SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,800 views

Firefox

Posts: 47

#8181 • • Firefox

Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"

Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist



Allekirjoitan! Mulla ei ainakaan oo mikään erityinen hinku parisuhteeseen. Viime keväänä muutin ekaa kertaa yksin asumaan, himastakin muutin suoraan silloisen jätkäkaverin kanssa yhteen. Oon oppinu nauttimaan omasta rauhasta ja vapaudesta - ja omasta seurasta :) Vasta nyt on oikeestaan oppinu tuntemaan ittensä.

Loppuvuoden taas seurustelin, mutta kun se ei toiminut, niin ei ollu tarvetta vajota maan rakoon kärsimään tai sirotella tuhkaa päälleen, kun tiesi että yksinkin pärjää ja se voi olla jopa helvetin hauskaa! Ei tarvii suotta stressailla...Kourallinen hyviä frendejä pitää kyllä järjissään, ihan yksin ei kai kenenkään ole hyvä olla.

--
It*s now or never...

RiD

Posts: 2,817

#8182 • • RiD Nukemi
Hauskaahan ja nautinnollista tää on, eitarvi ollenkaa selitellä omia menemisiää tai hakea jonku hyväksymystä.

Harvoin on niitä hetkiä että oikeesti tahtois muutosta. Ehkä oon vaan sit joku lonely strider (ts. chuck norris.)

--
*super* *possu*

Cloudberry

Posts: 493

#8183 • • Cloudberry
Uaah.. Vaikka kaikki aina meneekin vituiksi viimeistään siinä vaiheessa kun virallistaa jotain niin otan riskin, here goes:

Ei yksin tarvitse olla yksinäinen, ja mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.. Minusta sinkkuilu oli kyllä helvetin hauskaa. Tai siis oli aikansa, mutta ei se pitemmän päälle sopinut mulle.. *eiei*

Nyt olen onnekseni tavannut ihanan ihmisen, joka on riittävän itsenäinen ja omituinen, että se jaksaa katella mua, ja sama toisin päin. Kaikki mitä olen hakenut löytyy samasta paketista: älyllistä haastetta, luovaa hulluutta, villiä seksuaalienergiaa.. *joo*
Puolessatoista vuodessa (josta ollaan virallisesti seurusteltu viimeinen puol vuotta) siitä on tullu mulle rakas ystävä, jonka kanssa viihdyn tilanteesta/muusta seurasta riippumatta; hauskaa on ja tekemistä riittää. Joskus on kiva myös olla vaan ihan rauhassa kahdestaan.. (esim. vaahtokylvyssä, mmm.. *hih*)

Aiemmin sitä etsi tietynnäköistä tyyppiä, joka kuuntelisi tietynlaista musiikkia jne., mutta iän ja kokemuksen myötä asiat meni erilaiseen tärkeysjärjestykseen. Ajatella, punapartainen hevari voi oikeasti olla parasta mitä tiedän! *nauru*

Parasta on että voin arvostaa ja kunnioittaa poikaystävääni ystävänä, kumppanina, tulevana kolleegana.. Ja tuntea, että tunne on molemminpuolinen! Kerrankin saan takas sen mitä itse investoin suhteeseen, enemmänkin.

Lukuisten epäonnistuneiden suhteiden jälkeen oli vaikea alkaa luottamaan toiseen. Myös ihan perusjutut kuten yleinen toisen huomioon ottaminen, oman arjen järjestäminen seurustelun mahdollistavaksi sekä jonkinlainen "tilivelvollisuus" omista menemisistä ja tekemisistä tuntuivat aluksi vaikeilta. Toivon ja uskonkin että me mennään silti "vaikeuksien kautta voittoon". Elämä tuntuu kuitenkin loppu viimeksi mielekkäämmältä parisuhteessa kuin yksin.

Ollaan alettu etsimään yhteistä asuntoa.. Tämän tyypin otan pitääkseni, ja koitan kaikin mahdollisin mokomin pysyä tuolla toisessa luukussa! *plur*

*sydän*
Firefox

Posts: 47

#8184 • • Firefox
Good for you, Cloudberry :)

--
It*s now or never...

Nex

Posts: 83

#8185 • • Nex
juu, no itse näin 4 vuoden suhteen jälkeen oon ajatellu pysytellä kaukana miehistä ainakin _sillä_ tavalla...että ainahan kavereita voi olla.huonoja kokemuksia lähinnä miehistä.ällöttää lähinnä miehet jotka ajattelee vaan seksiobjektina...et sit ku löydän semmose ihqpeipeepoxin jolle seksi ei oo elämä niin vois ajatella jotn...mut eihä semmosii oo o_ O !
sinkkuna on joo ihan hauskaa just sen takii ettei tarvi stressata jonkun äijän sekoiluja jne. ja muutenkin suhde on stressaavaa kaikipuolin verrattuna sinkkuiluun. sinkkuilun varjopuoli mulle on kuitenki se et ei oo mukava nukkua yksin ja sillai ois ihana tuntee et joku rakastaa.
RiD

Posts: 2,817

#8186 • • RiD Nukemi
Ne ajattelevat miehet ja mr finland looksit ei aina kulje käsikädessä :D

Iso osa noista edustavistakin "söpöistä" divatötteröistä on aikapitkälti sen fyysisen painimis osuuden perässä. Sama pätee naisiin, ite oon huomannu et ne kauneimmat ja villeimmät ei oo ainakaan ikinä ollu persoonaltaan niitä jotka ois mulle yhtään kolahtanu. Sinkkuillessa voi makostella vaikka mitä, ja tehdä oikeesti juttuja kavereitten kanssa ilman että tarvii pelätä loukkaavansa jotain sua kaipaavaa oliota. i liek <3

--
*super* *possu*

MesMeRise

Posts: 667

#8187 • • MesMeRise Spinnamon
Sinkkuilu on ihan mukavaa jos sulla on ystäviä jotka on sinkkuja.
Mullakin suurin osa tutuista seurustelee ja mene niiden kanssa nyt johonkin baariin rettelöimään ku ne 12 ilmoittaa olevansa jo liian väsyneitä (ts lue rivien välistä meitä panettaa jo)

Se oliski ku keksis tekemistä. Olen mä tän vuoden nyt keksiny, mutta nytte alkaa ottaa jo pannuun ku olis ihan kiva joskus vaikka söpöilläkki *nyyh*

Ehkä se joillekkin ihmisille sopii, että ovat sinkkuja. mutta niinku täällä jo joku totesi, että jos yksinkertaisesti sattuu olevan parisuhdeihminen ja tuntevan että joku siinä vierellä täydentää sua, niin olis se vaan niin mielettömän mukavaa. *uuh*

Halipulaki jo *hmph*
Cloudberry

Posts: 493

#8188 • • Cloudberry

Tulit niinku oikein hieromaan kaikkien yksinäisyyttään valittavien sinkkujen naamaan tuota ilosanomaasi *nauru*



Nimenomaan! *nauru*

No ei vaan pointti oli lähinnä se, ettei sinkkuiluun kannata hajota, vaikka välillä (tai useimmiten, niin kuin minä..) kaipailisikin suhdetta. Sinkkuna elää sen mukaan ja koittaa ottaa siitä irti minkä saa, voi se olla kivaakin. Asioilla on kuitenkin tapana muuttua, ja jos sitten joskus kompastuu rakkauteen niin voi huoletta sitoutua siihen kun eipähän ainakaan ole jäänyt nuoruus menemättä/ tekemättä/ kokematta...
Ei kaikki ihmiset kaipaa kumppania tai valitse parisuhdetta missään vaiheessa elämäänsä, mutta jos elämältä haluaa omakotitalon ja lapsia niin ei kannata masentua yksin. Pitää uskoa että kaikella tapahtuvalla on tarkoituksensa, myös ikävillä asioilla kuten yksinäisyydellä, ja että hyviä asioita kyllä sattuu omalle kohdalle kun on niiden aika. *joo*
Oleanterinkukka

Posts: 183

#8189 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Sinkkuilu on oikeesti ihan hanurista. HALUAN MIEHEN!!! *nyyh**hmph**grr*

Tuliks selväks? *vink*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

provision

Posts: 178

#8190 • • Edited provision



Niiiin... Siinä on se JOS. Mut kyllä näin reilun vuoden jälkeen sitä tekemistä alkaa keksiä.

Välillä on sellanen *nyyh* olo, kun näkee nuoriapareja vauvojen kanssa. Sattuu niin helvetisti, kun aattelee, että saakohan ite koskaan kokea sitä. Vaikka järjellä ajateltuna mullakin on vielä monta monituista vuotta tehokasta peliaikaa jäljellä. Mutta silti...



*tic* *tac*
wiwi

Posts: 1,575

#8191 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:34:
Oon taas sinkku. Mun elämäni mies osoittautui liian rentuksi. Ok, mä ymmärrän silloin tällöin pössyttelyn, mutta että kaksi iltaa peräkkäin juodaan kavereiden kanssa kaljaa ja poltellaan, eikä seuraavana aamuna päästä töihin. Huono piirre lasteni isälle. Ei auttanut selitykset kun kuulin yhteisiltä tutuilta tästä poikain sessiosta... Siispä kierrätykseen mokoma.

Missä te ootte te "pikkuisen rentut" kunnon miehet?! Ette te kaikki voi olla varattuja. *nyyh*



Öh..Tarkottaakohan toi nyt sitä että mä oon joku pahemmanlaatunen renttu? Mä kun ajattelin vaan olevani gladlynt, iloluontoinen*känni**tirsk*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Uhuu

Posts: 844

#8192 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
enpä ois uskonut tätä päivää näkeväni, mutta näin vaan on...
mul on varmaan kevättä rinnoissa, kun teksi mieli pois täältä.. =)

-kelpaiskojokunirppauhuunokalle

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Oleanterinkukka

Posts: 183

#8193 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

lyyti, 17.1.2006 09:48:
---


Niiiin... Siinä on se JOS. Mut kyllä näin reilun vuoden jälkeen sitä tekemistä alkaa keksiä.

Välillä on sellanen *nyyh* olo, kun näkee nuoriapareja vauvojen kanssa. Sattuu niin helvetisti, kun aattelee, että saakohan ite koskaan kokea sitä. Vaikka järjellä ajateltuna mullakin on vielä monta monituista vuotta tehokasta peliaikaa jäljellä. Mutta silti...

---


*tic* *tac*




Tuttuakin tutumpi tunne!! Ja tuo peliaika tuntuu hupenevan niin älyttömällä vauhdilla, et pelottaa ihan toden teolla! *nyyh* Onneksi en oo ainut epätoivoinen tapaus kaveripiirissä. Mun kavereista vain yhdellä on lapsi. Pahimman vauvakuumeen sattuessa me ikisinkut saadaan tää napero hoiviimme ja samalla hyötyy äippä ja iskäkin, kun ne pääsee kemuttamaan. *tanssittel*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Oleanterinkukka

Posts: 183

#8194 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"

Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist




Nii mut entäs jos ei keksi? *uuh**täh*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Oleanterinkukka

Posts: 183

#8196 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

Firefox, 17.1.2006 00:21:
---
Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"

Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist

---


Allekirjoitan! Mulla ei ainakaan oo mikään erityinen hinku parisuhteeseen. Viime keväänä muutin ekaa kertaa yksin asumaan, himastakin muutin suoraan silloisen jätkäkaverin kanssa yhteen. Oon oppinu nauttimaan omasta rauhasta ja vapaudesta - ja omasta seurasta :) Vasta nyt on oikeestaan oppinu tuntemaan ittensä.

Loppuvuoden taas seurustelin, mutta kun se ei toiminut, niin ei ollu tarvetta vajota maan rakoon kärsimään tai sirotella tuhkaa päälleen, kun tiesi että yksinkin pärjää ja se voi olla jopa helvetin hauskaa! Ei tarvii suotta stressailla...Kourallinen hyviä frendejä pitää kyllä järjissään, ihan yksin ei kai kenenkään ole hyvä olla.



Rakas ystäväni! Ymmärrän sua, koska oot just sen verran mua nuorempi. Vielä muutama vuosi sitten mäkin olin ihan ok tyytyväinen sinkkuna olemiseen. Mutta liika on aina liikaa. Jos joutuu sinkkuilla vuosi toisensa jälkeen, niin kyllä se kuule alkaa pikkuhiljaa töksähtää aika pahasti... Ja kun se biologinen kellokaan ei yleensä tikitä vielä päälle parikybäsenä, niin mikäs siinä sinkkuillessa.

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Cloudberry

Posts: 493

#8197 • • Cloudberry

Pahimman vauvakuumeen sattuessa me ikisinkut saadaan tää napero hoiviimme ja samalla hyötyy äippä ja iskäkin, kun ne pääsee kemuttamaan. *tanssittel*



Kuulostaa pätevältä. *hymy*

Suosittelen kaikille "vauvakuumeisille" sinkuille (miksei muillekin) kurssittautumista MLL:n lastenhoitajaksi ja osallistumista siihen toimintaan, jos ylimääräistä aikaa ja energiaa tuntuu riittävän. Se on kivvaa puuhaa ja siitä saa korvaamatonta kokemusta omaa elämää/ omia muksuja ajatellen sekä pikkuisen rahaakin, ja yleensä hyvän mielen. *joo*
Avatar
#8198 • • emppu Guest
jotenki osuu silmät tänne ku kevät koittaa*nauru*


ps. nyt o vast tammikuu*igor*
Oleanterinkukka

Posts: 183

#8199 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

domi, 17.1.2006 10:20:
---
Oleanterinkukka, 17.1.2006 10:17:
---
Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"

Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist

---



Nii mut entäs jos ei keksi? *uuh**täh*

---

Miksei keksi? Etkai takerru liikaa suhteessa?



Tarkoitin lähinnä esim. myöhäisiä arki-iltoja jolloin lähes kaikki mun kaverit on kultiensa kainalossa, sunnuntaipäiviä, jolloin ne käy yhdessä kirppiksillä ja vanhempiensa luona syömässä ja lomia, jolloin ne lähtee yhdessä reissuun. Tällaisina hetkinä tunnen itseni aika yksinäiseksi. *nyyh*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

domi

Posts: 7,069

#8200 • • domi Työn sankari.

Oleanterinkukka, 17.1.2006 10:26:
---
Tarkoitin lähinnä esim. myöhäisiä arki-iltoja jolloin lähes kaikki mun kaverit on kultiensa kainalossa, sunnuntaipäiviä, jolloin ne käy yhdessä kirppiksillä ja vanhempiensa luona syömässä ja lomia, jolloin ne lähtee yhdessä reissuun. Tällaisina hetkinä tunnen itseni aika yksinäiseksi. *nyyh*


No, ei se niin kauheeta oo *lohduttel* hanki harrastus, voi sinne lomalle mennä yksinkin samoin kuin kirppiksellekin. Ja varmasti sunkin kaveripiirissä on tyyppejä, jotka on samoin sinkkuja :)