SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,747 views

Oleanterinkukka

Posts: 183

#8201 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

ezzy, 16.1.2006 15:18:
---
Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:34:
Oon taas sinkku. Mun elämäni mies osoittautui liian rentuksi. Ok, mä ymmärrän silloin tällöin pössyttelyn, mutta että kaksi iltaa peräkkäin juodaan kavereiden kanssa kaljaa ja poltellaan, eikä seuraavana aamuna päästä töihin. Huono piirre lasteni isälle. Ei auttanut selitykset kun kuulin yhteisiltä tutuilta tästä poikain sessiosta... Siispä kierrätykseen mokoma.

Missä te ootte te "pikkuisen rentut" kunnon miehet?! Ette te kaikki voi olla varattuja. *nyyh*

---


Aika tiukka tossutuslinja sulla, jos yhdestä "poikien illasta" laitat vaihtoon *ding*

Päihteidenkäyttöön sen enempää ottamatta kantaa...



No tässä ei ollutkaan kyse vain yhdestä illasta. Jos mies saa kenkää kolmesta duunipaikasta kahden kuukauden sisällä, päihteiden takia, niin en mä mielestäni kovin tossuttaja oo, jos en sellaista jaksa katella? Vai? *täh*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

ezzy

Posts: 8,060

#8202 • • ezzy Droid-pappa

Oleanterinkukka, 17.1.2006 10:31:
---
ezzy, 16.1.2006 15:18:
---
Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:34:
Oon taas sinkku. Mun elämäni mies osoittautui liian rentuksi. Ok, mä ymmärrän silloin tällöin pössyttelyn, mutta että kaksi iltaa peräkkäin juodaan kavereiden kanssa kaljaa ja poltellaan, eikä seuraavana aamuna päästä töihin. Huono piirre lasteni isälle. Ei auttanut selitykset kun kuulin yhteisiltä tutuilta tästä poikain sessiosta... Siispä kierrätykseen mokoma.

Missä te ootte te "pikkuisen rentut" kunnon miehet?! Ette te kaikki voi olla varattuja. *nyyh*

---


Aika tiukka tossutuslinja sulla, jos yhdestä "poikien illasta" laitat vaihtoon *ding*

Päihteidenkäyttöön sen enempää ottamatta kantaa...

---


No tässä ei ollutkaan kyse vain yhdestä illasta. Jos mies saa kenkää kolmesta duunipaikasta kahden kuukauden sisällä, päihteiden takia, niin en mä mielestäni kovin tossuttaja oo, jos en sellaista jaksa katella? Vai? *täh*



True, true. Asian todellinen kanta jäi vaan näkymättömiin ekassa viestissäsi *piis*
hallucinogen

Posts: 8,190

#8205 • • hallucinogen Edain

domi, 17.1.2006 10:48:
Totta, hyvää tilaa ni priimaa tulee *vink*


Jeh mä oon ainakin perustellut pitkää sinkkuiluani sillä, et oon yksinkertaisesti niin helvetin priimatavaraa ettei naiset uskalla ottaa vastuuta jos "tuotteeseen" tulee jotain vikaa *nauru*

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#8206 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 17.1.2006 10:50:
Jeh mä oon ainakin perustellut pitkää sinkkuiluani sillä, et oon yksinkertaisesti niin helvetin priimatavaraa ettei naiset uskalla ottaa vastuuta jos "tuotteeseen" tulee jotain vikaa *nauru*


Naiset pelkää meitä siksi, et jos tulee särö ni tavaran arvo laskee *lmao*
hallucinogen

Posts: 8,190

#8207 • • hallucinogen Edain

domi, 17.1.2006 10:51:
Naiset pelkää meitä siksi, et jos tulee särö ni tavaran arvo laskee *lmao*


Jeh ja tän voi todistaa silleen et kun kaikki naiset sanoo aina mulle "sä oot tosi ihana ja kaikkee mut..." eli liian hyvää tavaraa :D

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#8208 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 17.1.2006 10:53:
Jeh ja tän voi todistaa silleen et kun kaikki naiset sanoo aina mulle "sä oot tosi ihana ja kaikkee mut..." eli liian hyvää tavaraa :D


Niin totta... "sä ansaitset parempaa"-quote on tuttu :D
hallucinogen

Posts: 8,190

#8209 • • hallucinogen Edain

domi, 17.1.2006 10:53:
Niin totta... "sä ansaitset parempaa"-quote on tuttu :D


Pitäsköhän mennä vikittelee Madeleinia sit tonne lahden taakse :P tai sit vaan tokaista tohon quoteen "totta, mutta kun maailmassa ei ole sinua parempaa tarjolla" *iloinen*

--
pikku-*possu*

Oleanterinkukka

Posts: 183

#8210 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

hallucinogen, 17.1.2006 10:59:
---
domi, 17.1.2006 10:53:
Niin totta... "sä ansaitset parempaa"-quote on tuttu :D

---

Pitäsköhän mennä vikittelee Madeleinia sit tonne lahden taakse :P tai sit vaan tokaista tohon quoteen "totta, mutta kun maailmassa ei ole sinua parempaa tarjolla" *iloinen*




HYVÄ POJAT! Teillä on itseluottamus kohdallaan. *hymy*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Gleba

Posts: 549

#8212 • • Gleba
no ohan tää nyt ihan perseestä.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

-xx-

Posts: 5,001

#8213 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

hallucinogen, 17.1.2006 11:19:
---
Mut eikös naiset aina retkahda niihin joilla on suuri itseluottamus? :D


Sitä pitää olla tarpeeksi *joo*, mutta liika on aina liikaa *eiei*
Ei ole helppoa tämänkään ominaisuuden oikein mitoittaminen *nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Oleanterinkukka

Posts: 183

#8214 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Mut eikös naiset aina retkahda niihin joilla on suuri itseluottamus? :D
[/quote]

Niinpä... Mä olin ihan tosissani kehuessani teidän itseluottamusta! *aplodit* On vaikeaa kiinnostua "anteeksi että mä olen olemassa" -ihmisestä.

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

hallucinogen

Posts: 8,190

#8215 • • hallucinogen Edain

-xx-, 17.1.2006 11:22:
Sitä pitää olla tarpeeksi *joo*, mutta liika on aina liikaa *eiei*
Ei ole helppoa tämänkään ominaisuuden oikein mitoittaminen *nauru*


Mulla on ainakin se käsitys et ne joilla itseluottamus on korkeimmillaan on juuri niitä pelimiehiä ja sit naiset valittaa kun oli paska jätkä kun ei enään soittele tms kun pääs vähän pukkaamaan ;D

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#8216 • • domi Työn sankari.

Oleanterinkukka
Niinpä... Mä olin ihan tosissani kehuessani teidän itseluottamusta! *aplodit* On vaikeaa kiinnostua "anteeksi että mä olen olemassa" -ihmisestä.


Itseluottamus on pop, tiiän omat hyvät ja huonot puolet, ja jos ei toinen tykkää niistä niin se on voi voi :)
hallucinogen

Posts: 8,190

#8217 • • hallucinogen Edain

domi, 17.1.2006 11:44:
Itseluottamus on pop, tiiän omat hyvät ja huonot puolet, ja jos ei toinen tykkää niistä niin se on voi voi :)


Näin on, joskus vaan pirun hankala löytää samanhenkisiä ihmisiä :/ Toki sitä voi johonkin muunlaiseenkin ihastua mutta yleensä ainakin minä kiinnitän ihmisessä huomiota siinä, että on jotain/paljon yhteistä.

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#8218 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 17.1.2006 11:47:
---
Näin on, joskus vaan pirun hankala löytää samanhenkisiä ihmisiä :/ Toki sitä voi johonkin muunlaiseenkin ihastua mutta yleensä ainakin minä kiinnitän ihmisessä huomiota siinä, että on jotain/paljon yhteistä.


Ei se niin kauheen vaikeeta oo löytää samoin outoa ;) SE on taas eriasia löytääkö ne yhdistävät tekijät, kaikki ei oo aina ulospäin näkyvää, tarvii vähän tutkimuksia :D
Jutu

Posts: 3,054

#8219 • • Jutu Blondi

hallucinogen, 17.1.2006 10:59:
---
domi, 17.1.2006 10:53:
Niin totta... "sä ansaitset parempaa"-quote on tuttu :D

---

Pitäsköhän mennä vikittelee Madeleinia sit tonne lahden taakse :P tai sit vaan tokaista tohon quoteen "totta, mutta kun maailmassa ei ole sinua parempaa tarjolla" *iloinen*


Vähän mulla olis paljon miehiä, koska mähän olen paras *ding**justjoo**lmao*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.