Guest
Täällä sitä vaa pysytää, mut nyt alkaa jo sinkkuiluki maistuu puulta, aluks oli kivaa... ei enää *grr*
Avatar
#3874 • • astaroth Guest

pia^^:
Täällä sitä vaa pysytää, mut nyt alkaa jo sinkkuiluki maistuu puulta, aluks oli kivaa... ei enää *grr*


Mä olen sitten hätävarana sulle, jos paha hätä iskee.*vink**iloinen*
sapeli

Posts: 11,768

#3875 • • sapeli jokukukamikä?
Sitä alkaa jossain vaiheessa ihmettelemään osaako enää toisen kanssa edes olla - tuntuu siltä että on flirttailunkin jalo taito kokonaan unohtunut... *blush*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Karvinen

Posts: 699

#3876 • • Karvinen SekaiSin MariSta
*uuh* täällä ollaan taas... mut ei se mitään, elämä hymyilee*eiei*... kyllä niitä uusia ihastuksia tulee, (siihen rakkauteen en usko... ) *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Say-Me

Posts: 80

#3877 • • Say-Me
Yerrright... täällä edelleen. F*ck the juhannus!

--
Laugh now, but one day we'll make the rules.

Fentae

Posts: 186

#3878 • • Fentae
Mulla ei ole koskaan ollu ketään... *uuh*
Howdy

Posts: 7,955

#3879 • • Howdy Oldie

Fentae:
Mulla ei ole koskaan ollu ketään... *uuh*



Ja sähän oletkin niin vanha että *nauru* kuule kyllä sä kerkeet vielä vaikka kuinka ja monta kertaa .. men ymmärrä miks jengi stressaa tollasta jo 17 vuotiaana *ding*

--
Käpy vailla vertaa

ZaZa

Posts: 262

#3880 • • ZaZa
Mä en oikeesti jaksa tätä sinkkuiluu enää... *grr* Mut ehkä mä vielä tän kesän aikana pääsen täältä pois... Voi olla... *hih* *joo*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan