SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,731 views

RainChild

Posts: 909

#8241 • • RainChild
Ilmoitan peikkotukka ry:n poistuneeksi sinkkuluukusta *sydän**hihu*

--
Rainchild is back home

Ninka

Posts: 564

#8242 • • Ninka
" Ollakko vai eikö olla siinä vasta pulma "

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Fresia

Posts: 764

#8243 • • Fresia vähän outo
No voi *uuh* ja *poks*. Mä taidan sittenkin olla täällä aika lujasti. Platoniset tunteet ja toisen sitoutumiskammot, ei tästä mitään taida noiden kanssa tulla. Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...dammit tota yhtä ihmistä, mistä se on tähän maahan hypännyt. Mutta eipä mustakaan taida olla uuteen juttuun vielä, kun mun tunteet ei ole täysin kaverillisia sitä yhtä kohtaan...*igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Esa

Posts: 947

#8244 • • Esa

Fresia, 18.1.2006 19:31:
Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...



Taruolentoja kenties.
Major Tom

Posts: 266

#8245 • • Major Tom

Fresia, 18.1.2006 19:31:
No voi *uuh* ja *poks*. Mä taidan sittenkin olla täällä aika lujasti. Platoniset tunteet ja toisen sitoutumiskammot, ei tästä mitään taida noiden kanssa tulla. Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...dammit tota yhtä ihmistä, mistä se on tähän maahan hypännyt. Mutta eipä mustakaan taida olla uuteen juttuun vielä, kun mun tunteet ei ole täysin kaverillisia sitä yhtä kohtaan...*igor*



hei mä oon tääl helsingissä!
Fyrisch

Posts: 4,525

#8246 • • Fyrisch

P-Boy, 19.1.2006 04:59:
Oon täällä läävässä ketjuilla köytettynä maailman tappiin asti *nyyh*.



*ding* eihän tää mikään läävä ole..

Ellet puhu sun omast luukust..
Gnizhak

Posts: 701

#8247 • • Gnizhak iku

Fresia, 18.1.2006 19:31:
No voi *uuh* ja *poks*. Mä taidan sittenkin olla täällä aika lujasti. Platoniset tunteet ja toisen sitoutumiskammot, ei tästä mitään taida noiden kanssa tulla. Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...dammit tota yhtä ihmistä, mistä se on tähän maahan hypännyt. Mutta eipä mustakaan taida olla uuteen juttuun vielä, kun mun tunteet ei ole täysin kaverillisia sitä yhtä kohtaan...*igor*


En vaan millään usko että ne kriteerit ois tossa... ;)

--
Don't Just Stand There

Jone

Posts: 8,258

#8248 • • Edited Jone Archibald Haddock

inneah, 17.1.2006 16:51:
---
tomii, 17.1.2006 14:51:
---
domi, 17.1.2006 10:53:
---
---
Niin totta... "sä ansaitset parempaa"-quote on tuttu :D
---
Heh... onkohan ketään kuka ei olisi tota kuullut (tai tulisi kuulemaan) jossakin vaiheessa elämäänsä? *hih* Klassikko sanoisin *vink*
---
Tai sit tää " ei vika oo sussa, vaan mussa" *igor*

Yleensä se on just siinä toisessa *nauru*



Tota, mikä siinä on että näistä lausahduksista on pakko lähteä etsimään sitä ikävintä mahdollista tapaa tulkita ne? Kyllä se on mun mielestäni kuitenkin suhteellisen itsestäänselvää, että ne jopa oikeasti pitävät paikkansa monessa mielessä siinä vaiheessa kun sellaiset saa kuulla.

Kyllä, jokainen ansaitsee suhteen jossa välittäminen ylittää tietyn tason molemminpuolisesti. Mikäli tunne on ainoastaan toispuolinen, niin totta kai kummatkin siinä tapauksessa ansaitsevat parempaa eli ansaitsevat olla sellaisen ihmisen kanssa, josta oikeasti välittävät muutenkin kuin ystävyyden tasolla ja joka vastaa näihin tunteisiin. Vastaavasti en ymmärrä tarvitseeko sen "vian" nyt olla kummassakaan, koska tunnepuolen asiat eivät seuraa minkäänasteista logiikkaa ja harvemmin edes toistavat mitään tiettyä kaavaa. Jostain ihmisissä sitä nyt vaan pitää "sillä tavalla" ja toisista ei - asiaan ei juurikaan voi vaikuttaa suuntaan tai toiseen oli kyseessä sitten tilanne, jossa kaiken pitäisi teoreettisesti natsata mutta tietty tunne puuttuu tai vastaavasti tilanne, jossa toisesta osapuolesta järkevästi ajatellen puuttuu tasan kaikki syyt olla siitä innoissaan.

Kyllä musta on jotenkin vallan ymmärrettävää, että sillä asian osapuolella joka ei toisen tunteisiin pysty yhtä väkevästi vastaamaan on tarve selittää asiaa jollain tavalla ja useimmiten siinä vaiheessa voi ne sanat olla pikkasen vähissä. Kettuako sitä nyt sitten vielä vähättelemään toisen puheita jälkikäteen, koska ym. kaksi lausahdusta kertovat normaalin ihmisen käytössä ihan tarpeeksi paskasta olosta muutenkin - playerit sitten erikseen.





[pieni]Oon kyl varsin liian hyvällä tuulella kirjoittamaan mitään tällaista.[/pieni]
Dacey

Posts: 671

#8249 • • Edited Dacey Hän joka saa sinut ..
*hih*
pitkästä aikaa viihdyn oikein hyvin täällä *nauru*

saa estottamasti flirtata niin täysillä kaikille ilman että tuntee huonoa omaa tuntoa. Enkä ihme kyllä nyt viikkoon oo tuntenu hirveetä halipulaa/läheisyyden kaipuuta.

elän vaan niin täysillä sinkkuelämää että urhg *plur* *sydän*

ennenku just toi läheisyys ym o tuottanu hankaluuksii ku halunnu jonku sylkkyyn hellittäväks halittavaks ja pusittavaks.
remotion

Posts: 5,283

#8250 • • Edited remotion nostatus guru

Jone, 19.1.2006 07:53:
Kyllä, jokainen ansaitsee suhteen jossa välittäminen ylittää tietyn tason molemminpuolisesti. Mikäli tunne on ainoastaan toispuolinen, niin totta kai kummatkin siinä tapauksessa ansaitsevat parempaa eli ansaitsevat olla sellaisen ihmisen kanssa, josta oikeasti välittävät muutenkin kuin ystävyyden tasolla ja joka vastaa näihin tunteisiin. Vastaavasti en ymmärrä tarvitseeko sen "vian" nyt olla kummassakaan, koska tunnepuolen asiat eivät seuraa minkäänasteista logiikkaa ja harvemmin edes toistavat mitään tiettyä kaavaa. Jostain ihmisissä sitä nyt vaan pitää "sillä tavalla" ja toisista ei - asiaan ei juurikaan voi vaikuttaa suuntaan tai toiseen oli kyseessä sitten tilanne, jossa kaiken pitäisi teoreettisesti natsata mutta tietty tunne puuttuu tai vastaavasti tilanne, jossa toisesta osapuolesta järkevästi ajatellen puuttuu tasan kaikki syyt olla siitä innoissaan.



Valitettavan totta koko stoori, näinhän se menee (tai on näyttänyt menevän)

Itsellä kävi vielä niin että vaikka yritettiin yhteisestä sopimuksesta olla vain ystäviä niin se oli loppujen lopuksi aina yhtä tuskaisaa ja oli kokoajan fiilis että tää ei ystävyytenä vaan toimi vaan haluan enemmän, luonnollisestikin toiselle osapuolelle sopi olla vain kavereita, ja hänestä taas tuntui varmaankin jotenkin hyväksikäytetyltä kun en osannut ollakaan pelkkänä kaverina, niinkuin oli aluksi ollut tarkoitus.
Miksi nää menee aina vaan näin vaikeesti???
Fresia

Posts: 764

#8251 • • Fresia vähän outo

Esa, 19.1.2006 03:16:
---
Fresia, 18.1.2006 19:31:
Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...
---


Taruolentoja kenties.



No höh *eikä*

Vaatimuksista (joita on varmaan vähän liikaa *blush*) ei tingitä...metsästän mahdotonta. Tai alan uskomaan taruolentoihin ja ehkä sellanen joskus eteen osuu...*justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Fresia

Posts: 764

#8252 • • Fresia vähän outo

BSE, 19.1.2006 03:32:
---
Fresia, 18.1.2006 19:31:
No voi *uuh* ja *poks*. Mä taidan sittenkin olla täällä aika lujasti. Platoniset tunteet ja toisen sitoutumiskammot, ei tästä mitään taida noiden kanssa tulla. Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...dammit tota yhtä ihmistä, mistä se on tähän maahan hypännyt. Mutta eipä mustakaan taida olla uuteen juttuun vielä, kun mun tunteet ei ole täysin kaverillisia sitä yhtä kohtaan...*igor*

---


hei mä oon tääl helsingissä!



*hymy* Paitsi et ei oo aikaa ravata tota väliä enää... *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

wiwi

Posts: 1,575

#8253 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

tomii, 17.1.2006 18:06:


---


Mulla taas on aina ollut niinpäin, että baarista en tunnu oikein löytävän mitään. Ehkä liikun väärissä baareissa? Mutta tuntuisi, että baareissa ihmiset olisivat jotenkin älyttömän vaikea saada kiinnostumaan itsestään. Joskin mä taidan kyllä olla vähän sellainen kaveri, että musta kiinnostuukin yleensä vasta, kun juttelee kauemmin... no joo en sitten tiedä. Lähti taas ajatus juoksemaan *hih*



Äh baareissa sitä ei vaan uskalla oikeen kiinnostua kenestäkään kun on vaikea saada selvää mitä joku todellisuudessa haluaa. Riippuu tietenki vähän ympäristöstä ja olotilasta (omasta ja muiden) mutta usein tuntuu aika kornilta jos joku tulee jossain hämysessä baarissa selittämään että haluis oikeasti tutustua tms..Mun mielestä on kyllä hyvä juttu jos on sellainen ihminen että tutustuminen vaatii vähän aikaa, se on paljon kiinnostavampaa. Small talk-ihmiset on tylsiä*vink*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

tomii

Posts: 3,594

#8254 • • tomii kallion herttua

Remotion, 19.1.2006 08:37:
---

Itsellä kävi vielä niin että vaikka yritettiin yhteisestä sopimuksesta olla vain ystäviä niin se oli loppujen lopuksi aina yhtä tuskaisaa ja oli kokoajan fiilis että tää ei ystävyytenä vaan toimi vaan haluan enemmän, luonnollisestikin toiselle osapuolelle sopi olla vain kavereita, ja hänestä taas tuntui varmaankin jotenkin hyväksikäytetyltä kun en osannut ollakaan pelkkänä kaverina, niinkuin oli aluksi ollut tarkoitus.
Miksi nää menee aina vaan näin vaikeesti???



Been there... tiettyjen tunteiden tasojen ylittämisen jälkeen kaverina olo on kyl loppareissa aikamoista tuskaa. Mä huomasin aikoinaan, että ihastuin aina uudestaan samaan naiseen (siis tietenkin molemmat oli aina näinä hetkinä vapailla markkinoilla), mutta tunteet eivät olleet loppupeleissä yhtenevät. Nykyään olen kyseisen naisen kanssa tosi etäisillä väleillä just tämän seikan takia. *uuh* Vaikka hän on myös hyvä ystävä, niin en vain voi kuvitella sitä juttua pelkkänä ystävyytenä. Tiedän miten mun tunteille tulisi taas käymään. Silloin kyllä pystyin olemaan vain pelkkä kaveri, kun seurustelin toisen naisen kanssa. Kenties siitä ystävyydestä voisi tullakin sitten tulevaisuudessa jotakin, jos/kun alkaisin seurustelemaan (toisen kanssa)... ei voi tietää...
Vaikeata on elämä joo...

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#8255 • • tomii kallion herttua

wiwi, 19.1.2006 21:03:
---

Äh baareissa sitä ei vaan uskalla oikeen kiinnostua kenestäkään kun on vaikea saada selvää mitä joku todellisuudessa haluaa. Riippuu tietenki vähän ympäristöstä ja olotilasta (omasta ja muiden) mutta usein tuntuu aika kornilta jos joku tulee jossain hämysessä baarissa selittämään että haluis oikeasti tutustua tms..Mun mielestä on kyllä hyvä juttu jos on sellainen ihminen että tutustuminen vaatii vähän aikaa, se on paljon kiinnostavampaa. Small talk-ihmiset on tylsiä*vink*



Joo miehenä saa kyllä huomata tämän usein, että monet naiset ovat _vähän_ varuillaan kaikenmaailman k-päiden varalta. Mutta mä en muutenkaan jotenkin koe sellaista "iskemistä" mitenkään luonnolliseksi tilaksi. Jotkut mun kaverit osaa kyllä sen homman kuin pyörällä ajon. *hymy* Mä en *vink*
Ja tosta tylsästä small talkista tuli kanssa mieleen se, ettei siinä yleensä saa mitään selkoa millainen ihminen todellisesti on kyseessä. Kornia menoa joo...

--
reivaan kunnes kuolen

Pyr0n

Posts: 617

#8256 • • Pyr0n Metsänpeikko
Itse en ainakaan usko löytäväni ketään baarista. Se paikka ei vain kovinkaan luonnolliselta paikalta missä voisi ihastua johonkin mukavaan neitokaiseen. Tosin voi osaltaan olla syynä sekin, kun olen jonnin verran ujo ja muutekin hieman hiljasempi. Mut sitä oikeaa odotellessa *hymy*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

AlexS

Posts: 1,389

#8257 • • AlexS kummasetä

Pyr0n, 19.1.2006 21:55:
Itse en ainakaan usko löytäväni ketään baarista. Se paikka ei vain kovinkaan luonnolliselta paikalta missä voisi ihastua johonkin mukavaan neitokaiseen. Tosin voi osaltaan olla syynä sekin, kun olen jonnin verran ujo ja muutekin hieman hiljasempi. Mut sitä oikeaa odotellessa *hymy*


No niinpä. Juurikin näin *grr*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Mikcore

Posts: 914

#8258 • • Mikcore Eternity has passed

Gleba, 17.1.2006 11:22:
no ohan tää nyt ihan perseestä.



Miten niin *ding*
Mun mielestä tämä on mukavaa *hymy*
Nex

Posts: 83

#8259 • • Nex
"Justiisa,onhan mullakkii sitte ollu näitä tapauksía että oon ollu varattu,vaikka en sitä oo tiätänykkää...NE on aina hauskoja tilanteita*ding*
Eikä tilanne johdu mistään "muistinmenetyksestä"vaan jostain aívan muusta,ja kun tällainen tilanne on päällä,niin sit kusee kaikki hommat.*piru*" @mixed thunder

**

oivoi *eiei* ..tää on niin tuttua, sain just tos viikko sitten tietää että oon seurustellu yhen tyypin kanssa, siis ite en asiasta tienny yhtää mitn vasta kuin nyt, oon olettanu että me ollaan kavereita(ei ainakaan minulle ole mitn edes maininnut seurustelusta)..ei oo ensimmäinen kerta kun joku täällä tuppupuppukyläs tulee mulle väittämään jotn tämmöstä.. argh.

mut joo olin jo aiemmin muuten kommentoinu tätä sinkkuilua niin en toista itseäni -
wiwi

Posts: 1,575

#8260 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

tomii, 19.1.2006 21:26:
---
wiwi,

---


Joo miehenä saa kyllä huomata tämän usein, että monet naiset ovat _vähän_ varuillaan kaikenmaailman k-päiden varalta. Mutta mä en muutenkaan jotenkin koe sellaista "iskemistä" mitenkään luonnolliseksi tilaksi. Jotkut mun kaverit osaa kyllä sen homman kuin pyörällä ajon. *hymy* Mä en *vink*
Ja tosta tylsästä small talkista tuli kanssa mieleen se, ettei siinä yleensä saa mitään selkoa millainen ihminen todellisesti on kyseessä. Kornia menoa joo...



Joo tai vaikka ennakko-oletuksena ei oliskaan että jokainen joka tulee juttelemaan on täys kusipää, ei sitä välttämättä viitsi ottaa tosissaan kaikkia. Kyllähän baarissakin törmää mielenkiintoisin ihmisiin, onkin tylsää ettei aina oikein tiedä miten suhtautua. En mä oo mitenkään kovin varautunut ihminen ja kyllä mulle saa ihan vapaasti tulla puhumaan mutta harvemmin tosissaan ajattelee esimerkiksi näkevänsä jotain baarissa tapaamaansa ihmistä jälkeenpäin..

Pah, ei iskemistä tarvitse osata. Jos aina kun näkee kiinnostavan ihmisen yrittäisi automaattisesti juuri Iskeä tätä, ei välittäisi ollenkaan tutustua oikeasti. Harvoin se toellisuudessa menee jotenki "love at first sight"-tyyliin että heti kun tavataan toinen Iskee toisen ja sitten ollaankin rakastuneita.

Tietenkin on ihan hyödyllistä jos osaa vähän ottaa kontaktia ihmisiin*nauru*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.