SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,922 views

lostgone

Posts: 2,493

#3881 • • lostgone

Fentae:
---
Howdy:
Ja sähän oletkin niin vanha että *nauru* kuule kyllä sä kerkeet vielä vaikka kuinka ja monta kertaa .. men ymmärrä miks jengi stressaa tollasta jo 17 vuotiaana *ding*

---
Toi oli puoliks läppänä! *nauru* Ja tiedän että ei kannata stressata. *joo*

edit. Mut ajattele niitä 9-14 vuotiaita jotka etsii ”SEURAAA!!!1!1!!!!!1!!!11111” Kissiin chatista! Ja puhuu että ”mä nq oo jo 11v eix mul pitäz olla j nq boyfrendi!?!111!11?”
Niille pitäis kertoa toi mitä sanoit mulle! *joo*


Tässä valitusaiheessa..14-17..jotain eroa*täh* --teen*vink* Pitää kertoa..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Emulator

Posts: 213

#3882 • • Emulator The Lost Soul
Mä päätin et mä lähen täältä täs joku päivä. siihen voi mennä päivä tai vuosi, ei mikään kiire, koska Mä tiedän että jossain on se kultainen ihminen joka ansaitsee ja arvostaa mut/mua sellaisena kun olen eikä rahojeni tai minkään muun takia :) Mä luotan että maailma ei ole vielä niin mätä ettei enää löytyisi aitoja ihmisiä antamaan aitoa rakkautta ^^ Varmasti vielä jostain löytyy se joka huomaa mun hyvät puolet ja jolle ne riittää

*toivossa on hyvä elää*

--
<3

Howdy

Posts: 7,955

#3883 • • Howdy Oldie

Epailija:
---
Armin:
kun kaikilla ihmisillä on niin kaameet sitoutumiskammot, mikä mun mielestä on tosi pelottavaa koska kammottavampaa mun mielestä on yksinolo, vaikka luulisi että siihenkin olisin jo tottunut....

---


Noh noh, eipäs yleistetä. Itse en ainakaan tiedä kovin montaa sitoutumiskammoista. Tiedän kyllä sellaisia ihmisiä, jotka eivät halua vielä sitoutua, koska ”nuoruudesta pitää nauttia”. Harvassa ovat ne, joita ajatus sitoutumisesta sinällään ahdistaisi etenkään silloin jos löytyy sopiva henkilö. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että suhteeseen ryhtyminen vaatii enemmän rohkeutta kuin yksinolo. Ja voi muuten käydä niinkin hassusti, että on suhteessa, sitoutunut, mutta silti yksin.

Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse - ja isot hämähäkit.




Veit sanat suustani .. *joo*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#3884 • • HRDance Guest
täällä ollaan ja pysytään, ellei joku mua huoli *nauru* OTTAKEE tai JÄTTÄKEE! *muhaha*
sapeli

Posts: 11,768

#3885 • • sapeli jokukukamikä?

Avernian:
---
sapeli:
Sitä alkaa jossain vaiheessa ihmettelemään osaako enää toisen kanssa edes olla - tuntuu siltä että on flirttailunkin jalo taito kokonaan unohtunut...

---


Ei niin hauskaa harrastusta kannata unohtaa. Ja sitä voi harrastaa (ja vaikka harjoitella, jos siltä tuntuu) vapaasti, koska se ei tarkoita mitään. Just a little fun.
Flirttailu rokkaa. *iloinen*



Onhan se hauskaa joskus vähän vihjailla, mutta jotenkin mulle tulee siitä sellanen epärehellinen olo, kun ei sitten kuitenkaan oikeastaan sillä tarkoita mitään... Mä oon sellanen maitopoika ja hirveen kiltti enkä ollenkaan kiinnostunut mistään yhden yön tai edes viikon jutuista. *enkeli*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Epailija

Posts: 5,636

#3886 • • Epailija Physicist, 2nd class.

sapeli:
Mä oon sellanen maitopoika ja hirveen kiltti enkä ollenkaan kiinnostunut mistään yhden yön tai edes viikon jutuista. *enkeli*



Sittenhän meitä on kaksi. *piis*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Piiuzki

Posts: 870

#3887 • • Piiuzki
plää..en tänne oo kirjotellu..sinkku oon ja varmaan sinkkuun pysyn aina ei mua hullukaa jaksais varmaankaan *justjoo* mut on tää yksin oleilu kyl vähä tylsää välil mut onneks tähän on tottun *nauru*
wallu

Posts: 125

#3888 • • wallu
Joo tosiaan alkaa olla jo aikaa kuivaa tämä sinkkuilu pitemmän päälle*grr*
meinasin päästä penkkareiden aikaan pois, mut en ilmeisesti sitten kelvannu sille tytölle*uuh* Prkl kun ensi annetaan ymmärtää muttei sitten ymmärretä antaa*kivatsulle* MUR!! Ilmeisesti helpompi kumminkin olla ihan vaan yksikseen ja ”nauttia” elämästä ja kavereista näin kesällä*heiii*
Sucy

Posts: 256

#3889 • • Sucy
Kaikilla näyttää olevan kauhee kiire pois sinkkuilusta!! Itse kun juuri rupean itseäni taas sinkuksi mieltämään!
Tuntuu kyllä, etten reilun kahden vuoden jälkeen enää osaa olla sinkku...mut kait se on parempi näin!!!
Ei ainakaan tarvii kellekkään tilittää menemisistään ja teoistaan!!!

Sinkkuilu on sittenki jees!
pululu

Posts: 1,102

#3890 • • pululu .jemmutti.

Epailija:
---
sapeli:
Mä oon sellanen maitopoika ja hirveen kiltti enkä ollenkaan kiinnostunut mistään yhden yön tai edes viikon jutuista. *enkeli*

---


Sittenhän meitä on kaksi. *piis*



olette löytäneet toisenne! hienoa *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Avatar
#3891 • • Jonulih Guest
Sinkkuilu on kivaa, tasan siihen asti kun ei saa seksiä säännöllisesti.
marre

Posts: 105

#3893 • • marre pieni punapää
täällä edelleen. *uuh* toivottavsti ei enää pitkään. *nauru*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

Nemes

Posts: 2,099

#3894 • • Nemes Balearium
täällä kans vie ollaan... muutan kerran meinannu päästä pois mut omasta tahdosta ollaan takas tultu...
sapeli

Posts: 11,768

#3895 • • sapeli jokukukamikä?

pulu-chan:
---
Epailija:
---
sapeli:
Mä oon sellanen maitopoika ja hirveen kiltti enkä ollenkaan kiinnostunut mistään yhden yön tai edes viikon jutuista. *enkeli*

---

Sittenhän meitä on kaksi. *piis*

---

olette löytäneet toisenne! hienoa *nauru*



No Epailija, pistetääkö hynttyyt yhteen? *vink* *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jazmine

Posts: 1,009

#3896 • • Jazmine Pösilö

Jonulih:
Sinkkuilu on kivaa, tasan siihen asti kun ei saa seksiä säännöllisesti.


Niin se taitaa olla.. alkasin itekki aatteleen asiaa tolta kantilta..*ding*
Ja nyt alkaa kyl tuntuun et seksi ei ois pahasta.. ihan vähän vaan ees...pikkuriikkisen *vink* *pahis*

Mut mie tahon oman toyboyn!!!!!!!!!!! HETI! *plur*

[muokattu 5.7.2004 03:27]

--
Polcca on parasta *sydän*

:cybadogg:

Posts: 38

#3897 • • :cybadogg: Team Raaka Raisio

Sucy:
Kaikilla näyttää olevan kauhee kiire pois sinkkuilusta!! Itse kun juuri rupean itseäni taas sinkuksi mieltämään!
Tuntuu kyllä, etten reilun kahden vuoden jälkeen enää osaa olla sinkku...mut kait se on parempi näin!!!
Ei ainakaan tarvii kellekkään tilittää menemisistään ja teoistaan!!!

Sinkkuilu on sittenki jees!




Sinkkuilu roks*vink* tiedäthän???*nauru* kyllä se siitä...
Flamie

Posts: 478

#3898 • • Flamie

Nemes:
täällä kans vie ollaan... muutan kerran meinannu päästä pois mut omasta tahdosta ollaan takas tultu...



Näin on.. *uuh*
Epailija

Posts: 5,636

#3899 • • Epailija Physicist, 2nd class.

sapeli:
No Epailija, pistetääkö hynttyyt yhteen? *vink* *hih*



Kieltämättä houkutteleva tarjous. En kyllä oikein ole poikien perään, mutta ei kuulemma saa olla nuuka. *vink* Koska edessä on kuitenkin muutto lahden toiselle puolelle reilun kuukauden päästä, niin aika ei valitettavasti ole oikein otollinen suhteelle. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Elmiira

Posts: 1,446

#3900 • • Elmiira

infiana:
---
Jää~*:
Mun mielestä ois kyllä hyvä, jos vois jostain tilata itselleen miehen
---


nii just... niinku pitsaa... mulle lihaksikas frutti di herkkupeppu rapeella pohjalla... ja iso kokis...
*slurps*




Kaverit kyllä sunnitteli sellaista ”kotikrapula” -yritystä...
Sieltä sais sit tilattua itselleen krapula aamuina (tai miksei muulloinkin) miehen (tai naisen) ja pizzaa ja limpparia *nauru*

Tämän toteutumista odotellessa täytyy kuitenkin yrittää keksiä jotain muuta *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~