19,912 posts, 996 pages, 8,102,440 views
Keeerin:
Mä taidan vaihtaa noi bileet tavis baareihin ja känniääliöihin..Perkules..On se nyt kumma, kun ei löydä bilekansasta itselleen paria..On ihan eunukkia kansaa ku kaikkia tuntuu vaan kiinnostavan musa ja tanssiminen..
Tässähän täytyy kohta jo käydä heruttamaan ja vonkaamaan miespuolisia..ettei ihan impeytyisi!! *muhaha*
Ozie:
---
TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla... mun elämäntilanteeseen näyttää näköjään sinkkuilu toimivan paljon paremmin, ku seurustelu
---
Joo sama juttu ainaki tälleen kesällä. Sopii jotenki mulle. Mut sit taas ku syksy tulee....
Mulla on idea mitä aion yrittää kokeilla: aina jos tuntuu siltä että on rinnassa tyhjä kolo ja on yksinäistä, piristä jonkun toisen päivää - vaikka ventovieraan. Kun rakkautta jakaa tarpeeksi maailmaan, se tavoittaa sinut myös nopeammin.
shine:
Ja hyvä niin, koska miehet tuottaa pelkkää surua.
Ei paljon enää seurustelu kiinnosta.
Astaroth:
---
shine:
Ja hyvä niin, koska miehet tuottaa pelkkää surua.
Ei paljon enää seurustelu kiinnosta.
---
Tää on taas näitä...
Tuotanko minä sinulle surua? Tuottavatko Klubituksen muut miehet sinulle surua? Tuottaako Klaukkalalainen kiskamyyjä Jani sinulle surua? Tai se karhupukuun pukeutunut äijä Ähtärin mainoksesta?
Viimeisin vaihtoehto varmaan eniten. Me miehethän ollaan kaikki niin mulkvisteja. :/
Taukoa sekkailusta? Mä oon jotenki kuvitellut, et seukkailu on sellaista, mikä tapahtuu kun on tavannut sellaisen ihmisen, jonka kanssa vain haluaa olla, eikä pysty olemaan erossa. Eikä niin, että kliks, nyt onkin sellainen olo että voisi seukkailla, sopiva kumppani tänne kiitos:Sade*:
Mut ite voisin ainaki pitää vähä taas taukoo seukkaamisesta, ei oo yhtään sellanen fiilis et kaipaisin jotai suhdetta täl hetkel. Tosin tääki tunnetila voi muuttuu minä sekunttina tahansa mut tuntien.
keisha:
---
Sade*:
Mut ite voisin ainaki pitää vähä taas taukoo seukkaamisesta, ei oo yhtään sellanen fiilis et kaipaisin jotai suhdetta täl hetkel. Tosin tääki tunnetila voi muuttuu minä sekunttina tahansa mut tuntien.
---
Taukoa sekkailusta? Mä oon jotenki kuvitellut, et seukkailu on sellaista, mikä tapahtuu kun on tavannut sellaisen ihmisen, jonka kanssa vain haluaa olla, eikä pysty olemaan erossa. Eikä niin, että kliks, nyt onkin sellainen olo että voisi seukkailla, sopiva kumppani tänne kiitos:
linnu:
Seurustelu mitään turhaa ole. Suhteet menee rikki ja se kasvattaa.
Vuoden seurustelu meni juuri poikki. Päivääkään en kadu. [...]
Miten se että suhde ei kestä koko elinikää tekee seurustelusta turhaa? Jos jollain on ihanaa sen viiden vuoden ajan, minkä suhde kestää, niin eikö silloin kannata nauttia suhteesta niin kauan kuin ehtii?PMS:
seurustelu o ihan turhaa. suhteet menee poikki joka tapauksessa 5 vuoden välein viimeistään! itseasiassa ystäväpiirissäni ja suvussani (no okejdå oli mummol ja papal onnettomat 20 v avioliitot + ero) kenelläkään ei ole ollut 10 vuotta pidempään kestänyttä suhdetta _o/ seksi sen sijaan
keisha:
---
PMS:
seurustelu o ihan turhaa. suhteet menee poikki joka tapauksessa 5 vuoden välein viimeistään! itseasiassa ystäväpiirissäni ja suvussani (no okejdå oli mummol ja papal onnettomat 20 v avioliitot + ero) kenelläkään ei ole ollut 10 vuotta pidempään kestänyttä suhdetta _o/ seksi sen sijaan
---
Miten se että suhde ei kestä koko elinikää tekee seurustelusta turhaa? Jos jollain on ihanaa sen viiden vuoden ajan, minkä suhde kestää, niin eikö silloin kannata nauttia suhteesta niin kauan kuin ehtii?