SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,803 views

Jazmine

Posts: 1,009

#8141 • • Jazmine Pösilö

KooKie, 11.1.2006 20:41:
Tää on mun koti. Mun maailmassa on sen koko olemassaolon ajan ollut vaan yksi jätkä, joka on pystynyt antamaan mulle toisen kodin, missä oon myös viihtynyt. En sano viihdyinkö siellä paremmin vai huonommin, on vaikea lähteä erottelees yksityiskohtia, kun kummassakin on omat hyvät puolensa, toisaalta siitä on niin pitkä aika, etten enää muistakaan kunnolla. Vaikka olenkin "sinkku", en tunne olevani yksin, enkä mitenkään vaillinainen ihmisenä ja vielä vähemmän tunnen, että mun elämässä ois joku "aukko", joka miehen tulisi täyttää. (Voi hitto näiden sun lauserakenteides ja sanavalintojes kanssa tyttö *blush*) Mun elämä on täydellistä just näin, mutta en sano, ettei se vois olla erilailla täydellistä myös seurustellessa. Mä en vain oo aatellu kokeilla millasta se seurustelu nyt ois, koska en _uskalla_ pilaa tätä täydellisyyttä, jonka oon itseni kanssa tavoittanut. Enkä mä nyt oo törmännytkään ihmiseen kenen kanssa haluaisin "kokeilla": kaikki ahdistaa heti, kun saan selville, että ne haluais "kokeilla" ja mä otan sen varotuksena, ettei kannatakaan lähteä pelleilemään. Oon löytänyt joskus ihmisen, kenen kanssa ei ahdistanut, niin ootan, että löytyy samanmoinen, ennenkuin oon valmis luopumaan nykyisestä elämäntyylistäni. Tää on aivan liian mahtavaa pilattavaks tai ees katkastavaks jonkun piiripienipyörii -pelleilyn takia. *plur* Elämä on. *sydän*



Mullakin oli bout 4 vuotta sitten samanlainen tähtihetki.
Mä todellakin viihdyin silloisessa elämätilanteessani.
Olen yrittänyt nyt samaa, kun samassa tilanteessa olen, mutta ei onnistu pirullakaan. *hmph*
No, ehkä viimeks asiaa auttoi se, että seurustelin juoppopilleristidaijun kanssa, josta pääsin eroon...
Ah sitä vapautta *sydän*
Mä todella olin onnellinen sinkkuna *hymy*
Mulla oli kaikki, siinä, sillä hetkellä.

--
Polcca on parasta *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#8142 • • sapeli jokukukamikä?

martina, 11.1.2006 20:24:
---
Jutu, 11.1.2006 20:02:
Mä nyt sit vissiin kuulun sinne tuulikaappijengiin *ding* Tai en mä tiedä. Mutta täällä mä en kuitenkaan haluu olla kokonaan *nauru*
---
tuulikaappijengi? *nauru*



Jee! *jiihaa* Termi tarttuu! *hih*

Tuulikaappihan on tietenkin se välitila sinkkuluukun ja seukkausluukun välissä *hymy* Siinä hengaillaan kun ei tavallaan enää ole sinkku mutta ei vielä uskaltaudu tunnustautumaan seukkajaksikaan *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Optik

Posts: 1,691

#8143 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Onks tää tuulikaappijengi jollainlailla samantyylinen ku tuulipukujengi, vai liikkuuks ne täysin eri hoodeissa? *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

sapeli

Posts: 11,768

#8144 • • sapeli jokukukamikä?

Optik, 13.1.2006 23:25:
Onks tää tuulikaappijengi jollainlailla samantyylinen ku tuulipukujengi, vai liikkuuks ne täysin eri hoodeissa? *ding*



En enää kyseiseen jengiin kuulu mut aiemmin ainakin siellä ei ollut minkäänlaista pukukoodia *pepsodent* Kyl siel kaikenlaista porukkaa ramppaa *joo* Tosin suurin osa oli suht hyvin pukeutuneita *ding* Loput jumitti sinkkuluukussa *vink* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nomic

Posts: 4,120

#8145 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
/me on myytävänä. varusteet tulee kaupanpäälle. /msg me
domi

Posts: 7,069

#8146 • • Edited domi Työn sankari.
Mullon jalka oven välissä, mut joku ääliö iskee sitä ovee kiinni kokoajan *uuh* *nauru*
Ja sitäpaitsi, ennenku mullon lvl20 priest, ni en ala yhtään mitään. *igor*
Jutu

Posts: 3,054

#8147 • • Jutu Blondi

sapeli, 13.1.2006 22:56:
Jee! *jiihaa* Termi tarttuu! *hih*

Tuulikaappihan on tietenkin se välitila sinkkuluukun ja seukkausluukun välissä *hymy* Siinä hengaillaan kun ei tavallaan enää ole sinkku mutta ei vielä uskaltaudu tunnustautumaan seukkajaksikaan *hihu*


Siis toihan on ihan loistava termi *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mimir

Posts: 1,366

#8148 • • Mimir Rouva Yninä
Minä olen nyt sitten siirtynyt pois tuulikaapista, uusi sijaintini on tuolla toisen luukun puolella *hihu*

--
[Wings are growing on her.]

Siren

Posts: 826

#8149 • • Siren Seinäruusu

Mimir, 15.1.2006 17:32:
Minä olen nyt sitten siirtynyt pois tuulikaapista, uusi sijaintini on tuolla toisen luukun puolella *hihu*




Onnittelut!!! Ehkä mäki joskus jonain kauniina päivänä voin seurata sua ja hypätä sinne toiselle puolelle *hymy*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Lauruska

Posts: 821

#8150 • • Lauruska nihkee
Kylläpä täällä välillä uuvuttaa olla *uuh*
Siren

Posts: 826

#8151 • • Siren Seinäruusu
^^^ollaan samiksia *iloinen*

mut tosiaan, kyl täällä oleminen alkaa jo pikku hiljaa v*****aa..

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

RiD

Posts: 2,817

#8152 • • RiD Nukemi
:(

--
*super* *possu*

onni3mk

Posts: 3,973

#8153 • • Edited onni3mk Onni on.
*pihkassa*

--
Onni on.

Tarsu

Posts: 2,449

#8154 • • Tarsu
tää on mahtava luukku!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

martina

Posts: 1,875

#8155 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mä tykkään mennä itsenäisesti oman mieleni mukaan, enkä halua olla selitysvelvollinen kenellekkään mun tekemisistä.
plus, mä en koskaan ihastu joten en oo seukannu ku vaan muutaman kerran.

joskus mä kyl ajattelen, et ois kiva jos ois joku erityinen eikä sillon kaipais mitn muuta.mut tähän mennessä ainoot tähdelliset on joko ollut täysin sekopäitä tai tapailuastetta pitemmälle haluamattomia.

mä ehkä eniten pelkään sitä, että jos sitoudun, mun elämää jarrutettais tjn. koska haluan tehdä niin paljon kaikenlaista ja matkustella ym. mun suurin pelko on se, että löydän itteni jostain siwan kassalta ja mulla on aviomies ja kakarat, enkä oo onnellinen.
kai mun pitäis hommata joku yhtä seikkailunhalunen viekkuun tjn.
Sjel

Posts: 371

#8156 • • Sjel Apprentice.
Lahjoitetaan sisäsiisti uros uuteen kotiin. Vähän käytetty, osaa myös siivota.
Runko on hieman kärsinyt ajan saatossa mutta pienellä ehostuksella tulee yhteiskuntakelpoinen vielä.
Kiinnostuneet msg :)

--
Will work for bandwith. :)

pirpeli

Posts: 5,533

#8157 • • pirpeli
Mulle sanottiin, että mä en saa piileksiä.
Täällä mä siis olen :D
Haha, tuskin lähen pois, mut jos jotakuta 25-32vee urosta sattuu kiinnostaa, niin antaa mennä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Fresia

Posts: 764

#8158 • • Fresia vähän outo
Hemmetti sentään, kun en tiedä oonko täällä vai toisessa luukussa vai oonko edes tuulikaapissa *igor* En halua koko ajan toiselta sitä kysellä ettei se pelästy... BLAAH *ding* Mitä jos tää onkin sille toiselle pelkkää seksiä, mulle enemmän. Haluan kokonaan täältä pois, en vaiheilla enää. *hmph*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#8159 • • GoA Guest
Sunnuntait on kyl sellasia päiviä että alkaa tämä yksinäisyys ärsyttämään. Onneks huomenna on maanantai niin on taas tekemistä kun on duunia ja voi käydä reenailemassa. :)
piipaa

Posts: 256

#8160 • • piipaa

Fresia, 15.1.2006 20:42:
Hemmetti sentään, kun en tiedä oonko täällä vai toisessa luukussa vai oonko edes tuulikaapissa *igor* En halua koko ajan toiselta sitä kysellä ettei se pelästy... BLAAH *ding* Mitä jos tää onkin sille toiselle pelkkää seksiä, mulle enemmän. Haluan kokonaan täältä pois, en vaiheilla enää. *hmph*


Vähän sama tilanne...
Hitto ku ei jaksais pohtia tälläsii asioi...*igor*