SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,107 views

Zapa

Posts: 1,393

#8221 • • Zapa Mr Wrangler

hallucinogen, 17.1.2006 11:47:
---
domi, 17.1.2006 11:44:
Itseluottamus on pop, tiiän omat hyvät ja huonot puolet, ja jos ei toinen tykkää niistä niin se on voi voi :)

---

Näin on, joskus vaan pirun hankala löytää samanhenkisiä ihmisiä :/ Toki sitä voi johonkin muunlaiseenkin ihastua mutta yleensä ainakin minä kiinnitän ihmisessä huomiota siinä, että on jotain/paljon yhteistä.


Toi on NIIN totta, että kumppanin täytyisi hyväksyä se toinen millainen hän sitten onkaan luonteeltaan. Ne on aika usein tuhoontuomittuja juttuja jos yrittää lähteä muuttamaan toista ihmistä mieleisekseen.

Se on kumma miten jotkut löytää jatkuvalla syötöllä juuri niitä "oikeita" ihmisiä kenen kanssa seurustella. Onko muut sitten sen verran ronkeleita ettei kaikki/kuka tahansa kelpaa. Itselläkin tuntuisi olevan se vaikeus, että niitä ihmisiä kenen kanssa voisi edes kuvitella aloittavansa pidempiaikaista tapailua tai muuta, ovat harvassa. No nyt on vasta 3kk sinkkuilua takana, eikä tässä niin aktiivinen ole edes jaksanut olla, mutta fiilis on tuo, että vaikeata tullee olemaan sen kumppanin löytäminen...
domi

Posts: 7,069

#8223 • • domi Työn sankari.

Zapa, 17.1.2006 12:15:
Toi on NIIN totta, että kumppanin täytyisi hyväksyä se toinen millainen hän sitten onkaan luonteeltaan. Ne on aika usein tuhoontuomittuja juttuja jos yrittää lähteä muuttamaan toista ihmistä mieleisekseen.

Se on kumma miten jotkut löytää jatkuvalla syötöllä juuri niitä "oikeita" ihmisiä kenen kanssa seurustella. Onko muut sitten sen verran ronkeleita ettei kaikki/kuka tahansa kelpaa. Itselläkin tuntuisi olevan se vaikeus, että niitä ihmisiä kenen kanssa voisi edes kuvitella aloittavansa pidempiaikaista tapailua tai muuta, ovat harvassa. No nyt on vasta 3kk sinkkuilua takana, eikä tässä niin aktiivinen ole edes jaksanut olla, mutta fiilis on tuo, että vaikeata tullee olemaan sen kumppanin löytäminen...


Oikeita ja "oikeita". Iteki monta kertaa luullut et nyt se oikee on tossa, ja muutama kuukausi niin plaah. Sillä on valittamista jostain jutusta. Mä ainakin lasken itseni niihin uppo-outojen luokkaan, eli kaukana normaalista (mikä on normaali), ja kyllä ainakin tälläkin hetkellä näyttäis hyvältä.

Tosin edelleen ootan siihen asti et oon lvl20 priest.
Jutu

Posts: 3,054

#8224 • • Jutu Blondi

Zapa, 17.1.2006 12:15:
Se on kumma miten jotkut löytää jatkuvalla syötöllä juuri niitä "oikeita" ihmisiä kenen kanssa seurustella. Onko muut sitten sen verran ronkeleita ettei kaikki/kuka tahansa kelpaa. Itselläkin tuntuisi olevan se vaikeus, että niitä ihmisiä kenen kanssa voisi edes kuvitella aloittavansa pidempiaikaista tapailua tai muuta, ovat harvassa.


Mä olen kuulema nirso. Ja kait siinä on jotain perää, koska mä olen tämän lyhyen elämäni aikana tavannut vain kolme ihmistä jotka on todella kolahtanut ja lujaa, kun taas ystäväni löytävät niitä oikeita tyyppejä aina kun tapaavat uuden ihmisen. Hassuinta tässä on, että kaikki kolme ovat todella erilaisia ihmisiä. Olen saanut sen käsityksen, että ihmisten ihastukset yleensä ovat samantyyppisiä keskenään *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#8226 • • Jutu Blondi

domi, 17.1.2006 12:43:
Expasin nopeesti, moro *hihu*/


Wau *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Viper

Posts: 187

#8227 • • Viper TEAM Kyntäjät

Jutu, 17.1.2006 12:30:
Mä olen kuulema nirso. Ja kait siinä on jotain perää, koska mä olen tämän lyhyen elämäni aikana tavannut vain kolme ihmistä jotka on todella kolahtanut ja lujaa, kun taas ystäväni löytävät niitä oikeita tyyppejä aina kun tapaavat uuden ihmisen.



Well, sanotaan että kauneus on katsojan silmässä. Toiset vaan rakastuvat jokaiseen vastaantulijaan. Eihän siinä ole mitään vikaa vaikkei olisi tullut vastaan edes sitä ensimmäistä. Voihan se toki harmittaa jos ei halua olla itsekseen *hymy*

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Viper

Posts: 187

#8228 • • Viper TEAM Kyntäjät

Oleanterinkukka, 17.1.2006 10:31:
---
ezzy, 16.1.2006 15:18:
---
Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:34:
Oon taas sinkku. Mun elämäni mies osoittautui liian rentuksi. Ok, mä ymmärrän silloin tällöin pössyttelyn, mutta että kaksi iltaa peräkkäin juodaan kavereiden kanssa kaljaa ja poltellaan, eikä seuraavana aamuna päästä töihin. Huono piirre lasteni isälle. Ei auttanut selitykset kun kuulin yhteisiltä tutuilta tästä poikain sessiosta... Siispä kierrätykseen mokoma.

Missä te ootte te "pikkuisen rentut" kunnon miehet?! Ette te kaikki voi olla varattuja. *nyyh*
---
Aika tiukka tossutuslinja sulla, jos yhdestä "poikien illasta" laitat vaihtoon *ding*

Päihteidenkäyttöön sen enempää ottamatta kantaa...
---
No tässä ei ollutkaan kyse vain yhdestä illasta. Jos mies saa kenkää kolmesta duunipaikasta kahden kuukauden sisällä, päihteiden takia, niin en mä mielestäni kovin tossuttaja oo, jos en sellaista jaksa katella? Vai? *täh*



Keskustelua sivusta seuranneena sainkin tästä tämän käsityksen – ei jätkien kaljailloissa välttämättä mitään pahaa ole, mutta jos sen jälkeen ei pääse töihin niin kyse on aivan jostain muusta; nimittäin keskenkasvuisuudesta ja selkärangattomuudesta, tai kertaluontoisesta mokaamisesta. Ihan oikean johtopäätöksen vedit.

Ja hyvät naiset - unohtaisitte rentut elämänkumppaneina, koska kun saatte lapsia, mihin tarvitsette renttua?

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Fyrisch

Posts: 4,525

#8229 • • Fyrisch

Oleanterinkukka, 17.1.2006 10:17:
---
Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"

Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist

---



Nii mut entäs jos ei keksi? *uuh**täh*



Kyl sitä keksii jos vaan ite haluaa, kaikki on itsestä kii!

Jos suhde loppuu nii sit on vaa parempi hyväksyy se asia asap niin säilyy mielenterveys samal..
hallucinogen

Posts: 8,190

#8231 • • hallucinogen Edain
Oli kyl just söpön nörtähtävän näköinen tyttö oikeuden tunnilla :P Samassa pienryhmässä kans :P

--
pikku-*possu*

tomii

Posts: 3,594

#8232 • • tomii kallion herttua

domi, 17.1.2006 10:53:
---

---

Niin totta... "sä ansaitset parempaa"-quote on tuttu :D




Heh... onkohan ketään kuka ei olisi tota kuullut (tai tulisi kuulemaan) jossakin vaiheessa elämäänsä? *hih* Klassikko sanoisin *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

inneah

Posts: 704

#8233 • • inneah ...Trust no one...

tomii, 17.1.2006 14:51:
---
domi, 17.1.2006 10:53:
---

---

Niin totta... "sä ansaitset parempaa"-quote on tuttu :D

---



Heh... onkohan ketään kuka ei olisi tota kuullut (tai tulisi kuulemaan) jossakin vaiheessa elämäänsä? *hih* Klassikko sanoisin *vink*



Tai sit tää " ei vika oo sussa, vaan mussa" *igor*

Yleensä se on just siinä toisessa *nauru*

--
nahkalakanat

tomii

Posts: 3,594

#8234 • • tomii kallion herttua

inneah, 17.1.2006 16:51:
---
tomii, 17.1.2006 14:51:
---


Heh... onkohan ketään kuka ei olisi tota kuullut (tai tulisi kuulemaan) jossakin vaiheessa elämäänsä? *hih* Klassikko sanoisin *vink*

---


Tai sit tää " ei vika oo sussa, vaan mussa" *igor*

Yleensä se on just siinä toisessa *nauru*



Joo ja ton just kuulee yleensä vieläpä samassa yhteydessä kuin ton "ansaitset parempaa" -heiton. *hih* Tosin ei siinä, että kyllähän toi saattaa siitä sanojasta tuntuakin siltä, että toinen ansaitsis parempaa, jos on jotakin hölmöillyt jne. Mutta kyl niin kliseitä, että oksat pois *hymy*

--
reivaan kunnes kuolen

Samu

Posts: 517

#8235 • • Samu Bodhisattva

hallucinogen, 17.1.2006 14:06:
Oli kyl just söpön nörtähtävän näköinen tyttö oikeuden tunnilla :P Samassa pienryhmässä kans :P



Niin, että ajattelitko vain todeta tapahtunutta, vai vaikuttaa asioiden kulkuun?

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

hallucinogen

Posts: 8,190

#8236 • • hallucinogen Edain

Samu, 17.1.2006 17:21:
Niin, että ajattelitko vain todeta tapahtunutta, vai vaikuttaa asioiden kulkuun?


Empäs tiedä mutta ainakin on sellaisia ja se jos mikä on lohdullista :D

--
pikku-*possu*

Lyylikki

Posts: 2,975

#8237 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Viper,

Ja hyvät naiset - unohtaisitte rentut elämänkumppaneina, koska kun saatte lapsia, mihin tarvitsette renttua?



Mutta mistä löytäisin sen epärentun? Nykyinen parinmetsästys on mennyt siihen pisteeseen, että vain baarista tuntuu löytyvän miehiä. Ja kyllä. Kokeiltu on kurssit ja koulut ja virtuaalitodellisuus *vink*

Koirapuistoa en ole vielä kokeillut, kun ilman koiraa en sinne laidalle kehtaa mennä norkoamaan.

Ja jos tästä sopasta piti joku pointti koittaa löytää, niin se on se kysymys: "Kuinka lähestyä vastakkaisen sukupuolen edustajaa "normaali" tilanteessa?" Tarinoita kaupassa tai kadulla alkaneista rakkauksista on kai jokainen kuullut, mutta harvemmassa on niitä, jotka ovat sellaisia kokeneet.
tomii

Posts: 3,594

#8238 • • tomii kallion herttua

Lyylikki, 17.1.2006 17:55:
---

Mutta mistä löytäisin sen epärentun? Nykyinen parinmetsästys on mennyt siihen pisteeseen, että vain baarista tuntuu löytyvän miehiä. Ja kyllä. Kokeiltu on kurssit ja koulut ja virtuaalitodellisuus *vink*



Mulla taas on aina ollut niinpäin, että baarista en tunnu oikein löytävän mitään. Ehkä liikun väärissä baareissa? Mutta tuntuisi, että baareissa ihmiset olisivat jotenkin älyttömän vaikea saada kiinnostumaan itsestään. Joskin mä taidan kyllä olla vähän sellainen kaveri, että musta kiinnostuukin yleensä vasta, kun juttelee kauemmin... no joo en sitten tiedä. Lähti taas ajatus juoksemaan *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Viper

Posts: 187

#8239 • • Viper TEAM Kyntäjät

Lyylikki, 17.1.2006 17:55:
Ja jos tästä sopasta piti joku pointti koittaa löytää, niin se on se kysymys: "Kuinka lähestyä vastakkaisen sukupuolen edustajaa "normaali" tilanteessa?" Tarinoita kaupassa tai kadulla alkaneista rakkauksista on kai jokainen kuullut, mutta harvemmassa on niitä, jotka ovat sellaisia kokeneet.



Onhan tuo lähestyminen melkoisen ongelmallista meille ujolle pohjoisen kansalle, mutta vastaus lienee: "Jalkaa toisen eteen"!

Ihastumiset taas tuntuvat tapahtuvan itsestään, itse en ainakaan ole etsimällä koskaan ihastunut.

Ja jos niin käy niin se ainakin helpottaa tuota aloitteen tekemistä *iloinen*

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Jutu

Posts: 3,054

#8240 • • Jutu Blondi

Juhgu, 17.1.2006 17:40:
---
domi, 17.1.2006 12:09:
---
Jutu, 17.1.2006 12:06:
---
Vähän mulla olis paljon miehiä, koska mähän olen paras *ding**justjoo**lmao*
---
Kuten sanottu, on se hyvä et itseluottamus on kohdillaan.
---


Vai olisko tässä nyt kuitenkin jo "too much of a good thing" *hih*


Ei tietenkään *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.